Mo-Jo Japanese Kitchen

Oosterdokskade 133 1011 DL Amsterdam Nederland Kaart
31-207400900

Over het restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Hapjes die schitteren

Bij MoJo geniet je van royaal uitzicht over het Oosterdok en ook de Japanse hapjes schitteren. Daar past een kunstzinnig interieur perfect bij. Voor een vast bedrag smul je onbeperkt van al het goeds uit Japan. Dit kan overigens ook meegenomen worden of reserveer de prive ruimte voor een feest of vergadering.

Meer informatie over restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Ben S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Anjaleena D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten als proefte heerlijk vers en een super relaxte leuke sfeer.
Het personeel was ook erg vriendelijk.
Mijn mijn vrienden en ik hadden een leuke avond
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Was echt belachelijk lekker!
Sarah T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Echt lekkere sushi en vriendelijk personeel, eten was snel geserveerd. Enige nadeel was dat de 2-persoons tafels erg dichtbij elkaar zaten, dus het voelde alsof we aan tafel zaten met de mensen naast ons. Aangezien het restaurant vrij groot is, zouden ze de tafels wel een beetje meer kunnen verspreiden.
Nessrine M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
20 minuten moeten wachten voor we geholpen werden. Herhaaldeijk door het personeel 'over het hoofd gezien'. Eind van de avond 2 keer om de rekening gevraagd. Gebeurde niets, dus maar naar de kassa gelopen. Daar aangekomen nog eens 5 minuten totaal genegeerd door alles wat langs liep aan personeel(inclusief de 'host').
Niels T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Prima all you can eat restaurant met goede kwaliteit producten. Lekker gegeten, leuk tafeltje aan de waterkant. 1 keer een item niet gekregen, maar niet de moeite genomen om nogmaals te bestellen omdat we al voldaan waren.
Bien N.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
normaal gesproken altijd perfect en niets om op aan te merken maar veel vaste medewerkers waren op vakantie denk ik heel traag qua bedienen jammer
labear1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Eten zoals gewoonlijk super, bediening prima, interieur verzorgd, sfeervol en prachtig panorama uitzicht van Amsterdam!!
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Mo-Jo is een sfeervol restaurant waar je prachtig uitzicht hebt over het Oosterdok. Je betaalt een vast bedrag voor onbeperkt gerechten (behalve voor de iets luxere gerechten, die kosten wat extra), die je kunt bestellen via een tablet. Dat werkte goed en de gerechten kwamen zeer snel, terwijl het restaurant vrijwel vol zat. Het eten smaakte uitstekend, en er is een grote variatie in de gerechten. Het is geen goedkoop restaurant, het menu kost rond de 27 euro, maar daar krijg je veel voor terug!
Anikka D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Top!!!!
ana_stacia .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wij hadden lekker gegeten. Zeker een aanrader om daarheen te gaan. Se sfeer was goed en de bediening was behulpzaam als je om hulp vroeg
J V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Lekker eten, makkelijk bestellen via tablet en zeer vlotte en nette bediening
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het eten was zo als altijd geweldig.Was wel heel druk maar merkten niets aan de bediening,werden uitstekend bedient.
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Was prima bediening vriendelijk en bestellingen waren er snel.
We hebben heerlijk gegeten met een mooi uitzicht over de stad.
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Zeer goed eten! Grote keuze, alles goede kwaliteit. Speciale aanrader is de tonijn sashimi, heel mooi opgediend! Behulpzame en vlotte bediening. Het werken met de tablet was even wennen, we kwamen er pas na lang wachte achter dat we vergeten waren om de bevestigingsknop in te drukken nadat we besteld hadden. Een van de obers heeft ons voortreffelijk geholpen met uitzoeken van de gerechten die mogelijk waren bij ons dieet. Vanuit binnen mooi uitzicht over het Oosterdok. Vrij kleine tafels, dicht naast elkaar. De entree en toiletten zagen er niet prettig uit. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
ilse-lynn D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Ik heb genoten van het eten en de ambiance was zeer goed, vriendelijk en vlot personeel en een hele mooie locatie. De prijs/kwaliteit verhouding was ook prima.
Namie M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Good food!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
lekker gegeten, snelle en vriendelijke bediening, voor 4 personen mocht alleen het bakje wasabi en gember wat groter maar daar zijn wij dan ook wel grootgebruikers van :)
Siska K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Lekkere sushi, goede service en een geweldige locatie met uitzicht! Wij komen zeker nog een keer terug.