Mister Toni

Meer informatie over restaurant Mister Toni

Jouw recensie over het restaurant Mister Toni

Diana S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
De antipasti was lekker, en zag er allemaal hoopvol uit. Het hoofdgerecht was ronduit slecht, geen smaak aan het eten. Het toetjes, ijs was een lachertje, het goedkoopste ijs dat je kan krijgen in een glas gepropt met een toef slagroom erop.. Niet aantrekkelijk geserveerd. Voor ons hoeft dit niet meer..!
njiokiktjien .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
yvs R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Afgaande op de goede recensies zullen wij het wel niet getroffen hebben het was niet best voorgerecht prima beide hoofdgerechten niet goed flinter dunne entrecote (wel rood weten te houden) ander hoofdgerecht kip met deeg bedekt geen kraak of smaak. bediening kwam met de standaard vraag heeft het gesmaakt waarop wij reageerde met mowh kregen wij een vriendelijke glimlach en ruimde af de rekening maar gevraagd voor deze teleurstelde avond.
Aggie A.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Reeds enkele malen bezocht. Dit is niet de laatste keer geweest.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Afgelopen zaterdag hebben wij hier heerlijk gegeten. Vooraf carpaccio en insalata . Heerlijk De pasta was goed bereid, en de garnalen waren heerlijk. Lekker flesje wijn! Je waant je weer in Italie!! Ondanks de drukte viel alles op een rustig tempo op z,n plaats. Zeker een aanrader om hier eens op je gemak te gaan eten
Iwan D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Gisteren heerlijk gegeten met een hele goede vriendin. Om haar verjaardag te vieren zijn we bij Mister Toni gaan eten met de AH bon. Heerlijk 3 gangen menu met elke hap een andere smaak en een heerlijke smaak moet ik daar nog aan toevoegen. Gezellige sfeer en leuke entourage. De Italiaanse taal van gezellige Mister Toni en hartelijke personeel is een leuke plus! Voor herhaling vatbaar!
Brenda K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Een klein restaurant met een fijne ambiance. De bediening was goed, erg vriendelijk. En niet geheel onbelangrijk: heerlijk gegeten!
marja B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Toni zorgt ervoor dat je je meteen thuis voelt in een informele sfeer. Hij is zeer attent, houdt alles goed in de gaten en hij maakt mede dat je een gezellige avond hebt.
d.van.lingen .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Drukke avond. Vanwege tekort aan personeel erg lange wachttijden. Eten werd zonder uiteg wat je op bord had neergezet en werd snel koud (borden waren niet verwarmd). Na afloop foute rekening. Jammer en gemiste kans. Een 5.
Nander T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben een erg gezellige avond gehad met mooi opgemaakt eten dat de verwachtingen die gesteld worden aan een goede Italiaan overtreft. Zeker een aanrader!
Jonas K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
De bediening was niet altijd alert, maar heerlijk eten en goede wijn!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We hebben lekker gegeten. Het was een verrassend menu in het kader van de AH-actie. Zeker een reden om terug te komen. Door zo'n actie kom je nog eens in een restaurant waarvan je het bestaan niet kent. Heel goed!
jeannekemeijer .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
De algehele sfeer, direct bij binnenkomen, was heel iItaliaans en dus gastvrij!
We genoten een Iens-menu via A.H., dat dusdanig beviel dat we ons bezoek konden eindigen met
een welgemeend: "a rivederci"!
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Voortreffelijk gegeten, authentiek Italiaanse gerechten. Heerlijke huiswijn. Vriendelijke chef.
Waarom 120 lettertekens?
Kitty L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
De 30% korting geldt niet iedere dag. Dat werd niet gemeld., jammer.
Eten is erg lekker.!
Cribuss .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Super gegeten. Zeker een keer terug. Heerlijk authentiek Italiaans in een gezellige huiskamer setting. Mr Toni is een echte Italiaan die alle touwtjes in handen heeft, samen met een leuke bediening die alleen Italiaans en Engels spreken. . Ook de lekkerste titamisu gegeten ooit.
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Verse ingrediënten, een praatje met de gepassioneerde eigenaar Toni, echt Italiaanse sfeer. Ook de wijn is heerlijk. Aanrader.
JMCWB .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Via de AH actie hier gaan eten. was voor ons onbekend maar zeker voor herhaling vatbaar. Ook zonder AH!
Hartelijk ontvangst door de eigenaar en heerlijk gegeten. Echt op z;n Italiaans. Niet snel eten en na een uur weer weg. Maar relaxed en tijd tussen de gangen. Echt tafelen! Niet al te grote zaak maar zat op een woensdagavond helemaal vol. Dat zegt genoeg!
Chiel H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Maaltijden zeer goed bereid. Smaakvol,en genoeg. Goede bediening en een redelijke prijs.
Was voor mij de eerste keer maar zeker niet de laatste maal.
Jamico B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk gegeten en heel gastvrij!