Mochi

Maandag t/m Zondag vanaf 18:00

Erg kort
Walter B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Het was redelijk koud bij binnenkomst. Het eten werd mooi gepresenteerd maar misten de smaken die je zou verwachten bij een verassings menu. De deserts waren goed maar er werd niet vermeld dat deze niet bij het menu hoorden. Al met al veel te duur voor wat je voorgeschotelt krijgt.
Rodolph I.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij dit bijzondere restaurant in de gezellige Mallemolen. Wat een verrassende gerechtjes uit de fusion keuken. Asiatisch gecombineerd met zuid Amerikaans gewaagd maar geslaagd. Hoe kan het dat het er zo leeg was? Iedereen moet dit gaan ontdekken. Ik houd niet van het woord smaaksensatie maar als het dan toch een keer moet, dan maar hier. Komt dat proeven!
Mike D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wat een heerlijke plek is dit zeg. Verrast worden door de chef (geen menukaart) met waanzinnig, perfect bereide gerechtjes. Oa oesters, tonijn, beef Jerky, guinoa, gazpazzo van oa watermeloen tot en met een perfect dessert. Wij komen snel weer terug.
Arjen D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Een verrassende combinatie in de gerechten en smaken. Het concept is ook een verrassingsmenu. De aankleding laat iets te wensen over in vergelijking tot het eten. Echter zeker de moeite waard!
Levano836 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Bij Mochi in den haag laat je je verrassen door de chef, heerlijke creaties met een nadruk op groentes en vis kwamen er uit de keuken in prima tempo. Favoriet was de frikandel van vis, wat een smaaksensatie. Erg lekker eten, soms moesten we wel even wachten op de volgende gang. Het is denk ik niet voor iedereen weggelegd, er is immers geen enkele keus, je gaat gewoon zitten en laat je verwennen!
GeSa2013 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Veel over gehoord en nu eindelijk een keer gegeten. Was heerlijk. De eerste gang t bananenkoekje de topper. Bij de tweede gang waren de asperges en t vleesgerecht verrassend. T gevulde inktvisje vonden wij minder door de vulling (arabische kruiden?). Derde gang prima. Dessert was top.
Carla W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Niet meer wat het geweest is...helaas...zijn Glorie tijd gehad!?
Meerdere malen gegeten voorheen..ook op het strand toen hij bij Whoosah de keuken deed. Altijd zeer goed gegeten...duur...maar was het altijd zeker waard!
Ik werd uitgenodigd, en omdat de auto daar toevallig in de buurt geparkeerd werd dacht ik ineens aan Mochi..ivm met de goede herinneringen...zei ik, ik weet iets bijzonders...wat wel prijzig is. Leuk zei mijn gastheer...op naar Mochi...waar nog 1 tafeltje vrij was...waar wij plaats mochten nemen.
Ik mocht de wijn uitzoeken, en zocht een Verdejo uit van €39,50. Ik ken de wijn en dacht dat hij ook wel redelijk bij de gerechten zou passen...hoewel het menu een verassing is, met wel een paar oude bekenden...succesjes!
De bediening begreep dat wij van een stevige wijn houden en adviseerde ons een andere van €34,50.. Ik dacht een Italiaanse maar weet het niet zeker meer.
De wijn had een zure afdronk en sloeg totaal weg bij het eten...paste totaal niet bij de gerechten...dus heel verkeerd advies...erg jammer daar wijn en eten elkaar juist moeten versterken.
De bediening was van begin tot eind erg vriendelijk..maar ik had wel het idee dat hij niet echt verstand van zaken had.
De oester smaakte niet lekker, het gerecht op het banaan koekje smaakte naar niets ( terwijl de bediening daar lyrisch over was ) het verschil van grote was ook extreem..eentje heel klein andere heel groot, de tempura asperges zat er brokkelig half aan en smaakte naar foute olie, toen de heilbot ( die wel zeer goed smaakte ) maar zo ver gaar was...dat het niet te fileren was...en ik na de 5 poging weer een mond met graten had...er maar mee stopte...het zelfde gold voor mijn gastheer. ( Ik wilde niet klagen daar ik uitgenodigd was..)
Toen er gevraagd werd..of het gesmaakt had..hebben wij wel wat van de vis gezegd..... Oh zei hij..dan had u even aan moeten geven dat u hem gefileerd wilt hebben...dan doen wij dat graag.....! Ik zei maar niets...erg grappig als het menu een verassing is...! stom dus van de bediening om dit zo erna te zeggen..
Het dessert was heerlijk...!
Met weg gaan...hing de eigenaar voor in de zaak aan een tafel... Met een drankje met wat bekenden ( denk ik ) zag er niet echt sjiek uit...
Buiten zei mijn gastheer...nou pittige prijs...en hij vond dat kwaliteit en prijs niet klopten...en dat de wijn ook zeer slecht was...€155,00 en niet top gegeten..daar kon ik het alleen maar mee eens zijn! Was voor mij de laatste keer Mochi
Stéphanie V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Toevallig in dit restaurant beland , daar de overige die we op voorhand hadden uitgekozen ,volzet waren . Achteraf , waren we daar heel blij mee !! Vanaf de ontvangst tot het vertrek , hebben wij meer dan genoten . Het eten was verrassend en zeer lekker . De wijnen alsook de waters die ze ons hadden aanbevolen , waren uitstekend . Iedereen van het personeel was vriendelijk en behulpzaam . Het extraatje voor mijn verjaardag was ook ok , niettegenstaande ze het tweemaal moesten brengen ( daar mijn man bij de eerste keer nog naar 'toilet was . ) Ik wil zeker nog eens terug komen naar dit restaurant . Zeker een aanrader .
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
We aten er voor de derde keer (de laatste keer was een jaar geleden) en het was precies zoals het op de website vermeld staat, drie gangen met een veelheid aan exotische gerechten en smaken. De bediening: zeer informatief en humoristisch zonder ''teveel te zijn'' De Standaard frikandel was toch weer verrassend. Wellicht iets meer vleeshapjes i.p.v. de ook prima smakende- vis en garnalen, dat wordt vooral ingegeven door de voortreffelijke reepjes runderbeef. De geadviseerde wijn -een beschaafd gekoelde Fleurie- paste er uitstekend bij.
Imen M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Via iens op dit restaurantje gekomen en nadat we de recensies gelezen hadden toch maar een gokje gewaagd. De kleine voorbij komende hapjes hadden ieder een aparte presentatie. Ook de combinaties zijn in de eerste instantie gek maar met de eerste hap was ik meteen verkocht. Hier is echt over nagedacht. Een van de veel restaurants die me zijn bijgebleven. Als ik weer eens in Den Haag ben ga ik zeker terug.
Lalanne .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Een eerste kennismaking met dit restaurant, zeker niet de laatste! Wij waren aan de vroege kant. Een tafel gereserveerd en daarmee keus uit verschillende mogelijkheden, dat is altijd prettig. Ander bijkomend voordeel was dat er voldoende tijd was voor een prettig gesprek met de attente bediening. Hij adviseerde ons een nogal bijzondere wijn bij het menu en daar hebben wij zeker geen spijt van gehad. De eerste slok was echter niet zo bijzonder maar juist als begeleider van het menu kwam deze wijn tot z'n recht.
Het eten was echt bijzonder, een bijzondere reis langs diverse keukens en bereidingen die tongstrelend waren. Voor ons een heerlijke ervaring en reden om snel weer een keer te komen.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Zaterdag hier wezen lunchen in het kader van een bridgedrive. Vaak bestaat zo'n lunch uit een broodje kaas, een broodje ham en een glaasje melk maar niet bij Mochi. Zes verschillende gerechtjes werden geserveerd, waaronder de frikandel speciaal van vis. Allemaal mooi gepresenteerd en goed op smaak. Een twijfeltje wat ik wel heb is of een diner opnieuw verrassend zal zijn. De bediening is zeer enthousiast, men had zichtbaar plezier i het verzorgen van de lunch. En is trots op het product. De inrichting is zeer verzorgd, maar ik vind het niet mooi... over smaak kun je nu eenmaal eindeloos twisten
Antoinette85 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Eén van de weinige restaurants in Den Haag die de kunst verstaat van het combineren van Zuid-Amerikaanse en Oosterse keuken. Elk hapje is weer een verrassing. Drie gangen met 4 gerechtjes per gang. Als je van dit concept houdt (verrassingsmenu en zuid-amerika/Japan fusion) heb je een heerlijke avond en dat hadden wij dus ook. Gezellige bediening ook.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Eten bij Mochi is een culinair avontuur, spannende gerechtjes en origineel zoals een sponge cake met kokos, heerlijke steak tartaar met oosterse kruiden en gerechtjes met krab en op een speciale wijze gefrituurde schol. Je moet ervan houden, je eet : "wat de pot schaft". Een 3 gangen menu kost € 42 voor 3 hartige gangen, in mijn beleving mag de laatste gang een keuze zijn hartig of dessert, anders wordt het echt.... te veel! Daarop zou men je moeten attenderen.
Geer S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Op zoek naar 'anders dan anders' kwam Mochi bovendrijven op basis van recensies op Iens en in Den Haag Centraal. Daar hebben we zeker geen spijt van. Maar, om te beginnen - en daar is eerder over geschreven - toch even klagen: het is lastig om er achter te komen wat je kunt eten, wat je te eten krijgt en wat je hebt gegeten. Én wat je daarvoor moet gaan betalen. De website laat wat dat betreft te wensen over. Wat je eet, wordt wel kort uitgelegd bij het serveren, maar blijft met al die kleine gerechten niet hangen, staat niet op de bon, niet op de site en is dus - ook hier - nauwelijks na te vertellen. Het waarom daarvan ontgaat mij. Kleine moeite om het menu van de avond op een a-viertje te printen en aan de gasten te geven. Dat gezegd hebbend, het was heerlijk en best betaalbaar. 267 euro voor 4 personen is zeker waar voor je geld. Enthousiaste bediening die meteen 4 proefglaasjes witte wijn inschenkt zodat je goed kunt kiezen. Dáár zouden andere restaurants een voorbeeld aan kunnen nemen. Wat ik mij o.a. herinner: goddelijke oester met paprika in zoetzure vinaigrette, een lekker palinggerechtje dat echter nauwelijks naar paling smaakt, die 'frikandel' is inderdaad top. De inrichting is niets mis mee maar de toilet is inderdaad erg krap. Aan de overkant hebben ze heerlijk speciaal bier op de tap, voor vooraf. We komen terug.
Nausikaa E.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Eten was origineel en verrassend. Sommige combinaties waren heel smaakvol maar, anderen waren een minder succes.
Waren allemaal kleine hapjes en uiteindelijk zeker voldoende qua hoeveelheid.
We hebben een leuke avond gehad maar vonden de prijs aan het eind wel wat aan de hoge kant voor hetgeen we hebben gekregen (ruim 100 euro voor 2prs zonder nagerecht)
Jacquelinevb .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Heerlijk gegeten bij Mochi. Voor als je weer eens wat anders wil. Leuke concept, originele gerechten en fantastische ingrediënten. Goede afwisseling tussen vis, vlees en groenten. Leuke sfeer, vriendelijk personeel en als je geluk hebt komt de kok nog een praatje maken. Niet het goedkoopste plekje, maar wel een must voor de fijnproevers in Den Haag!
Richard G.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
We hadden ruim 2 weken van tevoren gereserveerd met uitdrukkelijk verzoek om een mooie plek/tafel in de zaak. Het was prachtig weer en toe we arriveerden bleek de helft van de gasten buiten op en bomvol terras te zitten en daarmee ook de helft van de tafels binnen naar buiten gezet met als gevolg dat we in bijna leeg en half ongemeubileerd etablissement achterin zaten. Op de vraag wat er met ons verzoek om een mooie plek was gebeurd was er geen duidelijk antwoord. Het eten was over het algemeen verrassend te noemen, de wow factor bleef echter tot een enkel gerecht beperkt en behoorlijk grote verschillen in de kwaliteit van de verschillende gerechten die op tafel kwamen. Terwijl ons gezelschap van 4 personen op deze warme avond nog wat zaten na te tafelen, bleek het personeel al hele andere plannen te hebben en was men op luidruchtige wijze bezig het meubilair naar binnen te verplaatsen, glaswerk luidruchtig te laten rinkelen, kortom een relaxte natafel sfeer werd ons vrijwel onmogelijk gemaakt. We hebben ons geen welkome gast gevoeld terwijl we hiervoor toch een prijzige rekening mochten afrekenen. Prijs/kwaliteit daarmee zeker niet in balans.
Annelies L.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2015
Toevallig hier terecht gekomen. Geen menukaart maar drie gangen van kleine gerechtjes om te delen. Een mix van oosterse en zuid-Amerikaanse keuken. Prettige bediening. Nergens wordt aangegeven wat de prijs van dit menu is dus vragen of je laten verrassen. Lekker gegeten maar € 42,50 is over de top.
Michel W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Alles klopte deze avond. We werden heel gastvrij op terras ontvangen en hebben lekker buiten kunnen eten door het mooie weer. De kok had een drietal gangen met verschillende gerechten klaargemaakt. We komen hier wel vaker en waren dan ook prettig verrast door het feit dat er toch weer andere gerechtjes met nieuwe, verrassende smaken op het menu stonden naast de echte succesnummers. Echte aanrader voor iedereen die eens echt nieuwe smaken wilt proeven. Leuke ambiance en heel aardig personeel.