Mo-Jo

31-492520513

Meer informatie over restaurant Mo-Jo

Mark2007 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Vanuit Voorburg over voor 1 nachtje in Helmond en op aanraden van een vriendin gekozen voor Mo Jo sushi.
Erg lekker, leuke uitstraling en juist wel een perfecte service! Oh ja mijn zoon vond het aardbeienijsje top!!!
Komen zeker terug tijdens een toekomstig weekendje Helmond! Groeten Mark & Carmen
Ilsy- .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Na een hele lange tijd niet meer bij MoJo te hebben gegeten, omdat ik het eten destijds te zoutig vond, was ik dit keer aangenaam verrast. Het eten is heerlijk, in mijn optiek verbeterd. De sfeer is geweldig en het personeel vriendelijk!
Buk D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Een zoveel- je- kan- eten- restaurant bezoek ik uit principe liever niet. Maar op kerstavond was er niets anders open. Deze hippe tent zat helemaal vol. Gelukkig konden we ook losse gerechten bestellen van de afhaalkaart en die ter plekke nuttigen. Dat vond ik heel sympathiek. De buik gevuld, eten was oké, maar niet bijzonder. Dessert zou wel wat meer aandacht verdienen dan alleen ijs.
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Afgelopen woensdag hier gegeten. De eerste keer nadat er een nieuwe kaart is en de bestellingen worden opgenomen dmv een tablet. Dit is handig, je briefje hoeft niet meer
Opgehaald te worden, dus op zich gaat het dan iets vlotter dan voorheen. Wel is het hierdoor iets onpersoonlijker geworden. Gerechtjes worden op je tafel gezet. Verder niks. Service is niet zo geweldig.
Nieuwe kaart, en een aantal nieuwe gerechten. De kimchi salade vind ik echt een goede toevoeging. Ook een aantal nieuwe sushi's, top! De sushi chefs bereiden dit midden in het restaurant.
Als ik er voor kies om sushi te eten, is dit een van mijn favoriete restaurants.
Hyack .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Na een aantal jaren weer bij mojo te hebben gegeten, was het toch aardig veranderd. Laatste keer (2012) was de service echt bagger. Wat me opviel nu is dat ze gebruik maken van tablets, hierdoor gaat het een stuk sneller en kunnen fouten makkelijker worden voorkomen. Eten en decor is prima in orde, helaas is bij de service erg weinig contact waardoor je toch een stukje mis dat je te gast bent.
Anouk L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
ik vind het eten hier echt mega lekker, veel variatie en echt lekkere sushi, de service is gewoon goed, erg vriendelijk of gewoon hoe personeel hoort te zijn. het decor is echt een compliment waard, het is volledig ingericht op de japanse stijl. erg mooi, dankjewel voor dit restaurant!
Lilianne M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
In het verleden (zeer) regelmatig tot tevredenheid gegeten. De sushi is heerlijk, maar de overige gerechten over het algemeen vrij vet en matig/gemiddeld van smaak. Het restaurant is gezellig ingericht, modern met een aziatische touch. Jammer genoeg is het personeel niet service gericht. Na vragen om een tafeltje aan het raam was het antwoord: " gaat u maar hier zitten, dat is makkelijker voor ons" . Hierdoor voelden we ons niet echt welkom in dit restaurant.
Lydiavdkerkhof .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Eergisteren ben ik samen met een vriendin bij Mo-jo wezen eten rond 18:30. Ondanks de enorme drukte was het hardstikke lekker! Over de bediening was ik zeer tevreden! Vergeet niet dat het allemaal rond de zestien jarige zijn die zich echt de benen onder hun kont vandaan lopen om het de klanten het zo fijn mogelijk naar hun zin te maken. Ze waren erg vriendelijk en zelfs bereid om een praatje te maken. Het zat er wel enorm vol maar dat vind ik altijd wel gezellig. Het eten was echt heerlijk, vooral de sushi vond ik het lekkerst. Het decor oogde ook mooi verzorgd. Ik had geen last van niet gekoelde drankjes en ik heb eigenlijk niets op mo jo aan te merken behalve dat het een echt goed restaurant is met veel behulpzame werknemers.
Quirine M.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Het meest verschrikkelijke restaurant ooit gehad! Dik een half uur gewacht op ons eerste gerecht, na klagen staat het ineens wel binnen 5 min. op tafel. De cola wordt warm geserveerd, komt niet uit de koeling en ook zonder ijsklontjes. Wordt op geantwoord dan moet u ijsklontjes vragen. Ik hoef niet perse drinken met ijsklontjes maar de flesjes horen gewoon gekoeld te zijn. Bij het uitserveren wordt elke keer weer gevraagd wilt u een glas bij het drinken, lijkt mij logisch. Bij mijn komkommersalade EN daarna ook kip salade bevonden zich haren. 1 Keer kan gebeuren, maar 2 keer?! Waarvoor zij het excuus gebruiken, "ja onze koks zijn niet kaal". En ik heb er nu ook geen bewijzen van. Nog nooit zoiets doms gehoord. Gelukkig voor hun stond de salade met kip nog op tafel, dus bewijs was er wel degelijk. De sushi met het zalmpje aan de bovenkant was echt smerig, er zat een vieze geur en smaak aan. Maar dat kwam door de bereidingswijze volgens hun en is heel normaal. Ik eet die dingen regelmatig maar ik zat kokhalzend aan tafel, lijkt mij niet normaal. Het personeel gooit nog net het eten niet bij je op tafel en is zeer onvriendelijk, kan geen lach vanaf. De mevrouw die deze klachten mocht aanhoren had voor alles een #@! excuus. Zij stond ons gewoon uit te lachen in ons gezicht. Hoe druk het ook is in een restaurant en wat er ook niet goed gaat, gasten horen hier NOOIT onder te lijden. En een klacht of klachten horen ten alle tijden serieus genomen te worden. En niet voor alles een excuus zoeken en erom gaan lachen. Ik kom niet voor niets een klacht indienen, want het was een opstapeling van dingen. Als restaurant moet je daar wat mee doen in de toekomst, hoe vervelend de klachten ook zijn. Wij zijn gewoon weg gegaan na net 2 rondes. Het meeste eten, de warme gerechten zijn overigens wel lekker. Maar door alles, voor ons NOOIT meer Mo-jo!
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Mo Jo is een all you can eat sushi restaurant en doet dit zeker eer aan. Je kunt gedurende 2,5 uur eten en wij zaten na deze tijd ook echt helemaal vol.
Aangezien wij al vaker naar diverse van dit soort sushi restaurant geweest zijn besloten we dit maal om gewoon op nummer de gehele kaart door te lopen.
Je mag per ronde 5 gerechtjes per persoon bestellen en aangezien wij met 4 personen hier zijn gaan eten konden we nummer 1tm 20 in ronde 1 en zo oplopend tot nummer 100 doorvoeren.
Wij hebben de shashimis en soepen bij deze reeks overgeslagen.
De soepen zijn namelijk nogal grote porties en het is zonde om dit dan te (moeten) laten staan.
De bediening is netjes, de eerste ronde duurde qua uitserveren nogal lang (ruim 25 minuten), maar daarna werd het wat rustiger qua bezoekers en ging het uitserveren normaal.
Echt alle gerechtjes die we gehad hebben vonden we lekker, er was geen enkel gerechtje of sushi die niet in de smaak viel.
Het leuke aan dit soort restaurants is dat je een keer iets anders kunt proberen zonder direct een grote portie geserveerd te krijgen. en leert daarmee nieuwe dingen en smaken kennen.
Qua prijs is deze zaak zeker zijn geld waard en we gaan hier zeker nog vaker terugkomen.
Een aanrader dus.
Pedro_1 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2014
We hebben weer bij Mojo gegeten, gaan regelmatig. Het eten is er fantastisch, alles vers, met name de sushi (spicey chicken) is heerlijk en het eten wordt snel gebracht. De bediening veranderd inderdaad nogal eens van personeel maar als je er vaker komt merk je dat mensen die er al langer werken je herkennen en dan is er altijd even tijd voor een praatje. Een aanrader!!
Teunvandervorst .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Weer bij Mojo gegeten, en het was zoals gewoonlijk heerlijk. Vooral de spicy chicken is favoriet, we komen voor de sushi maar ook warme gerechtjes zijn lekker! We worden altijd hartelijk ontvangen en ook de service is goed en vlot. We kunnen niet wachten om weer te gaan!
Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Gisteren hier met 6 personen gegeten. De zaak zat helemaal vol. Zoals gewoonlijk bij een sushi restaurant mochten we 5 x 5 gerechtjes van de kaart kiezen. Alles werd snel gebracht en was erg lekker. Heel veel keus. Vriendelijke bediening. De wijn smaakte ook goed. We komen hier zeker nog eens terug, echt een aanrader.
Culinairxp .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2013
Op een maandag avond naar Mo-Jo, we zijn hier al verschillende keren geweest.
De sushi is goed en je hoeft er niet lang op te wachten en meer dan genoeg keuzes, ook als je iets anders wilt bijvoorbeeld warme gerechten. De bediening is iets te opdringerig naar mijn idee, (flesjes allemaal zelf leeg schenken in je glas als je glas nog half vol is en het flesje mee nemen) wil wel zeggen dat je drank niet te kort komt, elk nadeel heeft zijn voordeel. Verder ook geen persoonlijk contact. Dit keer zaten we in het midden van het restaurant, dit is niet echt fijn voor je privacy omdat de tafels zo dicht tegen elkaar aan staan van de andere gasten.
Ons gaan ze zeker vaker terug zijn omdat we erg grote fans van sushi zijn en echt voor de sushi komen en die is lekker, de rest kijken we door de vingers
Poll57 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2013
Op een maandag heerlijk gegeten in een gezellig drukke zaak. Goede kwaliteit van Sushi (rijst was goed). Andere gerechten. Vlotte bediening en aandacht.
Emma H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Mijn man houdt ontzettend erg van sushi eten. Dus ja, dan toch maar eens de gok wagen om ergens sushi te gaan eten. Uiteindelijk MoJo sushi in Helmond gebeld, met de vraag of ze rekening kunnen houden met een gluten, lactose en fructose intolerantie. Ja hoor, geen probleem! Nou.. dat ging makkelijk. Als het zo makkelijk gaat heb ik er al niet al te veel vertrouwen meer in. Maar goed, op weg naar MoJo dan maar! Mojo hanteert het zogenaamde "All you can eat" concept, je hebt hier dan 5 rondes waar je elke ronde 5 dingen per persoon mag bestellen...Ik ben niet zo'n fan van het all you can eat concept aangezien dit altijd weer massa-werk is en ik niet het idee heb dat het nou allemaal echt lekker vers is.. Maar aangekomen bij MoJo heb ik het nog weer een keer extra aangegeven van mijn voedsel-allergieën en uiteindelijk kwam er een meisje bij me die me een foto liet ziet van een mayonaise pot. Ja mevrouw, zit er in deze mayonaise iets wat u niet mag hebben?……..

Als ze zoiets al vragen zinkt bij mij de moed al helemaal in de schoenen, want uiteindelijk horen hun toch te weten waar ze mee bezig zijn, en wat een voedselallergie inhoudt?
Uiteindelijk hebben ze op de menukaart van alles aangekruist wat ik zogenaamd niet mocht hebben, maar er stonden nog sommige dingen open die kaas bevatte dus ook dat vond ik heel bijzonder voor iemand met een lactose intolerantie.
Het is hier altijd super druk, en hierdoor heb je dus wel minder contact met de bediening en zien ze veel dingen over het hoofd en duurt het af en toe lang als je drinken wilt bestellen.

Ik had uiteindelijk van alles besteld, en het was allemaal best lekker.
Mijn man is vooral helemaal gek op de aardappelkoekjes, en natuurlijk gewoon de sushi, want dat kunnen ze toch wel heel erg lekker maken hier. Ik vond de rundvlees salade en de zure komkommers echt heerlijk, en ook de gebakken rijst. Nu kan je mij sowieso 's nachts wakker maken voor lekkere rijstgerechten!
Helaas heb ik door het doen en laten van het personeel hier niet op mijn gemak gezeten en ik heb zeker het idee dat ik daar gluten en lactose heb binnen gekregen helaas..

Een leuke bijkomstigheid is dat je hier ook kunt bestellen zodat je lekker thuis kunt smullen! Voor mensen zonder voedselallergie is dit zeker een lekkere aanrader met een goede prijs/kwaliteit verhouding!
Sylvie G.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Vanaf 18.30 loopt het hier stampvol. Ik zit er graag dan ook vroeg om rustig te eten. De sushi is redelijk tot goed. De warme gerechten smaken allemaal een beetje hetzelfde wat jammer is. Ook de gefrituurde uitjes overal op mag van mij achterwege blijven. Het blijft veel eten voor weinig geld. Prijs kwaliteit klopt op deze manier wel.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Verrassende all-you-can-eat formule. hier een paar weken geleden gegeten en het is me goed bevallen.Ik ben geen Sushi-fan maar had nog veel keus tussen verschillende Aziatische gerechten en vlotte bediening.
Lindje .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2012
Ik kom regelmatig in dit restaurant. In het begin was de service beter dan nu. Het eten blijft onverminderd goed en het concept (all you can eat) is fijn. Het is jammer dat de restaurant steeds voller lijkt te worden gezet met tafels waardoor je weinig ruimte om je heen en ook op de tafels hebt om alle gerechten neer te zetten. Bediening heeft het veel te druk om hun werk goed en vriendelijk te doen.
Colette S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Prima prijs/kwaliteitverhouding, bediening is idd vrij jong maar doet het prima, leuke ambiance. Zeer uitgebreide keuze alleen qua toetjes (ijs) zeer beperkte keus.