Moeke Mooren

Blauwe Sluis 1B 6629 KK Appeltern Nederland Kaart

Over het restaurant Moeke Mooren

Gelegen aan recreatie- en natuurgebied "De Gouden Ham" zorgt Moeke Mooren in het Gelderse Appeltern voor een spectaculair uitzicht tijdens jouw lunch of diner!

Op het verhoogde panoramaterras en het loungeterras, direct aan het water, is het zelfs bij minder weer goed vertoeven. Door de terrasverwarming en overkapping kun je ook op koelere avonden lekker lang buiten zitten.

Kwaliteit en gastvrijheid staan in dit gezellig familiebedrijf voorop. De chef-kok zwaait het scepter in de keuken. Dit resulteert in heerlijke seizoensgebonden gerechten en lokale lekkernijen uit de Frans-Nederlandse keuken. Je kunt Moeke Mooren eigenlijk niet verlaten zonder de gigantische sorbet geproefd te hebben, een echte verwennerij!

De beste streekproducten en het beste uitzicht: bij Moeke Mooren in Appeltern valt er héél wat te genieten!

Meer informatie over restaurant Moeke Mooren

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Moeke Mooren

V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hebben een supermiddag gehad en komen zeker nog eens terug.
Heerlijk eten en zeer vriendelijke medewerkers.
Heel hartelijk bedankt
Lucie K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Echt commentaar heb ik niet.

Ons gezelschap dat uit 10 personen bestond was erg tevreden. En heeft een gezellige avond beleefd
D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten en goede vriendelijke bediening! Keuze genoeg en warm aan gekleed. Mooi uitzicht over de maas.
Dit restaurant is echt aan te bevelen. Een gezellige sfeer. De kip terriyaki is echt aan te bevelen, ik heb ervan genoten en ga vast nog een keer terug.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Met 4 personen gegeten bij Moeke Moren op 2 sept 2018.
Voorgerecht: 1 x champignonsoep (soep van de dag): lepel kon bijna rechtop in de soep staan. smaak redelijk.
Hoofdgerechten: 1 x MIxed grill: 3 kleine brokken erg droog vlees op een bedje van deels verbrande wokgroenten. Apart geserveerd werd frites en sla, beide van redelijke kwaliteit. 2 x Kip Teriyaki: kip goed mals en smakelijk, wel dezelfde wokgroenten. 1 x kabeljauw: vis goed, geen saus o.i.d. , en let op: weer dezelfde wokgroenten !! De frites ging vergezeld van een ravigottesaus, mayonaise en coctailsaus. Bijzonder !
Moesten ruim 3 kwartier op hoofdgerecht wachten. Wijn was goed zowel wit (cabernet sauvignon) als rood (merlot).
Sfeer en bediening was prima. Prijs kwaliteit verhouding: slecht ! (Kon alleen: "Kan beter" in beoordelingsvragen hierboven !!!)
Onze ervaring daarom: géén aanrader.
Feed back: serveer bij elk gerecht een andere groente. Houd wat gebakken aardappeltjes voorradig zodat die nabesteld kunnen worden. Kom 'ns vaker vragen of iemand nog iets wil drinken. Breng prijs en gerecht in overeenstemming met elkaar.
G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Zeer gastvrij ontvangen en vriendelijk personeel in de bediening, je ziet en proeft dat het eten met zorgt is bereid.
Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Dik R.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Prima gastvrij en vriendelijk restaurant met prachtig panorama en heerlijke ijscappucino
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Mixed grill besteld, eten bijna koud, smaakte bijna allemaal het zelfde doordat vlees voorgegaard was met kruiden. Totaal geen aanrader. Rest was inorde.
Tit V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Gezellig en lekker gegeten!
Respect voor de bediening met deze hitte????
D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Het was zoals gewoonlijk weer prima Anders komen we echt niet telkens terug.
Het is prima en betaalbaar. En geen spatjes!!!
L.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Heerlijk gegeten bij moeke mooren.
Vriendelijk personeel en een prachtig terras met mooi uitzicht over het water.
Echt een aanrader, wij gaan zeker nog eens terug.
B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
het restaurant mooke moeren is heel gezelige restaurant kunt erg goed eten,
de bediening is ook erg goed komt niets te kort
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Gezellig druk en heerlijk gezellig buiten gegeten. Schitterende omgeving trouwens. Aanrader met dit prachtige weer voor een avond borrelen en eten
C.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk gegeten, vlotte, vriendelijke bediening. We komen zeker nog terug. Klein puntje van kritiek: we hadden nog geen bestek toen we onze lunch kregen. Dit werd evenwel meteen gezien en hersteld.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
lekker geluncht,vriendelijke bediening en heel belangrijk: nette WC.
Annie en Boy Stunnenberg,driel.

een prachtige plaats om te vertoeven,mooi uitzicht over de plas.
Z.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hadden gereserveerd maar vroegen op het terras te zitten, werd meteen geregeld. Door drukte hebben we regelmatig ons inziens te lang moeten wachten voor de volgende gang. Verder is het restaurant wel een aanrader.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Super lekker gegeten. Serveerder vroeg ook af en toe ofdat alles naar wens Is.. Doordeweekse regendag dan Is het niet druk maar ondanks dat hebben wij erg genoten!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
super lekker gegeten. top service, voorgerecht hoofdgerecht en nagerecht waren erg lekker. vriendelijk personeel inderdaad. vroegen ook af en toe ofdat alles naar wens Is en ofdat het eten ook lekker Is.

bedankt!! wij gaan bijna nooit uiteten maar hebben erg genoten.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Komen hier al vanaf het begin en de kwaliteit in de breedste zin is altijd onverminderd uitstekend geweest!
Feit is dat de er al jarenlang werkende bediening je altijd het gevoel geven dat je welkom bent en je graag helpen, waarvoor hulde. De hoge kwaliteit van het eten maakt het iedere keer weer een genoegelijk uitje. Rest ons nog te zeggen dat de ambiance gezellig is.!
V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
We hebben heerlijk en voldoende gegeten, er was voldoende keus.
De bediening was erg vriendelijk, was top !
Zeker voor herhalingvatbaar, bedankt
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Ik ging samen met mijn man even wat eten bij Moeke Mooren. Mooi terras, aan het water. We kozen allebei een maaltijdsalade met frites erbij. Toen de frites geserveerd werd, vroegen we er mayonaise bij. Deze hebben we nog gehad. Na enkele happen vond ik een klont klei en veel zand in mijn salade en tussen mijn tanden. Er was geen ober of serveerster op het terras, na tien minuten wachten ben ik zelf naar binnen gelopen om de salade terug te geven. Men bood mij een drankje aan voor het ongemak. Prima zou je zeggen. Helaas stond dit drankje dus wel op de rekening en moesten we wederom vragen om dat er alsnog af te halen. Mooie locatie maar geen service.