Mizumi

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

• Catering
BvP2 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Zeldzaam lekkere sushi gegeten. Het was vers en zeer smakelijk. De bediening vriendelijk. We kregen ook nog extra rolls omdat ze een vergissing in de bestelling hadden gemaakt. Kortom een aanrader.

Verbeterpunt: de muziek. Een beetje teveel muzak.
Marjan E.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Wij hebben erg lekker gegeten. Het lijkt wat prijzig als je een menu neemt maar je krijgt echt waar voor je geld!! Zo fantastisch! Wij komen terug!
ANONIEM55 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Hier hebben ze de beste sushi die er is! Alles wordt versgemaakt door een Japanse kok. Het is geen all-you-can-eat, voor een diner voor 2 personen en 2 drankjes pp ben je ongeveer 80 euro kwijt. En het verschil proef je echt! Heerlijk en een echte aanrader.
MaroesjaV .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Mizumi is een aanrader! Een klein en gezellig sushi-restaurant, met zeer vriendelijke en gastvrije chef en bediening. De sushi en andere gerechten zijn allemaal heel erg vers en zeer smaakvol. Alles wordt met aandacht bereid. Geen ander sushirestaurant waar we zo lekker sushi eten!
Saba M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Het eten is bij Mizumi heerlijk, we komen er vaak en de kwaliteit is altijd top. Leuk en gezellig restaurantje waar je de chef je sushi live ziet klaar maken.
Hansvana .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
pff, dat is echt niet goed. ongezellig, ongeinteresseerde bediening, afhalers tussen de tafels, totaal maar dan ook totaal geen sfeer. en het eten? nee, dat heeft niets met japan te maken. restaurant hoort bij de buurchinees. hoge prijzen maar zoute niet verse sushi, geen enkele reden hier te gaan eten. het is duur en simpelweg zoutig, niet lekker vonden wij
John V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Al de producten waren super vers en heerlijk van smaak, ook de kipsnitsel en ossenhaas met knoflook zijn een feest in je mond
MissMW .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Wat hebben we hier heerlijk gegeten! De sushi is wat mij betreft de beste in town. Goede kwaliteit, verse vis, erg smakelijk. Mijn persoonlijke favoriet is de Unagi roll. Heerlijk! Bediening top en persoonlijk. Het is een klein restaurant met lekkere stoelen en banken.
RickdeK .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Afgelopen vrijdag super gegeten bij Muzumi, in de Kerkstraat te Noordwijk-binnen.
Vriendelijke ontvangst, sfeervolle setting (nog vroeg dus een beetje rustig) en heerlijk gegegeten. We hebben diverse sushi's genomen; allemaal heel erg lekker!
Zonder de anderen tekort te doen is de absolute aanrader de Calfornia Roll.

We'll be back!
Eva P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2013
Geweldige restaurantervaring bij de bescheiden en vriendelijke gastheer Mo in Noordwijk. Een parel van een restaurant verstopt in Noordwijk binnen. Super verse sushi, die ter plekke door een Japanse chef worden bereid. De smaken zijn niet te evenaren en niet te vergelijken met andere sushi-restaurants. De warme bijgerechten waren allemaal even lekker. Het heerlijke lichte beslag om de garnalen, de zoete saus bij de yakitori en de gebakken knoflook bij de biefstuk. Oog voor detail en smaak! Je weet niet wat je mist als je nog niet bij Mizumi bent geweest!
Han H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2013
Aangezien het lastig is goede en verse sushi te vinden in Nederland, zijn wij erg blij met deze plek. Uitstekende service (een drankje en een hapje tijdens het afhalen, van het huis), het interieur is prettig rustig en zonder teveel tierlantijnen, en de sushi wordt vers voor je neus gemaakt door een aardige en goede sushichef. We weten niet precies wat hij met de dragonsaus heeft, die komen we namelijk vaak tegen. De sojabonen en de wasabi tobiko roll zijn geweldig. Daarnaast raadt de chef je ook wat aan als je daarom vraagt.