Mix Brasserie Wijnlounge Gastrobar

Basiliekplein 1 4901 Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Mix Brasserie Wijnlounge Gastrobar

Aan het Basseliekplein in Oosterhout is Brasserie MIX gelegen. De naam MIX is ontstaan uit de mix van een brasserie, gastrobar en wijnlounge. In de wijnlounge en de gastrobar kun je terecht voor een uitgebreide wijnproeverij met bijpassende amuses. Natuurlijk kun je daar ook alleen genieten van een goed glas wijn. Neem plaats in de brasserie voor een goede lunch of diner. Vanuit de keuken komen de beste gerechten, gemaakt van eerlijke producten. Heb je trek in een (h)eerlijk diner of een goede lunch? Kom dan snel eens langs bij MIX.

Meer informatie over restaurant Mix Brasserie Wijnlounge Gastrobar

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- High Tea 12:30 - 14:30

7,2

Jouw recensie over het restaurant Mix Brasserie Wijnlounge Gastrobar

Aartsjes A.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Niet echt vers en helaas veel simpel zoet.
2 sandwiches van hetzelfde brood met dezelfde dressing en beiden met een beetje rucola en dun plakje komkommer met gewoon broodbeleg (ronde plakken kipfilet en rauwe ham repen). Jammer want met sandwiches kun je echt veel creatiever zijn!
Verder 2 simpele bonbonnetjes, 2 kleine blokjes boterkoek, 2 petit fourtjes en 2 macarons (supermarkt?).
De 2 kleine worstenbroodjes, 2 mini scones, 2 puntjes brownie en 2 stukjes appeltaart/cake leken wel zelf gemaakt en deze waren lekker.
Coert O.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
high Thea via Groupon gedaan samen met een vriendin voor mijn verjaardag
Voldoende keus en het was erg lekker .
Het was niet overdadig .
Moniek V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Ik was niet geheel tevreden. Ik vond het een zeer beperkte high tea waarvan het zoet niet uit eigen keuken kwam. Ik miste the clotted cream. Ook was het brood al even geleden bereid. Het was wat taai. Ik zou niet nog een keer terugkomen.
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Samen met mijn man genoten van een high tea via Groupon. Wat je kreeg was allemaal lekker en bediening is ook prima. Niet opdringerig. Ondanks dat de brasserie in de wintermaanden op zondag tot 17:00 uur open is hebben we op ons gemak kunnen genieten!
Marjon S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het was lekker maar had via groupon gereserveerd dus kostte niet zoveel maar zou dit niet voor 22.50 per persoon reserveren dat was het niet waard was dan veel te weinig ten opzichte van andere restaurants met high Thea!
Lian S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Goede prijs/kwaliteitverhouding in een gezellige ambiance met zeer vriendelijke bediening.
We hadden een high tea geboekt en deze voldeed aan onze verwachting!! Voor herhaling vatbaar!!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
lekkere high tea.Service kan beter.Er is eenmaal iemand geweest om te vragen of alles naar wens was.Daarna niemand meer gezien.We konden dus ook geen theewater bijvragen.Zijn op een gegeven moment maar gewoon opgestaan en weggegaan(was al betaald).
Petie K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Ons bezoek gisteren 24-1-2018 aan het restaurant voor een high tea was zeker de moeite waard. Het was heel stil op een doordeweekse dag en daar hebben wij van genoten. De hapjes waren goed van smaak en presentatie. Kom er zeker nog een keer terug.
marieke D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
leuk en lekkere high tea alleen je ziet geen personeel dat is jammer als je thee water op is dan moet je echt iemand zoeken en toen we weg gingen was er niemand om dag te zeggen maar de high tea was lekker
Cj B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
het was ontzettend goed en vriendelijk personeel we hadden geen klagen en voor heraling vatbaar voor iedereen aan te raden
Aartsjes A.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Erg gezellige ruimte, vriendelijke personeel en prima high tea. We hebben lekker op ons gemak kunnen genieten. Zeker voor herhaling vatbaar
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Aangenaam verrast door het aanbod van het eten en de vriendelijke bediening hebben wij een prettige middag door gebracht bij MIX.
Wie weet wat we volgend jaar met kerst gaan doen.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Het is een prima locatie die ik met een vriendin bezocht heb. Wel was het heel erg rustig (1300 uur) maar dat mocht voor ons de pret niet drukken. Er brandde toch hier en daar een kaarsje en was het erg sfeervol ingericht. Naast ons was er nog één groepje dames. De hapjes waren naar onze wens aangepast en waren heerlijk.
famvisser.2 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en kregen snel onze etagere met lekkers.
Echter de rest van onze high tea hebben we amper nog personeel gezien,
We hebben zelf onze jas gepakt en zijn vertrokken, omdat we al langere tijd niemand hadden gezien.
Len '.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Zeer teleurstellende High tea. Uitgedroogde , niet goed belegde sandwiches, onsmakelijke presentatie. Weinig keuze verschillende theesoorten. Weinig verrassend. Zeker geen aanrader!
Len '.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Via Groupon high tea, erg slechte ervaring! Sandwiches uitgedroogd, 2 per persoon , met zeer matig beleg. Piepklein worstenbroodje zo uit de supermarkt en nog wat zoetigheden, uitgestald in een soort bruine letterbak. Zag er al heel onsmakelijk uit! Bijna geen personeel gezien.
Cj B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
het was een geweldige middag het is voor herhaling vatbaar dit kan niet beter dus daar komen we zeker op terug wij hadden een heel geweldige middag
Clarine B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Goedendag,
Heel vaak is het dat men bij een hichtea meerdere rondes kennen.
Zal misschien handiger zijn dat men van tevoren het aangeeft dat het alles is, natuurlijk, op een subtiele manier dan gaat men anders ermee om.
Verder was alles wel lekker hoor
Bedankt ! En fijn weekend
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Genoten van een heerlijke high tea! Alles zag er verzorgd uit, de sandwitsche mogen wat kleiner, de smaak was wel erg lekker. Ik zeg DOEN!!!
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Viergangenmenu als onderdeel arrangement. Vooraf amuse met gamba salsa saus. Voorgerecht zalmsalade. Brood met boter erbij. Prima. Tussengerecht vissoep. Borden voorverwarmd. Chapeau. Wederom brood erbij. Ook heerlijk. Hoofdgerecht zalm, respectievelijk biefstuk. Geserveerd met groenten, in de schil gebakken krieltjes en aardappelmousseline. Uitstekend. Als toetje chocolade mousse en creme brulee. Laatste niet helemaal geslaagd. Entourage sfeervol. Bediening attent en vriendelijk. Wijn royaal geschonken. Prima gegeten. Een arrangement in hotel Oosterhout met een diner erbij is geen straf!