Mo Lón

Zaterdag 11:00 - 17:00 uur
Zondag gesloten

Dorien W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
pulled porc gegeten bij molon. Was lekker, zeker wel! Via iens daar gekomen omdat het als beste restaurant was gepeild. Maar tja het is een broodjeszaak. Dus vind ik het misplaatst in het rijtje, vind ik raar. Was heerlijk hoor, daar niet van en gratis wifi, top! Misschien extra rijtje voor lunch bij iens.
Trouwens ook vriendelijk personeel bij molon. Een 7 voor de entourage, ja sorry, maar tja broodjeszaak en geen restaurant.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Wij gaan bijna wekelijks even langs en het is elke keer weer heerlijk eten. We hebben zo ongeveer elk broodje op de kaart inmiddels gegeten. Ieder broodje is met veel aandacht bereid en zit vol met smaak. Favoriet zijn toch wel de pulled pork en de club sandwich. De kwaliteit is altijd goed en de prijzen zijn ook nog eens leuk.
Peggy53 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Na eerder het wereldberoemde in Arnhem bekende broodje pulled pork gegeten te hebben dat je alleen bij Mo Lón kunt krijgen, een andere keer het broodje lauwwarme zachte geitenkaas met komkommer, pijnboompitjes, rucola, honing en lekker krokante spek geproefd. OMG.....de geitenkaas smelt op je tong...zooooo lekker....
Vandaag het ham/kerrie broodje gekozen. Een heerlijk bruin, knapperig broodje ruim belegd met sappige warme Yorkham, wat knapperige bosuitjes, sla, rauwe wortel en een zalige pittige kerriesaus.Wat een topper weer!
Febru25 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Pulled pork broodje is hier heerlijk!! Ik kwam binnen voor een drankje en de gratis wi-fi, maar gezien de pulled pork vers wordt gemaakt en die geur door de winkel heen gaat was het niet te weerstaan. Ook de club sandwich is erg lekker met knapperige bacon. Broodjes werden geserveerd gewikkeld in papier in plaats van op een bordje, maar gezien de hoeveelheid beleg is dit wel handiger eten. De Fritz limo is ook erg lekker, vooral de melon variant.

Decor is zoals je verwacht van een lunchroom en in lijn met hun broodjesverpakking; simpel maar effectief. Geen poespas, geen speciale aankleding.

Prijzen zijn realistisch, maar dus wel iets aan de hoge kant. Ik hoop dat ze in de toekomst nog iets naast de broodjes gaan serveren voor bij de koffie of thee. Ik miste een zoete noot op de kaart.
Lexi .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Vriendelijke en vlotte bediening. Heerlijke BLTC gegeten. Erg lekker en vers broodje. Dochterlief (7) is nogal kieskeurig, maar ging ook met haar buikje vol en rond weer richting huis.
Etske T.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
lekkere broodjes, heerlijke muntthee en verse jus. Ook vegetarisch en zelfs ook broodjes speciaal voor de kids. mooi strakke inrichting, dichtbij bieb en speel-aardvark.
M H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2013
Leuke lunchzaak. Gezellig, vriendelijke eigenaar. ' italiaanse bol' was lekker. Heerlijk kunnen lezen als bezoeker alleen.