Mo-Jo Japanese Kitchen

Oosterdokskade 133 1011 DL Amsterdam Nederland Kaart
31-207400900

Over het restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Hapjes die schitteren

Bij MoJo geniet je van royaal uitzicht over het Oosterdok en ook de Japanse hapjes schitteren. Daar past een kunstzinnig interieur perfect bij. Voor een vast bedrag smul je onbeperkt van al het goeds uit Japan. Dit kan overigens ook meegenomen worden of reserveer de prive ruimte voor een feest of vergadering.

Meer informatie over restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Lunch Ma t/m zo: 13.00 - 16.00
Diner Ma t/m zo: 17.00 - 22.30

Jouw recensie over het restaurant Mo-Jo Japanese Kitchen

Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Sharona A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Het eten was erg lekker.
Kwa service mag er nog veel verbeterd worden. Als je om service vraagt moet je een half uur wachten voor er iemand bij je tafel komt. Kan je niet met stokjes eten, vraag direct bij binnenkomst bestek anders is je eten koud wanneer je eindelijk kan beginnen.
Iris L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Gastheer was erg vriendelijk! Verder zijn wij goed geholpen! Het restaurant ziet er prachtig uit! Wij komen zeker terug
Dion S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Eten heel goed, alleen ontvangst is er niet, lang wachten tot iemand je naar je tafel brengt en lang wachten in het algemeen op de bediening. Toiletten niet fris. Wel prachtig uitzicht over de stad
Ogün Ö.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heerlijk gegeten! Inrichting is super mooi. Tweede keer dat ik heb gegeten bij Mojo ze zijn vriendelijk! Alleen de service kan altijd nog wel beter maar wel verdiende 8,5!
Joyce N.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
MoJo is een leuk restaurant op een geweldige locatie maar de service van het personeel laat te wensen over. Niet vriendelijk, lang moeten wachten, niet weten welk drankje er geserveerd wordt (moesten we maar even proeven wie welk wijntje had gehad) en na het sluiten van de keuken worden alle soja flesjes gelegd in een grote maatbeker, geroerd en vervolgens weer in de flesjes gegoten!
Fatima K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Eten was lekker alleen de service wat minder...
er word ook geen moeite gedaan voor eventuele wensen en dat is jammer !
J. S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Wij hebben best vaak bij Mo-Jo gegeten. De smaak is nu gelukkig iets beter dan een paar maanden geleden, bijna hetzelfde als 'vroeger'. Nu hebben ze zaal van de recht kant van de trap ook geopend. Er zijn natuurlijk meerde tafels. Misschien is dit de reden dat de bezorging stuk langzamer dan 'vroeger' is, hoop dat ze iets meer personeel kunnen inzetten. Een min punt is het over de nieuwe menu kaart. Dit is echt niet makkelijk en duidelijk als de vorige kaart.
Anouk P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Heerlijk gegeten! Net even wat luxer dan de gemiddelde all you can eat suahitent. Erg mooie locatie ook met uitzicht over het water. Aanrader!
Umit O.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Lekker gegeten met mooie ambiance en goede aardige bediening.
Japans eten naar verwachting en wat super mooi maakt is zeker de omgeving en lekker achtergrond muziek.
Aida B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Voor 7 man 1 tablet, duurde letterlijk een uur voordat iedereen besteld had en het eten op tafel kwam; kleine toilet zat beneden waarvan ook het papier op was; werd moeilijk gedaan omdat iedereen apart wilde betalen. Was zeker niet de lekkerste sushi en voor mij ook niet waard om weer een x terug te gaan. Teveel goede concurrenten daarvoor.
Noa S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Hele mooie sfeervolle ruimte. Top service aan tafel, er wordt goed met je meegedacht!
Heerlijk gegeten, hele verse sushi!
Samyra E.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Heerlijk gegeten, de service was uitstekend en wat fijn dat het vlees en kip halal waren. Het menu was heel uitgebreid, voor elk wat wils. Dit is onze nieuwe hotspot!
Juli H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Mooi restaurant, chique uitstraling. Lekker gegeten en snelle bediening. Vooral zalm was erg lekker. Borden worden snel afgeruimd en eten en drinken komt ook heel vlot. Handig bestellen met de tablet.
Yasmin A.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Na gereserveerd te hebben nog ruim 3 kwartier (!) met een baby in de koude hal moeten wachten op een tafel. We waren al een kwartier voortijd aanwezig omdat we wisten dat met de komst van een kinderwagen altijd wat gepuzzeld moet worden met de tafelindeling. We zagen dat iedereen later dan ons intussen plaatsen toegewezen kregen. Toen we de manager hierop hadden aangesproken, was er onbegrip en een verwijtende uitleg. In mijn ogen is klant altijd koning maar in dit restaurant zeker niet! Jammer!
Tinie B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Heerlijk eten. Ruime keus. Geweldig uitzicht. Vriendelijke bediening.
Denise W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Je proeft echt dat het vers eten is, het personeel is ook heel vriendelijk en spreekt je aan ondanks dat het restaurant een tablet concept heeft. Zeker een aanrader!
Tycho D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Lang moeten wachten op de tablet. Sushi was matig op temperatuur. Daarnaast kijkt het personeel nergens naar om.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Eten was heerlijk. En je kon elkaar hier gelukkig verstaan. Terwijl er best veel mensen zaten
Nick D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Heerlijke sushi. Vriendelijke bediening.