Mo-Jo Japanese Kitchen

Oosterdokskade 133 1011 DL Amsterdam Nederland Kaart
31-207400900

Over restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Hapjes die schitteren

Bij MoJo geniet je van royaal uitzicht over het Oosterdok en ook de Japanse hapjes schitteren. Daar past een kunstzinnig interieur perfect bij. Voor een vast bedrag smul je onbeperkt van al het goeds uit Japan. Dit kan overigens ook meegenomen worden of reserveer de prive ruimte voor een feest of vergadering.

Meer informatie over restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Boutaina T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Bij binnenkomst ging het al verkeerd, wij hebben ruim van te voren gereserveerd voor 5 personen. Bij binnenkomst kregen wij een 4 persoons tafel aangewezen, wat natuurlijk niet prettig zit met 5 personen. Vervolgens hebben wij een aantal keren aangegeven dat er 2 jarigen aanwezig zijn met ons, bij het toetje ging het ook mis. Een van de toetjes voor de jarige was nog niet gebracht en zonder vuurwerk. Wij hebben 15 min moeten wachten voordat het toetje met vuurwerk kwam voor de jarige. Ook zijn ze niet tegelijk gekomen, er zat 10 min tussen de toetjes van jarigen. Kortom, service is heel erg slecht!!!
Boutaina T.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Layla M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Service nogal uiteenlopend. Waar de een erg goed is, liet de ander veel te wensen over. Al met al het eten erg goed en daardoor zeker aan te raden.
rachellezitta .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Veronique V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Dag Veronique,

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van uw avond en we hopen u snel weer terug te zien!

Wendeline S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Beter dan de gemiddelde sushi gelegenheid. Goede kwaliteit!
Dag Wendeline,

Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Fijn dat u heeft genoten van uw avond. We kijken ernaar uit om u weer te mogen ontvangen in ons restaurant!

Theo S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten en beleefd personeel
Hoi Theo,

Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wij zijn blij om te horen dat onze Japanse gerechten en onze service in de smaak zijn gevallen. Wij hopen u daarom ook weer gauw te mogen verwelkomen in ons restaurant.

Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wij hebben hier een dramatische avond gehad. Ijs en ijskoud, met jas aan eten! Werd van alles vergeten. Flinke tegenvaller!
Dag Nathalie,

Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te zien dat de service voor u tegenviel. Wij hebben sinds een paar dagen een verbeterde isolatie. Wat jammer dat deze er nog niet was tijdens uw bezoek. Ook erg vervelend dat uw gerechten niet aankwamen. Voor deze kwesties willen wij dan ook graag onze excuses aanbieden.

Met vriendelijke groet,

Andy C.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Erg vriendelijke bediening, eten arriveerde snel na een bestelling elke ronde. Mooie plek om even goed te eten.
Vivianne V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ik had een plekje gereserveerd via internet. Ik had aangegeven een plekje bij het raam. Vervolgens kreeg ik geen plekje bij het raam omdat alles al bezet was.
Dag Vivianne,

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat het eten en het decor in de smaak zijn gevallen bij u. Echter geldt dit niet voor de service. Zou u dit misschien willen toelichten? Met uw feedback kunnen wij in het vervolg de service verbeteren. Hartelijk dank.

Tess D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten, dit was de 2e keer. Lekkere gerechten snel op tafel. Vriendelijke personeel. Alleen vonden wij dat de tafeltjes in het midden wat dicht bij elkaar stonden.
Hoi Tess,

Bedankt voor uw recensie. Ontzettend fijn dat u heeft genoten van onze Japanse keuken en de service. Wij hopen u snel weer te zien!

Gayle V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
We hebben geweldig gegeten en alle gerechten waren heerlijk vers en mooi opgeserveerd, ook was het personeel vriendelijk en werd er duidelijke uitleg gegeven over het bestelsysteem.

We zijn zeer tevreden en het is wederom zeker voor de herhaling vatbaar.
Hoi Gayle,

Ontzettend bedankt voor het achterlaten van een recensie. We mogen trots zijn dat u ons een tien gunt als beoordeling! We hopen u gauw weer terug te zien!

Jermaine R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Goede kwaliteit in een fijne sfeer
Hoi Jermaine,

Wat mogen wij trots zijn op het feit dat u ons beoordeeld met een tien! Fijn dat u genoten heeft en we zien u graag weer terug!

Chris R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Sushi goed! Helaas hebben ze wat last van populariteit. Wij zaten aan een extra gecreëerde tafel waardoor er niet via de tablet besteld kon worden en beetje "achteraf" zaten.. Mede hierdoor lang moeten wachten op de sushi maar voora op de drankjes. Voordeel van de twijfel komen we nog een keer hopelijk gaat het dan soepeler en op een gezelligere plek.
Hoi Chris,

Bedankt voor uw feedback. Heeft u toevallig een tafel gereserveerd op deze avond? Wij raden onze gasten altijd aan om een tafeltje te reserveren, zeker op een vrijdag. Op deze manier is de kans erg groot dat uw avond soepeltjes verloopt en u toch nog een tablet bemachtigd :-)
Echter snappen wij dat het erg vervelend is dat zowel de drankjes als het eten lang op zich heeft laten wachten. Onze oprechte excuses hiervoor. We hebben dit probleem aangekaart binnen ons team en gaan ermee aan de slag! Ondanks alles geeft u ons toch nog het voordeel van de twijfel en hier zijn wij erg blij mee. Wij hopen u dan ook snel weer te mogen ontvangen!

Met vriendelijke groet,

Albert V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
prima concept en lekker eten. Wat ons betreft zo af en toe een avondje Mo-Jo: niets mis mee...
Dag Albert,

Bedankt voor uw recensie. Fijn om te horen dat u heeft genoten van uw avond en we hopen u snel weer terug te zien.

MPurmerend .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een sfeervol ingericht restaurant, dat ondanks de grote van het restaurant niet rumoerig is. Vriendelijke en behulpzame bediening, mede door de gebruik van de tablets niet nadrukkelijk aanwezig. Smaakvolle en verse sushi. Absoluut voor herhaling vatbaar!
Dag MPurmer,

Bedankt voor uw recensie. Fijn dat u heeft genoten van uw avond en we hopen u snel weer terug te mogen zien!

Stijn V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prima Sushi en geweldig uitzicht. Vriendelijk en klantgericht personeel. De porties zijn wat klein maar dat is bij dit concept juist een voordeel.
yara O.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Lekker gegeten!
Dag Yara,

Fijn dat u heeft genoten van onze Japanse gerechtjes. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons restaurant.

Laura V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een bovengemiddelde all you can eat, daar betaal je iets meer voor. Scheelde ongeveer 5€ pp met wat we normaal kwijt zijn. Daarvoor hebben we een unieke lokatie, smaakvolle gerechtjes en sushi en een geoliede bediening, die zeer vriendelijk is.
John B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima Sushi, uitstekende bediening, vrolijke en meedenkende medewerkers en een prachtige plek. En ondanks de grootte van het restaurant zit je er gezellig en is het niet onnodig rumoerig. Kortom, een aanrader!