Mixit

Sint Annastraat 3 1411 PE Naarden Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Meer informatie over restaurant Mixit

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Rita S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Waren hier niet eerder geweest. Zijn zeer positief leuke avond gehad. Vriendelijke ontvangst// heerlijk gegeten// tussen de gangen door mag iets meer tijd zitten! (ging te snel). Zeker voor herhaling vatbaar. Tot de volgende keer.
granag .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De ontvangst was heel gezellig en op de gasten gericht. Ons probleem is dat mijn vrouw een allergie heeft . Garnalen en knoflook zijn de boosdoeners. Dit gaf geen enkel probleem, er werd direct op in gespeeld, klasse. De dames van de bediening zijn deskundig.
Bert Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Geweldig goede sfeer, bijzonder aardige bediening tafeltjes niet te dicht op klaar, prima prijs/kwaliteit, volop parkeergelegenheid dichtbij en dat alles in een prachtig vestingstadje! We komen er graag terug!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben met vrienden hier genoten van het 3 gangen A.H. menu oftewel het Mixit-menu.
Keuze uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 toetjes.
Eten was van uitstekende kwaliteit, leuk tafeltje aan het raam, zeer vriendelijke bediening en met 2 flessen heerlijke witte huiswijn hadden we een uitstekende avond in het vestingstadje Naarden.
De rekening viel ons alle 4 enorm mee.
Dus...............Mixit, we,ll be back!!!!!!! Dank jullie wel voor de fijne avond!!
riboe .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Aanbevelenswaard! gezellige omgeving, waar we attent en vriendelijk bediend werden. Doordat er geen storende achtergrondmuziek is, ook mogelijk een gesprek te voeren. wat ons betreft: "Een welverdiende 10".
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Prima ontvangst, goede gastvrouw, goede bediening, leuke ambiance, aantrekkelijke presentatie van de gerechten.
De sfeer in de Vestingstad draagt bij aan de beleving!
Ernst-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Bij Mixit kun je ,in een ongedwongen, informele sfeer lekker eten. De dames moesten de bediening met z'n tweeën doen. Dat ging ze prima af. We moesten het tempo zelfs een beetje afremmen.
Een aanrader! Ik ben benieuwd naar de andere kaart.
Kortom, we komen nog eens terug.
Iris W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Prima lokatie in een rustige straat in het hart van Naarden-Vesting. Heerlijk gegeten, prachtig opgenaakte gerechten, attente bediening: een aanrader!
Renuka C.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wat een mooie omgeving, leuk ook om op het terras bij de grote kerk te zitten. Mijn moeder heeft zware allergieen en zij hebben daar heel goed rekening mee gehouden; chef heeft fantastisch rekening gehouden met dieetwensen. Eten was ontzettend lekker, niks op aan te merken. Geconfijte eend was heerlijk op smaak, ook de aardappelgratin en de groenten (wortel, asperge) was heerlijk. En niet te vergeten, het toetje (cheese cake) was verukkelijk. Ik ga zeker nog een keer naar Naarden, niet alleen om de prachtige omgeving te verkennen, maar ook om weer bij Mixit te eten. Als laatst was zelfs de muziek helemaal naar mijn smaak :) Ik kom zeker terug!
Ina van Doorn .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Gezellige avond gehad en dit komt natuurlijk mede door het restaurant.
Het eten was prima en het personeel ontzettend aardig en correct!
Oscar D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Helaas ik vond het niet goed dit keer. Ben de laatste jaren hier vaak geweest maar dit keer was het echt beneden peil. De brandade kroketjes waren melig en ik kon de makreel en gerookte zalm smaak niet herkennen. Het hoofdgerecht was echt teleurstellend. Ravioli gevuld met ricotta en spinazie, zongedroogde tomaat, rucola en walnootschuim. De Ravioli van Albert Heijn smaken beter. Het gerecht werd opgediend in een grote kom met grote stukken smaakloze groente. Eigenlijk snel in elkaar geflanst. Echt slecht.
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Met Albert Heijn kaart hier echt ontzettend lekker gegeten. Kwaliteit van het eten is uitzonderlijk goed. Voor de Albert Heijn actie is er wel een apart menu, maar deze was top (keuze is alleen iets beperkter). Prijzen zijn daar ook zonder AH bon in alle redelijkheid; met de AH bon goedkoop. Fijne ongedwongen sfeer in het restaurant.
petra_scholten .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Voor ah restaurant actie speciale kaart, voor ons voldoende keuze (3 gangen met keuze uit vis, vlees of vega). Eten was culinair gemaakt met verschillende smaken. Erg smaakvol. Leuke sfeervolle ambiance en rustig. Een gezellige avond uiteten met partner.
Bernadettr G.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Erg lekker eten en uiterst tevreden. Een echte aanrader. De sfeer is goed en het eten is heel culinair en heel smakelijk.
Bernard A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Uitstekend drie gangen menu, erg plezierige bediening, prettige sfeer. Kortom een aanrader! Een opmerking nog. Er wordt wel erg veel gevraagd "Is alles naar wens?".
Swanneke H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Sterk verschillend niveau van bediening (servicegerichtheid) afhankelijk van persoon.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Leuk restaurant, kaart ah menu kon iets uitgebreider, vriendelijke bediening. Menu prijs à € 38.00 aan de hoge
kant.
Verder geen commentaar
Helene M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Zeer leuk restaurant en lekkere gerechten, gemoedelijk en gezellig echt een aanrader! Vriendelijk en behulpzaam personeel
FRANK H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Er was een speciale kaart voor het AH menu gemaakt met een prijs van 39,90 i.p.v. de normale menuprijs van 29,95. Bij het afrekenen werd 37,50 berekend. Raar allemaal. Ook het menu was minder dan de vorige keren.
We waren juist weer enthousiast geworden, is weer over. Jammer, zo schiet je het doel voorbij. dan beter niet meedoen aan de AH restaurant actie
marianne.yntema .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Wij waren voor het eerst bij Mixit. Wij vonden het een heel fijn restaurant en genoten van het eten. We gaan zeker t.z.t. hier weer eens heen.