Mo-Jo Japanese Kitchen

Oosterdokskade 133 1011 DL Amsterdam Nederland Kaart
31-207400900

Over het restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Hapjes die schitteren

Bij MoJo geniet je van royaal uitzicht over het Oosterdok en ook de Japanse hapjes schitteren. Daar past een kunstzinnig interieur perfect bij. Voor een vast bedrag smul je onbeperkt van al het goeds uit Japan. Dit kan overigens ook meegenomen worden of reserveer de prive ruimte voor een feest of vergadering.

Meer informatie over restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Jouw recensie over het restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Zalia B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Phil B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Het was buiten 29 graden, dus al vrij warm, maar toen we binnen kwamen, verging je van de warmte. Klam en gevoelstemperatuur wel bijna 40 graden. Niet om uit te houden. We zijn ook niet te lang gebleven, want de honger verdween van de warmte en je was alleen maar aan het zweten. Geen goede airco(als die er al was). Beetje jammer van de sfeer en avond!
Ro V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het eten was erg goed en de mensen waren heel aardig en snel!

Helaas was het er binnen zo enorm benauwd warm dat zowel ik als degene met wie ik was beide ons niet echt lekker voelden halverwege. Daardoor hebben we minder kunnen genieten van het eten. Ik heb nog redelijk wat gegeten, maar degene met wie ik was is halverwege gestopt omdat hij zich zo naar voelde.

Het restaurant is zeker een aanrader, hopelijk was dit een eenmalig ding (buiten was ook echt heel warm). Verder wel heerlijk eten en goede service
Kelly M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Eten was heerlijk! Uitzicht en inrichting super mooi! Wij hadden een soort van dedicated ober! Sommige dames mochten wel wat vrolijker zijn.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Eten was erg lekker en snel op tafel na het bestellen , wel elke keer erg lang wachten op de drankjes na het bestellen. Er is voldoende keuze.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Er was een tafel voor 6 bij het raam vrijgekomen, waar we met ons 5-en konden zitten. En wat een fantastisch uitzicht ! Het bestellen via een eigen tablet was even zoeken, maar ging steeds beter en sneller. Het eten is voortreffelijk! Bediening aardig, attent en rustig.
KaHon T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het eten & de service is goed!
Climate control kan beter, het was (te) warm binnen
Samania T.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Top locatie, voor mij tot nu toe de beste in Amsterdam :) Vaste klantje erbij! Het is centraal gelegen op loopafstand. Verschillende soorten sushi's, super lekker!
Minou V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Sushi was top, soms was het vlees wat taai. Tabletsysteem werkt goed, duurde wel lang voordat we een toetje konden bestellen. Leuke sfeer en inrichting, helaas geen airco wat toch wel fijn was geweest met dit warme weer
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
heerlijk gegeten, ging met mijn ouders en ze vonden het heerlijk
Anouk B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Heerlijk gegeten bij Mo-jo
De sushi is van goede kwaliteit en heeft andere restaurants weer overtroffen.
Leuke locatie aan het water.
Erg vriendelijk en goed personeel.
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Vond het er weer fijn om te eten, 2 juli ben ik er weer, onwijs lekker eten en het blijft elke keer weer van goeie kwaliteit.
Yiemjai S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wij waren al 3 keer geweest. Goed kwalitiet. Mooi locatie . Makkelijk bereikbare met de trein en auto. Parkeer garage is om de hoek. Nadeel is de wc. Overdag is wel schoon maar in de avond is wel smerig.
Maria P.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Lekker eten, mooi sfeer en uitzicht. Snel servis een heel goed restaurant.
( geachte iens een recensie mag niet long zijn!)
Minne T.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Mooie inrichting, prachtig uitzicht, veel sfeer en uiterst vriendelijk personeel. Reserveren is echt nodig, omdat steeds meer mensen deze parel ontdekken. Mijn favoriete sushi restaurand. Een dikke 9.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Goede kwaliteit eten, snel bezorgd, bestellen via tablet, aardige bediening, heel mooi uitzicht. Alles voor een leuke avond uit
Oi-an T.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Ik was nog aan het eten, toen haalde een jongen het bordje al weg! Ik zei hallo! Laat dat nog maar staan.

De zogezegde huisgemaakte chocolade mousse was verre weg te proeven naar huisgemaakt. Deze was al oud! De lucht was er uit.

Toen ik wilde betalen zei een jongen ja ik kom zo bij je, maar nee hij kwam maar niet. Moest ik een tijdje later iemand anders vragen.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Altijd lekker en gezellig ,vlotte bediening ,maar jammer na de zoveelste keer reserveren voor een raadplaats is het bijna nooit gelukt die daadwerkelijk te krijgen , verder niks negatiefs te melden over Mo-Jo
Purplelady .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Had duidelijk aangeven geen tafel bij de ingang , maar zat toch in het gangpad, vraag me af of er wel wordt gelezen als je iets intikt bij opmerkingen, geen excusses want had aangegeven een tafel bij het raam. Was daar zo donker zag bijna niet wat ik at.
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten, wat opviel was de verschillende soorten sushi die wij niet kenden. Bestellen met de IPad was heel handig. Vriendelijke en vlotte bediening.