Mockamore Lelystad

6,7

Jouw recensie over het restaurant Mockamore Lelystad

Romazoba .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Wat een totale deceptie, niet aan te raden hier te komen. Voor twee sneetjes brood met een beetje kipfilet daarover heen een plak kaas en een kant en klaar bakje chilisaus Euro 7,95 durven vragen dan snap je het echt niet. Zonder enige aankleding wat dan ook.. Mijn vriendin had de "tosti" geitenkaas, ook hiervoor de hoofdprijs moeten betalen en toen ik om wat groen vroeg bleek dat niet voorradig te zijn. Even later werden er salades naar buiten gedragen.. Smaak is als zijnde oud product en de kipfilet was droog. Nee een absolute afrader, slechtste tent waar ik sinds lange tijd gegeten heb! Prijs kwaliteit verhouding zeer slecht te noemen!
Romazoba .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
H.C.E. V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Voorheen hadden jullie geweldige losse kwaliteitsthee. Nu die smakeloze doosjes. Kunnen jullie niet weer terug naar voorheen?
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Vandaag kennis gemaakt met deze zaak. Ziet er schoon en netjes uit. Gericht op snelle doorloop van de producten De koffie was gewoon goed maar niet bijzonder. De bediening was zakelijk maar best wel vriendelijk en ook wel redelijk vlot. Nee, geen klagen maar ook niet bijzonder. Wil je even vlot een behoorlijke kop koffie met wat lekkers erbij dan kan dat. We zijn best wel snel geholpen en konden ook nog even rustig blijven zitten. Geen probleem.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Lekkere koffie en een schone zaak, maar absoluut slecht bediening. Nadat onze bestelling opgenomen was, een minuut of 15 gewacht zonder dat onze bestelling kwam. Vervolgens het personeel aangesproken en pas na 10 minuten kwam onze bestelling biven water (overigens nadat we nogmaals verteld hadden waarvoor wij betaald hadden) . Jammer dat we 25 minuten moesten waxhten voor twee kopjes koffie en twee brownies.
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Tijdens ons bezoek aan Bataviastad een broodje zalm gegeten bij Mockamore. Ten eerste was de koffie al bijna op terwijl we nog moesten wachten op ons broodje. En dat broodje viel erg tegen.
Het brood was niet heel vers, de kappertjes ontbraken en er zat bijzonder weinig zalm op het brood. De serveerster erop aangesproken, die bracht ons voor 1 persoon een extra plakje zalm (we hadden alle 3 een broodje zalm besteld). Volgens haar moest op elk broodje twee plakken zalm liggen. Erg karig dus. Een aantal weken eerder ook zo'n broodje daar gegeten, dat was veel beter. Geen vooruitgang dus.
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Het kost de nodige tijd om op een drukke dag je bestelling te doen. Binnen bestellen en meteen je drankjes meenemen. Eten wordt naar je tafeltje binnen of buiten gebracht. Lastig als je alleen bent, want je kunt niet en je tafeltje bezet houden en bestellen natuurlijk. Het eten en drinken is redelijk aan de prijs. Zout en peper kan er niet of nauwelijks van af. De bediening moet dan de peper- en zoutmolen halen en blijft wachten tot dat je klaar bent met ze te gebruiken. Het eten was lekker, dat wel.
MVDL12 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Tijdens het winkelen hadden we zin in koffie, en hebben we plaats genomen bij MockaMore. We gaan tegenwoordig graag naar ''coffee bars'' omdat ze én helemaal een trend van nu zijn, maar ook om de fantastisch lekkere koffies die er geserveerd worden. Ik nam plaats op het terras, op een scheef, gammel bistro stoeltje wat totaal niet lekker zat. Ondertussen ging mijn vriend naar binnen om wat lekkers te halen. We namen een Cappuccino, Doppio, Cheesecake en een Chocolate Brownie cake. Het duurde erg lang, ik heb zeker 20 minuten in m'n eentje op het terras zitten wachten, wat niet heel gezellig is, maar goed op goede koffie wil ik best wachten. Nou eenmaal de koffie en taartjes was het een enorme teleurstelling. De Cappuccino was lauw en de verhoudingen koffie/melk klopte niet. Ik hoorde van mijn vriend dat ze koffie met melk maakten en daar twee lepels schuim opschepte (!) Nou, elke barista weet dat dat is echt not-done! En als ik een Cappuccino bestel, wil ik geen slap aftreksel van een koffie verkeerd?! De Doppio was inimini, en leek meer op een enkele, verder was hiervan de crema al compleet verdwenen, ook een dikke fout. Dan de taartjes, de Chocolate Brownie Cake was oké, maar niet fantastisch, enorm droog en we vermoedden dat hij uit de vriezer kwam. De Cheesecake was een beetje smakeloos en saai. Prijs/kwaliteit is totaal niet in balans, en het geheel viel allemaal ontzettend tegen! Jammer..