Mister Toni

Laan van Meerdervoort 52P 2517 AM Den Haag Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Meer informatie over restaurant Mister Toni

Jouw recensie over het restaurant Mister Toni

Marlous W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Fantastisch eten, ontzettend vriendelijke mensen en hele warme sfeer. Heerlijke wijn erbij en een meloncello van het huis als afsluiter.
Lars M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten, echt Italiaans, top bediening!
Tim N.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Hallo ik en mijn partner hebben echt genoten van het heerlijke eten bij da toni ook de gastvrijheid is dik in orde en we hoefde ook niet lang te wachten op ons eten TOP!!!!
Tjebbo V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Echte Italiaanse sfeer. Veel persoonlijke aandacht van de chef. erg lekker menu met veel verschillende producten zowel bij antipasto, pasta als hoofdgerecht. Wij gaan hier vaker eten!
Richard P.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Was gewoon niets op aan te merken. Lekker gegeten en aardige mensen.
Ian W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Attente, betrokken en vriendelijke bediening. Lekker eten en goede wijnen.
anne B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Lekker Italiaans gegeten in echte Italiaanse sfeer. Wel iets buiten het centrum maar zeker de moeite waard.
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten met goede pasta ravioli met truffelsaus, heerlijke hert en onze dochter mocht haar eigen pizza bakken. Een heerlijke avond...
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Oudejaarsavond 2017 gegeten genoten en gedanst! Wat een feest! Bedankt voor deze geweldige avond! Heerlijke eerlijke keuken, prachtige bubbels en Napolitaanse gastvrijheid! Bedankt! Amadeo en Brenda
Els V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Heerlijk gegeten op oudejaarsavond en heel plezierig bediend !
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Zo hoort het, zonder nutteloze toeters en bellen maar wel van topkwaliteit. Aanrader.
Nynke P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Fantastisch gegeten.
Super bediening. Ze houden rekening met allergieën en specifieke wensen. Zelfs tijdens kerst. Een aanrader!
Nynke P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Een absolute aanrader!
Ze houden rekening met allergieën en de service is geweldig. Het kerstmenu (5 gangen) was heerlijk.
Joop G.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Lekker gegeten, goede bediening.
Frits G.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
De gerechten waren uitstekend.Een wat transparanter prijsbeleid is gewenst bijvoorbeeld bij de keuze van de wijn dan wel van het nagerecht weet je als gast niet waar jij aan toe bent. ( oplossing zou kunnen zijn een wijnkaart danwel de nagerechten op het krijtbord vermelden met de stuksprijs).
Jean-pierre W.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Gewoon top
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
We hebben zo'n leuke avond gehad. Ontvangst was allervriendelijkst. Het eten is niets op aan te merken. Kortom een topavond.
N. K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten met een vriendelijke bediening en we komen er zeker nog een keer terug.
Philip D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Wegens omstandigheden weer enige tijd geleden dat wij hier weer gegeten hebben, maar het was weer uitmuntend. We hadden als hoofdgerecht entrecôte au poivre welke op je tong smolt. Wederom een uitmuntende culinaire avond.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We kozen voor het menu waarna de chef aan tafel kwam zitten en vroeg of hij het zelf mocht samenstellen en dat we hem het vertrouwen moesten geven. De enige vraag was wil je vlees of vis. Hierna volgde één groot feest van heerlijke en verrassende gerechten van een perfecte anitpasi misto, pasta met wild zwijn, een tournedos met gorgonzola en spek, Iberico zwijn en lamskoteletten met als laatste een eigen gemaakte limonchello met meloen. Kortom één groot culinair feest in een prettige ambiance en in een perfect tempo. Deze tent verdient het om elke avond vol te zitten met als tip vergeet de menukaart en laat het over aan de chef.