Miyagi and Jones

Meer informatie over restaurant Miyagi and Jones

Jouw recensie over het restaurant Miyagi and Jones

Hiske L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Echt een belevenis! Er staat een dijk
van een team voor je klaar en het eten is hemels! Aanraders zijn de coquille ceviche, sashimi combo, pork belly, oesters en korean beef, maar ben ervan overtuigd dat wat je ook neemt het super zal zijn. Heerlijke wijnen en gin tonics en dito muziek! Hier kom ik zeker terug!
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Sfeervolle inrichting, zeer attente bediening. Erg ruime keus uit smaakvolle gerechten. Niet puur Aziatisch maar fusion Europese twist. De gerechten die we hebben geproefd waren allemaal zeer smakelijk. Overheerlijke cheesecake waarbij direct gezegd werd '1 is groot genoeg om samen te delen' . Met z'n 2'en €50,-. Zeker een terugkomer.
Thirsa N.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Prima restaurant, interessante kaart en goede suggesties op de drankenkaart. Verwacht geen traditioneel Japanse of Koreaanse gerechten want het is voornamelijk fusion georienteerd, maar dat laat het niet minder smaken. De desserts zijn fors en dit word door de bediening ook netjes aan tafel aangegeven wat ik persoonlijk erg netjes vind. Al met al: Prima ervaring.
Hinano .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Geweldig! Heerlijk eten, elk gerecht een verassing! We komen zeker een keer terug om alle gerechtjes te proeven. Doordat je samen deelt, gaat dit zeker lukken:-) Mooi dessert met pancake, ijs en hartjes... so sweet ????

Ps cocktails gin tonic Marula en Sloane’s gin zijn aan te raden
Muziek op de achtergrond maakt het zomers plaatje compleet!
Sophie R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten, diverse gerechten kunnen proeven doordat we gekozen hadden voor het 3-gangenmenu. Daarna een heerlijk surprise dessert gehad. Vriendelijk personeel.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Met een grote groep hebben we hier een tijdje geleden gegeten.
We kozen voor het verrassingsmenu. De kwaliteit van de producten was zeer goed en de hoeveelheid was zelfs te veel.
Helaas kregen we aan het einde gerechtjes die we al eerder gehad hadden.
Het restaurant is erg rumoerig en ik zou hier persoonlijk niet snel heen gaan met zijn 2e, maar voor groepen is het echt ideaal.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Wat een matig restaurant is dit. Het ziet er allemaal natuurlijk leuk en gelikt uit. Shared ding concept. Dat betekent meestal een berg schaaltjes op tafel met kleine hapjes. Op het eerste gezicht vriendelijk geprijsd, maar dat klopt ook wel: je kunt voor 8 euro geen groot gerecht maken. Wij begonnen met loempia-tjes. Dat waren gewoon vlammetjes die ik je zelf thuis beter maakt. De kipstukjes waren niet veel beter dan die van een grote fastfood keten, maar het waren dan wel compleet met botje. Het potje rendang als onderdeel van het hoofdgerecht was echt niet meer dan vijf stukjes vlees. En zo kan ik wel doorgaan.
Enfin, de bediening was meer dan vriendelijk en het ziet er aardig uit. Uiteindelijk toch een rekening van 45 euro pp. En daarvoor kun je in Utrecht best leuker en vooral beter eten.
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Na een tip hier gaan eten omdat het vlakbij het Beatrix theater is.
Leuk betaalbaar hip concept met shared dining. Vriendelijke bediening. Ruime keuze uit dranken. Van sushi's, oesters, sate's, vis, vlees tot vegatarisch, 3 gangen is meer dan voldoende. Ook nog verrassingdessert genomen.
Binnen ook leuke aankleding, met bar en open keuken.
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
op een dinsdagavond gegeten in goed gezelschap. De kaart en uitleg erover was in eerste instantie wat onduidelijk. Ook ging het systeem plat waardoor de bestelling opnieuw moest en het lang duurde voordat het eten kwam. Er er werd meermaals dezelfde vraag gesteld door de bediening. Jammer genoeg kregen we uiteindelijk ook een foute rekening want onze bestelling van de '1e gang' stond er dubbel op...
Goed, het eten is gelukkig beter. Het verschilt nogal in kwaliteit en kwantiteit per gerecht. Gelukkig is het allemaal wel in orde, tot enkele goede uitschieters. De prijs/kwaliteit is redelijk, de duurdere ingrediënten krijg je gewoon minder van. Sfeer en aankleding zijn losjes, misschien tikkie rumoerig.
Joram H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Dit is echt een fijn restaurant. Prima prijs/kwaliteit. Goede sfeer, veel keuze uit verschillende hapjes die gewoon goed bereid zijn. Weinig op aan te merken op dit prijsniveau.
Sacha D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Wat een lekker trendy, gezellig restaurant! Heeeerlijk eten en supervriendelijk personeel! Topper. Zeker voor herhaling vatbaar. Mij ga je daar terugzien!
Noor V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Van een heerlijke veganistische maaltijd kunnen geniet, door de kok samengesteld omdat de kaart met vegan opties nog in de maak is. Dus zeker even reserveren en melden dat je vegan wil eten. Absolute aanrader.
Susanna V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Met een grote groep geweest (17 man) en heerlijk gegeten. Over de avond 3 gangen gehad, en bij elke gang meerdere gerechten om te delen. Personeel was nog redelijk nieuw, wat te merken was, maar zeker erg behulpzaam. Enige nadeel was dat het vegetarisch aanbod erg karig was (en weinig gevarieerd).
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Met 2 personen gegeten bij Miyagi and jones. Het concept van de losse hapjes is leuk. De hoeveelheid verschilt echter erg per gerecht. Zo was de bao bao burger echt 2 hapjes. De satay platter was groot, 10 stokjes, maar niet echt lekker. Sashimi van zalm was wel lekker maar weinig. De eendeborst flensjes waren goed en redelijk qua hoeveelheid. Frites waren weer veel maar te zout. Chickenwing waren er 6 maar niks speciasls. 1x chocolade nagerecht en dat was echt heel groot. Bier was goed, veel keus maar aan de prijs. De bediening was echter heel goed, vriendelijk en met verstand van zaken. Koffie was prima.
lawrence H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Eten is goed op smaak, keuze ook divers! Je kan wel beter de 3 of 4 gangen menu nemen dan haal je het er zeker uit! Personeel is zeer vriendelijk en voor het eerst dat de bediening je aanraad om 3 gangen te nemen ipv 4 gangen omdat je de 4 gangen waarschijnlijk toch niet op krijgt, (dit was ook het geval) of terwijl service is top!
Hidde V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Nieuwe leuke toko in Utrecht. Allemaal leuke kleine gerechtjes om te delen en goed bereid! Pils uit Azië en zeer goede prijs/kwaliteit, top!
Greetje Z.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heel leuk restaurant waarbij je Japanse tapas geserveerd krijgt. We kwamen er via een aanbieding van een drie gangenmenu van in totaal 12 hapjes bij twee personen. Meer dan genoeg, maar mocht je alsnog honger hebben dan is het mogelijk om een surprisetoetje te nemen. Het eten was erg lekker! Aanraders waren de garnalencocktail, de gebakken zalm, de champignons en de zoete aardappelfrietjes. Ideaal is ook dat je zo naar de nieuwe bioscoop kan lopen. Hier komen we vaker!
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Echt heerlijk gegeten. Bijzondere gerechtjes werden verspreid over de avond opgediend. Heel leuke sfeer en we komen zeker nog eens terug.
Lidia D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Gisteren hier bij toeval terechtgekomen met mijn man. Er was nog een plekje aan een van de hoge tafels. Wij zijn enorm verrast door dit leuke, nieuwe restaurant vlak bij Utrecht CS. We wilden even snel wat eten na de film, maar omdat het zo sfeervol was, zijn we de hele avond blijven zitten. Allemaal kleine hapjes om te delen en allemaal even lekker. De bediening was heel vriendelijk, de inrichting gezellig. Wij komen zeker nog eens terug.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
De ligging vlak bij het centraal station is natuurlijk een pluspunt, maar het is wel stukje Utrecht waar je niet snel komt als je er niks te zoeken hebt. We waren hier dan ook naar toe gelokt met een dag-aanbieding.
De ontvangst was prima en het restaurant is sfeervol ingericht. Het driegangenmenu (met twee gerechten per gang) was meer dan voldoende. De derde gang is namelijk niet het nagerecht maar een 'gewone' ronde. Het dessert is optioneel (meerprijs). De gerechten waren allemaal prima, en de presentatie was verzorgd. Enige minpunt was misschien de grote van de porties (we zaten allemaal nokkie-vol na afloop).