Mo-Jo Japanese Kitchen

Oosterdokskade 133 1011 DL Amsterdam Nederland Kaart
31-207400900

Over het restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Hapjes die schitteren

Bij MoJo geniet je van royaal uitzicht over het Oosterdok en ook de Japanse hapjes schitteren. Daar past een kunstzinnig interieur perfect bij. Voor een vast bedrag smul je onbeperkt van al het goeds uit Japan. Dit kan overigens ook meegenomen worden of reserveer de prive ruimte voor een feest of vergadering.

Meer informatie over restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Lunch Ma t/m zo: 13.00 - 16.00
Diner Ma t/m zo: 17.00 - 22.30

Jouw recensie over het restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Paulette K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
We zijn vaker bij MoJo in Hilversum geweest, dus nu een keer in Amsterdam geprobeerd. Viel in alle opzichten tegen in vergelijking met Hilversum. Sommige gerechten waren duidelijk minder vers, een aantal medewerkers van de bediening zetten je gerecht op tafel zonder op een ‘dankjewel’ te reageren of iets van contact t maken, en we zaten zo dichtbij de mensen naast ons dat we vooral bezig zijn geweest met drie gesprekken tegelijk volgen, terwijl er nog allemaal andere (rustige) tafeltjes leeg waren. Volgende keer zeker weer met plezier in de Intercity naar de MoJo in Hilversum!
Joelle G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Heerlijk gegeten, vooral veel sushi. Snelle en nette bediening. Gezellig voor een avondje met partner, vrienden of familie. Bij het raam heb je mooie uitzicht.
Dagmar B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
de kaart is niet zo heel groot , keus is minder dan ik dacht . Duur restaurant voor wat je kan kiezen ; uitzicht is geweldig en bediening heel vriendelijk.
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We waren gegaan voor een Japans restaurant. Uiteindelijk bleek het een fastfood sushi bar. Qualiteit van het aangeboden eten was zeer goed. Alleen als je service en gezelligheid verwacht was het een zware ontgoocheling.
Roos B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijke avond gehad en we komen snel weer eens terug! De sushi was verrukkelijk.. alleen de desserts waren nogal simpel
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Zakaria M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Mooie plek, personeel was erg vriendelijk vroeg vaak of alles naar wens was. Hele goede service en heerlijke Sushi erg genoten
Santi T.
Fantastic sashimi. ????????????????
Martha I.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We waren te laat voor onze reserveren, het tafeltje werd voor ons gewoon bezet gehouden nadat we gebeld hadden en uitgelegd hadden dat we te laat waren, heel fijn! Daarna hadden we natuurlijk wel iets korter de tijd om te eten, maar door de vlotheid van de bestellingen hebben we alsnog onze buikjes rond kunnen eten! Fijne service, wel aan de dure kant, maar daarvoor wel heerlijk kwaliteit eten
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
prettige sfeer en heerlijke sushi.
bediening kan iets minder afstandelijker zijn .
maar mooie locatie en prima te berijken met auto .trein .lopend .
prima restaurant voor een gezellig avondje uit eten
Jeroen E.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Alleen Grey goose wodka terwijl Eristoff er ook staat, en dan nog daar een zelfde prijs voor rekenen?
Verder drank in Whiskey glazen, terwijl er ook 'gewone' glazen zijn

verbeter puntjes!
Youssra B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Eten werd snel geserveerd en het eten was verder ook lekker. Service vond ik af en toe wat chaotisch, maar is begrijpelijk, was een drukke avond!
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lekker gevarieerd, zeer smaakvol alleen wat erg botte melding dat het tijd was en er desserts besteld moesten worden. We hadden nog niet alle gerechten gehad maar al wel de desserts
Samania T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
De beste Sushi/Grill van Amsterdam! Sowieso zijn wij vaste klant! Vanwege files waren we halfuur te laat maar mochten alsnog 2 uur gebruik maken. TOP SERVICE.
Nathalie G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Leuke mooie sfeer, goeie service...mooi uitzicht naar het water en alles eromheen.
Zeker een aanrader eten is ook heel erg lekker en vers!!

Top!!!
Ga zo door!!
M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Gevraagd om een tafel op een leuke plaats of aan het raam. Uiteindelijk zaten we in het gangetje naast de bar naast een onwijze berg vies glaswerk. Uiteindeiljk hebben we op iedere gang erg lang lopen wachten en werden een aantal dingen pas een aantal gangen later geleverd en alles tegelijk.
Shelly L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
De service is best wel slecht,had niet verwacht van het best wel mooie restaurant.We zijn met ze tweetjes had gevraagd bij het raam kon niet en de restaurant was niet eens zo vol en er waren plekken bij het raam,maar oke.
De bordjes worden maar niet opgeruimd onze tafel was helemaal vol..Moest de personeel roepen om te gaan opruimen..En. laatst betalen moet je ook zo lang wachten.Ze moeten maar de personeel maar eens goed instructie geven anders de manager ook!!!Zonde!!!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
heerlijk en gezellig gegeten bij mojo. bediening is altijd vriendelijk en snel. de prijs/kwaliteitsverhouding is ook uitstekend. kortom een echte aanrader!
Ruben O.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Heerlijk gegeten, maar hebben 40 min op onze drankjes moeten wachten. Ondanks, dat wij de bediende vier keer hebben helpen herinneren dat wij nog twee drankjes zouden moeten krijgen
Amanda B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Goed verzorgd eten voor een redelijke prijs. Ambiance was goed ondanks de drukte had je door de indeling toch een rustige sfeer. Bediening was vriendelijk en serveerde volgens concept op hoge snelheid.