Mixit

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
jjdvpeer .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Gisteravond wederom bij Mix-It.Elke keer gaan we weer zeer tevreden huiswaarts. Nieuwe menukaart: verrassend. Zeer prettige bediening, informele sfeer. Kortom: op naar de volgende keer.
Ard V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Regelmatig genieten we hier samen en soms met familie van een uitstekend driegangenmenu. Ook dit keer waren de smaken opmerkelijk bij alle gerechten. Een extra pluspunt bij MiXit is dat ze daar de groenteman royaal bij het menu betrekken. Hier tref je duidelijk meer dan een spoortje van groente en fruit aan in de diverse gerechten. Voor ons is het mede daardoor een goed restaurant voor als je eens bijzonder wilt dineren. Er zit verder veel dynamiek in de kaart met telkens wisselende gerechten.
Bernadettr G.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Ik kom bij jullie vaker eten omdat het erg gezellig is en heerlijk eten en ook aardige bediening. De ambiance vind ik ook erg goed en ik kom zeker weer terug. Hartelijk bedankt en tot ziens
r.degraeve .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het was de 2e keer dat wij op bezoek kwamen bij Mixit. Ook nu weer was het eten prima. Nadelig puntje was de lange wachttijd tussen de gangen door. Het kan gelegen hebben aan ziekte van het personeel die avond. Voor de rest een aanrader.
Ineke P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Super !!!
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben hier gegeten via de AH restaurant actie. We kregen een 3-gangen menu. De keuze was beperkt, maar dat vind ik met zo'n actie niet meer dan logisch. We hebben heerlijk gegeten en de porties waren groot genoeg. (En wij zijn twee goede eters!) De bediening was prima en vlot. We komen zeker nog een keer terug, want we zagen nog veel meer lekkers op de kaart staan!
Duinzicht .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Na lange tijd weer bij Mixit gegeten ; de sfeer en kwaliteit zijn onveranderd goed gebleven. Wat hadden een AH menu en er was voldoende keuze in een aantal heerlijke gerechten.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij zijn met een vriendin naar het gezellige Naarden Vesting gegaan. Hebben heerlijk gegeten in een prima ambiance.
Lekkere gerechten, en een vriendelijke bediening.
Komen zeker terug. Een aanrader dus!
monique V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Bediening goed , geïnteresseerd en neemt de tijd voor een praatje. Keuken/kok: goede kwaliteit , erg lekker en met warme borden geserveerd.
Ernst P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gisteren op zich heerlijk gegeten bij Mixit via de AH actie.
Enig minpuntje, de gerechten kwamen vrij snel op elkaar, het personeel leek wat gestrest waardoor er hier en daar wat mis ging. Wij kregen bv. onze patat niet en we moesten een periode lang wachten tot wij weer drankjes konden bestellen. Wat wij zo opvingen ging er ook bij andere tafels soms weleens iets niet helemaal goed.
Jammer want op zich was de entourage uitstekend en prijs/kwaliteit verhouding prima in orde.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Hier weer gegeten (AH-actie). Zoals altijd hartelijke ontvangst, een eerlijk drie-gangenmenu, begeleid door top-huiswijnen. We dronken de Chenin Blanc (Steen) uit Zuid-Afrika en de Montepulciano (met tikje houtopvoeding) uit Italië. We zagen in andere recensies dat er dit jaar iets wordt gedaan aan de spaarzame verlichting, heel graag, want het is prettig om te zien wat je eet. We kunnen de volgende keer ook plaats nemen aan de andere kant, die beter verlicht is. Tot gauw!
Bies V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ik heb het heel leuk gehad bij Mixit met mijn 4 vriendinnen. Het eten was heerlijk en een leuk concept; een tikkeltje oosters. De sfeer was erg gezellig en de bediening was aller aardigst! Ik ben erg te spreken over dit restaurant, en we komen zeker terug
r.degraeve .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Uitstekende ervaring!
Prettige ontvangst, goede verhouding prijs kwaliteit (master chef waardig)
bediening is uitstekend.
Meteen weer geboekt!
liesjeloos1 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We hebben genoten van het diner, zag er niet alleen prachtig uit, het was ook heerlijk.
Complimenten voor de bediening, het kon niet beter !
Mark L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wederom een prima avond. Combi voorgerecht voor 2 personen en als hoofdgerecht een prima entrecote en carpaccio voor mijn partner. Mijn favoriet in de Vesting.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij hebben er afgelopen Zaterdag gegeten 2 x het iens menu en 1 x van de kaart en beide gerechten waren erg goed verzorgd en erg lekker
niekie75 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Wauw!!!! Wat is dit toch een top restaurant! Super ontvangst 2e kerstdag.en wat een heerlijk menu. Voor de twee jongste van ons gezelschap geen enkel probleem om iets anders te eten dan het kerstmenu maar wel super leuk hun eigen menukaart. Van amuse tot toetje zalig gegeten. Ik weet nu al waar ik volgend jaar kerst eet. Maar voor die tijd zeker ook met hun zeer regelmatig vernieuwe menukaart. Nicole,Theo,Feline en de rest van de crew ga zo door
Lieve familie, Ook voor ons was het een feestje om jullie te mogen ontvangen tijdens de kerstdagen. Hartelijk dank voor de lieve woorden en de mooie recensie. Heel graag tot een volgende keer!
S. v.d. N.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Met z'n tweetjes gegeten in MIXIT. Bediening door jonge serveerster erg vrijpostig. 'Wat willen jullie drinken? /eten? i.p.v. U. Wij kregen de kleine kaart om te 'kiezen'. Dit was één keuzemenu. Op verzoek kwam dan de grote menukaart. Het eten was middelmatig. Een wortel was rauw! En van de sperziebonen geen spoor! De roasted peking duck leek gewoon stoofvlees en smakeloos. Kortom: een tent om niet meer terug te keren!
Door de enorme drukke Decembermaand ben ik nu pas in de gelegenheid om te reageren op uw recensie. Excuus dat de jonge gastvrouw u heeft getutoyeerd. Dat is echt niet de bedoeling. Wij werken met veel jonge mensen en wij hopen hen het gastheer-, gastvrouw vakmanschap bij te brengen. Dat gaat op dit gebied helaas wel eens mis want "de jeugd van tegenwoordig :-) " mag nou eenmaal iedereen op school tutoyeren. Leraren vinden dat blijkbaar heel normaal. Ik ben het volledig met u eens. De jonge medewerkers doen hun best maar soms glipt het er gewoon doorheen. Verder vind ik het spijtig om te horen dat u niet tevreden was over het eten. Jammer dat wij het in uw ogen niet goed hebben gedaan. Toch hoop ik op een herkansing en u toch nog tevreden te kunnen stellen. U kunt mij in een privé mail benaderen voor een passende oplossing naar: info@restaurantmixit.nl. Ik hoop u voldoende ingelicht te hebben. Hartelijke groet, Nicole van Pinxteren
R R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gerechten van menu zijn afzonderlijk lekker maar combineren moeilijk. Eten was helaas erg zout, waardoor wat smaak weg viel. Sfeer lekker ontspannen.
liesjeloos1 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
De ontvangst was hartelijk, de gerechten waren echt heerlijk en de bediening was absoluut goed.
We zullen een volgende keer weer voor Mixit kiezen, echt een aanrader.