Mitsos

Meer informatie over restaurant Mitsos

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Max K. Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Mitsos is eigenlijk geen restaurant maar een winkel waar je overheerlijke gerechten kunt ophalen om thuis te eten. Wel zijn er een drietal tafels waar je ook kunt eten. Verwacht dus geen echt restaurant. De maaltijden (of losse gerechten) zijn op heerlijk Mediterraanse wijze bereid, waarbij ook aan groente veel aandacht wordt besteed. Echte 'slow cooking'. Zeer vriendelijke service, zelfs als het superdruk is. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.
Wim E. Bourgondiër (3 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
moussaka heeeeeerlijk, gewoon een steengoede griek. en met liefde voor hun vak zowel in de keuken als achter de toonbank
Corneliabal . Fijnproever (5 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Hier voor het eerst afgehaald afgegaan op de goede verhalen.
En inderdaad het is het omrijden waard zeker de inktvis salade en het kalfsvlees met vijgen subliem!!
Tel daar de onwijze gastvrijheid van de eigenaresse bij op kortom ik ga vaker omrijden voor een heerlijk griekse maaltijd!
Reveorpnjif . Gastronoom (12 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
Geweldige griekse afhaal! Voedsel met liefde gemnaakt en gebracht. Er is zoveel keuze dat ik vrijwel altijd een andere combinatie maak. Een feest voor je mond, echt heerlijk. Vriendelijke mensen bovendien
Saskia R. Gastronoom (31 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
Vorige week voor het eerst bij Mitsos naar binnen gelopen. Je kan er ook eten, maar de meeste mensen halen hier af. Een uitgebreide keuze aan mooie gerechten maakt het lastig kiezen. Alles is/wordt vers klaargemaakt en de eigenaresse is zeer behulpzaam bij het uitleggen en meedenken over combinaties. Ik heb gekozen voor 8 kleine gerechten met brood. Alles smaakte fantastisch. De prijs/kwaliteit is prima. Ik ben fan en zal hier zeker terugkomen. Ook een prima alternatief als je gasten hebt en geen tijd om te koken.
Munchies . Bourgondiër (4 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Dit is de beste griek van Amsterdam, puur en eerlijk eten met verse ingredienten. Gekookt door een gepassioneerde griek met zijn vriendelijke nederlandse vrouw. Soms staan de twee dochters in de winkel, die zijn ook heel erg aardig. Gewoon een vrolijke en vriendelijke familie, die het gasten graag naar de zin maken en daar zijn ze ook zeker goed in! Het eten smaakt heerlijk, is lekker gekruid, het is een waar feestje wat op je bord verschijnt. Er is veel keuze, of je nou vegetarier bent of een flinke vleeseter, visliefhebber of gek op groente!