Over het restaurant Moeders

What's in a name...

Aan de gezellige Amsterdamse Rozengracht, op een heel knus hoekje, zit restaurant Moeders. En aan die naam kun je moeilijk voorbij gaan. Zodra je binnenkomt zie je direct de met foto’s (van moeders) gevulde muren en proef je de gemoedelijke sfeer. Wat je nog meer proeft, zijn de duizelingwekkend lekkere gerechten op de kaart. De chef tovert heerlijke dingen op tafel en hierbij is een goed glas wijn ook zeker aan te raden!

Meer informatie over restaurant Moeders

• Airconditioning , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant Moeders

Adamwest .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Al drie keer gegeten. Eten is lekker met goede prijzen. Ook de aankleding is leuk met foto’s van moeders en borden/glazen van bezoekers. Jammer dat de bediening zo kortaf is en afreageert op klanten als het druk is. Wat minder tafels neerzetten kan misschien helpen voor het overzicht, want nu is niet al het personeel even relaxt. Zo was een persoonslid ronduit onbeschoft. Als dit verbetert kom ik graag een keertje terug.
Ralf M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Lekker Hollands eten, zalm was een tikkeltje droog. Erg leuke inrichting. Helaas wel voornamelijk toeristen binnen.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Het was voor ons een mini reünie. 28 jaar geleden aten we ook bij Moeders (tussen door ook maar niet met deze groep) . Geweldig om te zien en te ervaren dat Moeders haar eigen identiteit heeft behouden de sfeer en het eten waren zoals we hadden gehoopt, niet veranderd. Voor mij / ons blijft het een unieke plek.
Rosanne J.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Wij namen mijn moeder mee voor haar 60ste verjaardag en we hebben het geweldig gehad! Serveersters waren open, gezellig en vooral heel erg lief. Ze gaan hier echt de extra mile voor moeders; mijn moeder werd verrast met wat lekkers en een presentje, de serveerster zei 'Gefeliciteerd met je 50ste verjaardag!' (dat vond mn moeder heel erg leuk, hihi) en liet het hele restaurant voor haar klappen. We hebben een foto van mijn moeder aan de collectie toegevoegd. Dit was voor mij de tweede keer hier en opnieuw ontzettend genoten van de ambiance, het eten en de leuke mensen; ik zal blijven terugkomen!
elsbethv .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Supergezellig en goede service.
Voelt als een huiskamer maar het eten is net even anders. Niet sjiek maar wel heel smakelijk
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Restaurant Moeders is een hele leuke beleving! De service is heel goed, de ambiance geweldig en het eten lekker. Ik ga er zeker nog eens naar terug.
Marij S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Wat een super leuke tent!! Heerlijk gegeten en de bediening was fantastisch! We hebben er met
elkaar een feestje van gemaakt..
Michele H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Heerlijk,eerlijk ,vriendelijk en we werden flink in de watten gelegd.
Marthe M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
We komen er al jaren om onze gezamenlijke verjaardagen te vieren en treffen elk jaar weer een uitermate goede en gezellige ontvangst aan. Top! a.u.b. Niet verder bekend maken! Zien wel 80o/o buitenlanders, maar de sfeer is optimaal.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Leuk concept, sfeervol restaurant.
Vriendelijke bediening, kwaliteit van het eten was goed.
De kwaliteit van de stamppot zuurkool en het stoofvlees rode kool was goed.
De spareribs waren van hoge kwaliteit.
Grote porties, heerlijk!
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heerlijk eten in een gezellige ambiance met een uitstekende bediening.
Zeer goede prijskwaliteit verhouding.
Voor zoetekauwen vooral veel ruimte over laten voor een toetje!
Caroline N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heeeeeerlijk gegeten en een supergezellige avond gehad!! Wat heeft een moeder bij 'Moeders' nog meer te wensen? Ook de gezinsleden met voedingsproblemen hebben lekker gegeten en dat vindt een moeder toch altijd belangrijk! Dank daarvoor!
Karina Z.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Beetje veel tafeltjes in kleine ruimte, maar bediening correct en heel vriendelijke en eten lekker.
Michele H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Hier kom je thuis. Vlotte en vriendelijke bediening. Smakelijk eten. Wat wil je nog meer.
Bastiaan R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten, smaakte echt als vroeger bij mijn oma thuis. Ik denk zeker dat ik nog eens terug kom. De Hollandse rijsttafel was een super idee.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Zeer snel en adequaat geholpen, heerlijk gegeten. Gezellige sfeer door alle foto’s die er hangen. Mooi aanbod aan gerechten.
Stella V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk en gezellig! Wij hadden de Hollandse rijsttafel; die was zeer geslaagd. De sfeer, van de foto's aan de muur tot de mix en match borden was gezellig.
Anoniem M.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Hier op een maandagavond zonder reservering binnengestapt. Eigenlijk kon het niet, maar de bediening wilde het wel proberen. Hartstikke gastvrij! Service met humor, heel gezellig gegeten. Eten was niks spannends, maar ook niet echt wat op aan te merken (zoals het ook bij moeders thuis is, toch?), behalve het toetje: juist verrassend lekker! Wentelteefjes, appeltaart: gaat er goed in. Huiswijntje prima. Was hier met twee buitenlandse vrienden (die wilden per se de hollandse pot...) en het beviel allen goed!
Brechjexx2 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We waren met de auto op weg naar het Delamar Theater en reden langs deze tent. Van buitenaf al gelijk het idee "Hee, wat is dat voor iets? daar moeten we eens kijken!" En heel erg blij met de keuze om hier te gaan eten. Lekkere soep, lekker broodje van de dag en leuke bediening. Heerlijk "doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg" gevoel. Simpel, maar goed!
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Ik lees ergens in een recensie over "jaren 50/60 interieur". Maar mijn vrouw hangt er aan de muur (de enige echte naaktfoto) en die is toch echt van toen ze zwanger was van onze nu 25-jarige zoon.
Dat was enkele decennia later dus...