Mister Toni

Laan van Meerdervoort 52P 2517 AM Den Haag Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Meer informatie over restaurant Mister Toni

Dammis .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
p D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gezellig restaurant, Mister Toni nadrukkelijk aanwezig op een leuke manier.
Gerechten waren prima, maar zouden naar een iets hoger niveau getild moeten worden.
Al met al een zeer plezierige avond gehad.
jan S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Met bijzonder veel genoegen opnieuw kennis gemaakt met Toni (kenden we al van Da Toni in de Prinsestraat). Hartelijke ontvangst, leuk ingerichte zaak; mooie kaart met erg goed menu. Uitstekende Siciliaanse wijn. hebben alle 4 menu met dessert genomen. Genoten van deze avond. Komen absoluut terug!
lilian.lagerweij1 L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We waren hier met de AH restaurantkaart. Je kan niet kiezen, maar we hebben heerlijk gegeten. Eerst allerlei verschillende vleeswaren en wat groente en nog wat hapjes. Daarna kregen we 3 verschillende soorten pasta. Heerlijk! We zaten eigenlijk al vol en toen kwam er ook nog een dessert. Ook hier weer 3 verschillende kleine hapjes.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Een campari en een prosecco voor de dame. Een mooi begin. Daarna bruschette voor mij. De dame had carpiaccio. Beiden uitstekend. Beiden hadden we daarna de tris de pasta. Voortreffelijk. Een heerlijke witte wijn erbij en een likeurtje na en de avond is perfect. Tot snel!
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. Met AH actie werd het een heerlijke proeverij. De aanbevolen wijn was prima. Er is ook een menukaart, maar omdat er met verse producten wordt gewerkt krijg je wat er die dag is gekookt.
georg.frerks .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk eten met een voortreffelijke wijn. Dicht bij het centrum gelegen. We kregen nog een lekkere digestief toe van het huis
Carmen I.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Een aanrader! Heerlijk gegeten. Verrasende combinaties en goede wijn erbij. Wij gaan zeker nog eens terug komen hier.
Fantastische gerechten op sterrenniveau, professionele en vriendelijke service. voor mij is het beste restaurant in Den Haag
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Een nieuwe Italiaanse ster op de Laan van Meerdervoort!. Prettige sfeer en bediening. Persoonlijke benadering. Echt en lekker Italiaans eten. Aanrader.
Liesbeth L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gezellige zaak met een echte Italiaanse sfeer. AHMenu is erg lekker. Hier eet je echt Italiaans.
Vlotte bediening en leuke eigenaar.
John K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Lekker gegeten. Authentieke Italiaanse keuken. Vriendelijk personeel en chef neemt veel tijd om gasten te ontvangen en kaart toe te lichten. Maar aandacht kan worden besteed aan inrichting. Oa plastic bloemen op tafel en niet zo comfortabele stoelen. Ook miste ik een wijnkaart of kaart met te bestellen drankjes.
tamaravandwakker .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Mister Toni. We komen zeker nog een keer terug. Heerlijk voorgerecht van aparte antipasta; een origineel hoofdgerecht en een perfect nagerecht met een lekkere koffie. Omdat het mijn verjaardag was hebben we ook nog een heerlijke cocktail gekregen!! In dit restaurant proef je het echt Italië zowel in eten als drinken. Perfecte avond gehad!
ajdriess .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Vriendelijke bediening door een Italiaanse (??) jongedame, Mister Toni vliegt heen en weer tussen de keuken en zijn gasten. Gerechten zijn authentiek en smakelijk. Het restaurant lijkt meer een woon-eetkamer, maar zeer gezellig en rustig. Mijn partner is geen grote eter en moest een deel op haar bord laten; Schrik reactie van de kok omdat hij dacht dat ze het niet lekker vond maar na de verklaring dat voor haar de portie te groot was kwam hij bij. Glas citroenlikeur als afsluiter, Lekker!
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gezellig restaurant, kleinschalig, alles wordt vers gemaakt , lekker gegeten met mijn dochters en vrouw. We komen hier zeker nog een keer terug.
Rubily O.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Met de AH actie voor een vriendelijke prijs erg lekker gegeten, leuk ontvangen door Mr Toni himself, en ook genoten van een lekker wijntje.
Ligtenbergjes .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Verrassende en verse antipasti, een trio van heerlijke originele pasta's en huisgemaakte tiramisu (AH menu). De wijnen zijn erg lekker. Eerder wel eens het dagmenu hier gegeten, met een secondi, ook zeer goed!
mieke.groothengel G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk eten! Goede porties en met aandacht opgediend. Prettige bediening, aandacht maar niet overdreven.
Parkeren lukt wel, maar niet naast de deur.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het was gelukkig goed weer, zodat we vooraf buiten op het terrasje wat konden drinken. We hadden de voorkeur om binnen te eten en precies op de afgesproken tijd werden we door Mr. Toni himself uitgenodigd om aan tafel te komen. Als vooraf hadden we een uitgebreide anti-pasta schotel. Niet zomaar wat losse vleeswaren, maar ook met zelfgemaakte kleine gevarieerde hapjes. Top. Het hoofdgerecht bestond uit 3 soorten pasta, de 1 aangevuld met garnaaltjes en mossel, de ander met rundvlees en de derde met kaas. Volgens het ah-menu was tiramisu het toetje, maar Mr. Toni bood met een glimlach nog een keuze : een surprise. We lieten ons graag verrassen. De surprise bestond uit 3 kleine toetjes (inclusief tiramisu) en was zeer lekker. Al met al is dit restaurant een aanrader.
Mr. Toni houdt wel van een grapje af en toe. Wij konden dat wel waarderen, maar met het eten is hij serieus.
Govert B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
We hebben hier goed gegeten, en waren heel erg te spreken over de persoonlijke aandacht en service. Mr. Toni maakt met iedereen een praatje, zonder dat het geforceerd of gemaakt voelt. Mijn vriendin had wat last van de airco, maar die werd op ons verzoek direct lager gezet. We komen hier zeker terug!