Moeke Rhenen

Veerplein 1 3911 TN Rhenen Nederland Kaart

Over het restaurant Moeke Rhenen

Moeke is er voor elke gelegenheid

Wat een kleurrijke plek is Moeke -tegen de muren zie je plantjes, boeken, beeldjes. Het Ouwehands Dierenpark ligt ook in Rhenen dus ook voor een dagje uit ideaal. Dit is een plek waar je elkaar ontmoet en je met je vrienden komt, waar je op de tafels danst of werkt met een kop koffie. Voor zakelijke gelegenheden zijn er multifunctionele vergaderzalen. Kom binnen voor heerlijke burgers, salades, falafel en meer!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Moeke Rhenen

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

6,7
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Gekozen voor een carpaccio... zichtbaar niet met passie bereid. De saus was letterlijk uit de tube geknepen en niet met finesse over het bord gedrapeerd. Resultaat: te veel saus... Wellicht moest dit de matige kwaliteit van de carpaccio zelf markeren?
Verder een portie bittergarnituur besteld, waar m.i. niet veel aan verpest kan worden... We kregen een te lang gebakken bittergarnituur geserveerd waarbij de kaas uit de ontplofte kaassoufflés op elk hapje zat. Welke chef-kok keurt goed dat dit zijn keuken verlaat??
Daarnaast een portie kaasballen besteld die smaakten naar de buitenzijde van een aardappelkroketje en van binnen naar een kaasbom vermengd met maizena. U begrijpt dat wij toen wij de factuur (met uiteraard ook een aantal drankjes erop) á €70,- gepresenteerd kregen, wij niet geamuseerd waren... Kortom, nooit meer MOEKE voor ons! bah, bah, bah.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Mieke En Evert K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
vrijdagmiddag 30 juni plaats genomen op het terras van Moeke. We werden begroet dus we gingen er vanuit dat we wel bedient zouden worden. Maar niks van dat al. We zaten wat te praten en na een tijdje krijg je toch een gevoel "komt er nog iemand?" Rondkijkend was er alleen iemand in de verte bezig met bedienen. Nog even gewacht toen zijn we weggegaan. Heel raar dat op zo'n groot terras niet voldoende mensen lopen om de klanten in de gaten te houden en zeker als je begroet wordt dat men dan wegloopt. Dus na zeker 15 minuten hielden we het voor gezien. Dag Moeke tot nooit weer. Een dikke onvoldoende 3 voor de moeite.
czwaagstra .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Na aankomst een bestelling geplaatst voor drinken. Het duurde zeker 10 min voor we het drinken kregen. In de tussentijd ook gevraagd om een menukaart die ook maar niet kwam. Hierna zelf naar de bar gegaan om het drinken en de menukaart te halen. Men deelde mij mee dat het drinken besteld was en "Het er aan kwam"
Na enige tijd kregen wij ons drinken en konden wij onze bestelling plaatsen.
We bestelden 2 uitsmijters. 1 ervan was niet zoals besteld. Het eigeel wilde ik wat harder. Resultaat van de kok........een uitsmijter die zo doorgebakken was dat het smaakte naar een pannenkoek. Jammer!!
Hierna afgerekend. Hoewel het op de menukaart stond was het niet opgevallen dat we extra moesten betalen voor een plakje ham en een plakje kaas op de uitsmijter. Rare gang van zaken als een een uitsmijter ham kaas besteld.
Al met al een zeer teleurstellende ervaring bij moeke en we vragen ons af of we ooit nog eens teruggaan.
aart D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Onderweg vanuit het oosten naar het westen hier 'op de bonnefooi' terecht gekomen. Wat een droomplek! Mooi groot terras met uitzicht op de Rijn. Vlotte, nette en gezellige bediening. De prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend. Wij proefden met liefde gemaakte kaassoep en tomatensoep. De bavette met trappistenjus was prima (evenals de frieten), maar de smaak van trappistenbier in de jus werd overschaduwd door die van ui en laurier. De verder niets ter zake doende beatmuziek uit de boxen stond gelukkig niet luid.
Lekkerman J.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Geen bijzondere kaart. We namen alleen een hoofdgerecht. Dat was lekker. De hoeveelheid frites vonden we aan de magere kant. Mooie locatie. Vlotte, maar niet hartelijke bediening. Was druk.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Wij hebben onwijs genoten. Heerlijk gegeten, vlotte snelle bediening en een heerlijk terrasje aan de Rijn. Genieten dus!
M S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We hebben lekker gegeten, maar bediening was zeer matig. Borden stonden nog 45 min leeg op tafel, werden weggehaald zonder te vragen of het gesmaakt had, in anderhalf uur niet om nieuw drinken gevraagd. We hadden nog graag een aantal drankjes nagedaan, maar zijn uiteindelijk weggegaan. Jammer, maar wij komen niet meer terug.
Edith B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Een leuk en gezellig feestje gevierd met 11 personen. Kon lekker zelf de boel versieren voor onze twee dochters die jarig waren. Het eten was super heerlijke biefstuk en flammkuchen. Bij binnenkomst een tafel vol (hapjes op een plank) besteld zag er super uit. Vriendelijk bediening we komen zeker nog een keer terug. Mooie locatie.
Fam. Breeschooten.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Ik ben van menig dat de meeste mensen zeuren die thuis niets gewend zijn en zeker op deze site. Als je wat te klagen hebt moet je dit gelijk terplekke aangeven en de kans geven om dit op te lossen. Wij hebben fantasch gegeten en zeker voor de prijs. Zeer vriendelijke geholpen. Echt een aanrader!!!
GertGerrits .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Mooie lokatie, vriendelijke bediening. Salade geitenkaas en salade vis waren teleurstellend. Geen verfijnde smaken. Zelfde sla als ondergrond. Geen rozijnenbrood ontdekt onder de geitenkaas. Simpel een paar stukjes vis op de sla gedeponeerd en droog. Lijkt wel of deze salades van de lopende band komen, jammer gemiste kans!
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Tijdje geleden bij Moeke geweest voor lunch. Fijne sfeer binnen, vriendelijk personeel en genoten van een heerlijk broodje en goede koffie's!
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wat een toffe ligging en en een super leuke tent. Aardige bediening, heel gaaf ingericht met leuke teksten en eten was ruim voldoende. Echt leuk om geweest te zijn. Ons zien ze hier zeker weer terug!
Hanno V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met een groep van 8 personen heerlijk gegeten en een gezellige avondje uit gehad. Het was er gezellig druk. En vlotte bediening.
hvankooten1 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Voor het eerst weer hier gegeten na de overname van Tante Loes. De inrichting is er echt op vooruit gegaan evenals het menu. Een gezellige avond gehad en lekker gegeten. Bediening was snel en attent, vroeg geregeld of alles naar eens was. Enige minpuntje is het geluid. Wij hadden een tafel voor twee, maar hadden soms moeite om elkaar te verstaan.
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Bij binnenkomst viel ons meteen de enorm sfeervolle industriele inrichting op. We werden welkom geten door het vriendelijke personeel. Een goede start. Bij de vraag om een hapje te kunnen eten, ging een serveerster kijken of er nog een plekje was. Echter was er slechts nog 1 plek vrij met uitzicht op het toilet. Nadat een andere serveerster eerder die middag via de telefoon vertelde dat het niet nodig zou zijn om te reserveren. Wat teleurgesteld namen we plaats, uitkijkend naar het eten. We besloten slechts een hoofdgerecht te bestellen, omdat wij beide geen grote eters zijn en normalieter aan een hoofdgerecht genoeg hebben. Helaas was dat deze keer anders. Op de mooi opgemaakte borden lag enkel een klein stukje vlees (bij mijn vriend ontbrak er zelfs een sausje). Deze werden geserveerd met enkel een puntzak friet en een bakje mayonaise. Na ons gerecht waren wij beide niet verzadigd. Er miste bijgerechten en er was geen enkele vorm van groente aanwezig. Tevens is er ook geen stokbroodje vooraf of iets dergelijks geserveerd. Erg jammer naar onze mening. En deze geringe maaltijd voor een bedrag van bijna 50 euro. Zeer teleurgesteld zijn we vertrokken en hebben de rest van de avond op een ander terras doorgebracht. Voor ons niet voor herhaling vatbaar..
nathalieg .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Vanavond hebben we gedineerd bij moeke, de inrichting is mooi. De bediening was erg vriendelijk. Het eten was alleen minder, ik had de biefstuk welke niet echt mals was ook de spareribs waren niet zoals je zou verwachten. Beide hebben we ons bord niet leeg gegeten. Erg jammer want het is een prachtige tent.
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Vanavond 8/10/16 bij jullie gegeten met drie personen. Het eten was heerlijk, de bediening zeer korrekt. We hebben wel een groot minpunt
De lokatie was vol en dat geeft zoveel herrie dat we elkaar aan de tafel niet konden verstaan. Ik heb eens rond gekeken maar er is geen enkele demping aanwezig in de vorm van stoffering e.d. Het geluid kaatst overal direct terug. Bovendien de ronde tafel bij de open haard stond te dicht er op, de dames zijn met rode koontjes vertrokken.
We hebben op een gegeven moment besloten eerder te vertrekken, dan de bedoeling was. Ik heb twee uur na het bezoek aan Moeke een zeer irritant gefluit in mijn oren gehad. Inmiddels ben ik het kwijt. Daar moeten jullie echt wat aan doen.
Beste Jan, hartelijk dank voor uw recensie. Wij vinden het vervelend om te horen dat u zo'n last heeft gehad van de akoestiek dat u eerder bent vertrokken dan gepland. We gaan kijken of we dit in de toekomst op kunnen lossen.
Wel vinden we het fijn dat het eten en de service naar wens is geweest, dank u wel voor dit compliment. Met vriendelijke groet, Bianca van team Moeke Rhenen
Jort P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Voor een lekker avondje uit op zaterdagavond moet je hier niet zijn.
Kaart gekregen, broodje vooraf en hoofdgerecht besteld. Brood binnen 1 minuut op tafel. Binnen 15 minuten stond het hoofdgerecht voor ons neus, terwijl het brood nog maar half op was. Toen het hoofdgerecht op was werd de tafel binnen no time uitgehaald en dessertkaart gebracht.
Chocolademousse besteld, letterlijk binnen 2 minuten op tafel.
Hele avond met 1 biertje gedaan, binnen een uur stonden we weer buiten. Bij afrekenen werd er niet gevraagd of alles naar wens is geweest.
Moet er wel bij zeggen dat het eten prima is, alleen verre van een leuke avond uit. Voor een snelle hap is het ideaal!
Beste Jort, hartelijk dank voor uw bericht en wij betreuren het om te vernemen dat u deze ervaring bij ons heeft opgedaan. Wij zullen uw bevinden intern bespreken zodat we hieraan kunnen werken. Wij hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft om een positieve ervaring bij ons op te doen Met vriendelijke groet, Bianca van Moeke Rhenen
monique V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Op aanraden van een collega de stap naar Moeke gemaakt. .
We hebben heerlijk gezeten op een van de laatste zomerse avonden, fijn terras, leuk uitzicht, prima bediening en heerlijke gerechten.
We komen zeker nog eens terug!