Mister Toni

Laan van Meerdervoort 52P 2517 AM Den Haag Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Meer informatie over restaurant Mister Toni

Rafaela V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het is altijd genieten bij mister toni. Wij komen er regelmatig en het eten is altijd heerlijk. Het restaurant is erg gezellig en het personeel is altijd gastvrij. Een aanrader voor iedereen!
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
lekker gegeten, ruime porties. vriendelijke bediening. verder niets op aan te merken. aan te bevelen. voorgerecht flinke schaal anti-pasta. hoofdgerecht drie soorten pasta en tiramisu tot besluit.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Lekker eten, grote porties en veel keuze op de menukaart.
Goede service, de kok komt zelf langs bij de tafels en bij allergieën wordt er meegedacht over vervanging.
Jantina D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Mr. Toni was erg vriendelijk en lichtte elke maaltijd toe wat het was.
Het eten was prachtig opgemaakt.
Een herhaling waard.
Gebij7 B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Mooi plekje, persoonlijke en vriendelijke bediening- uitstekende gerechten: ambachtelijk, op maat, geode hoeveelheden, kwaliteit: echt italiaans !
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Eerst even buiten op terras een drankje genomen. Daarna naar binnen, gezellig ingericht klein restaurant. Toni kwam alles aan tafel uitleggen wat wij op ons bord kregen. Eten was heerlijk Alle pasta's werden door hem vers bereid. Kregen nog een Limoncello aangeboden. Werden zelf door hem persoonlijke uitgeleiden gedaan.
Judith P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij hebben het 3 gangen menu van de dag gegeten. We begonnen met heerlijke antipasti, vleeswaren en tomaat met mozzarella, alles supervers en smaakvol. Daarna heerlijke huisgemaakte ravioli met twee soorten saus, hele pure smaken. Vervolgens konden we kiezen tussen vlees en vis, vooral de zalm was overheerlijk. Het dessert van tiramisu en chocoladetaart wa een spetterende finale. Authentiek Italiaans eten en heel persoonlijke service. Een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prettige zaak. Chef Toni kwam zelf aan tafel uitleggen wat het menu was (van de AH restaurantactie) en informeerde of we nog speciale wensen hadden. Keuken is eenvoudig, maar puur en kwalitatief dik in orde.. Toni zoekt met zorg en kennis van zaken de ingrediënten uit. Gezellig en lekker. Prima bediening. Zeker een restaurant om terug te komen! A la proxima volta, Toni!
E. M.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten met 4 vriendinnen. Fijne bediening en persoonlijke aandacht . Er wordt flexibel met dieetwensen omgegaan. Heel goed eten. Toni is een goede gastheer en kok.. En als extra pluspunt 30 % korting op de gehele rekening na reservering via Iens.
We komen zeker nog een x terug.
M T.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
We kwamen met de ah-actie en we konden geen menu kiezen.
Maar we kregen een 3 gangen verassings menu.
We proefden veel Italiaanse gerechten (voorgerecht kregen we een paar soorten vlees, worsten en groenten, hoofdgerecht kregen we 3 soorten pasta, en nagerecht was tiramisu en citroen cake).
De smaak is echt Italiaans en echt lekker. Top restaurant en we komen zeker terug.
De service is erg goed en de kok maakte tijd vrij voor de gasten.
WimStal S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Mister Toni 30 mei 2017
De ontvangst was prima, vriendelijk en gastvrij.
Het eten was super! Hier heeft de kok/eigenaar zijn best gedaan om een AH-menu samen te stellen dat representatief is voor het restaurant. Het voorgerecht Antipasta misto was een bestaand voorgerecht bestaande uit een schotel met gevarieerde hapjes met stokbrood: carpaccio op een bergje sla met dressing, Italiaanse rauwe ham, lekkere olijfjes, gekookte ham, erg smakelijke zoet-zuur, dungesneden rollade met verse spinazie, Italiaanse peperworst, tomaat met buffelmozzarella, rolletjes tonijn. Zeer uitgebreid dus, al heel vullend. (€11,50)
Het hoofdgerecht bestond uit 3 verschillende soorten pasta: erg lekkere zelfgemaakte ravioli met vlees en asperges met een zachte romige saus, tagliatella met scampi’s en penne met rode saus en Italiaanse ham. (€14,50)
Het dessert was ook niet enkelvoudig, maar tweesoortig. Zelfgemaakte citroentaart en tiramisu. Hoewel ik een groot liefhebber ben van tiramisu vond ik de citroentaart nog lekkerder. De tiramisu miste een accent van amaretto en ik miste wat stevigheid. Niettemin wel redelijk lekker.
Men kan hier ook een driegangenmenu bestellen voor €32,50 maar als je dat bekijkt staat er geen dessert bij, wel een voorgerecht, daarna pasta en vervolgens een vlees- of visgerecht. Het dessert kan men zelf bestellen als men dat wil. Ik gaf aan dat wij dat in Nederland vreemd vinden en ik zou het pastagerecht willen inruilen voor een dessert. Ik weet niet of de boodschap overkwam bij de serveerster.
Mister Toni is een toprestaurant van de haute cuisine! De kok bereidt alles met verse ingrediënten en met veel gevoel voor wat culinair verantwoord is. Als de serveerster vroeg of het lekker was, antwoordde ik steeds dat het perfect was. We komen hier nog eens terug en bestellen dan wel noodgedwongen à la carte of wisselen het pastagerecht van het menu in voor een dessert als ze dat goedvinden. Frisdrank is duur (€3,50) maar voor de wijn Sangiovese wordt dezelfde prijs gerekend.
Dit restaurant is een absolute aanrader voor mensen die van goed en lekker eten houden. Wij zijn erg enthousiast en komen terug!
suusmattheij .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk buiten gegeten. Weinig tafels op trottoir maar door het zonnige weer de echte sfeer van Italië geproefd. Alles wordt met de hand bereid en dat proef je. De kok maakt er een feestje van door de persoonlijke benadering.
Zeker aan te bevelen, door de ongedwongen, authentieke uitstraling en het heerlijke eten.
Ida J.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Eindelijk eens een restaurant waar je niet het gevoel hebt klant nummer zoveel te zijn.
Geen standaard horeca praatjes en vragen, maar oprechte belangstelling.
Mijn vrouw kreeg zelfs een andre pasta nadat ze - achteraf - verteld had dat ze niet zo van truffelpasta hield.
Geweldig!
Absolute aanrader , heerlijk eten en perfecte bediening.
Denis
R. S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker eten en vriendelijke bediening. De eigenaar komt op z'n Italiaans geregeld langs voor een praatje. Kinderen mochten zelf pizza maken!
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Elegant ingericht met comfortabele stoele. Mr. Toni is terug. Lang geleden met Flavio in de Molenstraat met Casa da Toni en terug. Met antipasto misto en verdure grigliate, spada, ravioli asparagi, alles was uitstekend. De Pinot Grigio heel bijzonder lekker en wie mijn favoriete likeur in huis heeft (Amaro del capo) heeft bij mij een streepje voor. Iedereen is Italiaans en is warm en flexibel. Tot snel!
Myrtille V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Wat is dit een leuk restaurant. De gerechten zijn bereid met verse ingrediënten en er is heel veel keuze ook buiten de kaart om. Iedereen is hier heel vriendelijk en altijd bereid om mee te denken of een gerecht wat aan te passen naar jouw smaak. Een stukje Italië in Den Haag. Wij komen zeker terug!
Linde R.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Gezellig klein restaurant met echt heerlijk eten! Porties waren wel voldoende, maar klein. De citroencake is echt een aanrader!
Philip D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Eten bij Mister Toni is een feestje. Laat de kaart voor wat het is, en vraag wat Mister Toni je voorstelt. Dan krijg je heerlijke gerechten voorgeschoteld van mooie, verse producten.
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Vandaag super verrast door mijn allerliefste vriendinnen van binnen de randstad en er buiten. Wat ik dacht een gezellige etentje voor twee mijn 50e verjaardag werd een super etentje voor zes personen./vriendinnen. Top chef Toni weet daar super mee om te gaan, en daar heerlijke gerechten voor op de tafel neer te zetten. Kunnen kiezend uit een menu maar uit ervaring wetend als je de chef zijn passie laat volgen zo verrast wordt culinair. Dus voor het laatste gekozen. Een aanrader niet alleen culinair maar zeker ook topchef voor gastvrijheid uitstraalt. Bedankt voor dit heerlijke feestje
danique C.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Hier moet je zijn voor echte traditionele Italiaanse gerechten uit grootmoeders keuken!! Topkok die Toni!! Heerlijke wijnen, de meiden zijn altijd in voor een praatje.. een eenvoudige kaart, maar mondeling toegelicht aan de tafel door mr toni himself... beleef en waan jezelf in een klein stukje Italië midden in den haag!