Mixit

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Hier weer gegeten (AH-actie). Zoals altijd hartelijke ontvangst, een eerlijk drie-gangenmenu, begeleid door top-huiswijnen. We dronken de Chenin Blanc (Steen) uit Zuid-Afrika en de Montepulciano (met tikje houtopvoeding) uit Italië. We zagen in andere recensies dat er dit jaar iets wordt gedaan aan de spaarzame verlichting, heel graag, want het is prettig om te zien wat je eet. We kunnen de volgende keer ook plaats nemen aan de andere kant, die beter verlicht is. Tot gauw!
Bies V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ik heb het heel leuk gehad bij Mixit met mijn 4 vriendinnen. Het eten was heerlijk en een leuk concept; een tikkeltje oosters. De sfeer was erg gezellig en de bediening was aller aardigst! Ik ben erg te spreken over dit restaurant, en we komen zeker terug
r.degraeve .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Uitstekende ervaring!
Prettige ontvangst, goede verhouding prijs kwaliteit (master chef waardig)
bediening is uitstekend.
Meteen weer geboekt!
liesjeloos1 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We hebben genoten van het diner, zag er niet alleen prachtig uit, het was ook heerlijk.
Complimenten voor de bediening, het kon niet beter !
Mark L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wederom een prima avond. Combi voorgerecht voor 2 personen en als hoofdgerecht een prima entrecote en carpaccio voor mijn partner. Mijn favoriet in de Vesting.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij hebben er afgelopen Zaterdag gegeten 2 x het iens menu en 1 x van de kaart en beide gerechten waren erg goed verzorgd en erg lekker
niekie75 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Wauw!!!! Wat is dit toch een top restaurant! Super ontvangst 2e kerstdag.en wat een heerlijk menu. Voor de twee jongste van ons gezelschap geen enkel probleem om iets anders te eten dan het kerstmenu maar wel super leuk hun eigen menukaart. Van amuse tot toetje zalig gegeten. Ik weet nu al waar ik volgend jaar kerst eet. Maar voor die tijd zeker ook met hun zeer regelmatig vernieuwe menukaart. Nicole,Theo,Feline en de rest van de crew ga zo door
Lieve familie, Ook voor ons was het een feestje om jullie te mogen ontvangen tijdens de kerstdagen. Hartelijk dank voor de lieve woorden en de mooie recensie. Heel graag tot een volgende keer!
S. v.d. N.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Met z'n tweetjes gegeten in MIXIT. Bediening door jonge serveerster erg vrijpostig. 'Wat willen jullie drinken? /eten? i.p.v. U. Wij kregen de kleine kaart om te 'kiezen'. Dit was één keuzemenu. Op verzoek kwam dan de grote menukaart. Het eten was middelmatig. Een wortel was rauw! En van de sperziebonen geen spoor! De roasted peking duck leek gewoon stoofvlees en smakeloos. Kortom: een tent om niet meer terug te keren!
Door de enorme drukke Decembermaand ben ik nu pas in de gelegenheid om te reageren op uw recensie. Excuus dat de jonge gastvrouw u heeft getutoyeerd. Dat is echt niet de bedoeling. Wij werken met veel jonge mensen en wij hopen hen het gastheer-, gastvrouw vakmanschap bij te brengen. Dat gaat op dit gebied helaas wel eens mis want "de jeugd van tegenwoordig :-) " mag nou eenmaal iedereen op school tutoyeren. Leraren vinden dat blijkbaar heel normaal. Ik ben het volledig met u eens. De jonge medewerkers doen hun best maar soms glipt het er gewoon doorheen. Verder vind ik het spijtig om te horen dat u niet tevreden was over het eten. Jammer dat wij het in uw ogen niet goed hebben gedaan. Toch hoop ik op een herkansing en u toch nog tevreden te kunnen stellen. U kunt mij in een privé mail benaderen voor een passende oplossing naar: info@restaurantmixit.nl. Ik hoop u voldoende ingelicht te hebben. Hartelijke groet, Nicole van Pinxteren
R R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gerechten van menu zijn afzonderlijk lekker maar combineren moeilijk. Eten was helaas erg zout, waardoor wat smaak weg viel. Sfeer lekker ontspannen.
liesjeloos1 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
De ontvangst was hartelijk, de gerechten waren echt heerlijk en de bediening was absoluut goed.
We zullen een volgende keer weer voor Mixit kiezen, echt een aanrader.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Personeel uiterst vriendelijk en correct met bedienen. We vonden de keuze in de gerechten echter (restaurantactie van AH) zeer minimaal en niet bijzonder.
Dit in tegenstelling tot sommige andere restaurants i.s.m. de AH actie.
Het eten smaakte lekker, maar wij vonden het zeker geen culinair hoogstandje.
Sorry...
Marloes A.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met prima service! door de inrichting van het restaurant is de akoestiek plezierig.
Ana Maria C.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij hebben gebruikt gemaakt van de AH actie. Het menu was erg lekker en het personeel was vriendelijke en attent.
De rekening blijkt niet correct te zijn maar ze hebben snel een bericht gestuurd om mijn bankrekening te vragen om het te veel betaalde bedrag terug te storten.
Prima geregeld!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Op 30 november hier met drie vriendinnen gegeten (AH-actie). We hadden alle drie een verschillend voorgerecht en hoofdgerecht. Zowel de ontvangst als de bediening waren top. De gerechten erg goed en de wijnen bijzonder, kortom, een geslaagde avond! We komen hier snel terug.
helenvlietman .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heel gezellig gegeten. Werd ook rekening gehouden met glutenvrij eten. Leuke kennismaking met dit restaurant met de AH spaarkaart.
H.j. V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst door de eigenaresse. De gerechten waren uitstekend,opgediend in warme borden.
Vriendelijke bediening en ..gewoon water kwam zonder vragen op tafel. Chapeau!
Ard V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
MiXit is een restaurant met altijd bijzondere gerechten voor redelijke prijzen. Regelmatig afwisseling in het driegangenmenu. Binnen dit concept aantrekkelijke keuzemogelijkheden. We hebben hier met geheel verschillende keuze uit de gerechten opnieuw erg van genoten.
M.M. B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We waren voor het eerste, leuk zo een AH restaurantactie, dan kom je nog ergens.
We zijn goed ontvangen, personeel er vriendelijk en behulpzaam.
Het eten was fantastisch, echt een aanraden.
Wij komen terug.
mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
20/11 met 8 personen hier gegeten en eerst aan de bar wat gedronken.
Prijs, kwaliteit is hier prima, eten erg smakelijk en een prettige bediening.
Ditmaal met de AH aktie maar zeker voor herhaling vatbaar. Door de verschillende hoekjes/ruimtes in het restaurant ook geschikt voor een groep zonder dat je hinderlijk dicht op de overige tafels zit.
Anthonia F. V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten, uitstekende wijnen
Allerliefste bediening, het meisje was uiterst attent.
Tikjje rumoerig, vanwege de volle zaak, maar wel gezellig!