Mockamore Roosendaal

6,1
6,3
6,8
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Vroeger hier altijd lekker geluncht. Sinds de veranderde kaart is het een grote teleurstelling! Een bagel met ceasarsalade... Laat me niet lachen. Een gortdroge bagel, 2 flinterdunne plakjes kipvleeswaren, 1 uiterst verlept bruin blaadje sla en wel 1,5 theelepel zurige dressing. Beslist het geld niet waard. Het personeel zei er ook niets aan te kunnen doen, de kaart was verabderd door hogerop, ze kregen veel klachten, maar het was nu eenmaal zo...
Michelle K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Op zich leuke tent met aardige bediening, maar ik vind 7,50 voor een vegetarische tosti van 1 oudbakken sneetje landbrood met 1 plakje kaas er op niet in proportie. Het was niet lekker en veel te duur.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
De koffie is bij Mockamore zoals je mag verwachten. Prima. Ik had een Columbiaanse koffie en die was erg lekker. Het is alleen heel jammer dat je voor een eenvoudige kop koffie minutenlang in de rij moet staan. Het duurde nog veel langer voordat het bestelde broodje en een koek gereed waren. Op de een of andere manier lukt het niet om de rijen snel weg te werken terwijl er toch 4 personen achter de counter aan het werk waren. Hier kan logistiek nog wel wat verbeterd worden.