Mister Toni

Laan van Meerdervoort 52P 2517 AM Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mister Toni

Paul R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Elegant ingericht met comfortabele stoele. Mr. Toni is terug. Lang geleden met Flavio in de Molenstraat met Casa da Toni en terug. Met antipasto misto en verdure grigliate, spada, ravioli asparagi, alles was uitstekend. De Pinot Grigio heel bijzonder lekker en wie mijn favoriete likeur in huis heeft (Amaro del capo) heeft bij mij een streepje voor. Iedereen is Italiaans en is warm en flexibel. Tot snel!
Myrtille V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Wat is dit een leuk restaurant. De gerechten zijn bereid met verse ingrediënten en er is heel veel keuze ook buiten de kaart om. Iedereen is hier heel vriendelijk en altijd bereid om mee te denken of een gerecht wat aan te passen naar jouw smaak. Een stukje Italië in Den Haag. Wij komen zeker terug!
Linde R.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Gezellig klein restaurant met echt heerlijk eten! Porties waren wel voldoende, maar klein. De citroencake is echt een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Eten bij Mister Toni is een feestje. Laat de kaart voor wat het is, en vraag wat Mister Toni je voorstelt. Dan krijg je heerlijke gerechten voorgeschoteld van mooie, verse producten.
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Vandaag super verrast door mijn allerliefste vriendinnen van binnen de randstad en er buiten. Wat ik dacht een gezellige etentje voor twee mijn 50e verjaardag werd een super etentje voor zes personen./vriendinnen. Top chef Toni weet daar super mee om te gaan, en daar heerlijke gerechten voor op de tafel neer te zetten. Kunnen kiezend uit een menu maar uit ervaring wetend als je de chef zijn passie laat volgen zo verrast wordt culinair. Dus voor het laatste gekozen. Een aanrader niet alleen culinair maar zeker ook topchef voor gastvrijheid uitstraalt. Bedankt voor dit heerlijke feestje
danique C.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Hier moet je zijn voor echte traditionele Italiaanse gerechten uit grootmoeders keuken!! Topkok die Toni!! Heerlijke wijnen, de meiden zijn altijd in voor een praatje.. een eenvoudige kaart, maar mondeling toegelicht aan de tafel door mr toni himself... beleef en waan jezelf in een klein stukje Italië midden in den haag!
ellen_s S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Ik was voor de tweede keer bij Toni omdat de eerste keer zo goed was bevallen, en dan zijn de verwachtingen hooggespannen. Maar hij en zijn medewerkers hebben ze ingelost: ook deze keer was het een geweldige ervaring. Na de uiterst hartelijke ontvangst zijn we echt verwend. Overheerlijk gegeten en super wijn gedronken. We hadden geen dessert besteld, maar Toni kwam toch met een paar lekkernijen uit de keuken bij onze koffie. Toni, grazie!
Hennie P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Top gerechten. Een aanwinst voor het Zeeheldenkwartier.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Kort geleden geweest, was toen zeer goed. Nu wederom uitstekend.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Was zeer plezierige kennismaking. Heerlijke gerechten, heerlijke wijnen, en zeee redelijke prijzen. Zeker voor herhaling vatbaar.
ellen_s S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wat een heerlijke avond hebben we gehad! We werden warm ontvangen, niet opdringerig maar prettig. Comfortabele stoelen, gezellige atmosfeer, en dan komt het: goddelijk lekker eten! O ja, nog vergeten: heerlijke wijn. De kaart was niet zo duidelijk, maar met wat hulp hebben we twee verrukkelijke wijnen gekozen. En dat eten... echt om je bord bij te verorberen. Subliem. We hadden het 3-gangenmenu (niet via AH) en dat was voortreffelijk. Goede porties, overheerlijk allemaal. Op het laatst kwam de eigenaar nog even bij ons zitten en vertelde van alles, heel gezellig. Limoncello erbij natuurlijk :-)
Ik wil iedereen wel naar Toni sturen! Vergeleken bij andere Italianen niet ver hier vandaan is dit zonder enige twijfel de beste. Van mij krijgt hij op alle fronten een 10! We zijn nu al aan het bedenken wanneer we weer kunnen gaan.
Dank je wel Toni voor deze fantastische avond!
michiel19861 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijke typische Italiaanse gerechten, alles zeer verfijnd. Goed advies gekregen over de wijn die het beste bij het eten past, hier werd echt de tijd voor genomen.
pmcvdb .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Doen niet moeilijk over een karaf heerlijk koud water met ijsblokjes i.p.v. een flesje water.
Wilco B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met de AH actie heerlijk gegeten bij Mr. Tony; begonnen met antipasti, een lekkere combi van diverse charcuterie etcetera met een prima huiswijn. Daarna een subtiele tagliatelle met garnaal en cougette. Als hoofdgerecht beviel mijn kalfsoester met proseccosaus uitstekend. Ook de ribeye was perfect bereid. Vooral de aardappel schilletjes waren een lekkere verrassing! Het enige minpuntje was koude melk op de afsluitende cappucino en de koude wind die onder de voordeur door waait.. We hebben echt genoten van het eten en de ontspannen sfeer die wordt gecreëerd door de eigenaar en zijn personeel.
Ankie S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Wat een gezellige eetgelegenheid. Zeker voor herhaling vatbaar. Eten was super en een fijne persoonlijk uitleg over het eten . Super , fijne gastheer Mister Toni een dikke pluin voor u.
Carolien B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gezellige omgeving, super vriendelijke bediening en met zorg voorbereidde eten. Toni doet zijn best om het naar je zin te maken :) Makkelijk in de straat te parkeren bovendien.
Wilbert V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
De moeite waard! Echt italiaans eten met de charme van de kok die je graag laat genieten. Top locatie. Laat je verwennen en ga van Toni zijn kookkunsten genieten.
Absolutely a recommendation worth. Real italian food. The cook himself use his charm and likes to let you enjoy. Top location. Give yourself a nice treat and enjoy the food of Toni.
mar K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk gegeten ook gezellige bediening. Niet opdringerig. Gewoon relaxed.
Zal het zeker aanraden aan vrienden en kennissen.
Rosa V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Gister avond hebben wij bij Mister Toni gegeten. Wij hebben toen gekozen voor het AH-menu. Het was erg lekker. De sfeer in het restaurant was ook erg gezellig. Echt een aanrader!
Rosa V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Ik heb echt heerlijk gegeten! Wij zijn voor het AH-menu gegaan. Als eerste kregen wij een heerlijke antipasti. Hierna volgde tagliatelle con gamberi e zucchine deze was erg goed van smaak. Hierna kregen we nog een overheerlijke kalfsoester. Wij zijn erg tevreden over het eten. De sfeer was ook erg gezellig. De kok nam de tijd om zijn gasten te vermaken. Een echte Italiaanse kok met veel specialiteiten! Kort om echt een aanrader! Wij komen zeker nog een keer eten!!