Mockamore

Korte Hoogstraat 6 3011 GL Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mockamore

Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Heerlijk gegeten bij Mockamore afgelopen vrijdag, zeker een aanrader. We hadden met z'n 2e allebei een verse fruitshake en een bagel met gerookte zalm voor een leuk prijsje, tenminste nog betaalbaar! Het personeel wees ons op deze aanbieding, wat ik persoonlijk zeer vriendelijk vond. Mijn man en ik komen zeker nog een keer terug om het grote assortiment aan speciale koffie's te proberen. Het zag er lekker uit!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2013
Hier een heerlijk specialty koffie gedronken met nougat, karamelblokjes en slagroom! Leuk opgemaakt en van goede kwaliteit. Het nadeel is wel dat je zelf je koffie moet ophalen bij de bar..wij zaten boven en als je dan net misstapt is het een grote rommel. Hier kunnen ze wel op verbeteren. Een extra service zullen we maar zeggen. Verder voor herhaling vatbaar!
RachelVdl .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Heerlijk geluncht voor een hele goede prijs! 6,50 voor een rijkbelegde bagel met verse fruitshake. Zeer vriendelijk personeel. De uitgebreide koffiekeuze zag er zo verleidelijk uit dat we 's middags speciaal terug zijn gekomen voor een luxe koffie, voor ons de creme brulée koffie, ontzettend lekker! Ik kom hier zeker weer terug!