Mo-Jo Japanese Kitchen

Meer informatie over restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Maandag t/m Woensdag 16:30 – 22:00 uur
Donderdag t/m Zaterdag 16:30 – 22:30 uur
Zondag 16:30 - 22:00 uur
*Lunch (vanaf 1 mei 2018)
Zaterdag & Zondag 12:00 – 16:00 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Denise M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Alle vestigingen van Mojo nu meerdere malen geprobeerd en moet zeggen dat de kwaliteit overal even goed is. Qua service en bediening steekt de vestiging in Hilversum er absoluut bovenuit. Snelle bediening, beleefd en professioneel. Mojo is absoluut niet te vergelijken met de kwaliteit en sfeer in andere all you can eat sushi restaurants.
Soraya W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Zoals altijd heerlijke verse gerechten en mooi opgediend. De bediening is erg vriendelijk en snel. We komen zeker weer terug!
An E.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Het was ons weer een waar genoegen. Uitstekende bediening. Vriendelijke, jonge mensen. En de heerlijke gerechten komen razendsnel op tafel. Tot de volgende keer!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Eten erg smaakvol, bediening vlot en vriendelijk kortom heerlijk genoten ook van de sfeer in het restaurant.????????
Samantha H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Het eten kan een stuk beter veel vlees gerechten waren waren smaakloos of droog .
Margreet H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Het eten was goed, niet meer en niet minder. Bestellen via tablet handig. Sfeer matig.
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Snel, soms wat te snel. Tip is dan wat later te bestellen! Verder heerlijk!
Kasper J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Het eten was erg goed. Het kwam snel en er is genoeg keuze. De kaarsen op de tafel bleven helaas uit
Jiska D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Het eten was heerlijk. Vriendelijk personeel. Helaas stond de deur naar de hal steeds open waardoor het erg koud was (zaten erg op de tocht). Letterlijk zitten eten met m’n sjaal om, meerdere mensen zaten zo. Fijn als daar iets aan gedaan wordt! Het heeft onze avond wel een stuk minder leuk gemaakt.
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Gezellig restaurant met goede ontvangst door vriendelijk personeel. Na wat uitleg kregen we al snel onze drankjes en konden we gaan kiezen van de kaart. Meer dan voldoende keuze in vlees, vis en vega. Ook diversiteit met sushi, teppanyaki en krokante hapjes. Wij komen nog eens terug!
Jeremy I.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Het eten was lekker, vol van smaak en top geserveerd. Wat ik alleen miste was keuze uit wat fruit als toetje. Voor de rest zeker een aanrader voor een avondje all you can eat.
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Smaakvol eten, vriendelijke bediening
Rayking .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Heeeel veel ongezellig licht en veel te koud in het restaurant. En met 7 personen is het uitdelen van het eten een rommeltje. Gaan we volgend jaar niet meer doen op mijn verjaardag. Met zn tweeën daar eten gaat wel goed.
Marinza B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Prima restaurant, kwaliteit is vers, vakkundig bereid. Alleen veel herrie, slechte akoestiek, geschraap van stoelen, luid praten. Niet prettig.
Shala W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Lekker gegeten, aardig personeel.
An E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Goede formule (bestellen doe je met een tablet die op tafel staat, het eten komt heel vlot), superlekker en vers eten met veel groenten-gerechten. En een top-bediening. Tot de volgende keer!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Bij het afrekenen stonden er diverse consumpties genoteerd in de tablet, die wij niet hadden genuttigd.
Werd uiteindelijk wel opgelost.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Eten was erg goed ! Bediening was snel en aardig . Hebben heerlijk gegeten en leuke avond gehad . Een min punt verlichting is veel te vel spotjes schijnen vol in je gezicht lijkt wel voetbalveld zonde niet nodig gevraagd of dit gedimd kon worden kon niet zij de bediening . Jammer zou echt veel mooier en gezelliger zijn als verlichting minder vel is
M W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Met een grote groep mannen heerlijk gegeten. Wel achterin het restaurant gestopt, snap ik heel goed. Maar zeer goed bediend. Uitkomst is dan ook het bestellen met een tablet. Lekker veel verschillende sushi vind ik het pluspunt. Al met al volgens velen van ons gezelschap beter dan SUMO. Wij komen hier zeker nog eens terug. Aanrader!
Tim Schellings S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Heerlijk gegeten. De sushi is gewoon beter dan die van de concurrentie. Borden zijn mooi opgemaakt en eet is echt zorg besteed aan elk gerecht.