Mo-Jo Japanese Kitchen

Oosterdokskade 133 1011 DL Amsterdam Nederland Kaart
31-207400900

Over het restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Hapjes die schitteren

Bij MoJo geniet je van royaal uitzicht over het Oosterdok en ook de Japanse hapjes schitteren. Daar past een kunstzinnig interieur perfect bij. Voor een vast bedrag smul je onbeperkt van al het goeds uit Japan. Dit kan overigens ook meegenomen worden of reserveer de prive ruimte voor een feest of vergadering.

Meer informatie over restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Nathalie G.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Mello87 W.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Wederom prima gegeten! Kwaliteit van de toetjes (en het ijs) viel ditmaal tegen, deze hebben we dan ook laten staan.
Danny K.
Penny R.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Super gegeten, wij waren iets eerder aanwezig dan de tijd die ik had gereserveerd. Dit was helemaal geen probleem en wij konden zo aanschuiven. Vriendelijke uitleg gekregen over de werking met de tablet en daarna heerlijk gegeten. Tempo was precies goed en het eten was heerlijk! Echt een aanrader.
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Met een mooi uitzicht over het Oosterdok, is het een mooie binnenkomst, zeker als het restaurant nog niet te vol is. Het concept wordt kort uitgelegd, onbeperkt eten voor €28,50, en als je snel je keuze hebt gemaakt dan heb je in 10 minuten je eerste gerechten op tafel staan. Er is keuze uit meer dan 100 gerechten en alleen voor de sashimi geldt een toeslag van €1,- (die is het zeker waard). De Japanse gerechten zijn verrassend goed: Alles is uiteraard vers bereid, staat binnen no time op tafel en smaakt uitstekend. De warme gerechten halen helaas niet het niveau van de sushi, maar het blijft alleszins redelijk. De zalm en wasabi mayonaise rol (met Avocado en weinig mayo) is onze favoriet, samen met nigiri. Na 5 ronden van maximaal 5 gerechten per persoon, waaronder één verkeerd bezorgd gerecht, houden we het voor gezien en eindigen de avond met twee bolletjes ijs (ook inclusief). Met de drank, toeslag en fooi erbij betalen we €40 per persoon. Hier komen we terug, met name voor de sushi.
Noraly S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Hele lekkere sushi! Andere gerechtjes bijvoorbeeld gyoza en zalm ietsjes minder maar nogsteeds lekker. Goede service & gezellige inrichting!
Emma A.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Het eten was heerlijk. De sushi was perfect qua grootte. Geen grote hap rijst, maar je proefde echt de vis of andere ingrediënten. De sushi was naar ons idee vers gerold, wat het nog lekkerder maakte. Over het eten zeer tevreden! Een minpuntje was de lange wachttijd. We hadden om half 7 gereserveerd en belden dat wij een kwartier later kwamen i.v.m. het OV. Eenmaal aangekomen in het restaurant, werden we na een kwartier pas te woord gestaan. Ondanks dat we gereserveerd hadden en ook nog hadden gebeld dat we een kwartier later kwamen, stond onze tafel nog niet klaar. Tevens konden gasten die niet hadden gereserveerd wel doorlopen. In totaal een halfuur gewacht tot we naar onze tafel werden gebracht. De bediening kwam ook chaotisch over. Gelukkig maakte het eten erg veel goed en we komen zeker snel weer een keer langs!
Anton D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad met 7 personen. Goede smakelijke gerechten. We komen zeker nog eens terug.
Bedankt voor uw recensie. Wat fijn dat alles naar wens is geweest voor u en uw gezelschap. We hopen jullie daarom ook gauw weer te mogen verwelkomen.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Zaterdag zat het restaurant helemaal vol, en terecht! Lekker gegeten.

Er was wel een personele onderbezetting waardoor we relatief lang op de drankjes moesten wachten. Het eten kwam daarentegen snel.
Bedankt voor uw recensie. Wij zijn erg blij om te horen dat u heeft genoten van uw avond. Daarom hopen wij u ook snel weer terug te zien in ons restaurant.
Aisha B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Verrassend lekker eten voor een all-you-can-eat formule. Ook werd er zeer goed omgegaan met de dieetwensen van mijn tafelgenoot. Zeer prettige bediening in een fijne ambiance.
Hoi Aisha,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. Wij zijn erg blij om te horen dat u heeft genoten van uw avond. We hopen u daarom ook heel snel weer terug te zien in ons restaurant.

Safiera V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Het eten is ontzettend lekker. Zeker de beste sushi die ik heb gegeten. Het is wel lastig om contact te krijgen met het personeel en het is heel erg koud in het restaurant. De sushi en deen bijgerechten maken alles wel weer goed.
Hoi Safiera,<br />
<br />
Bedankt voor uw feedback. Wij snappen dat het vervelend is dat ons restaurant iets kouder is. Het tocht bij ons een beetje, waar wij helaas niet veel aan kunnen doen. We proberen de kachel dan iets hoger te zetten. Dit kunnen wij alleen niet te hoog doen, omdat het andere deel van het restaurant dan weer te warm wordt. We zijn hier nog erg zoekende naar een oplossing.
Waar wij natuurlijk wel wat aan kunnen doen is de oplettendheid van ons personeel. Dit hebben wij dan ook direct besproken binnen ons team met als gevolg dat iedereen extra alert is. Onze oprechte excuses voor beiden aspecten. Gelukkig heeft u ondanks alles toch nog kunnen genieten van uw maaltijd en daarom hopen wij u ook gauw weer terug te zien.

Met vriendelijke groet,

Clarisa P.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
A really fancy restaurant
( and the stunning canal view)
Favourite food: cheese salmon sushi, sautee corgette and sautee mushrooms!
Really efficient , good value for lunch.
Best all you can eat in Amsterdam!!
Angelo F.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Lekker gegeten
Hoi Angelo,

Bedankt voor het schrijven van uw recensie. We zijn erg blij om te horen dat u heeft genoten van uw avond en we hopen u daarom ook snel weer terug te zien.

Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Prima service, leuk ingericht. Goed uitzicht over de stad. Tafels hadden iets verder uit elkaar gemogen. de tweetjes zaten best dicht bij elkaar, waardoor je extreem snel contact had met de buren.
Dag Sylvia,

Bedankt voor uw feedback. In de toekomst zullen wij ervoor zorgen dat de tafels iets meer uit elkaar staan. Ook kunnen wij u aanraden om bij uw reservering specifieke wensen zoals deze aan te geven, zodat wij hier rekening mee kunnen houden. Uiteindelijk is het ons doel natuurlijk om het onze gasten zo aangenaam mogelijk te maken :-)
Hopelijk heeft u verder genoten van uw avond en zien wij u snel weer eens verschijnen.

Met vriendelijke groet,
<br />
Karel R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Service was ronduit slecht,kregen tot 8 keer toe andere gerechten als die we hadden besteld,bestellingen lieten lang op zich wachten,kortom er kan nog heel veel verbeterd worden
Dag Karel,

Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u niet heeft kunnen genieten van uw avond. U heeft volkomen gelijk. Ruim acht gerechten die verkeerd worden gebracht met hierbij de lange wachttijden is onacceptabel. Wij willen hier dan ook onze oprechte excuses voor aanbieden. Deze situatie gaan wij zeker bespreken tijdens onze meeting om ervoor te zorgen dat wij dit in de toekomst kunnen voorkomen. Wij hopen dat u ons een tweede kans wilt gunnen in de toekomst en dat wij u toch nog een keer terug zien.

Jur2704 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Bij Mojo is het altijd genieten; heerlijke gerechten van een constante kwaliteit (smaak, temperatuur, structuur, etc.), de bediening is vriendelijk en snel en de ambiance is goed.

Gisteren hadden we een reservering staan om 20.00 uur, maar toen we om 18.00 uur vroegen of er al plek was, konden we direct aanschuiven. Dat is service !
Hoi Jur,

Bedankt voor uw ontzettend leuke recensie. We zijn blij om te horen dat alles naar wens was en we hopen u daarom ook snel weer terug te zien.

Noemi G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
We zijn met een groep collega's gaan eten en heb het heel erg leuk gehad, veel gelachen en sorry voor het zingen :)
Het eten was ook erg lekker en niet droog.. toch adviseer ik meer variëteit te nemen. Zelf miste ik de inktvis op spiesje wat een van me favo's is.
Hoi Noemi,

Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Fijn om te horen dat u heeft genoten van uw avond. Geen zorgen, u hoeft zich niet te verontschuldigen voor het zingen ;-).
Toevallig zijn wij bezig met het vernieuwen van onze menukaart. Het is nog niet zeker wanneer deze klaar is, maar suggesties zijn natuurlijk altijd welkom!
Hopelijk zien wij u snel weer een keer terug.

Elisa B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Perfect
Hoi Elisa,

Bedankt voor uw recensie. We mogen trots zijn op het feit dat u ons restaurant beoordeeld met een tien! Fijn dat alles naar wens was en we hopen u daarom ook snel weer terug te zien.

kitty R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk en gezellig en aardige bediening ondanks de drukte kregen we snel onze bestellingen uitzicht was leuk we zaten bij het raam
Dag Kitty,

Bedankt voor uw recensie. We zijn erg blij om te horen dat u heeft genoten van uw avond. Hopelijk zien we u ook weer snel verschijnen.

Matthijs S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We liepen hier langs en dachten, eens kijken of er plek is. Enja ze hadden een plekje voor ons. Het bestellen met tablet werkt erg goed. Wel rekening houden dat na bestellen de gerechten heel snel op tafel staan. Je kunt je eigen tempo dus perfect regelen.
Het eten is goed. Zeker de moeite waard.
Hoi Matthijs,

Bedankt voor uw recensie. Wij zijn erg blij om te horen dat u zo heeft mogen genieten van uw avond. Wij kijken er daarom ook naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen in ons restaurant.