Mockamore Lelystad

• Af te huren , Airconditioning , Terras
7,2
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Vandaag kennis gemaakt met deze zaak. Ziet er schoon en netjes uit. Gericht op snelle doorloop van de producten De koffie was gewoon goed maar niet bijzonder. De bediening was zakelijk maar best wel vriendelijk en ook wel redelijk vlot. Nee, geen klagen maar ook niet bijzonder. Wil je even vlot een behoorlijke kop koffie met wat lekkers erbij dan kan dat. We zijn best wel snel geholpen en konden ook nog even rustig blijven zitten. Geen probleem.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Lekkere koffie en een schone zaak, maar absoluut slecht bediening. Nadat onze bestelling opgenomen was, een minuut of 15 gewacht zonder dat onze bestelling kwam. Vervolgens het personeel aangesproken en pas na 10 minuten kwam onze bestelling biven water (overigens nadat we nogmaals verteld hadden waarvoor wij betaald hadden) . Jammer dat we 25 minuten moesten waxhten voor twee kopjes koffie en twee brownies.
Dtv .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Verschrikkelijk! Broodjes liggen al te lang in het schap (in de open lucht oud te worden). Prijs is hoog. Wachttijd erg lang (met 2 andere tafels bezet een half uur wachten). Als je dan vraagt om verse broodjes is dit niet mogelijk. Mevrouw, de broodjes zijn vanochtend afgebakken (om half 2 lijkt mij dit dan niet meer vers). Personeel onvriendelijk. Duidelijke afrader!
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Tijdens ons bezoek aan Bataviastad een broodje zalm gegeten bij Mockamore. Ten eerste was de koffie al bijna op terwijl we nog moesten wachten op ons broodje. En dat broodje viel erg tegen.
Het brood was niet heel vers, de kappertjes ontbraken en er zat bijzonder weinig zalm op het brood. De serveerster erop aangesproken, die bracht ons voor 1 persoon een extra plakje zalm (we hadden alle 3 een broodje zalm besteld). Volgens haar moest op elk broodje twee plakken zalm liggen. Erg karig dus. Een aantal weken eerder ook zo'n broodje daar gegeten, dat was veel beter. Geen vooruitgang dus.
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Het kost de nodige tijd om op een drukke dag je bestelling te doen. Binnen bestellen en meteen je drankjes meenemen. Eten wordt naar je tafeltje binnen of buiten gebracht. Lastig als je alleen bent, want je kunt niet en je tafeltje bezet houden en bestellen natuurlijk. Het eten en drinken is redelijk aan de prijs. Zout en peper kan er niet of nauwelijks van af. De bediening moet dan de peper- en zoutmolen halen en blijft wachten tot dat je klaar bent met ze te gebruiken. Het eten was lekker, dat wel.
MVDL12 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Tijdens het winkelen hadden we zin in koffie, en hebben we plaats genomen bij MockaMore. We gaan tegenwoordig graag naar ''coffee bars'' omdat ze én helemaal een trend van nu zijn, maar ook om de fantastisch lekkere koffies die er geserveerd worden. Ik nam plaats op het terras, op een scheef, gammel bistro stoeltje wat totaal niet lekker zat. Ondertussen ging mijn vriend naar binnen om wat lekkers te halen. We namen een Cappuccino, Doppio, Cheesecake en een Chocolate Brownie cake. Het duurde erg lang, ik heb zeker 20 minuten in m'n eentje op het terras zitten wachten, wat niet heel gezellig is, maar goed op goede koffie wil ik best wachten. Nou eenmaal de koffie en taartjes was het een enorme teleurstelling. De Cappuccino was lauw en de verhoudingen koffie/melk klopte niet. Ik hoorde van mijn vriend dat ze koffie met melk maakten en daar twee lepels schuim opschepte (!) Nou, elke barista weet dat dat is echt not-done! En als ik een Cappuccino bestel, wil ik geen slap aftreksel van een koffie verkeerd?! De Doppio was inimini, en leek meer op een enkele, verder was hiervan de crema al compleet verdwenen, ook een dikke fout. Dan de taartjes, de Chocolate Brownie Cake was oké, maar niet fantastisch, enorm droog en we vermoedden dat hij uit de vriezer kwam. De Cheesecake was een beetje smakeloos en saai. Prijs/kwaliteit is totaal niet in balans, en het geheel viel allemaal ontzettend tegen! Jammer..
Aposteriori .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
prima brood, royaal beleg en uitstekende koffie. wel wat lang in de rij omdat alles pas klaargemaakt moet worden, dus vers is. in tegenstelling tot bijna buurman La Place waar de broodjes al een uur of langer klaar liggen.
als het terrasjes weer is een heerlijke lunch plek
Networx .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2013
Dit tentje is echt veel te duur. Ik betaalde 3 euro 20 voor een koffie verkeerd en die was niet warm. Ook het assortiment cakejes is duur maar wel lekker. Het is jammer, de formule is goed maar de prijzen moeten echt wat naar beneden.