ML Restaurant

Klokhuisplein 9 2011 HK Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant ML Restaurant

Spannende mix van tradities!

Wie bijzonder wil eten in de binnenstad van Haarlem is meer dan welkom bij het restaurant ML. Het restaurant is gevestigd in een prachtig verbouwd rijksmonument uit de 17e eeuw aan de Klokhuisplein 9 te Haarlem. Hier kun je genieten van een combinatie tussen klassiek en modern en van exclusieve producten met de meest uiteenlopende smaaksensaties! Kortom, de perfecte plek voor een culinair diner.

Glas champagne

9,4

Jouw recensie over het restaurant ML Restaurant

Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten, prima bediening. Heerlijk wijnarrangement, kortom een heerlijke avond!
Silvia K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Er is een slechte akoestiek dat is jammer. Maakt het eten onrustig .
Trinette S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Geweldig mooie en heerlijke gerechten. De bijpassende wijncombinaties waren brilliant. Complimenten voor de sommelier!
John L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Wachttijd prima voor avondvullend diner, heerlijk menu;
Lekker rustig, obers hadden goede kennis van gerechten, deskundige sommelier
Dit mag je ook wel verwachten in een restaurant met Michelin ster
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Geweldige avond gehad! Vriendelijke bediening en een fijne ontspanne sfeer, maar vooral uitstekend gegeten.
Tjalling G.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Wat een eerlijke avond uit gehad in ML. Het begon al geweldig met de amuse van 4 elementen. Verder waren de drie bereidingen van makreel voor ons een hoogtepunt alsmede het wijnarrangement dat geen moment te overweldigend was en de gerechten mooi ondersteunde. Topavond!
Bernt V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Uitzonderlijk goed gegeten, heel verfijnd, Hier kunnen de Amsterdamse collega’s wat van leren.
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
De ster nog steeds waard.
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Fijne ambiance met heerlijk eten. Een van ons is vegetarier en daar hebben ze uitstekend rekening mee gehouden.
Het wijnarrangement paste ook heel goed bij de gerechten.
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Gisteren geluncht bij Ml wijntje en een bier besteld heeft een half geduurd daarna lunch besteld dit kwam na een uur maar de gerechten van mijn man waren erna een half uur nog niet
Toch wel vervelend als je samen wat gaat eten . dat Je dut in etappes moet doen de soep en vistrio zijn nooit gekomen dit verteld aan het personeelsbestand de rekening gevraagd excuses alom het meisje wat met ons kwam afrekenen heeft het heel goed opgelost ze heeft 2 wijn Vd rekening gehaald jullie hebben een mooie plek maar als de bediening
De drukte niet aan kan dan moet
het terras misschien iets minder groot of meerpersoneel jullie hebben een ster
Maar als je deze wilt behouden is er nog
een hoop te doen voor ML

Groet Diana koopman
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Wij hebben genoten van het 5 gangen diner, de kreeft genomen i.p.v. de schol. Stuk voor stuk waren het mooie smaken en de opmaak was weer een lust voor het oog. Een wijn arrangement erbij en koffie als afsluiting. Leuk om te zien hoe het nieuwe pand eruit ziet, het oude was ook heel sfeervol. Alleen jammer dat je op de toiletten de dronken feestgangers van het Jazzweekend tegen kwam. Dit is eigenlijk zonde van een sterrenrestaurant min puntje. We waren wel geïnformeerd door ML dat er een jazzweekend was. We komen zeker weer terug.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Verrassend lekkere smakencombinaties!
Willem M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Echt een aanrader. Alles klopt.
Jolanda P.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
We werden snel geholpen. De bediening was vriendelijk en goed. Heerlijke mosselen gegeten. Lekker en goed klaar gemaakt.
Anita .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Na een voor- en hoofdgerecht hadden mijn vriendin en ik nog trek. Wij zijn geen grote eters (twee vrouwen , 40+).
De couscous met limoensmaak was voortreffelijkals net als de vis. De bediening was okay en iets aan de langzame kant.
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijke, bijzondere smaken - ook gedurfd met diverse kruiden - prachtige wijnen en vriendelijke, jonge bediening. We komen zeker terug!
D. V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Uitstekend gedineerd in ML op voor ons nieuwe locatie op fraaie plek in historisch centrum. 5-gangenmenu van de chef was echt goed, niet te veel, met veel bijzondere smaaksensaties. Bijpassend wijnarrangement ook echt verzorgd uitgezocht, prima keuzes. Vriendelijke en correcte bediening zonder poespas.
Aanrader in alle opzichten!
Ink W.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Betreft Bistro ML. Nog een ondergeschoven kindje wellicht. Terras meubilair is aan onderhoud toe, armleuningen halen kleding op. De liefde zit er nog niet in. Hamburgervlees leek te zijn gekookt ipv gegrild. Wijn incl droesem. Frietjes waren top met super sausje.
Berry E.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Wat een heerlijk restaurant om uit eten te gaan! Veel aandacht voor een gast met een streng dieet.Voor ons een avond om met plezier op terug te kijken en zeker een keertje terug te komen.
Fillio B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Wat een fantastische ontdekking op een prachtige plek ! Aales klopt aan dit mooie restaurant met een zeer goede prijs kwaliteit . Wij hebben heerlijk genoten!