Moeke Rhenen

Veerplein 1 3911 TN Rhenen Nederland Kaart

Over restaurant Moeke Rhenen

Moeke is er voor elke gelegenheid

Wat een kleurrijke plek is Moeke -tegen de muren zie je plantjes, boeken, beeldjes. Het Ouwehands Dierenpark ligt ook in Rhenen dus ook voor een dagje uit ideaal. Dit is een plek waar je elkaar ontmoet en je met je vrienden komt, waar je op de tafels danst of werkt met een kop koffie. Voor zakelijke gelegenheden zijn er multifunctionele vergaderzalen. Kom binnen voor heerlijke burgers, salades, falafel en meer!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Moeke Rhenen

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Tijdje geleden bij Moeke geweest voor lunch. Fijne sfeer binnen, vriendelijk personeel en genoten van een heerlijk broodje en goede koffie's!
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wat een toffe ligging en en een super leuke tent. Aardige bediening, heel gaaf ingericht met leuke teksten en eten was ruim voldoende. Echt leuk om geweest te zijn. Ons zien ze hier zeker weer terug!
Hanno V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met een groep van 8 personen heerlijk gegeten en een gezellige avondje uit gehad. Het was er gezellig druk. En vlotte bediening.
Hvankooten1 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Voor het eerst weer hier gegeten na de overname van Tante Loes. De inrichting is er echt op vooruit gegaan evenals het menu. Een gezellige avond gehad en lekker gegeten. Bediening was snel en attent, vroeg geregeld of alles naar eens was. Enige minpuntje is het geluid. Wij hadden een tafel voor twee, maar hadden soms moeite om elkaar te verstaan.
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Bij binnenkomst viel ons meteen de enorm sfeervolle industriele inrichting op. We werden welkom geten door het vriendelijke personeel. Een goede start. Bij de vraag om een hapje te kunnen eten, ging een serveerster kijken of er nog een plekje was. Echter was er slechts nog 1 plek vrij met uitzicht op het toilet. Nadat een andere serveerster eerder die middag via de telefoon vertelde dat het niet nodig zou zijn om te reserveren. Wat teleurgesteld namen we plaats, uitkijkend naar het eten. We besloten slechts een hoofdgerecht te bestellen, omdat wij beide geen grote eters zijn en normalieter aan een hoofdgerecht genoeg hebben. Helaas was dat deze keer anders. Op de mooi opgemaakte borden lag enkel een klein stukje vlees (bij mijn vriend ontbrak er zelfs een sausje). Deze werden geserveerd met enkel een puntzak friet en een bakje mayonaise. Na ons gerecht waren wij beide niet verzadigd. Er miste bijgerechten en er was geen enkele vorm van groente aanwezig. Tevens is er ook geen stokbroodje vooraf of iets dergelijks geserveerd. Erg jammer naar onze mening. En deze geringe maaltijd voor een bedrag van bijna 50 euro. Zeer teleurgesteld zijn we vertrokken en hebben de rest van de avond op een ander terras doorgebracht. Voor ons niet voor herhaling vatbaar..
Nathalieg .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Vanavond hebben we gedineerd bij moeke, de inrichting is mooi. De bediening was erg vriendelijk. Het eten was alleen minder, ik had de biefstuk welke niet echt mals was ook de spareribs waren niet zoals je zou verwachten. Beide hebben we ons bord niet leeg gegeten. Erg jammer want het is een prachtige tent.
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Vanavond 8/10/16 bij jullie gegeten met drie personen. Het eten was heerlijk, de bediening zeer korrekt. We hebben wel een groot minpunt
De lokatie was vol en dat geeft zoveel herrie dat we elkaar aan de tafel niet konden verstaan. Ik heb eens rond gekeken maar er is geen enkele demping aanwezig in de vorm van stoffering e.d. Het geluid kaatst overal direct terug. Bovendien de ronde tafel bij de open haard stond te dicht er op, de dames zijn met rode koontjes vertrokken.
We hebben op een gegeven moment besloten eerder te vertrekken, dan de bedoeling was. Ik heb twee uur na het bezoek aan Moeke een zeer irritant gefluit in mijn oren gehad. Inmiddels ben ik het kwijt. Daar moeten jullie echt wat aan doen.
Beste Jan, hartelijk dank voor uw recensie. Wij vinden het vervelend om te horen dat u zo'n last heeft gehad van de akoestiek dat u eerder bent vertrokken dan gepland. We gaan kijken of we dit in de toekomst op kunnen lossen.
Wel vinden we het fijn dat het eten en de service naar wens is geweest, dank u wel voor dit compliment. Met vriendelijke groet, Bianca van team Moeke Rhenen
Jort P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Voor een lekker avondje uit op zaterdagavond moet je hier niet zijn.
Kaart gekregen, broodje vooraf en hoofdgerecht besteld. Brood binnen 1 minuut op tafel. Binnen 15 minuten stond het hoofdgerecht voor ons neus, terwijl het brood nog maar half op was. Toen het hoofdgerecht op was werd de tafel binnen no time uitgehaald en dessertkaart gebracht.
Chocolademousse besteld, letterlijk binnen 2 minuten op tafel.
Hele avond met 1 biertje gedaan, binnen een uur stonden we weer buiten. Bij afrekenen werd er niet gevraagd of alles naar wens is geweest.
Moet er wel bij zeggen dat het eten prima is, alleen verre van een leuke avond uit. Voor een snelle hap is het ideaal!
Beste Jort, hartelijk dank voor uw bericht en wij betreuren het om te vernemen dat u deze ervaring bij ons heeft opgedaan. Wij zullen uw bevinden intern bespreken zodat we hieraan kunnen werken. Wij hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft om een positieve ervaring bij ons op te doen Met vriendelijke groet, Bianca van Moeke Rhenen
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Op aanraden van een collega de stap naar Moeke gemaakt. .
We hebben heerlijk gezeten op een van de laatste zomerse avonden, fijn terras, leuk uitzicht, prima bediening en heerlijke gerechten.
We komen zeker nog eens terug!
Eelco K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Op maandag in Rhenen gegeten. Ik bezoek Moeke regelmatig. Zaak ziet er verzorgd uit en heeft een warme uitstraling. Menukaart is gemiddeld maar wel lekker. Bediening is erg vriendelijk en attent.
Eelco K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Prachtige plek op het zonnige terras aan het water. Dat is echt een pluspunt van Moeke. Prima inrichting, fijne stoelen, genoeg ruimte. Gezellig personeel; hebben er zin in. Maar nu het eten: de lunch was niet wat ik verwacht had. De Salade Moeke met Gamba's en Rundvleespuntjes heeft inderdaad gamba's en rundvleesstukjes. Die waren heerlijk. Daarnaast een hele berg sla, heel veel rauwe paprika en heel veel rauwe ui. Echt teveel. Ook het broodje Yam Yam met veelbelovend kort aangebakken geelvistonijn was echt niet lekker. Smaakloze zeer grove stukken tonijn en opnieuw bergen rauwe paprika in 3 kleuren. De uitsmijter ham kaas was prima. Al met al toch jammer van z'n perfecte locatie.
Beste Marijke,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij betreuren het om te vernemen dat wij uw bezoek niet naar verwachting waar hebben kunnen maken. Uw feedback zullen wij bespreken met ons team, zodat we hier met z'n allen van kunnen leren. En wij hopen dat u ons in de toekomst nog eens een kans geeft en wij u mogen verwelkomen bij Moeke.
Met vriendelijke groet, Jenneke van team Moeke
E1968 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Aardige locatie aan de rivier, goed weer en vriendelijk personeel in frisse kleding. Lunch met garnaalkroketten en broodje pulled pork. Beide ronduit slecht, ingekochte troep waarbij de kroketten meest beroerd zijn en het beste wat je van de pulled pork kunt zeggen dat die van de AH beter is. Inspiratieloos en lui! Degene die dit uit zijn keuken laat gaan mag zich aardig schamen en das toch zonde want kan zo makkelijk wel goed. Luiheid en desinteresse! Niet aan te bevelen!
Hartelijk dank voor uw beoordeling en wij betreuren het om te vernemen dat u deze ervaring bij ons heeft opgedaan. Graag kom ik met u in contact om de details van uw bezoek te bespreken. Indien u hier voor open staat verzoeken wij u een email met uw gegevens te sturen naar info@moekerhenen.nl. Met vriendelijke groet, Jenneke van Moeke Rhenen
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Bavette en kaassoep. Echt eens een keer andere gerechten. Verrassend. Attent personeel. Heeft u lang moeten wachten? Wie stelt nog die vraag?
Beste Pieter, Wat een leuke beoordeling heeft u geschreven, hartelijk dank en wat fijn dat alles naar wens is geweest! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! groeten van Moeke
J51 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
wat een heerlijk terras om te vertoeven! het terras was vol, maar we konden toch nog een plekje vinden met een mooi uitzicht. tja....wij dachten nu wachten...maar nee hoor een erg vriendelijke serveersters kwam ons heel snel helpen en hield ook alles correct in de gaten! we hebben genoten! ook binnen ziet het er erg gezellig uit, we komen snel terug om te genieten van....ja gewoon van alles! TOP!
Wat leuk om te lezen over uw ervaring en wat fijn dat alles naar wens is geweest, dat horen we graag! En wij hopen jullie snel weer te zien. groeten van Moeke
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Over de term 'Moeke' is de Van Dale heel kort: "(informeel) moeder". Mijn bijbehorende eigen associaties zijn die van ouderwetse gezelligheid, warmte en eerlijk eten.
Wat mij betreft is dit meteen een treffend bruggetje naar het gelijknamige grand cafe in Rhenen. Gelegen aan de prachtige oevers van de Nederrijn, kun je hier altijd terecht voor een mooie reeks simpele en smaakvolle gerechten, aangevuld met prachtige vergezichten vanaf het uitgestrekte terras of binnen vanuit de warm gestijlde huiskamer-inrichting.
De bediening heeft overzicht, hanteert een prettig tempo en is altijd in voor een praatje.
Aanraders: Moeke's burger en het zelfgemaakte appelgebak.
Beste Dennis,
Wat een leuke beoordeling! Hartelijk dank daarvoor! Wat u omschrijft willen wij precies zijn. En wij hopen jullie vaker te zien!
groeten van Moeke
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Heerkijk gegeten, vooral de kaassoep,heel apart en erg lekker. Meer dan voldoende gegeten. Sfeer en locatie is perfect. De bediening is erg vriendelijk en professioneel. We komen zeker terug!!! Met vriendelijke groet, Ger Valken.
Beste Ger, Wij vonden het ook leuk dat jullie bij ons zijn geweest! Hartelijk dank voor de beoordeling en tot snel! groeten van Moeke
RDeckers D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk met 4 personen gegeten bij dit restaurant gelegen aan het water. De bediening was uiterst vriendelijk en gaven ons de aandacht die je als klant mag verwachten. Van opdringerig gedrag van de bediening totaal niets gemerkt. De gerechten waren heerlijk, mooi opgemaakt en ruim voldoende. De ossenhaas en biefstuk waren om te zuigen zo mals en de carpaccio was heerlijk en vers.
Na het eten nog een aantal uurtjes heerlijk doorgebracht op de loungebanken voor een drankje. Dit restaurant is zeer zeker een aanrader en wij gaan hier zeker vaker terugkomen voor een hapje en een drankje, ondanks dat het voor ons toch een dik half uurtje rijden is.
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat leuk om te lezen over uw bezoek aan Moeke en dat alles naar wenst is geweest! Uw complimenten zal ik doorgeven aan mijn collega's. Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen! met vriendelijke groet, Jenneke van team Moeke Rhenen
ScR .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Twee weken geleden wezen eten bij Moeke Rhenen. Het was aardig druk. Alle tafels op het terras waren bezet. We werden binnen aan een tafeltje gezet, drankje en een broodje besteld. Voordat we het wisten werden wij alweer gehaald omdat er een tafeltje vrij was gekomen.
Wij allemaal aan een voorgerecht en nog een flammkuchen om te delen (die was zooooo lekker). Allemaal nog een lekker hoofdgerecht gegeten en hierna nog een proeverij als dessert met wat leuke lekkere mini-dessertjes.

Van de drukte was nergens iets te merken. Alles verliep rustig en netjes. Het bedienend personeel kwam vriendelijk over en zij deelden mee in de huiselijke sfeer bij Moeke.
Mooi en ruim terras aan het water. We komen snel weer eens langs.
Wij vinden het leuk om te horen hoe u Moeke heeft ervaren, hartelijk dank voor uw complimenten. Ik zal deze doorgeven aan ons team en tot snel! groeten van Moeke
Schravendeel .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Vandaag op een warme dag op het terras gegeten. Wat het meest bijblijft is de logistiek. Zeer vriendelijke en wakkere bediening, eten snel geserveerd. Helaas, gerookte zalm met een raar sausje en een gegrild kippetje met een raar sausje zonder knapperigheid. Friet niet smakelijk. Let wel, het was niet slecht maar je gaat er heen voor een prettig terras met goede service. O ja, kan de muziek uit?
Hartelijk dank voor uw beoordeling en wat leuk om te lezen over uw ervaringen bij Moeke! Ik zal uw complimenten en feedback doorgeven aan mijn collega's. En wij hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen! met vriendelijke groet, Jenneke van team Moeke Rhenen