Mockamore

De Diagonaal 3 1315 XD Almere Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mockamore

J R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
De Airco is afwezig. De bediening vonden we mwah. Beetje ongeïnteresseerd leek wel. De koffie was flink prijzig (medium koffie €3,40!) maar daarentegen smaakte deze wel heel lekker. Het interieur is een tikkie ouderwets.
Samihamid .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Zaterdag 15/8/2015 hebben wij twee midium Cappuccino en een twee begels één met zalm en één met Brie met honing besteld. De koffie was half warm. Dan de begels smaakten echt alsof ze van twee dagen geleden waren en niet verwarmd. Het was bijna onmogelijk mijn de begels met het mes te snijden. Één van de begels werd verzorgd alleen met vork en ik moest zelf een mes gaan halen. Weten ze niet eens sorry te zeggen. De hoeveelheid Brie was erbarmelijk.bdrie stukjes brie met één schijf tomaat en een beetje sla. Dat was het. Servette was niet te gebruiken vanwege de honing die erop zat evenals de vork. So slecht heb ik nog nooit gegeten. En dat voor €19,50. Simpelweg, afzetterij. De tafels waren ful krassen en de stoelen niet echt comfortabel. Ons advies is niet daar te eten. Nooit, never.
Annelivandoorn .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Vandaag hier gezeten samen met mijn vriend. Inrichting is modern, maar het viel me al snel op dat het niet erg schoon en verzorgd is. Er lag een sigarettenpeuk op de grond, toilet was viezig en servies bleef lang op de tafels staan (ook nadat gasten vertrokken waren. De koffie verkeerd was te heet en er zat een vliesje op. Smoothie en muffin waren prima.
Marjorie W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
Geen slecht woord over de broodjes, deze zijn prima te doen, vooral het broodje met zalm op bruin brood is zeer smakelijk, maar de ongelofelijke ongeïnteresseerde service is niet, als ik zo vrij mag zijn prettig. Een simpel voorbeeld, ik bestel 2 koffie van de kaart een harmony coffee en een normale cappucchino , deze worden zonder uitleg op een dienblaadje op de tafel gepleurd, verder is de koffie zeker niet barista waardig, deze is te heet, te slap, en de schuimlaag lijkt en smaakt naar spoelwater, en dat voor 6 euro's , ik begrijp nu ook wel waarom ze niet in de koffie top 100 staan. Hier kom ik nooit meer terug, in ieder geval niet voor de erbarmelijke koffie
Diana F.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Het interieur is niet echt boeiend. Je moet je bestelling bij de bar doen, waar het personeel vaak ongeduldig is en niet vriendelijk overkomen. Ik heb nu al 2x gehad dat er buiten reclame wordt gemaakt voor een speciaal product en beide keren was het product al niet meer verkrijgbaar. Het was niet op, maar de actie was al verlopen. Wanneer ik het personeel attendeer op de reclame borden, zeggen ze dat ze die nog niet weg hebben gehaald. Vervolgens staan de borden er de volgende dag weer. Het is omdat de drankjes (verschillende soorten koffie, warme chocolademelk en thee) erg lekker zijn, dat ik toch steeds weer terug kom.
Ik en mijn zusje en vriend hebben verschillende soorten koffie met koffiesiropen en chocolade snippers erdoor heen geprobeerd. Erg lekker. Ook de warme chocolade melk is erg aan te raden, wij nemen altijd de pure, maar je kan ook kiezen voor melk of wit.
Regelmatig nemen we ook een taartje of een donut. De donuts zijn niet echt bijzonder, smaken hetzelfde als die je in de supermarkt kan kopen. De brownies zijn lekker en het lemontaartje ook. In het lemontaartje zit een zachte lemon vulling.
Ondanks de drankjes en taartjes lekker zijn begin ik er sterk aan te denken om een nieuw drink plekje te zoeken.