Mo-Jo Japanese Kitchen

Oosterdokskade 133 1011 DL Amsterdam Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 27
|
31-207400900
8,5 /10
550 recensies

Over het restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Hapjes die schitteren

Bij MoJo geniet je van royaal uitzicht over het Oosterdok en ook de Japanse hapjes schitteren. Daar past een kunstzinnig interieur perfect bij. Voor een vast bedrag smul je onbeperkt van al het goeds uit Japan. Dit kan overigens ook meegenomen worden of reserveer de prive ruimte voor een feest of vergadering.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 27
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 2 gangen, exclusief drank)
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Hoe kom je er?

  • : Betaald parkeren in de buurt

Openingstijden

Maandag t/m Zondag 12:00 - 16:00
Maandag t/m Zondag 17:00 - 22:30

Services

Fantastisch
8,5 /10
  • 10
    76
  • 9
    154
  • 8
    210
  • 7
    73
  • < 7
    37
Eten
8,8
Service
7,9
Decor
8,5
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Kort
445/550 recensies

Jouw recensie over het restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

mierella V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
  • Online gereserveerd
...........................................................................................................................
Wendy V.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
  • Online gereserveerd
We hebben een kwartier aan ons tafeltje gewacht op de tablet en het eerste drankje .Het was dan ook druk , ook bij de entree .
Eten was uiteraard heerlijk en personeel was als altijd vriendelijk en goed gehumeurd .
Jammer dat er voor zo'n vrij ruim restaurant weinig toiletten zijn . De dames toiletten waren vol gelopen en 1 stroomde over .
Ondanks dat hebben wij een heel fijne gezellige avond gehad bij Mo jo !
Jamie E.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
10
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
  • Online gereserveerd
Heerlijk eten, goede kwaliteit. Het personeel mocht iets enthousiasterz zijn. Maaar verder prima
Restaurant
Goedemiddag Jamie, bedankt voor het delen van uw ervaring. We zullen het aan onze team doorgeven! Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,

Team MOJO
Jonathan P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
  • Online gereserveerd
Desert was niet gratis !
parkeren is erg duur, er mag best een uitrijkaart worden gegeven.
Voor de rest lekker gegeten.
Restaurant
Goedemiddag Jonathan,

Bedankt voor uw recentie. We zijn verheugd te horen dat u van het eten genoten heeft. Onze desert is in onze Unlimited Japanese Dining menu inbegrepen, tijdenss de lunch moet u dus een meerprijs voor desert betalen.

Met vriendelijke groet,


Team MOJO
Christiaan D.
(0 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
  • Online gereserveerd
geweldig gegeten, zeer vriendelijk personeel en gerechten werden vlot geserveerd!
Jen S.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Lekker gegeten veel keuze ook!jammer dat er een kapotte ipad kregen moest er zelf achterkomen dat hij stuk was. Maar voorderest heerlijk gegeten .
Rachel G.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Lekker gegeten! Alleen jammer dat ze ongevraagd naar 1,5 uur met de rekening kwamen. We moesten plaats gaan maken van de leidinggevende... heel erg slecht! Klant is koning wordt er vaak gezegd, maar om dat moment waren we grofvuil. Ben afgelopen 2 weken 2keer geweest. Maar verlopig geen Mojo meer naar deze service! Jammer en zeer teleurstellend.
Corina A.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
3,5 /10
Eten
2
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Gewoon niet lekker, te vet en niet goed gemaakt. Personeel was niet bijzonder vriendelijk, systeem met bestellen via app is heel ingewikkeld.
Mandy V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Mo-Jo is het favoriete restaurant van mij en mijn vriend. We kunnen ook niet anders dan lovend spreken over het eten bij Mo-Jo. Maar, afgelopen zaterdag waren mijn vriend en ik toch wel teleurgesteld in de service. We kregen telkens verkeerde gerechten geserveerd en voordat je iets wilde zeggen, was het personeel alweer weg. Vervolgens vertellen we een aantal keer dat we de verkeerde gerechten ontvangen. Hier werd helaas niet begripvol op gereageerd. Wij vonden het personeel dan ook niet heel erg vriendelijk. Dit doet toch af aan de beleving, hoe goed het eten dan ook is.
Sven M.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Lekker eten en snelle service. Sommige gefrituurde dingen waren een beetje te olie-achtig. Modern bestelsysteem via een tablet. Prima avond!
J. S.
Meesterproever
(13 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
10
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
  • Online gereserveerd
De vriendinnen van ons waren voor de eerste keer bij MO-JO en ze waren echt tevreden met alles ze hebben gegeten. Zo blij zijn wij dat wij een gezellige en heerlijke avond hebben gehad.
Mandy V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Mo-Jo is het favoriete restaurant van mij en mijn vriend. We kunnen ook niet anders dan lovend spreken over het eten bij Mo-Jo. Maar, afgelopen zaterdag waren mijn vriend en ik toch wel teleurgesteld in de service. We kregen telkens verkeerde gerechten geserveerd en voordat je iets wilde zeggen, was het personeel alweer weg. Vervolgens vertellen we een aantal keer dat we de verkeerde gerechten ontvangen. Hier werd helaas niet begripvol op gereageerd. Wij vonden het personeel dan ook niet heel erg vriendelijk. Dit doet toch af aan de beleving, hoe goed het eten dan ook is.
Ihsane D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
8
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
  • Online gereserveerd
De gastvrouw mag wel wat vriendelijker zijn. Hoe zij gisteren deed was zeer klantonvriendelijk, ze behandelde ons alsof wij gratis kwamen eten. Voor ons is mojo niet meer voor herhaling vatbaar helaas.
Sebastiaan V.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Erg goede sushi, lekker van smaak met goede hoeveelheid verse vis. Service is prima, maar is wel van neerzetten en weghalen, niet voor een praatje. Mooi uitzicht over het water en de stad!
Marco K.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
  • Online gereserveerd
De overheerlijke gerechtjes werden snel geserveerd. Je bent zelf verantwoordelijk voor het aantal gerechtjes per keer dus geniet van het eten en het uitzicht op het IJ door niet te veel in 1 keer te bestellen. Het zeer vriendelijke personeel is eigenlijk on-Nederlands goed!
Sennaâ R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Snelle bediening, vlees niet gaar, bediening wist niets over hun eigen producten/keuken/spelregels van het menu. Rauw vlees werd teruggenomen maar we hebben het personeel er nooit meer over gehoord. Ik vroeg op hoeveel het bonbedrag zat omdat we een team uitje hadden met een budget, daar werd erg arrogant op gereageerd. Alsof ik een hele rare/domme vraag stelde en meneer ging met moeite wel even kijken. Werden bijna uitgelachen door hem. Niet OK.
Bianca V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Op alle fronten een hele fijne avond.
Het enige minpunt is, dat er geen gebruik meer gemaakt kon worden van de toiletten aan het einde van de avond.
WSS B.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Heerlijke kleine gerechtjes die je kunt bestellen via de tablet . Snelle bediening , ook uiteraard afhankelijk van de drukte . Drankjes zijn exclusief .
Ayrton S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Super vriendelijke bediening en service, stonden altijd klaar om te kijken hoe het met je gaat en het eten was ook super
Magali D.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Het was perfect.
De tablet software zou iets beter kunnen, maar ja...
We gebruiken cookies om je te voorzien van de best mogelijke gebruikservaring. Hiernaast is het ook zo dat je gegevens beheerd en verwerkt worden door La Fourchette SAS. Wil je meer weten , lees dan onze cookie policy en onze privacy statement. Door op deze website te surfen ga je akkoord met deze voorwaarden en aanvaard je het gebruik van deze cookies.