Mo-Jo Japanese Kitchen

Oosterdokskade 133 1011 DL Amsterdam Nederland Kaart
31-207400900

Over het restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Hapjes die schitteren

Bij MoJo geniet je van royaal uitzicht over het Oosterdok en ook de Japanse hapjes schitteren. Daar past een kunstzinnig interieur perfect bij. Voor een vast bedrag smul je onbeperkt van al het goeds uit Japan. Dit kan overigens ook meegenomen worden of reserveer de prive ruimte voor een feest of vergadering.

Meer informatie over restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

• Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Perfect
kitty R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk en gezellig en aardige bediening ondanks de drukte kregen we snel onze bestellingen uitzicht was leuk we zaten bij het raam
Matthijs S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We liepen hier langs en dachten, eens kijken of er plek is. Enja ze hadden een plekje voor ons. Het bestellen met tablet werkt erg goed. Wel rekening houden dat na bestellen de gerechten heel snel op tafel staan. Je kunt je eigen tempo dus perfect regelen.
Het eten is goed. Zeker de moeite waard.
A C.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het was top! Lekker gegeten super vriendeijke bediening,we miste alleen het fruit bij de toetjes.
Hoi A Clout,

Bedankt voor uw recensie. Fijn dat u heeft genoten van uw avond. Op dit moment zijn wij bezig met het vernieuwen van onze menukaart. Wie weet komt er ook wel fruit op te staan ;-). Hopelijk zien wij u snel weer terug!

Tamara R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Regelmatig hier gegeten. Het eten is altijd erg goed bij Mo-Jo. Bediening vriendelijk.
Wat ik alleen ontzettend jammer vind is dat (blijkbaar sinds kort) op vrijdag alleen de mogelijkheid om 17:00 uur of 20:00 uur te eten. Ik vind dat nogal beperkend. vanuit werk is 17:00 uur onmogelijk en als je nog naar de bioscoop wil na het eten is 20:00 uur net te laat. Ontzettend jammer, maar dan toch maar ergens anders eten. ik heb hier ook 2 keer over gebeld maar de werknemer kwam geïrriteerd over (toen ik vroeg of ik toch om 19:00 uur kon eten) het kwam over als jammer voor jou en stop alsjeblieft met zeuren.
Dag Tamara,

Bedankt voor uw feedback. Wij snappen dat het vervelend kan zijn om rekening te houden met twee zittingen (17:00 uur en 20:00) bij het maken van uw reservering. Wist u echter dat als u een paar dagen van te voren reserveert hier flexibeler naar gekeken wordt?
Echter is het natuurlijk niet prettig om op een onvriendelijke manier te woord gestaan te worden aan de telefoon. Onze oprechte excuses hiervoor. Dit is besproken binnen ons team en dit zal in het vervolg niet meer gebeuren. Hopelijk hebben wij u genoeg informatie gegeven en zien wij u toch nog een keertje terug in de toekomst.

Madelon S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Lekker gegeten maar de bediening was helaas erg slecht. Alle lege bordjes stonden er nog toen we de volgende ronde alweer kregen. Ook drinken kwam pas een kwartier nadat we besteld hadden.
Dag Madelon,

Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat er nog zoveel borden op tafel stonden en dat de drankjes lang op zich lieten wachten. Wij willen hier dan ook onze oprechte excuses voor aanbieden. Deze situatie is besproken binnen ons team en zo kunnen wij dit voorkomen in de toekomst. Wij hopen dat u ons nog een tweede kans gunt en dat wij u toch nog in de toekomst mogen verwelkomen.

Birgit W.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Nog steeds m'n favoriete sushi restaurant van Amsterdam e.o.!
Heerlijk gegeten en mooi uitzicht op het water. Het vlees was goed gekruid en mals en de sushi is perfect :). Service is ook snel!

Hoi Birgit,

Bedankt voor uw ontzettend leuke recensie. Wij zijn trots dat u ons beoordeeld met een tien! Fijn om te horen dat alles heeft gesmaakt en hopelijk zien we u weer een keer verschijnen.

Melle V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Kwaliteit is prima, sfeer gezellig, maar best aan de prijzige kant. Sommige van het bedienend personeel zijn uitermate vriendelijk, anderen strikt zakelijk. Met onze 2 dochters hier aangeschoven. Het all-you-can-eat concept bij Mo-Jo kent ook wel zijn beperkingen: je krijgt niet altijd wat je besteld, soms krijg je meer, soms wat anders, soms niets. Het oogt dan allemaal wat rommelig. Wanneer je dan €40 p.p. moet betalen...
Hoi Melle,

Bedankt voor uw feedback. Het is zeker niet de bedoeling dat er problemen ontstaan wat betreft het eten. Onze oprechte excuses hiervoor. Dit probleem is besproken binnen ons team en we werken er gezamenlijk hard aan om dit in de toekomst te kunnen voorkomen. Hopelijk wilt u ons in de toekomst nog een tweede kans geven en zien wij u nogmaals terug in ons restaurant.

Hartelijke groet,

Henk S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
SLECHTE ERVARING! Ik heb helaas een allergie voor honden. Maar ondanks het bordje "verboden voor honden" bij de receptie, zag ik gewoon een hond binnen worden gelaten gisteren in het restaurant. Waarom staat het bordje er dan? Ik kom hier in ide geval niet terug, want wie weet wat er nog meer niet klopt zoals wordt verteld. De service van de bediening is voor de rest wel uitstekend, en eten prima.
Hoi Henk,

Bedankt voor uw feedback. Wij laten normaal gesproken inderdaad geen honden binnen in ons restaurant. Het is onlangs inderdaad gebeurd dat gasten toch een kleine hond hebben meegenomen wegens miscommunicatie. Natuurlijk is het heel vervelend dat dit net is gebeurd op de avond dat u kwam eten. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hopen dat u tijdens uw avond hier niet al te veel last van hebt gehad. Na het incident hebben wij dit in het team besproken dat er streng op deze huisregel gelet moet worden en dat er geen uitzonderingen gemaakt mag worden in de toekomst. Verder zijn wij wel heel blij om te horen dat u heeft genoten van onze Japanse gerechten en onze service. Hopelijk wilt u ons toch nog een tweede kans gunnen en zien wij u nog eens verschijnen.

Met vriendelijke groet,

Loek K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Prima ontvangst bij binnenkomst, maar ook de rest van het verblijf is het personeel uiterst vriendelijk en efficiënt. Het eten is van prima kwaliteit en bestellingen worden goed en snel gebracht. Prima avondje uit!
Hoi Loek,

Bedankt voor uw ontzettend leuke recensie. We zijn er erg trots op dat u ons beoordeeld met een tien! Hopelijk mogen wij u snel weer verwelkomen in ons restaurant.

Michelle G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Prima gegeten en mooie locatie. Op zich aardige bediening. We moesten alleen wel telkens 15 min wachten voor dat onze drankjes kwamen. Verder alles prima!
Dag Michelle,

Bedankt voor uw feedback. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de drankjes telkens lang op zich lieten wachten. Onze oprechte excuses hiervoor. Het probleem is besproken binnen ons team en we werken eraan om het zoveel mogelijk te kunnen voorkomen. Gelukkig heeft u verder kunnen genieten van uw avond en daarom hopen wij u ook snel weer terug te zien.

Mdelouw .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Voor de 5e keer bij MoJo gaan eten. Zoals altijd was alles prima. Slechts 1 dingetje.... een gerechtje voor onze zoon 2x besteld en pas bij de derde keer werd het bezorgd. Eten is heerlijk, sfeer gemoedelijk, personeel vriendelijk en behulpzaam. Zeker de moeite waard bij een stedentripje in amsterdam om bij MoJo te gaan eten.
Hoi Mdelouw,

Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u zo lang moest wachten op een gerechtje. Dat is niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. We nemen uw feedback mee, zodat wij dit soort situaties in de toekomst kunnen voorkomen. Fijn dat alles voor de rest naar wens was en daarom hopen wij u gauw weer eens te mogen verwelkomen.

Vivianne V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Beste sushi restaurant van Amsterdam. Zonder Twijfel. I am sure.
Hoi Vivianne,

Bedankt voor uw recensie. Wat een groot compliment dat u onze sushi als de beste van Amsterdam beschouwt! Hopelijk zien wij u daarom ook gauw weer eens verschijnen.

Nancy P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Natuurlijk is het druk vanwege valentijnsdag.. maar wij hebben een halfuur (!!) staan wachten voordat we plaats mochten nemen terwijl wij ruim van te voren gereserveerd hadden. Dit was erg jammer want dit ging ten koste van onze bioscoopavond die daarop zou volgen. Misschien een tip om de eerste shift wat eerder de rekening te geven. Ik kom vaker en ben normaliter over alles erg tevreden.
Hoi Nancy,

Bedankt voor uw feedback. Wat ontzettend vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten voordat u naar uw tafel werd gebracht. Onze oprechte excuses hiervoor. Zeker omdat dit ook ten koste ging van uw bioscoop plannen. Het was zeker voor ons een hectische avond, maar uw ervaring is besproken binnen ons team. Op deze manier kunnen wij dit soort situaties in de toekomst voorkomen. Echter vinden wij het fijn om te horen dat u normaal gesproken altijd met een tevreden gevoel naar huis gaat. Daarom hopen wij dat u deze avond als een eenmalige gebeurtenis beschouwt en dat wij u toch nog eens mogen verwelkomen.

Hartelijke groet,

Katja R.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Heel lekker gegeten. Bediening erg vriendelijk . Inrichting restaurant prima
Dag Katja,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. Wij zijn erg blij om te horen dat u heeft genoten van uw avond en we hopen u daarom ook snel weer terug te zien.

Mathilda K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Erg lekker gegeten, 3 hapjes die we kozen waren beetje flauw maar was zeker verwaarloosbaar want de rest was heerlijk. De tijd is ruim, 2 en een half uur voor de prijs is erg lang en hebben veel kunnen eten. Personeel was erg vriendelijk en erg snel. Wanneer we weer in Amsterdam zijn is het zeker weer een keus zijn om weer hier te gaan eten.
Gideon B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heb Sushi gegeten bij de wat 'bekendere' plekken (Sumo en Shabu Shabu), maar Mo-Jo was hands down de beste. Tevens super vriendelijk personeel, met name de gastvrouw Wilona.

Aanrader deze tent.
Hoi Gideon,

Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wat ontzettend prettig dat u zo heeft mogen genieten van onze Japanse keuken en service, met name van de service van Winola :-)
Winola en de rest van het team hopen u daarom ook snel weer terug te mogen zien!

Winola en het MOJO Japanese Kitchen Team
Tasso B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Altijd een goede kwaliteit, heerlijk gegeten
Dag Tasso,

Bedankt voor uw recensie. We zijn blij om te horen dat u onze prijs/kwaliteit verhouding goed vindt en daarom zien wij u ook gauw weer een keer terug.