Mo-Jo Japanese Kitchen

Oosterdokskade 133 1011 DL Amsterdam Nederland Kaart
31-207400900

Over het restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Hapjes die schitteren

Bij MoJo geniet je van royaal uitzicht over het Oosterdok en ook de Japanse hapjes schitteren. Daar past een kunstzinnig interieur perfect bij. Voor een vast bedrag smul je onbeperkt van al het goeds uit Japan. Dit kan overigens ook meegenomen worden of reserveer de prive ruimte voor een feest of vergadering.

Meer informatie over restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Het was echt ge wel dig! Wauw! Zulke lekkere sushi, mooi uitzicht, rustig relaxte sfeer, echt fantastisch! Aanradertje!!
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Mooie zaak, fijn uitzicht, heerlijk eten!
Golden72 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prima restaurant, heerlijk gegeten, vriendelijke en snelle bediening, hadden een goed plekje, zodat je van de drukte weinig merkte.
kitty R.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het was weer fantastisch
Daniëlle R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Was mijn 3e keer en het was weer heerlijk! Sushi is echt lekker vers. Alleen is het wel warm in het restaurant. Airco overal in het restaurant zou niet slecht zijn.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Goede formule, heerlijk eten, veel keus, prettige bediening. De blikkerige popmuziek uit een niet al te beste installatie beviel minder.
Pauline N.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Wij zijn fan van Mojo: net iets andere en betere sushi dan bij de concurrent; fantastisch uitzicht en vriendelijke bediening!
Gerben P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Lekker eten, goed bestelsysteem via iPad en super uitzicht over de stad!
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Mooi restaurant en het uitzicht is prachtig! Het eten was ok, maar niet bijzonder. Bediening vonden wij niet goed, ongeïnteresseerd...men kwakte de bakjes eten zo op tafel zonder erbij te zeggen welk gerecht het was en elk leeg bakje werd zo van je tafel gegrits terwijl je het eten nog in je mond had. Ik wilde mijn tempura nog een keer in het sausje dippen en op dat moment werd het bakje zo onder mijn hand met tempura weggehaald. Jammer!
steven O.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten op een mooie locatie.
Goede service, snelle bediening.
En klantvriendelijk personeel
Hoi Steven,

Bedankt voor uw recensie. Wat fijn om te horen dat alles naar wens was. We hopen u snel weer terug te zien.

Warme groet,

Rob R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Wederom erg lekker gegeten bij Mo-Jo!
Heerlijke combinaties van smaken, kundig en vrolijk personeel en een goede ambiance met mooi uitzicht.
Af en toe ietwat lang moeten wachten totdat we ons bestelde drinken kregen, maar de korte wachttijd van het eten maakte dit ruimschoots goed.

Hier blijven we terugkomen!
Hoi Rob,

Bedankt voor uw recensie. Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van onze service en onze Japanse keuken. Hopelijk zien wij u dan ook snel terug.

Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Top sushi! Lekker en vers. Verder super service, en hele chique tent
Hoi Nienke,

Bedankt voor uw ontzettend vriendelijke recensie. Wij mogen trots zijn dat u ons beoordeeld met een tien! Wat fijn om te horen dat alles naar wens was. Hopelijk zien wij u dan ook snel weer verschijnen.

Damito J.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Tablet had twee keer een storing. Airco was kapot. Bolletjes ijs kwamen gesmolten aan. Eerste en de laatste keer voor mij.
Hoi Damito,

Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat er meerdere storingen optraden in de tablet en dat de airco niet optimaal functioneerde. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij zijn op de hoogte van dit probleem en hebben reeds raamfolie laten zetten om de warmte te verminderen. Momenteel zijn wij in gesprek met onze airco leverancier om onze airconditioning te verbeteren. Wij hopen dat u vooralsnog ons een tweede kans geeft in de toekomst, zodat u MOJO kunt ervaren zoals het hoort.

Met vriendelijke groet,

The MOJO Japanese Kitchen Team
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gereserveerd en toch bijna een uur gewacht op een tafeltje. Duurde daarna nog lang voordat we een tablet en soyasaus kregen.
De tafel naast ons zat een zeer luidruchtige groep van 10 mannen.

We zijn vaker bij Mojo geweest en toen was alles super. Dat was echter door de weeks en niet op zaterdag. Zaterdags gaan we ook niet meer. Het is dan gewoon te druk.

Dag Ron,

Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u zoveel last heeft gehad van de tafel naast u en dat u ondanks uw reservering zo lang heeft moeten wachten op een tafel. Onze oprechte excuses hiervoor. Ook op drukke dagen zouden dit soort situaties niet voor mogen komen. Wij hebben uw feedback dan ook direct besproken binnen ons team en hier wordt direct aan gewerkt.
Tevens zijn wij blij om te horen dat u normaliter wel kunt genieten bij ons. Daarom hopen wij ook dat u ons nogmaals bezoekt in de toekomst.

Tinie B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk eten en een leuke locatie
Ger W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Weer heerlijk gegeten, nooit lang wachten op het eten en leuk uitzicht. De bediening altijd vriendelijk.
Tot de volgende keer.

Hoi Ger,

Bedankt voor uw recensie. We zijn erg blij om te horen dat u heeft genoten van uw avond. We kijken er daarom ook naar uit om u spoedig weer in ons restaurant te mogen verwelkomen.

Warme groet,

Laurina G.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
De bediening was niet erg oplettend, vergaten vaak legen flesjes of legen bordjes. Verder een heerlijke avond gehad. Dank jullie wel.

Hoi Laurina,

Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat de lege bordjes en flesjes nog wel eens vergeten werden om mee te nemen. Onze oprechte excuses hiervoor. Dit probleem hebben wij besproken binnen ons team en wij zullen hier zeker aan werken. Fijn dat verder alles wel naar wens was en daarom hopen wij u ook snel weer terug te zien in ons restaurant.

kelly M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Super lekker gegeten als gewoonlijk.
1 min punt blijft hun toiletten, alsof het een vergeten afdeling is. Mogen ze meer aandacht aan geven.
Voor de rest blijft het zeker een aanrader!!

Hoi Kelly,

Bedankt voor uw feedback. U geeft aan dat de toiletten de indruk achterlaten alsof het ‘verlaten afdeling’ is. Vindt u dan dat er een tekort is aan decoratie of heeft dit met een andere reden te maken? Laat het ons graag weten, want met uw feedback kunnen wij hier mogelijk mee aan de slag ;-).
Verder zijn wij blij om te horen dat u heeft genoten van uw avond. Daarom hopen wij u ook graag terug te zien in de toekomst.

Dee G.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Het eten was heerlijk. Lekker makkelijk met de tablet bestellen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Maar de plek heeft heel weinig sfeer. Tabels staan dicht op elkaar.
Niraj S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Het eten was lekker, alleen duurde het iedere keer minimaal 15 minuten voordat ik mn drankjes kreeg en dat pas nadat ik vroeg of mijn drankjes nog kwamen.

Dag Niraj,

Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u zo lang heeft moeten wachten op uw drankjes. Hier willen wij dan ook onze oprechte excuses voor aanbieden. Wij hebben uw klacht besproken binnen ons team en zullen werken aan dit verbeterpunt. Hopelijk bent u bereid om ons in de toekomst nog een tweede kans te gunnen en zien wij u nogmaals terug in ons restaurant.

Met vriendelijke groet,