Mo-Jo Japanese Kitchen

Oosterdokskade 133 1011 DL Amsterdam Nederland Kaart
31-207400900

Over het restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Hapjes die schitteren

Bij MoJo geniet je van royaal uitzicht over het Oosterdok en ook de Japanse hapjes schitteren. Daar past een kunstzinnig interieur perfect bij. Voor een vast bedrag smul je onbeperkt van al het goeds uit Japan. Dit kan overigens ook meegenomen worden of reserveer de prive ruimte voor een feest of vergadering.

Meer informatie over restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Lunch Ma t/m zo: 13.00 - 16.00
Diner Ma t/m zo: 17.00 - 22.30

Jouw recensie over het restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Joey T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Buitengewoon voortreffelijk! Het nieuwe menu is heerlijk. Personeel erg gastvrij kan niet anders zeggen dan perfect. Ga zeker snel terug!
Beatriks S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Het is duurder geworden. Ga liever iets culinair eten voor die prijs. Drankjes zijn duur.
T.W. L.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Voor de derde keer gegeten met een top uitzicht. Persoonlijk vind ik dit een van de beste all you can eat sushi restaurant van Amsterdam.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
De beste all you can eat sushi restaurant van Amsterdam en omstreken. Goede verse producten, goed op smaak en mooi opgediend.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Volgende keer bestellen we minder gerechtjes tegelijk, want het ging nu wel heel snel. Bediening is vriendelijk en correct
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Geen grote rumoerige ruimte zoals je vaak ziet bij All you can eat, maar een rustige, gezellige sfeer. Personeel was ontzettend vriendelijk en het eten was heerlijk en kwam heel snel.
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Goed eten snelle bediening duidelijk overzichtelijk menu, kan elkaar goed verstaan in een gesprek ook wel belangrijk bij een al you can eat ;)
Goldie K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wij zijn nog voordat we aan tafel gingen weggegaan.. we moesten wachten op iemand om ons naar een tafel te begeleiden, na 20 min te hebben gewacht en het personeel die ons gewoon negeerde en voorbijliep, ben ik naar een meisje gelopen om er wat van te zeggen. Vervolgens kregen wij een grote mond van haar. Toen maar ergens anders gegeten. Erg jammer
Charissa V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Over het algemeen klantvriendelijk personeel, alleen bij het einde gedoe over de bestelling van toetjes, half uur op moeten wachten. Dat was erg jammer en ook dat er geen excusuus werd aangeboden op geen enkele manier gaf een nare nasmaak.
Eten was vers, niet te zout maar niet geweldig, kleinere porties dan bij andere maar je mag wel onbeperkt bestellen.
Uitzicht over de haven maakt het gezelliger.
Het restaurant is goed bereikbaar voor iedereen, er is een lift en verschoningsruimte voor de babies.
Tristan V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Door drukte werden we in de extra. ruimte naast de keuken geplaatst. Helaas stonken we door slechte ventilatie na verloop van tijd een uur in de wind naar frituurvet. Ook is de ruimte niet heel gezellig zoals het echte restaurant. Wij komen niet meer terug om deze reden.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Het restaurant is erg leuk ingericht en het personeel is zeer vriendelijk. Zeker een aanrader!
Jady L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Veel en goede keuze in sushi en andere gerechten, het personeel is vriendelijk maar rent letterlijk door het restaurant en sommige gooien echt je eten op 't hoekje van de tafel...
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Goede kwaliteit. Enorm snelle bediening. Populair onder jonge stellen.
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Het eten was weer zeer goed en zeer smakelijk. De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. De prijs en kwaliteit zijn zeer goed en op elkaar afgesteld.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Zeer hartelijke ontvangst en uitleg, vlotte bediening, heerlijke gerechten in een prachtige ambiance aan het IJ, alleen drankjes aan de dure kant.
Simon W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Lekker gegeten, vlotte aardige bediening.
maureen V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Heerijk gegeten! Beetje irritant af en toe dat je geen idee hebt of je de serveerster/serveerder in het Engels of Nederlands moet aanspreken, maar dat mocht de pret niet drukken.
Rudy H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Erg lekker gegeten bij Mojo. We komen vaker in Sushi restaurants maar Mojo is veruit de beste. Goede kaart, verse vis en razendsnelle bediening. We gaan hier nog vaak terugkomen verwacht ik!
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Een gezellig en sfeervol restaurant met een prachtig uitzicht. De gerechten waren heerlijk en de porties precies goed zodat je van alles kan proberen.
Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Een verademing onder de all-you-can-eat restaurants.
Wij komen zeker terug!
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Erg goede sushi en zeer keurige, vriendelijke bediening. Wat een verademing! We konden last minute gelukkig nog een tafel reserveren en die had mooi uitzicht over het Oosterdok. De zaak ziet er zelf trouwens ook keurig uit. Genoten van allerlei koude en warme gerechten (waaronder uitstekende lamsspiesjes) van de uitgebreide kaart, zonder uitzondering van ruim bovengemiddelde kwaliteit. Handig systeem met bestellen via de tablet, en alles werd heel snel geserveerd. Paar tips voor verbetering: het was (zoals meerdere mensen al eerder recenseerden zo te zien) erg warm, eigenlijk te warm, in de zaak. En niet flauw doen over kraanwater als gasten diverse flessen wijn bestellen. Daar mag best een karaf bij in plaats van dat er elke keer om een glaasje gevraagd moet worden. Japans eten is nu eenmaal zout (en hier is geldt dat zelfs voor de ingelegde gember) en mensen bestellen er echt geen (betaald) drankje minder om. De drank is aan de prijs maar de sushi (28 euro voor 2,5u 'all you can eat') is een keurige prijs voor eten van deze kwaliteit.
Al met al, zeer geslaagd en we komen zeker terug.