Mo-Jo Japanese Kitchen

Oosterdokskade 133 1011 DL Amsterdam Nederland Kaart
31-207400900

Over het restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Hapjes die schitteren

Bij MoJo geniet je van royaal uitzicht over het Oosterdok en ook de Japanse hapjes schitteren. Daar past een kunstzinnig interieur perfect bij. Voor een vast bedrag smul je onbeperkt van al het goeds uit Japan. Dit kan overigens ook meegenomen worden of reserveer de prive ruimte voor een feest of vergadering.

Meer informatie over restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Jouw recensie over het restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Joy L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
IAMsterdamx .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Ik kom hier vaak en ik ben elke keer weer tevreden! Heerlijk vers eten en de sushi is om voor terug te komen! Het personeel is erg vriendelijk en het restaurant is mooi en sfeervol.
petra Z.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lekker gegeten!
Barla L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een all-you-can-eat met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. De Sushi is vers en de meeste ander gerechten zijn lekker, sommige kunnen echter beter op smaak gebracht worden. Alles wat je met de tablet besteld komt heel snel (de rest dus niet).
Helen L.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Nu al een paar keer lekker sushi gegeten. De ligging is goed, personeel is over het algemeen vriendelijk en de sushi heeft een goede maat (niet te groot) en lekkere smaak. Ik kom vast nog wel eens terug.
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Niet vlug genoeg afruimen
Priscilla N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Lekker eten en goede service. Alleen kunnen de obers later op de avond een beetje warrig en vergeetachtig zijn, omdat het savonds drukker is meestal. Ook zie ik ze soms lopen met super hete platen en botsen ze tegen elkaar op en dat soort dingen dat vind ik best gevaarlijk. Mensen zit er meestal ook vlak naast, er kan hete eten of soep op mensen vallen dar wil je niet hebben.
Michiel G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het “all you van eat” concept klinkt ideaal als je een grote eter bent of moeilijk kunt kiezen. Goedkoop is het niet. Met 2 personen ben je (incl 2 drankjes pp) €90 kwijt. Bovendien is het eten niet echt bijzonder. Prima met een groep en het uitzicht is ook prettig. Maar ja dan kan je ook naar de drijvende Chinees “Sea Palace” aan de overkant. Daar is het eten een stuk beter en de bediening aanzienlijk vrolijker en attenter.
Jaouad T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Goed eten, mooi restaurant!
arkraft K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Fantastisch prijs kwaliteit verhouding. Het eten is zeer goed en voor alle lekkers die geserveerd wordt is het niet duur. Ik kom zeker weer terug. Een aanrader dus!

Audrey hier op 5 october 2017
Sarah L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Thank you
Joanna V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Super lekker! Snelle service en mooi uitzicht
Josette L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Mo-Jo Amsterdam. Hadden tafel aan het raam met een prachtig uitzicht over het water. Kinderen vonden het superleuk om via de iPad de bestelling door te geven. Dit ging eenvoudig, was overzichtelijk en werkte supersnel. Het eten was goed en er is veel keuze. Gezellige avond gehad, wij komen zeker nog keer terug!!!
Karina M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het eten heerlijk. Het was erg druk dus de bediening was wat rommelig
Daniel R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Super gegeten hier, de sushi was echt erg lekker. Bediening onpersoonlijk maar wel netjes en correct, zeker voor herhaling vatbaar!
Aafke V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Pas na 25 minuten en nadat we er zelf om hadden gevraagd kregen we wat te drinken en een tablet om te bestellen. Eten was top!
Tycho T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Dit restaurant is echt een klasse apart! Goede en snelle service zit hem hier al in de kleine puntjes, en dan nog niet eens te beginnen over de superkwaliteit van het eten.
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, het bestellen ging erg makkelijk via een tablet
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
ik en er nu twee keer geweest en de kwaliteit is prima lekker eten en snelle service, het bestellen van het eten ging erg makkelijk via en tablet. Ober nodig en de rekening alles kon via het tablet. Aan te raden restaurant.
Veerle H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Sushi was van goede kwaliteit(vers en lekker, maar niet zo originele combinaties) en ambiance erg gezellig! Aanrader om een tafeltje bij het raam te reserveren. Bedienig vriendelijk en snel.