Over het restaurant MME Coco

MME COCO bevindt zich in Fashion Hotel Amsterdam, tegenover het World Fashion Centre. MME COCO is een elegant restaurant, geïnspireerd op de Frans-Nederlandse keuken waar fashion centraal staat. Chefkok Henk van Veluw en zijn brigade staan voor u klaar om een culinair diner voor u te bereiden. MME COCO is elke dag geopend voor diner.

Naast MME COCO beschikt Fashion Hotel Amsterdam over een grand café. Hier kunt u terecht voor een brede selectie aan internationale klassiekers. Het grand café is dagelijks geopend voor à la carte ontbijt, lunch en diner. Tevens beschikken beide restaurants over een terras waar u kunt genieten van het mooi weer.

Lekker nagenieten met een cocktailtje? Dan verwijzen wij u naar onze SKYY Bar op de 10e verdiening. Ook kunt u hier terecht voor een goed glas wijn en hapjes, terwijl u van het uitzicht over Amsterdam geniet.

U kunt eenvoudig uw auto bij ons parkeren. Fashion Hotel Amsterdam beschikt over een eigen parkeergarage.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant MME Coco

• : Beschikt over eigen parkeergarage (Westcord Fashion Hotel)

Maandag t/m Zondag