Mo-Jo Japanese Kitchen

Oosterdokskade 133 1011 DL Amsterdam Nederland Kaart
31-207400900

Over het restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Hapjes die schitteren

Bij MoJo geniet je van royaal uitzicht over het Oosterdok en ook de Japanse hapjes schitteren. Daar past een kunstzinnig interieur perfect bij. Voor een vast bedrag smul je onbeperkt van al het goeds uit Japan. Dit kan overigens ook meegenomen worden of reserveer de prive ruimte voor een feest of vergadering.

Meer informatie over restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Yin K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Mooie zaak op een prachtige locatie. De prijs is vergelijkbaar met andere all-you-can-eat restaurants in het centrum. Bestellen op een tablet was makkelijk en het eten kwam elke keer supersnel op tafe. Sushi was niet ontzettend goed, maar de warme gerechten waren prima.
Tess L.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Lekkere gerechten en een uitgebreid aanbod in een mooie atmosfeer. De serveerders deden erg hun best en waren snel en vriendelijk. De gerechtjes kwamen snel.
Wel vond ik eigenlijk alles bij andere all you like to eat sushi restaurants iets lekkerder. Er is trouwens een soort geheim toetjes menu! Vraag ernaar. ;)
Ik vond het veel geld voor wat ik kreeg, maar ik ben wel ook vegetariër, mogelijk heeft dat invloed. Misschien daarvoor een andere prijscategorie maken, meestal ben ik minder kwijt als ik los sushi bestel.
Julie C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Toen we arriveerden was onze tafel, die we gereserveerd hadden, al bezet en moesten we een tijdje wachten tot we plaats konden nemen aan een andere tafel. Dit vond ik erg slordig. Verder heel vriendelijk personeel en een mooie locatie, vooral leuk om een kunstwerk van het Amsterdam Light Festival vanuit het raam te kunnen zien. Het eten smaakte goed en werd snel geserveerd.
Andrea B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wat een fantastisch restaurant ! Heerlijk eten , prachtig uitzicht en top georganiseerd ! Wij hebben met onze kids een topavond gehad en komen zeker een keer terug!
Arend D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Maud B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
We kwamen op oudejaarsavond eten met onze kinderen (7 en 8). We zaten daarom helemaal achterin met wat andere gezinnen. Dat is voor iedereen wel fijn. Mooi plekje aan het raam met een prachtig uitzicht over het water en op de stad. De inrichting van het restaurant vind ik niet heel mooi.
Personeel vriendelijk, niet heel persoonlijk, beetje zakelijk/commercieel.
Eten was goed. Het komt heel snel op tafel wat met kinderen erg fijn is.
Hele fijne avond gehad!
Maud K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We kregen een mooi plekje aan het raam waardoor we over het watertje uitkeken. Heel gezellig.
Het eten is overheerlijk en de obers zijn vriendelijk.
Het werken via de tablet is een slimme manier om het voor iedereen overzichtelijk te maken.
Enige was dat we 3 x op ober aan tafel moesten drukken voordat ze daadwerkelijk kwamen maar of dat nou echt erg is...
Topplek en als ik in de buurt had gewoond was ik er zeker vaker heen geweest.
Wei Jun K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Sushi waren in een goede formaat, niet teveel rijst en service was vlot en vriendelijk. De inrichting is mooi en modern.
eagle43 B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Zeer efficiënte zaak met mini-tablet op tafel die als menu kaart fungeert en waarmee ook de bestellingen worden doorgegeven. Gerechten komen daarna vlot door en zijn lekker. Bediening is behulpzaam en vriendelijk en kordaat. Fles Sourcy 'aan de prijs'
Clairette V.
Was weer een topavond!
J. S.
Cate A.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Zeer vriendelijk personeel, Heerlijk gegeten. En genoten van het uitzicht op het water. Ook goed te doen en prijs vriendelijk voor de "kleine eters" onder ons.
Jelte K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Het restaurant zag er goed uit en de bediening was vriendelijk. Ook het eten was steeds vrij vlot en smaakte erg goed. Al met al zeer tevreden en zeker voor herhaling vatbaar.
Mello87 W.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Eten was wederom prima, niets op aan te merken. Tafelgenoten die er voor het eerst waren en nooit eerder sushi hadden gegeten vonden het ook heel erg lekker. Duurde wel even voor we naar onze tafel werden gebracht waardoor we 5 min. na binnenkomst er als verloren bij stonden.
Mandy K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Top restaurant, zeer lekker gegeten. Mooie locatie en goeie service. Was heel romantisch met mijn vriend en is zeker voor herhaling vatbaar.
Sebastiaan D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Een van de betere en gezelligere Japanse restaurants met een 'all-you-can-eat' concept binnen 2,5uur. Mooie locatie, goede aankleding en mooi uitzicht. Het eten is van goede kwaliteit en vooral de sushi wordt hier niet afgeraffeld.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Porties zijn wel kleiner dan we hadden verwacht (1 sushi roll is 3 stukjes) maar je mag er zoveel als je maar op kunt dus dat maakte niet echt uit. Voor derest.. mooi uitzicht en comfortabel zitten.
Hoi Nico,

Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. De reden dat onze porties iets kleiner zijn, is omdat wij onze gasten de mogelijkheid willen bieden om zoveel mogelijk verschillende gerechten te proeven op één avond. Al met al zijn wij blij om te horen dat u heeft genoten van onze Japanse keuken, onze service en natuurlijk ons adembenemende uitzicht. Hopelijk zien wij u gauw weer eens verschijnen.

Hartelijke groeten,

SorWoud .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk zoals altijd! De bediening was erg vriendelijk. Alleen de achtergrondmuziek zou een keer aangepast (andere muziek keuze) kunnen worden en iets zachter gezet mogen worden. We komen snel weer terug!!!
Dag Sorwoud,

Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wat fijn dat u heeft genoten van uw avond. We hopen u daarom ook weer snel terug te mogen zien.

Warme groet,

Ludia H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Ik heb service matig gewaardeerd omdat we de avond van tevoren al waren gebeld of we eerder konden komen en op de avond zelf was de tijdsdruk duidelijk aanwezig.
We waren nog met de laatste gerechten bezig en onze toetjes werden al geserveerd.
Kvond het niet netjes en heb gevraagd of ze de toetjes weer mee kunnen nemen en later weer kunnen uitserveren.
Dat was het enige minpuntje!
Dag Ludia,

Ik zie dat de service bij u minder in de smaak is gevallen. Zou u dit misschien willen toelichten? Op deze manier kunnen wij onze service verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Josine R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
We moesten erg lang wachten bij de ingang tot er iemand kwam om ons een tafeltje te wijzen en toen nam de host ook nog eens eerst mensen mee die minder lang stonden te wachten, maar gewoon binnen liepen (er staat een tafeltje voor de ingang met het verzoek te wachten totdat er iemand komt om je een tafel te wijzen). De bediening binnen was overigens helemaal prima, zeer vriendelijk (al moesten we uiteindelijk wel drie keer om de rekening vragen). Het eten was heerlijk, kwam snel. Prachtig uitzicht.
Dag Josine,

Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op het krijgen van een tafel. Hiervoor willen wij dan ook onze excuses aanbieden. Fijn dat u eenmaal binnengekomen toch een goede service heeft mogen genieten. We hopen u daarom ook gauw weer te mogen ontvangen in ons restaurant. Hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar toegewenst!

Warme groet,