Mockamore

Korte Hoogstraat 6 3011 GL Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mockamore

Jouw recensie over het restaurant Mockamore

bxr .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Ben je hier eenmaal geweest, dan is de kans groot dat je terugkomt. We komen hier al enige tijd zeer regelmatig omdat de sfeer zeer goed is en de bediening zeer vriendelijk en echt is. We hebben de laatste keer voor het eerst een salade met allerlei geroosterden groenten, rode ui en pepita’s genomen en het stelde ons niet teleur. De koffie en het gebak is hier uitmuntend. Wie op z'n tijd wil zondigen en van zoet houdt neemt een grote kop White Memories, een naam die goed gekozen is omdat zo'n kop je altijd bij zal blijven: Espresso, melk, witte chocoladesaus, toffeenutsiroop, nougat, karamelblokjes. De zaak staat op een toplocatie en ziet er goed uit met zitgelegenheid beneden en boven. Zodra de zon schijnt kun je er heerlijk op het terras zitten. Ook niet heel onbelangrijk: het toilet is hierbij benoemd tot het schoonste toilet van Rotterdam. Ik denk ik noem het maar even.
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Heerlijk gegeten bij Mockamore afgelopen vrijdag, zeker een aanrader. We hadden met z'n 2e allebei een verse fruitshake en een bagel met gerookte zalm voor een leuk prijsje, tenminste nog betaalbaar! Het personeel wees ons op deze aanbieding, wat ik persoonlijk zeer vriendelijk vond. Mijn man en ik komen zeker nog een keer terug om het grote assortiment aan speciale koffie's te proberen. Het zag er lekker uit!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2013
Hier een heerlijk specialty koffie gedronken met nougat, karamelblokjes en slagroom! Leuk opgemaakt en van goede kwaliteit. Het nadeel is wel dat je zelf je koffie moet ophalen bij de bar..wij zaten boven en als je dan net misstapt is het een grote rommel. Hier kunnen ze wel op verbeteren. Een extra service zullen we maar zeggen. Verder voor herhaling vatbaar!
RachelVdl .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Heerlijk geluncht voor een hele goede prijs! 6,50 voor een rijkbelegde bagel met verse fruitshake. Zeer vriendelijk personeel. De uitgebreide koffiekeuze zag er zo verleidelijk uit dat we 's middags speciaal terug zijn gekomen voor een luxe koffie, voor ons de creme brulée koffie, ontzettend lekker! Ik kom hier zeker weer terug!