Miyabi Asian Cuisine

Brusselplein 7 3541 CH Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Miyabi Asian Cuisine

• : Parkeergarage Jumbo

Dagelijks geopend van 11:30 tot 22:30 uur

• Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Gratis parkeren , Nederlands gesproken , Wi-Fi
7,1

Jouw recensie over het restaurant Miyabi Asian Cuisine

Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Gezellig is Natuurlijk een Nederlands woord, maar Miyabi kan hier wel wat meer aandacht aan besteden. In het splinternieuwe winkelcentrum Leidsche Rijn gelegen. Even zoeken hoe je er moet komen. Grote zaak met veel plaatsen, beetje modern, kaal, basis ingericht. Op zich niet erg, maar als er maar 2 tafels bezet zijn; vandaar de Social Deal. Erg vriendelijke bediening, maar product kennis mist. Wel lekkere gerechten en mooi opgemaakt. Vooraf een heerlijke krokante eend salade, als hoofd krokante buikspek en als dessert een Red Velvet cake en een cheeseca ke.
Alles prima van smaak, zeker voor deze Social Deal prijs. Maar (behalve aan tafel) weinig gezelligheid. Jammer.
Angelbaby3159 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten en het personeel geeft je ook het gevoel en welkome gast te zijn. Voldoende en zeker de moeite waard...
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Lekker gegeten, in een aangename sfeer en spontaan en gastvrij personeel.
Wij raden dit dan ook zeker aan, Wij komen zeker terug.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Bij binnenkomst was er een irritante lucht. Bij navraag blijkt dit te komen door de verstuiver die deze parfum lucht verspreid. Wij vinden dit niet horen in een restaurant.
Isabelle T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Samen met een vriendin heb ik hier gegeten, in de avond na een bioscoopbezoek. De sushi was verrukkelijk, echt van een heel goede kwaliteit! De roasted pork belly was redelijk krokant, maar niet erg sappig, dit was een beetje een teleurstelling. Als toetje hadden we het grand dessert genomen, dit was echt veel te veel! Heel veel crème en ijs van niet te goede kwaliteit. We hadden liever iets gehad wat kleiner was, maar verfijnder. Kortom: de sushi is hier absoluut een aanrader, maar voor de toetjes kan je beter ergens anders zijn.
Anisa K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Goed bereikbaar. Lekker eten. Goede bediening.
Anke P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Voor het eerst richting Leidsche Rijn om daar te eten. Van het aanbod dat er zit hebben we gekozen voor Miyabi Asian Cuisine en ik moet zeggen de kennismaking smaakt naar meer. De kaart is niet al te groot maar er valt voor iedereen iets lekkers te kiezen. De porties zijn ruim en goed op smaak. De ambiance is chill; dit ondanks de grootte van de zaak. De bediening is vriendelijk en attent. Het enige verbeterpuntje is dat er op onze avond teveel gerechten op de kaart niet voorradig waren. Daar staat tegenover dat er wel alternatieven werden aangeboden. De actie van 50% korting op de rekening was natuurlijk mooi meegenomen!
JanBMdN B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten, zowel voor- als hoofdgerecht. Zeer vriendelijke bediening met goede service.
Annethe E.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Net maar sfeerloos restaurant. Van gezellig tafelen is weinig sprake. Vriendelijke bediening, met weinig kennis van de geserveerde gerechten.
Prima (grote) salades als voorgerecht. Je zit er wel vrij vol van. Als hoofdgerecht lekkere sushi en nogal droge buikspek. Daar hoort echt een sausje bij. Ook bijgerechten vreemd voor een Aziatisch restaurant: witte rijst of friet (?). Waarom geen nasi goreng of smakelijke noedels? Weinig keuze qua nagerechten, deze waren wel lekker. Ook een lekker kopje koffie erbij.
Hopelijk wordt het restaurant gezelliger ingericht en komen de puntjes op de i qua gerechten en bediening.
Hermaakkerman A.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Het eten was heerlijk en de bediening wat snel,aar deden erg hun best
Hannah D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
California roll vooraf was erg lekker, beter dan de cantonese meat platter, want het varkensvlees was eigenlijk een beetje taai. De rijst in lotusblad wel weer bijzonder, maar waarom de optie van frietjes als bijgerecht en niet bijvoorbeeld noedels? Qua desserts erg weinig keuze, dus dat hebben we niet gedaan. Leuke, nieuwe inrichting en als fusion restaurant wel een leuke aanvulling op het bestaande aanbod. Vriendelijke bediening, maar degenen die de drankjes brengen hebben verder geen inhoudelijke kennis, jammer.
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wauw. Wat een heerlijk eten. Via de social deal 16 euro voor salade zalm, 16 stuks uramaki sushi en toetje. Mooie porties. De bediening was lief. Jonge meiden maar erg vriendelijk. Puntje van verbetering: iets 'te licht binnen waardoor minder gezellig en de deur naar buiten sluit niet zelf. Daardoor wat mensen in de kou wanneer iemand de zaak uit ging. Maar echt genoten van het eten. Aanrader.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We hebben er van genoten. Alle gerechten waren prima in orde. We waren extra positief verrast over de kwaliteit en bereiding van de Ribeye en de lekker op smaak gemaakte rijst in lotusblad . Onze bediening was jong, niet erg ervaren, maar deed duidelijk haar best en was zeker correct en erg vriendelijk. De uitstraling van het interieur viel ons wat tegen, wellicht vooral omdat de stoelen doen denken aan een budget all-you-can restaurant. Totale prijskaartje voor 4 volwassenen en 2 kinderen kwam op 210 euro, prima in verhouding met het geleverde. Wij komen hier zeker terug.
De tafel van Monique K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Prima restaurant met goede, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Een aanrader.
Guido O.
Heerlijk eten en een geweldige overvriendelijke bediening. We werden echt in de watten gelegd.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Heel lekker gegeten, goeie en correcte bediening. Een aanrader als je van de Asiatische keuken houdt. Gevarieerde kaart van sushi tot bar bites tot volledige hoofdgerechten.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018