Mo-Jo Japanese Kitchen

Oosterdokskade 133 1011 DL Amsterdam Nederland Kaart
31-207400900

Over het restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Hapjes die schitteren

Bij MoJo geniet je van royaal uitzicht over het Oosterdok en ook de Japanse hapjes schitteren. Daar past een kunstzinnig interieur perfect bij. Voor een vast bedrag smul je onbeperkt van al het goeds uit Japan. Dit kan overigens ook meegenomen worden of reserveer de prive ruimte voor een feest of vergadering.

Meer informatie over restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Loek K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Prima ontvangst bij binnenkomst, maar ook de rest van het verblijf is het personeel uiterst vriendelijk en efficiënt. Het eten is van prima kwaliteit en bestellingen worden goed en snel gebracht. Prima avondje uit!
Michelle G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Prima gegeten en mooie locatie. Op zich aardige bediening. We moesten alleen wel telkens 15 min wachten voor dat onze drankjes kwamen. Verder alles prima!
Mdelouw .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Voor de 5e keer bij MoJo gaan eten. Zoals altijd was alles prima. Slechts 1 dingetje.... een gerechtje voor onze zoon 2x besteld en pas bij de derde keer werd het bezorgd. Eten is heerlijk, sfeer gemoedelijk, personeel vriendelijk en behulpzaam. Zeker de moeite waard bij een stedentripje in amsterdam om bij MoJo te gaan eten.
Vivianne V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Beste sushi restaurant van Amsterdam. Zonder Twijfel. I am sure.
Nancy P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Natuurlijk is het druk vanwege valentijnsdag.. maar wij hebben een halfuur (!!) staan wachten voordat we plaats mochten nemen terwijl wij ruim van te voren gereserveerd hadden. Dit was erg jammer want dit ging ten koste van onze bioscoopavond die daarop zou volgen. Misschien een tip om de eerste shift wat eerder de rekening te geven. Ik kom vaker en ben normaliter over alles erg tevreden.
Katja R.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Heel lekker gegeten. Bediening erg vriendelijk . Inrichting restaurant prima
Mathilda K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Erg lekker gegeten, 3 hapjes die we kozen waren beetje flauw maar was zeker verwaarloosbaar want de rest was heerlijk. De tijd is ruim, 2 en een half uur voor de prijs is erg lang en hebben veel kunnen eten. Personeel was erg vriendelijk en erg snel. Wanneer we weer in Amsterdam zijn is het zeker weer een keus zijn om weer hier te gaan eten.
Gideon B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heb Sushi gegeten bij de wat 'bekendere' plekken (Sumo en Shabu Shabu), maar Mo-Jo was hands down de beste. Tevens super vriendelijk personeel, met name de gastvrouw Wilona.

Aanrader deze tent.
Tasso B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Altijd een goede kwaliteit, heerlijk gegeten
Mevr. Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Gisteravond met mijn kinderen en kleinkinderen heerlijk gegeten. Mijn kleinzoon Jan van 9 jaar had er gegeten met een kinderfeest en was zo enthousiast dat ik mijn verjaardag ook bij MoJo wilde vieren. De kleinzoon heeft de hele avond de bestelling doorgegeven. Hij had wat te doen met zijn zusje. Heel kindvriendelijk restaurant een aanrader, mits je natuurlijk van de Japanse keuken houdt.
Elly T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
ondanks dat de ober zelf opmerkt dat de menukaart smerig is legt hij het weer op tafel....
mooi uitzicht-lekker eten.
Yong-An Z.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Goede service, leuke personeel vooral bij begin om 17:00. Goed uitgelegd. Goed eten alleen minder bij drukte om 18:15 tijdens incheck maar begrijpelijk bij drukte. Top kwaliteit en top restaurant mooie uitzicht royaal. Aanrader!
Tasso B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Goede prijs/kwaliteit verhouding en centraal gelegen
Angelique T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zeer goede bediening erg vriendelijk, gezellig en gastvrij! Het eten is heerlijk en snel geserveerd!
Echt heel fijn. Dank jullie wel! Hopelijk blijft het zo!
Clif C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Mooie locatie, inrichting en sfeer. Helaas kon niet aan onze bij de reservering aangegeven wens om bij het raam te zitten voldaan worden.
Bediening en bereiding was snel en goed. Wel strak beleid qua besteltijden en de wc's waren allemaal verstopt. Verder goede ervaring en dus voor herhaling vatbaar.
Pauline N.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij vonden de sushi hier echt top! Echt beter dan andere vergelijkbare restaurants. Alles was heerlijk vers, erg lekker en prachtig om te zien. Erg vlotte en aardige bediening. Onze ober was ook nog erg grappig. Wij hebben een topavond gehad. O ja, we konden ook nog een toetje kiezen, zat er ook gewoon bij. En het uitzicht was ook erg mooi nu met het Lightfestival. Wij komen zeker hier terug!
DJdeKoning .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Lekker eten op een mooie locatie, vriendelijke bediening en het all you can eat viel ook in goede smaak bij de tafelgenoten.
Yin K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Mooie zaak op een prachtige locatie. De prijs is vergelijkbaar met andere all-you-can-eat restaurants in het centrum. Bestellen op een tablet was makkelijk en het eten kwam elke keer supersnel op tafe. Sushi was niet ontzettend goed, maar de warme gerechten waren prima.
Hoi Yin,

Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Fijn om te horen dat u heeft genoten van uw avond. Hopelijk zien wij u gauw weer eens terug!

Hartelijke groeten,

Het MOJO Japanese Kitchen Team
Tess L.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Lekkere gerechten en een uitgebreid aanbod in een mooie atmosfeer. De serveerders deden erg hun best en waren snel en vriendelijk. De gerechtjes kwamen snel.
Wel vond ik eigenlijk alles bij andere all you like to eat sushi restaurants iets lekkerder. Er is trouwens een soort geheim toetjes menu! Vraag ernaar. ;)
Ik vond het veel geld voor wat ik kreeg, maar ik ben wel ook vegetariër, mogelijk heeft dat invloed. Misschien daarvoor een andere prijscategorie maken, meestal ben ik minder kwijt als ik los sushi bestel.
Julie C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Toen we arriveerden was onze tafel, die we gereserveerd hadden, al bezet en moesten we een tijdje wachten tot we plaats konden nemen aan een andere tafel. Dit vond ik erg slordig. Verder heel vriendelijk personeel en een mooie locatie, vooral leuk om een kunstwerk van het Amsterdam Light Festival vanuit het raam te kunnen zien. Het eten smaakte goed en werd snel geserveerd.
Hoi Julie,

Bedankt voor uw feedback. Het is inderdaad niet de bedoeling dat u nog moest wachten op een andere tafel, omdat uw gereserveerde tafel bezet was. Onze oprechte excuses hiervoor. Deze situatie is aangekaart binnen ons team en we zullen hier voortaan extra aandacht aan besteden . Echter zijn wij erg blij om te horen dat onze Japanse keuken, onze service en natuurlijk ons adembenemende uitzicht uw avond toch nog goed hebben kunnen maken. We hopen u daarom snel nog een keer te mogen zien.

Hartelijke groeten,

Het MOJO Japanese Kitchen Team