Mizu

Meer informatie over restaurant Mizu

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 15:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,8
6,6
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Mooi restaurant op een mooie locatie. Bij binnenkomst direct een goed sfeer.
Helaas het duurt eeuwen voordat de bediening bij je komt om je wat te drinken aan te bieden. Daarna weer lang wachten totdat je je eten mag bestellen. Inmiddels ben je dan al 45 minuten binnen. En de gehele avond gaat het zo door. Lang wachten op de volgende gang, niemand die komt vragen of je nig wat wil drinken. Krijg je een gang geserveerd, nou ja geserveerd het wordt bijna op de tafel gegooid. Het lijkt wel of de bediening het niets kan schelen. Bestel je geen vis, wat krijg je vis. Zeg je er wat van krijg je een blik van t zal wel, het werd dan nog opgelost. Ik heb in tijden niet meer zo'n slechte service gehad.
Het eten is van een redelijke kwaliteit, wel lekker bereid. Afwerking is een beetje matig.
Al met al ga ik hier niet weer eten, vooral vanwege de service.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten. Het was ronduit slecht. Oa een voorgerecht met geitekaas.
Welgeteld vier geitekaasbolletjes ter grote van een knikker met een vrij zure saldemix.
Als hoofdgerecht hadden drie van ons groepje de rundersteak.....Deze was lauwwarm en vooral taai. Ook lagen er wat doperwten ect. op het KOUDE bord Prijs €23 voor de taaie koude steak!
Als nagerecht wilde er twee van ons een kaasgerecht......Wel op de kaart maar NIET aanwezig.
Ook was er iemand die als nagerecht een zoete lekkernij bestelde....de ober vertelde in alle eerlijkheid dat dit gewoon enkele bonbons waren.
We hebben ons beklag gedaan en men wilde wel een nieuw hoofdgerecht serveren maar dit hebben we zelf afgeslagen. Ook het geitekaasvoorafje werd niet in rekening gebracht en kregen wij als laatste nog een drankje van de zaak. Al met al probeerde men wel tot een oplossing te komen maar het is toch een domper op de avond.....we komen om lekker te dineren uiteindelijk!!!! Hoop dat men in de keuken van Mizu hier wat mee kan doen.
Restaurant zag er wel gezellig uit !
MVG. Trudy
RJM V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
De eerste indruk van het restaurant was goed gezellige ambiance. De eerste bestelling ging direct mis de ober liet een glas wijn en bier over een van de gasten vallen.
Het eten wat daarna kwam zag er veel belovend uit, na wel lang wachten, maar was koud. Gerechten teruggestuurd echter pas weer geserveerd gekregen nadat andere tafelgenoten al klaar waren. Ook bij afruimen van de, vrijstaande, tafel was het personeel te beroerd om even netjes om te lopen om de borden af te halen.
Conclusie: leuke ambiance maar zeer belabberde bediening en beroerd eten! Wij zullen er niet meer terug komen!
Beste Vriens56,

Graag zouden wij in contact met u willen komen om uw recensie te bespreken.
Zou u contact met ons kunnen opnemen via Contact@mizuzwolle.nl?

Met vriendelijke groet,
Team Mizu
Isabelle D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Bij binnenkomst oogt het restaurant vrij donker en 'kitsch', maar toch hangt er een gezellige en hippe sfeer. Het eten was smakelijk; de eendenborst was perfect bereid, maar de begeleidende saus sloeg de plank een beetje mis. Het zou afgeblust zijn met rode port, maar die was niet te herkennen. De tiraMIZU was leuk bedacht: een 'deconstructed' tiramisu. Hoewel het goed smaakte, smaakte het niet bepaald naar tiramisu; de verhouding van de smaken had beter afgestemd moeten worden.

De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Na het eten kregen wij een typisch Zwols streekdrankje aangeboden van het huis; erg attent aangezien we met een internationaal gezelschap waren. Een minpuntje was dat bij de eend een rode port werd aangeraden in plaats van een rode wijn - in een degelijk restaurant zou men weten dat dit een no go is. Ook werd niet gecommuniceerd dat de flessen water die bij aankomst op tafel stonden betaald moesten worden (deze waren dus niet besteld). Beetje slordig. Al met al is Mizu een goede optie om een lekker hapje te eten voor een goede prijs.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Ik koos het verrassingsmenu. Je vraagt om rekening te houden met je voorkeuren; en daar gaan ze helemaal goed mee om. Van voorgerecht tot toetje, je eet lekkere en toegankelijke gerechten met een kleine creatieve twist.
Jammer dat het geen terrasweer was... Want het terras is echt het USP van dit restaurant!
Hylke T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Heerlijk gegeten! Goede bediening en makkelijke kaart. Van een simpele saté tot iets verrassends het stond erop. Ik zag dat ze bezig zijn met een nieuw terras. Ben benieuwd of dat zomers ook zo leuk is! Denk het wel.
Elge .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Als een bioscoop aandoend restaurant, iets te donker.
De bediening vlot en uiterst vriendelijk.
Voorgerecht: Coquilles en tomatensoep
Hoofdgerecht: Kangoeroe biefstuk (werkelijk heerlijk) en scholletjes.
Heerlijk gegeten en vlot op tafel
Marcie1 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Lekker gegeten en leuke bediening
Fijn dat t terras nu open is en je lekker weg kunt kijken
We hebben vanavond heerlijke coquilles gehad met een vanille tomaten jam
Verrukkelijk
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
We lagen met de boot in de haven en hebben een zeer aangename avond doorgebracht bij Mizu op de diverse terassen.
We begonnen op het loungeterras met een aperitiefje. Heerlijke zitzakken aan lage tafels met uitzicht over de haven.
Daarna naar terras 2, lager gelegen, voor een heerlijk diner: 2 keer een specialiteit. Aziatisch met sashimi en sushi en het verrassingsmenu met 4 voorgerechtjes, 3 hoofdgerechtjes ( de springbok was subliem!) en 5 nagerechtjes. Echt een aanrader!
De bediening was alert, snel en attent.
Na het diner terug naar het loungeterras voor een degustiefje. Temidden van een gezellige drukte en loungemuziek nog een paar uurtjes doorgebracht.
Ben je in de buurt van Zwolle? Doen!
Dooreter .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Review Mizu Zwolle:
- Aankleding: deed aan als goedkope nachtclub.Erg donker. Cheesy led-verlichting in de dito plastic 'chandeliers' dat steeds van kleur wisselde. Dit kwam de presentatie van het eten niet ten goede.
- Muziek: erg slechte, trage covers van hits uit jaren '90. Op verzoek werd een andere playlist aangezet. Helaas waren dit hedendaagse slecht gearrangeerde & trage 'hits'. Dit kwam de sfeer niet ten goede.
- Voedsel: mooie presentatie, doorsnee smaak en geen spannende of vernieuwende combinaties. Vlees van het zgn bleshert was smakelijk, maar niet bijzonder gecombineerd (met dezelfde wortelpurree-stipjes als m'n tafelgenoot bij zijn hapje 'lamsrack' had). Dan nog bijvoorbeeld het dessert: 5 hapjes op rechthoekig bord op een rijtje gezet. Van zeer zoete 'mousse' en poging tot milkshake tot pistache ijs dat door de led-verlichting niet groen zag maar wel diverse andere vage kleuren aannam.) Dit alles kwam ons idee over de prijs-kwaliteit verhouding niet ten goede.
- Bediening: attent, hoffelijk, vriendelijk. Dit kon het algehele gevoel van 'het had een leuke uit eten-date kunnen zijn...' ten dele goed maken.

Eindconclusie: jammer dat er geen versgemaakte sushi meer besteld kon worden in een aziatisch klinkend en enigszins ogend restaurant, maar daarvoor in de plaats een wannabe nachtclub-sfeer met een naar hollandse pot smakend allegaartje op het menu.
SLS08 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2014
Wij kwamen hier op een maandag eten, we werden vriendelijk ontvangen.
Het was vrij rustig, er was nog 1 tafel buiten ons. Er werkten op dat moment twee dames in de bediening. Een van hen stopte na een uur (zo rond 19.00 uur) waardoor het vrij lang duurde voordat er service was aan tafel.
Het menu zag er lekker uit, maar viel erg tegen. We hebben een verrassingsmenu genomen en een menu zelf samengesteld. De voorgerechten vielen erg in de smaak, als het heel de avond zo was, dan was het echt prima. De hoofdgerechten vielen echter tegen! Kleine porties, taai vlees, maar wel prachtig opgediend!
Het is een soort van fusion asian restaurant, maar waar volgens mij geen aziaat werkt.
Wij hadden na het eten nog best honger...
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Het eten (hapjes/amuses) is niet bepaald van grote klasse. Veel gefrituurd spul op de kaart.
We zaten toevallig buiten met een een ruim uitzicht op de keuken. De magnetron draait daar overuren. Ik heb bewust zaken gekozen die je niet kan verwarmen in de magnetron.
De ambiance is prettig (buiten op het terras) De bediening is vreselijk, meer aandacht voor elkaar dan voor de gasten.
De hapjes zijn laten we het zeggen niet verrassend en buitengewoon bijzonder. Een gemiddeld café kan zo het zelfde serveren. Niet bijzonder maar ook weer niet slecht.
Je loopt wel kans dat je midden tussen rokende mede gasten zit als je buiten op het terras verblijft. Het is zo groot dat je makkelijk een rokersgedeelte kan aanwijzen.
Er is wel een grote variëteit in wijnen en bier.

Theo D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2013
Ok, de zaak ziet er erg trendy en verzorgt uit, maar het eten en de service zijn ok. De bediening mist een beetje gastvrijheid we voelde ons niet echt welkom helaas ook werd de wijn niet bijgeschonken en moesten we zwaaien om nog wat te drinken te bestellen . De kaart ziet er leuk uit, toch namen wij het verrassingsmenu, de smaakjes waren ok, niet meer dan dat. Weinig passie en weinig verrassende smaken. Jammer voor ons geen tweede keer.
Suzandv .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2013
Mijn vriend en ik zijn slechts 1x per jaar in Zwolle als de biovakbeurs er is in januari, maar standaard gaan we dan altijd daarna bij Mizu eten! Vooral juist om de sushi en sashimi want die wordt mega-vers gemaakt en geserveerd. Echt top! Het personeel is ook niets te gek om het de klanten naar de zin te maken, werken erg hard. Dit is een restaurant waar je VROLIJK van wordt! Ga zo door! Jammer dat zij niet in de randstad zitten... ;-)
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Zaterdag hier gegeten en was echt superlekker. We hadden de proeverij gekozen en echt alle hapjes waren heerlijk! Leuke gezellige bediening en goede uitleg wat je te eten krijgt.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
We hebben heerlijk genoten van de 3gangen proeverij. Bijzondere gerechten gegeten die heerlijk klaar gemaakt waren. Daarbij zijn we zeer vriendelijk bediend
Catrien P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Met ex-collega's gegeten en een geweldige avond gehad! We hadden een hele mooie tafel op de 1e verdieping en hebben een geweldige avond uit gehad. Het eten was super, de bediening erg goed en het decor prachtig. Ik kijk dus terug op een geweldige avond uit!