Mister Toni

Laan van Meerdervoort 52P 2517 AM Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant Mister Toni

9,1

Jouw recensie over het restaurant Mister Toni

Linda S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Echte goede italiaanse kok!
Pizza met verse goede ingredieënten
Lieve bediening
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Verstopt pareltje qua Italiaanse restaurants in Den Haag. Eten was erg goed en authentiek, bediening zeer vriendelijk, eigenlijk niks op aan te merken. Heerlijk gedineerd!
Gerarf B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijke en pure gerechten. Echt Italiaanse keuken: goed en heerlijk gekruid met een extra portie groenten ! Leuk contact met de kok! Je treft hier echt een welkome sfeer. Rustige muziek die wel wat afwisseling kan gebruiken. Een aanrader !
Gerda T.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Lekker Italiaans eten!
Ryan M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Heel veel beleving is er bij Toni. Een warme zaak en een perfectionist. Lekker eten en een huiselijke sfeer. Kom hier eten, je weet niet wat je proeft.
Bouwe P.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Rekening is niet gespecificeerd. Ook een andere dame had daar zichtbaar moeite mee, die heeft zich erover beklaagd. Vervolgens kreeg die ( ws. paar euros eraf) een nieuw voorstel. Dat is wel beetje makkelijk rekeningen schrijven en korting geven zo uit de losse pols zonder dat je die even na kunt kijken.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Een echte italiaanse sfeer en keuken.
Heerlijke wijn en zuiver en eerlijk eten met smaak bereid!In één woord: GEWELDIG!
We komen zeker terug!
Pietje V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
We hadden goede beoordelingen gelezen dus we wilden het graag een keer proberen. Het eten was niet super, moesten erg lang wachten op het voorgerecht en de grootte van de maaltijden viel ook tegen, we denken dat dit komt doordat we via Iens hebben gereserveerd.
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
In één woord: GEWELDIG!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
AAngezien onze zoon, vanwege zijn verjaardag, echte pizza, i.p.v. de Domino;s variant, wilde eten op zoek gegaan naar een echte Italiaan waar je ook gewoon kon eten, Toni;s popte op op Iens.....dus geprobeerd! Het eten was heerlijk en de bediening rustig en aardig! Met de 30% Iens korting vielen de kosten nog even wat lager uit, de pizza's zijn al scherp geprijsd, en hadden we een prima ervaring!
Myra K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Eten en wijn waren beide weer prima, als ik toch iets moet vinden zou ik iets minder aandacht van de bediening prima vinden maar beter zo dan andersom natuurlijk
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Goed gegeten, vriendelijke bediening bij Mr. Toni en leuke inrichting.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Voor de eerste keer bij mister Toni gegeten! Was zeer verrassend! Bijzonder vriendelijke bediening! Heerlijke wijn en zuiver en eerlijk eten met smaak bereid! We komen zeker terug!
Glenn D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Erg gezellig Italiaans restaurant met erg lekkere gerechten, verse ingrediënten, wisselende kaart en erg vriendelijk personeel! Perfect om lekker gezellig een hapje te gaan eten. Zeker aan te raden!
Lilian L.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Zoals altijd geweldige service en ondanks loeidruk altijd persoonlijke aandacht. Eten en fijn voortreffelijk
Philip D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Naast de kaart is men altijd bereid om een niet op kaart staand gerecht te bereiden.
Heerlijke wijnen, ook per glas.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Een echte italiaanse sfeer en keuken.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Italiaans met een hoofdletter I! Lekker eten terwijl je geholpen wordt door het gastvrije Italiaanse personeel (inclusief de chef). Niet duur, wel goed :)
Peggy B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten, zeer gastvrij ontvangen, voor een goeie prijs. Ga zeker terug
Jony V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Lekker gegeten maar ook weer niet heel erg bijzonder. Het was prima. Bediening was snel en vriendelijk en de plek was kleinschalig ingericht. Verder niet heel erg knus of bijzonder. Kortom je kan er prima eten maar is het helemaal top en wouw? Nee, dat vonden wij niet.