Mixed by Mel

Meer informatie over restaurant Mixed by Mel

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00
Malepartis .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Klein, maar vrolijk tentje met leuk enthousiast personeel. Na 1 x voor een dichte deur te hebben gestaan, toch nog maar eens geprobeerd. Super de service van de enthousiaste dame in de bediening, lekker eten en vooral heerlijke taart toe. mooie prijs-kwaliteitsverhouding en we konden lekker rustig blijven zitten natafelen.
Jason E.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Heb nu al twee keer de overheerlijke Johnny cakes geprobeerd van Mixed by Mel, en kan naar waarheid zeggen dat ze de lekkerste zijn die ik ooit heb geproefd, en op dat gebied ben ik een kenner ;). Super vers, evenals al het andere dat ze maakt. Daarbij ook nog genoten van het broodje kip kerrie op z'n Antilliaans, wat op een krokant broodje uit de oven geserveerd werd. De heerlijke smoothies en het limoen sapje zijn ook echt aan te raden, en vooral het laatste is heel redelijk geprijsd. Ten slotte waren ook wij zeer te spreken over de goede hygiëne, wat een verademing om te zien is, en het originele interieur met exotische accentjes. Kortom, wij zijn zeer enthousiast over dit zaakje en kijken ernaar uit weer terug te keren!
Hanna68 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Vriendelijk personeel, lekker eten en mooi decor. Alleen een paar minpuntjes, prijs schommelingen; eerst stoba kabrito €14.50,
Daarna €9.50, toen €12.50 en nu weer €14.50.
En jammer dat er geen menukaart of website is waar je het dagmenu op tijd kan bekijken ipv alleen via social media.
Ninaaa .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Onwijs leuke eetgelegenheid. Goede sfeer en het heel erg schoon, voor mij een enorme pluspunt. Mixed by Mel heeft heerlijke pasteitjes en johnny cakes beleg. Er is geen kaart voor het diner dus het is een verassing wat er op het menu staat maar er is keuze uit een aantal gerechten. Vandaag voor het eerst geweest maar ik kom zeker terug.
Lucio32 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Laatst wezen eten bij mixed by mel en wat hebben we genoten! Een hele mooie decor zeer modern en stijlvol ook was de muziek lekker tropisch het was op de dag zelf zeer lekker weer waardoor je je bijna op een tropisch oord zou wanen " mits je naar buiten kijkt". Echt tot op detail nagedacht over het interieur zeer knap. Het eten oh oh oh wat was dat lekker, sate ku batata gegeten en het smaakte zeer zeker top! wat mij opviel is de hygiene zelfs voor het inschenken van mijn drinken werden de handschoentjes uit de kast getrokken! Wij zullen spoedig weer langs gaan want we hebben genoten van de omgeving en het eten! Serivce was ook zeer goed vriendelijke en sociale dame die ons op en top heeft geholpen en zoals ik eerder al zei wij zullen spoedig weer terug keren. TOP!
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Mixed by Mel is heel fris en fruitig. Er zijn broodjes, taart, smooties en ook een dagmenu. Het eten is lekker en de bediening heel erg vriendelijk en de zaak heel schoon. Het restaurant is vooral ontzettend mooi. Het is modern met warme kleuren en alles is tot in de kleinste details op elkaar afgestemd. Het logo met een dame met fruit als kapsel komt bijvoorbeeld overal in terug. Op de kinderstoelen heeft deze dame een speen in haar mond. Bij de wc liggen kleurrijke handdoekjes opgerold en er staan cactusjes met gekleurde bloemen op tafel. Kortom één van de mooiste nieuwe aanwinsten van Rotterdam.