Moeders

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 23:00

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Wat een prettige ruimte! Mooie kleuren en materialen, heel sfeervol en rustgevend, niets schreeuwerigs aan. Dat zorgt al voor een ontspannen avond. We werden ook prettig ontvangen en bediend. Jammer genoeg is het eten minder bijzonder - de vele sla bij de geitenkaas is wel erg hard en niksig, en het nagerecht was meer veel dan lekker. Het hoofdgerecht, varkenshaas met spek, was wel heel smakelijk. O ja, er staan wel waterglazen, maar er wordt niet gevraagd of je water wilt; beetje gek.
E G.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Gezellige zaak, ongedwongen sfeer, bijzonder vriendelijk personeel. Voorgerechten in orde, helaas een laag cijfer vanwege het hoofdgerecht dat een aantal van ons had: tonijn met kruidenolie. De tonijn was door en door gaar, zeer droog en eigenlijk niet te eten. Waanzinnig zonde! Een kok die tonijn zo de keuken uit laat gaan, heeft of niet opgelet, of heeft nog nooit zelf tonijn gegeten.
Tim-1- .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Moeders is een erg gezellige zaak. Als voorgerecht hadden wij de gamba's, die waren erg lekker! Complimenten voor de kok. De spareribs als hoofdgerecht hadden beter op een ander bord geserveerd kunnen worden, was een beetje lastig snijden, maar dat is misschien zoeken naar minpunten. Het personeel mist wel wat ervaring, maar al met al een goeie avond gehad. Bedankt Moeders!
Frank C.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Heerlijk wezen eten met familie, goede keus voor dit restaurant, heel leuk zo'n menu kaart naast je tafel helaas is de afstand voor ons te groot maar je weet maar nooit en dan komen we zeker terug heel erg bedankt.
Yvette G.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Bediening is vriendelijk, eten is goed, decor is prima - huiselijke sfeer die inderdaad de suggestie van 'Moeder's keuken' wekt. Diverse gerechten geprobeerd, zoals Moeder's stoofpotje (favoriet van mijn partner) en surf & turf (vlees met vis) - alle prima kwaliteit. We zijn hier regelmatig en komen met plezier terug. Als je in (de buurt van) Sassenheim bent dan is Moeders wat ons betreft een van de 2 aanraders (de andere is Da Noi).
Geldermalsen .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2014
Dinsdag 1 april (geen grap) heerlijk vis, verpakt in parmAHam, gegeten bij Moeders!
Verrassend lekker. Jammer dat er oud smakende frietjes bij geserveerd werden. Een lekker gebakken aardappeltje zou veel beter geweest zijn. De bediening was correct en vlot. De ambiance gezellig.
Kortom een prima plek om binnen te lopen bij "geen zin of tijd om zelf te koken"!!
Remon W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Geweldig leuk restaurant. Wij hebben hier een keer of drie gegeten en altijd zeer smakelijk. Als het er druk is kan het soms even duren voor je je eten krijgt maar dit werd bij het binnenkomen ook vermeld (niet bij het reserveren, wat jammer was). Wij zaten de 3e keer bij de entree wat storend was vanwege de kou die elke keer binnen kwam.
Liesbethpijnacker .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
We hebben hier lekker gegeten met de kids. Een knus restaurant, gezellige en vlotte bediening en lekker eten. Het Italiaans pannetje met kip was heerlijk en de carpaccio en saté was goed.
En wat we heel relaxt vonden is dat het er fijn was voor de kinderen; bediening ging leuk om met de kinderen, een kleurplaat, kinderstoel en niet te vergeten een uitgebreid kindermenu (veel keuze) wat heel goedkoop was, echt super!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Als afsluiting van onze vakantie hier heerlijk buiten kunnen eten. Gelukkig was er nog een tafeltje vrij. De carpaccio was heerlijk en ook de porties waren ruim voldoende. De service hebben wij als erg goed ervaren. Al met al dus heerlijk gegeten een echte aanrader!
Dave68 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Wij waren met familie gezellig uit eten met Moederdag. Een van de gasten had gekozen voor Moeders. Voor ons een zeer aangename verrassing. Prettige ambiance en goede service, Eten was van prima kwaliteit en voldoende keuze op de kaart, Het was geen probleem om met 9 personen a la carte te kiezen. De bediening was zeer attent en servicegericht. Alle moeders kregen een leuke attentie voor Moederdag. Een fles wijn met een kaartje eraan, wij waren zeer verrast. Op deze wijze kan men thuis nog eens nagenieten. Een goede ervaring en een aanrader om terug te komen. Wij kunnen het aanbevelen. Als we al een punt van aandacht willen geven dan is voor het decor. Het behang zou een vernieuwing mogen hebben maar is onze mening. Voor het overige een toegankelijke ambiance
Aha .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2013
De verse jus d'orange bleek geen verse jus d'orange te zijn de tomatensoep was veel te zout de gastvrouw zei dat de kok dit hoog op smaak zou noemen, helaas enige verbetering zat er niet in want de sauzen van de saté en de ossenhaasspies hebben wij nog nooit zo zout gegeten... Wij gaan voortaan wel weer bij onze eigen moeders... Hier gaan we in ieder geval nooit meer heen!
Sassem .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2013
Een ramp dat is mijn indruk je wordt ergens neergezet bij een koude buiten deur je vraagt om een andere plaats die hebben ze niet ( in de zaak zaten 10 mensen aan 3 tafels er waren wel 10 tafels leeg en niet allemaal gereserveerd) tip van de gast vrouw was dat we ook buiten kon gaan zitten maar dan was het volgens haar toch wel veel kouder hahaha. ? ! na een slecht voorgerecht kwam nu de klapper het Gegrilde kipsaté - 15,50 met oosters garnituur klaar gemaakt door even tussen een wafel ijzer te pletten patat erbij en 3 kroepoekies en tada we hebben we kipsaté op oosterse wijze dat het nog rood was van binnen (het bloed/spier zat er in in 1 stuk nog aan) maar dit was normaal volgens de gast vrouw. Uitendelijk werd de kipsaté toch op stevig aandringen terug gebracht naar de keuken . .en ja het was toch niet helemaal correct werd later toegegeven afijn na 10 minuten krijg de ik Z E L F D E! ! kipsaté weer op een stokkie geprikt terug maar dan helemaal super doorbakken je kon de stukjes zo afbreken en op je bord leggen ...betaald en weggegaan ..nog bedankt voor de gratis cola...schande schande Conclusie Hier kom ik nooit meer dit is onbegrijpelijk dat dit soort restaurants bestaan het is een schande voor de horeca als jullie hiermee doorgaan
Feline Huizenga .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Prima gegeten bij moeders. Met de nieuwe eigenaar is de service gelijk gebleven, altijd spannend. De kaart was voldoende en prijs kwaliteit verhouding ook. Voor een brasserie hebben we lekker gegeten en komen nog eens terug.
Sassenheim06 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2013
De prijs van de gerechten vonden we ietwat te hoog, bijv. Eur 7 voor een weliswaar smakelijke omelet met 2 boterhammen. Verder attente snelle bediening, gezellige/knusse uitstraling van het restaurant, zeker een aanrader!
Danny L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Na de overname van Moeders, er weer eens wezen eten. Het interieur is netjes en ziet er nog steeds gezellig uit.
Gestart met een vers bruin en wit stokbroodje, roomboter en kruidenboter. Het voorgerecht bestond uit tomatensoep €4,95, lekkere smaak, en een grave lachs €8,50 met een bolletje mosterd- dilleijs. Dit waren verrassende smaken bij elkaar. Zeker een aanrader.
Het hoofdgerecht bestond uit een vegetarische lasagne met een kleine caprese on the side €16,75. Genoeg en lekker. Helaas was het 2e hoofdgerecht niet verrassend, gegrilde kipsaté met oosters garnituur €15,50. De saté was te ver, het geluk was dat er kippendijvlees was gebruikt, zodat de binnenkant net niet droog was. De saus was apart geserveerd. Het oosterse garnituur bestond uit een beetje kroepoek en atjar.
In tegenstelling wat er op de Iens site staat, kloppen de prijzen niet met de werkelijkheid.
Voor de huiswijn werd €3,50 gerekend en de prijzen vond ik behoorlijk hoog voor hetgeen er geleverd werd.
Bediening was netjes.
Ceciel1963 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
Heerlijke erwtensoep met hotdog gegeten op een druilerige novemberdag. Maakt m'n dag weer helemaal goed! Persoonlijke bediening en huiselijke sfeer, waar vindt je dat nog? Echt een aanrader...
Mar V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Omdat eetcafé De Voogd dicht was, hebben we voor het eerst bij Moeders gegegeten, een eethuis tegenover De Voogd aan de Oude Haven. Een eetgelegenheid zonder veel pretenties. Ingericht als een grote huiskamer in een oud woonhuis. We aten Pollo di Mama een kippannetje op Toscaanse wijze en een flinke portie kalfs ribeye. Beide netjes klaargemaakt, maar niet uizonderlijk. Hoeft ook niet in dit type eethuis. De bediening was vriendelijk maar en beetje rommelig. De wijnkennis is onvoldoende. Wanneer we cabernet sauvignon bestellen, komt er een sauvignon blanc!
Mendent .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
Redelijk gegeten, de bediening was wat verward. Op onze vraag of de crème brullee warm was werd ja geantwoord, echter hij was koud en smaakte niet lekker. Toen we dit meldden werden ze chagerijnig. Omdat de producten niet heel vers overkwamen zou ik het niet aanraden, echter alle waar is immers naar zijn geld. Dus voor de kids was het prima.