Mixit

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 00:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Op 30 november hier met drie vriendinnen gegeten (AH-actie). We hadden alle drie een verschillend voorgerecht en hoofdgerecht. Zowel de ontvangst als de bediening waren top. De gerechten erg goed en de wijnen bijzonder, kortom, een geslaagde avond! We komen hier snel terug.
Helenvlietman .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heel gezellig gegeten. Werd ook rekening gehouden met glutenvrij eten. Leuke kennismaking met dit restaurant met de AH spaarkaart.
H.j. V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst door de eigenaresse. De gerechten waren uitstekend,opgediend in warme borden.
Vriendelijke bediening en ..gewoon water kwam zonder vragen op tafel. Chapeau!
Ard V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
MiXit is een restaurant met altijd bijzondere gerechten voor redelijke prijzen. Regelmatig afwisseling in het driegangenmenu. Binnen dit concept aantrekkelijke keuzemogelijkheden. We hebben hier met geheel verschillende keuze uit de gerechten opnieuw erg van genoten.
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
20/11 met 8 personen hier gegeten en eerst aan de bar wat gedronken.
Prijs, kwaliteit is hier prima, eten erg smakelijk en een prettige bediening.
Ditmaal met de AH aktie maar zeker voor herhaling vatbaar. Door de verschillende hoekjes/ruimtes in het restaurant ook geschikt voor een groep zonder dat je hinderlijk dicht op de overige tafels zit.
Anthonia F. V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten, uitstekende wijnen
Allerliefste bediening, het meisje was uiterst attent.
Tikjje rumoerig, vanwege de volle zaak, maar wel gezellig!
Jan Marten S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Goede sfeer en heel lekker gegeten. Driegangen menu was gevarieerd met keuze uit vlees, vis en vegetarische gerechten. Prima service en aandacht voor de klant. Gezellig druk voor een dinsdagavond.
Guusje.westedt .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hadden het 3 gangen menu (AH actie). Het was erg lekker. Alleen het was elke keer heel lang wachten op het volgende gerecht. Personeel was wel vriendelijk.
Edward D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Ik kwam hier regelmatig, maar nog niet sinds het restaurant eind 2015 een kleine metamorfose had ondergaan. (Asain)
Het zijn heerlijke goed bereide gerechten voor een zeer schappelijke prijs. De kaart is overzichtelijk niet te veel gerechten en daarom minder moeilijk om te kiezen en mogelijkheid om zelfs een 3-gangen menu te nemen voor nog lagere prijzen. Kortom een goed restaurant voor een eerlijke prijs! Een blijvertje!
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Met familie zondagavond gegeten bij Mixit. Aan de ronde tafel was het goed toeven en we konden elkaar goed verstaan. Lekkere huiswijn en zonder te vragen water op tafel (dat gebeurd niet vaak meer, complimenten!!) Voorgerechten mozzarella en zalmkroketjes waren heerlijk Het hoofdgerecht van eend was lekker mals. Dame blanche met chocoladesaus voor de liefhebber. Leuk restaurant, aardige bediening en lekker gegeten.
Eleveld57 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
We waren voor het eerst bij Mixit met de AH restaurant-actie. Goed eten met een redelijke keus in een rustige omgeving: je kon elkaar goed verstaan en niet de buren.
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met familie bij mixit gegeten. Vooraf de carpaccio gegeten was heerlijk alleen de pinda's erbij vonden wij wat minder. Zou lekkerder zijn als er pijnboompitten of met oog op de dressing sesamzaadjes erbij te doen.Als hoofdgerecht de geconfijte eendenbout met zoete aardappel met bimi en een heerlijke saus was ook heel lekker en als dessert een Dame blanche met een lekkere chocoladesaus. Je hebt drie keuzes van de menukaart van de AH aktie maar wij hebben dit gekozen en het was heerlijk!
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
We kwamen hier voor het eerst en lekker gegeten. Gezellige sfeer maar wel ietsjes fris binnen.
We komen hier nog zeker een keer terug...
Mrfire .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
we aten hier op een dinsdagavond. we hadden gereserveerd via de AH-actie, dus ze wisten dat we kwamen.
om 18.30 kwamen we binnen, en om 21.30 liepen we weer naar buiten. Het duurde zo lang voordat er iets op tafel kwam, dat ik na het voorgerecht eigenlijk al niets meer hoefde. De gerechten waren wel erg goed en smakelijk. het was de bediening die te wensen over liet.
Claudine V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Goede en vriendelijke bediening, sfeervol restaurant, leuke kaart met ruime keuze. Extreem grote kommen soep die smaakvol maar wel wat aan de prijs waren. Gerechten waren prima van smaak en porties waren ook ruim voldoende. De zaak was niet echt vol op zondag rond de lunch. De redelijk lange wachttijd begrepen we dan ook niet zo goed.
Zaandam1971 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Via de AH-actie bij MixIt gegeten. Vriendelijke ontvangst, leuk restaurantje. Gerechten waren heerlijk! Vooraf carpaccio (aanrader!) en zalm met gerookte makreel. Hoofdgerecht zalm en groente ravioli, was echt heerlijk, maar de kervel overheerste wel erg. Dessert hebben we beiden citroentaart genomen, was ook lekker.
Absoluut een aanrader!
Echter, nu de winter in aantocht is, reserveer wel in het restaurant en niet in de aanbouw, daar was het koud.
JPC. D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
heerlijk gegeten. gastvrij ontvangen. goede prijs-kwaliteit verhouding
Galois .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Op zich prima, maar m.i. geen 8,4 zoals de beoordeling momenteel is.

We hebben het 3-gangenmenu gehad, wat prima was, maar niet van een hogere kwaliteit dan een goed eetcafé. De bediening was overigens vriendelijk en ook de zaak ziet er netjes uit.

Of ik hier snel weer terug zal komen, weet ik niet. Andersom is het ook niet dat ik hier nooit meer heen zou willen... Kortom: m.i. geen 8,4 waard.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Op 4 september hier gegeten (AH-aktie). Gastvrije ontvangst, er
werd direct een karaf gekoeld kraanwater gebracht, een leuke service.
Fijne gerechten en perfecte wijnen op de kaart. Het huisgemaakte nagerecht (citroentaart met ijs) was bijzonder lekker. We komen hier snel terug.
Trust .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Op een zomerse avond buiten dineren aan de voet van de grote kerk, met kaarslicht, een goed glas wijn en wat geroezemoes om je heen en een uitermate vriendelijke bediening: MIX-IT!