Mixit

Sint Annastraat 3 1411 PE Naarden Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Meer informatie over restaurant Mixit

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Wi-Fi
marianne.yntema .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Wij waren voor het eerst bij Mixit. Wij vonden het een heel fijn restaurant en genoten van het eten. We gaan zeker t.z.t. hier weer eens heen.
Marco R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Lekker gegeten buiten op terras naast de kerk. Eten was heerlijk en de bediening was top. Heerlijke avond.
sandra L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk buiten gegeten,was erg lekker.Erg leuk dat jullie meedoen met de albertheijn restaurantaktie.We komen zeker nog een keer terug.
Hoi Sandra, ja leuk hè dat wij meedoen met de Albert Heijn Actie. Hierdoor verbreiden we onze gastenkring. Heel graag tot een volgende keer. En hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om ons positief te beoordelen.
Annemarie Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Afgelopen vrijdag 16 juni met mijn collega's bij Mixit gegeten. Was hier al een paar keer geweest en wederom heerlijk gegeten! De gintonics met rosélimonade was ookan perfect! Jullie zien ons snel weer terug!
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Leuke ambiance op een schilderachtig plekje in Naarden. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Kwaliteit vN het eten top!
Marjon N.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Zaterdag 10 juni bij Mixit gegeten. Prima ontvangst. Relaxed. Iens menu Als voorgerecht salade met geitenkaas, hoofdgerecht eend en als nagerecht dameblanche gekozen. Alles was lekker
Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een recensie te schrijven. Fijn dat jullie hebben genoten. Heel graag tot een volgende keer.
Micky V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het voorgerecht en nagerecht waren redelijk daarentegen het hoofdgerecht was top. De ambiance was heel goed. Personeel zeer vriendelijk.
Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een recensie te schrijven. Jammer dat jullie het voor-, en nagerecht minder vonden. Gelukkig vonden jullie het hoofdgerecht wel lekker. Graag had ik het voor jullie op de betreffende avond opgelost maar daar kan ik nu niets meer aandoen. Jammer dat jullie ons te duur vonden. Helaas moeten wij sommige dingen nou eenmaal berekenen maar kennelijk was naar jullie mening de prijs- kwaliteit verhouding niet juist. Wij proberen wel altijd een goede prijs - kwaliteit te behouden. Tip: vaak op zondag bieden wij een korting aan voor 20%. Ik hoop dat jullie daar dan nog eens een keer op terug komen. Deze korting kan alleen als je via Seat Me reserveert en die geen wij jou heel graag. Hartelijke groet!
Annerie B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
dehaan.ab .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wat leuk dat u voor ons restaurant heeft gekozen was het welkom bij Mix it al jaren ons favoriete restaurant! Heerlijk gegeten, goede kaart en keuzes in het menu. Het buitenterras is naast de grote kerk van Naarden, prachtige plek. We hebben weer genoten!
Eleveld57 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Eten goed en genoeg, extra frieten was niet nodig. Personeel: een mix van jong/enthousiast en geroutineerd. Hety grote voordeel van Mixit is dat het geluidniveau -ondanks volle tafeltjes- goed is. Het was fraai weer, maar net iets te koud voor buiten: de ramen kunnen op diverse manieren open: een nog niet eerder geziene prima oplossing.
Catherine K.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Het was een heerlijke avond uit! Wat een geweldige porties en goede kwaliteit, een aanrader!
Nog nooit zo'n heerlijke gratin van aardappelen gegeten, en dat was maar een bij- gerecht
Patrick F.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Gezellig niet te druk restaurant. Goede en lekkere gerechten. Zeer attent en vriendelijk personeel.
Bart F.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
De sfeer bij Mixit is zeer vriendelijk. De locatie in het oude Naarden, naast de Grote Kerk nodigt uit tot een wandeling, voor of na het eten. De kwaliteit van de maaltijd was uitstekend, goed verzorgd, lekker en een mooi presentatie.
Lekkere_eetster R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wat hebben wij weer lekker en gezellig gegeten in Mixit! De kwaliteit is altijd goed en er is altijd ruimte voor overleg of kleine aanpassingen voor de maaltijden van onze kinderen. Zij hebben gesmuld van de ravioli met spinazie en ricotta.
Oh ja, en de toetjes waren ook weer een hoogtepunt.
MartR .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Mixit is van concept veranderd. Terwijl naar aanleiding van toch weer enkele jaren geleden verlangend werd uitgekeken naar de asperges à la Flamande, bleek niet alleen de kaart volledig veranderd maar her restaurant over te zijn gegaan naar Fusion. Eerlijk gezegd niet mijn favoriete kookidée. Desalniettemin is het dan weer zo aardig dat ik/wij aan het einde van de avond zeer tevreden buiten stonden. Het eten was echt goed en de diverse gerechten passend gecomponeerd. Komt door de bediening, komt door de kok, inderdaad na de eerste schok werden wij aangenaam verrast en zo hoort het ook.
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Was weer goed om hier weer eens terug te komen. Lekker gegeten voor een normale prijs. Gewoon prima.
Jan Willem M.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Bij Mixit aan tafel is elke keer weer een feestje. Hier wordt met liefde voor de gast en respect voor het vak gewerkt. De menukaart is vrolijk, handzaam en staat vol met mogelijkheden die je kunt combineren. We kozen alle vier gerechten uit het "menu mixit". Vooraf de kroketten gevuld met kip en prei (om te smullen), de gekonfijte runder- sukade (om te zuigen) en de gemarineerde kersen (erg lekker). Daarbij komt de attente lieve bediening en het verzorgde interieur en dat in het rustieke Naarden. Chapeau! We blijven niet zo lang meer weg!
Carla J.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We hadden een concertmenu. We werden steeds vergeten. Het toetje kwam te laat. We moesten wel het toetje betalen.
jjdvpeer .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Gisteravond wederom bij Mix-It.Elke keer gaan we weer zeer tevreden huiswaarts. Nieuwe menukaart: verrassend. Zeer prettige bediening, informele sfeer. Kortom: op naar de volgende keer.
Ard V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Regelmatig genieten we hier samen en soms met familie van een uitstekend driegangenmenu. Ook dit keer waren de smaken opmerkelijk bij alle gerechten. Een extra pluspunt bij MiXit is dat ze daar de groenteman royaal bij het menu betrekken. Hier tref je duidelijk meer dan een spoortje van groente en fruit aan in de diverse gerechten. Voor ons is het mede daardoor een goed restaurant voor als je eens bijzonder wilt dineren. Er zit verder veel dynamiek in de kaart met telkens wisselende gerechten.