Over het restaurant Mix Brasserie Wijnlounge Gastrobar

Ultiem genieten voor iedereen

Mix is op zoek naar iets nieuws. Een combinatie van gastronomie, wijn en ontspanning. Je kunt er terecht voor culinaire hoogstandjes in de gastrobar, koffie en thee specialiteiten met huisgemaakte patisserie items in de koffiebar of een goed glas wijn in de wijnlounge. Daarnaast is er ook nog is een variatie in prijzen. Wat je voorkeuren ook zijn, iedereen krijgt hier de kans om ultiem te genieten!

Meer informatie over restaurant Mix Brasserie Wijnlounge Gastrobar

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- High Tea 12:30 - 14:30

6,8

Jouw recensie over het restaurant Mix Brasserie Wijnlounge Gastrobar

Len '.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Zeer teleurstellende High tea. Uitgedroogde , niet goed belegde sandwiches, onsmakelijke presentatie. Weinig keuze verschillende theesoorten. Weinig verrassend. Zeker geen aanrader!
Len '.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Via Groupon high tea, erg slechte ervaring! Sandwiches uitgedroogd, 2 per persoon , met zeer matig beleg. Piepklein worstenbroodje zo uit de supermarkt en nog wat zoetigheden, uitgestald in een soort bruine letterbak. Zag er al heel onsmakelijk uit! Bijna geen personeel gezien.
Cj B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
het was een geweldige middag het is voor herhaling vatbaar dit kan niet beter dus daar komen we zeker op terug wij hadden een heel geweldige middag
Clarine B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Goedendag,
Heel vaak is het dat men bij een hichtea meerdere rondes kennen.
Zal misschien handiger zijn dat men van tevoren het aangeeft dat het alles is, natuurlijk, op een subtiele manier dan gaat men anders ermee om.
Verder was alles wel lekker hoor
Bedankt ! En fijn weekend
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Genoten van een heerlijke high tea! Alles zag er verzorgd uit, de sandwitsche mogen wat kleiner, de smaak was wel erg lekker. Ik zeg DOEN!!!
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Viergangenmenu als onderdeel arrangement. Vooraf amuse met gamba salsa saus. Voorgerecht zalmsalade. Brood met boter erbij. Prima. Tussengerecht vissoep. Borden voorverwarmd. Chapeau. Wederom brood erbij. Ook heerlijk. Hoofdgerecht zalm, respectievelijk biefstuk. Geserveerd met groenten, in de schil gebakken krieltjes en aardappelmousseline. Uitstekend. Als toetje chocolade mousse en creme brulee. Laatste niet helemaal geslaagd. Entourage sfeervol. Bediening attent en vriendelijk. Wijn royaal geschonken. Prima gegeten. Een arrangement in hotel Oosterhout met een diner erbij is geen straf!
MLZ .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het duurde erg lang voordat wij onze drankjes kregen en bijna een uur voordat we ons eten hadden. De biefstuk was gegrild/gebakken. en we hadden doorgegeven deze te bakken en niet te grillen. Bovendien was deze biefstuk erg flauw van smaak en niet goed heet. Wel was hij qua gaarheid juist zoals we hadden afgesproken. De patat was prima, maar de aardappelpuree viel ook qua 'romig zijn ' wat tegen. De saté was redelijk goed, alleen miste een beetje de saus, er zat een beetje op de saté-pen, maar er was niets apart bij en dat gold ook voor de biefstuk die geen jus had. Wel mochten we er een barbecue saus bij hebben, maar dat was helemaal zonde van de biefstuk. De bediening was vriendelijk en ging netjes op onze vragen in en zou het commentaar doorgeven aan de kok. Het restaurant is trendy en stijlvol ingericht, de sfeer sprak mij aan en alle schilderijen die schots en scheef opgehangen zijn is erg leuk om naar te kijken. Wij hebben hier eerder dat weekend wel al wat gedronken en een borrelhapje gegeten in de lounge omdat we in het bijbehorende hotel zaten. Ook na ons diner die avond hebben we een dag later dat ook nog wel gedaan, maar het eten hebben we toch maar ergens anders gedaan. Voor een drankje zou ik zeker naar deze bar/lounge gaan, het personeel is vriendelijk en behulpzaam in alles en datzelfde geldt voor de receptie waar we ons weekend geboekt hadden.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Via een Actie hier terecht gekomen. We waren met ons gezelschap zeer aangenaam verrast. Hele leuke ongedwongen sfeer daar. Prima ingericht. Maar waar het om gaat zijn de gerechten. Meer dan prima, met een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

We gaan zeker een keer terug daar, de gastvrouw (oudere dame) was meer dan prima te noemen!
WJSMvB .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Heerlijk avond gehad met ons gezelschap en super leuke en vlotte bediening. Het eten was niet super speciaal maar smaakte goed en waren ruime porties, we komen zeker eens terug
x_leintjuh_x .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Wij hebben hier gegeten in het valentijnsweekend. Bij het boeken hadden we arrangement met onbeperkt gamba's en/of spare-ribs. Wij beiden (ik en partner) hebben voor de gamba's gekozen. Voorafgaand kregen we een amuse van prosciutto met rucolamousse. Deze was heerlijk! Een amuse behoor je in één hap op te eten, toch heb ik er twee happen over gedaan omdat het zo lekker was (vandaar de 5 punten voor het eten). Het duurde erg lang voordat wij onze drankjes kregen (twee wijntjes, overigens erg lekkere wijn) en bijna een uur voordat we onze gamba's kregen. Dit was een heel groot bord met c.a. 50 (goed schoongemaakte) gamba's erop die vermoedelijk allemaal tegelijk gebakken waren en daardoor meer gekookt dan gegrild/gebakken. Ze waren bovendien erg flauw van smaak. Na 1 bord zat ik vol maar mijn partner bestelde nog een portie (tja, onbeperkt en een grote eter dat wil toch wel). Weer lang gewacht en toen kwam een kleiner bord met kleine portie (10-15 garnalen) die heel hard gebakken waren en waar zelfs zwarte stukjes op zaten en veel te gaar waren. De bediening was vriendelijk en ging netjes op onze vragen in. Het restaurant is trendy en stijlvol ingericht, de sfeer sprak mij zeer aan. Wij hebben hier later dat weekend nog wel wat gedronken en een borrelhapje gegeten in de lounge omdat we in het bijbehorende hotel zaten. Maar dineren, dat hebben we toch maar ergens anders gedaan. Naar mijn mening liggen de prijzen van het eten ook vrij hoog tov kwaliteit en andere restaurants. Voor een drankje zou ik zeker naar deze bar/lounge gaan.
hacopada .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Bij Mix gereserveerd als verrassing t.g.v. de verjaardag van mijn echtgenote. Aan de speciale wensen om de verrassing compleet te maken werd perfect door het personeel voldaan. Nogmaals mijn dank daarvoor. Top.
De ontvangst was bijzonder hartelijk. Als voorgerechten hebben we de signature tastings, e pommedorie soep en Mix broodplank gekozen. De signature tastings doen hun naam eer aan. Een mooie mix van verschillende gerechtjes met heerlijke verrassende smaken. Ook de Mix broodplank en pommedorie soep viel bij de tafelgenoten goed in de smaak. De hoofdgerechten (gerookte zalm, entrecote en spareribs) waren eveneens heerlijk en de porties waren ruim voldoende. De door het personeel voorgestelde wijn bleek een goede keuze. Helaas was de honger na het voor- en hoofdgerecht zo ver gestild, dat we het Broken Fabrgé ei als dessert niet meer hebben kunnen proberen. Dat zal de volgende keer geschieden, want gaan dit restaurant zeker nog een keer bezoeken, daar was iedereen aan tafel het over eens.
Restaurant is een aanwinst voor Oosterhout, heerlijke gerechten tegen alleszins redelijke prijzen, bijzondere inrichting, gezellige sfeer en vriendelijk personeel.
hans V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Het duurde wel enige tijd voordat wij onze amuse kregen maar die was voortreffelijk. Het tochtte wel in het restaurant. Al met al hebben wij lekker gegeten. Er moeten nog wel puntjes op de i gezet worden.
thera.rijsdijk .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
We hebben lekker gegeten, we kregen als eerst een amuse( terwijl we een drie gangen menu van AH hadden) toen het voorgerecht van warm gerookte zalm, het hoofd gerecht was pasta met gamba's daarna een spoon en het dessert. Een nadeel was we moesten erg lang wachten. Voordat het eerste gerecht op tafel stond waren we een uur verder. Hiervoor hebben ze wel hun excuses aangeboden en een drank je van het huis maar helaas hielp dat niet veel. Ook tussen de volgende gerechten zat bijna een uur tussen. Jammer want het eten was lekker, de ambiance is leuk en het personeel is erg aardig.
teutem2011 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Als bezitter van een AH kaart is het moeilijk een all in recensie te geven.
Even wennen aan het interieur als lieden van boven de 70.
Vriendelijke lieden, een dame met liefde EN kennis voor het metier.
De rib-eye steak was uitzonderlijk als mede de uitleg over het toegepaste proces.
Wij komen er wel wederom.
p.stub .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
huisgemaakte carpaccio verrassend lekker en dry aged entrecote bijzonder smaakvol klaar gemaakt en visgerechten goed
vriendelijke bediening en leuke entourage
koffie mag iets warmer worden geserveerd
PRSOnline .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
In het kader van de AH restaurant actie, maar eens kennis gemaakt met dit nieuwe restaurant in ons eigen Oosterhout.
Zoals al eerder beschreven wordt het drie gangenmenu aangevuld met een kleine amuse en een spoom. Als voorgerecht kozen we de huisgemaakte carpaccio en de gerookte zalm met garnalen. Het hoofdgerecht werd de entrecote die aan tafel wordt gesneden.
Alles zag er leuk en verzorgd uit, maar de kok mag nog wat aandacht besteden aan het op smaak brengen van de diverse gerechten. En dan heb ik het niet over peper en zout (dat staat op tafel en kan naar eigen smaak worden toegevoegd) maar de gerechten waren allemaal wat erg neutraal van smaak.
De bediening is attent en geeft een uitgebreide toelichting op hetgeen wordt geserveerd.

De entourage is modern doch smaakvol. Wel was het er nogal fris.
Als de kok wat meer lef toont m.b.t. het op smaak brengen van de gerechten, dan is dit restaurant een welkome aanvulling in Oosterhout.

Met deze AH actie zit het met de prijs/kwaliteit verhouding uiteraard wel goed.
Als ik naar de prijzen kijk van het reguliere menu, dan zitten ze vrij hoog in de boom.
Dan verwacht ik zeker wat meer qua smaakbeleving om die prijzen te rechtvaardigen.
Knorrie_b .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Afgelopen maandag AH-menu gegeten. Eten was heerlijk en ruim voldoende. Zeer aangenaam verrast door extra amuse en glaasje spoon tussendoor. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening.
carlaRM .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Het eten was lekker en verzorgd . Wij hadden het AH menu en kregen nog een amuse en een spoom tussendoor . Ook keuzes uit gerechten. Eén minpuntje : karaf kraanwater in deze tijd moet kunnen ...maar werd niet aangeboden ..
De bediening was zeer charmant en voorkomend .
De ruimtes zijn modern en 's avonds is de verlichting niet goed verdeeld . Middenin prima ( waar wij zaten ..aan de muurkant te weinig..aan de raamkant een soort etalage ..
Wij hebben het goed gehad en komen zeker terug .
jacky2016 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
We zijn hier geweest voor de Albert Heijn Restaurant actie en hadden MIX gekozen obv de recensies. Echter, daarom hadden we er meer van verwacht, qua kwaliteit van het eten, dan werkelijk ervaren. Het was ook een standaard actiemenu met 2 keuzes voor voor- en hoofdgerecht. Amuse en voorgerecht (carpaccio) zagen er leuk uit maar waren niet echt mals. Als hoofdgerecht hadden we entrecote (ok) en linguini met gambas. Die laatste portie was veel te groot, zag er weinig verrassend en smakelijk uit en was ook vrij smakeloos. Spoom erna was wel prima, evenals het vaste nagerecht. Door de actie hadden we een leuke prijs, maar meer zouden we er ook niet voor over hebben gehad. Voor ons geen volgende keer bij MIX, al was de bediening erg vriendelijk en alert.
yolandakok .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Leuk, modern en toch gezellig ingericht restaurant.
Het voorgerecht van zalm a la minute wordt erg leuk geserveerd.
Het hoofdgerecht, entrecote van eigen vee. Goed verhaal en heerlijk gerecht. Verder een amuse vooraf, prosecco met sorbet ijs als tussengerecht en een heerlijk dessert van verschillende lekkernijen. Genoten en bijna niet voor te stellen dat dit past in het budget van een AH menu. Chapeau voor keuken en bediening