Mister Toni

Laan van Meerdervoort 52P 2517 AM Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mister Toni

Wilco B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met de AH actie heerlijk gegeten bij Mr. Tony; begonnen met antipasti, een lekkere combi van diverse charcuterie etcetera met een prima huiswijn. Daarna een subtiele tagliatelle met garnaal en cougette. Als hoofdgerecht beviel mijn kalfsoester met proseccosaus uitstekend. Ook de ribeye was perfect bereid. Vooral de aardappel schilletjes waren een lekkere verrassing! Het enige minpuntje was koude melk op de afsluitende cappucino en de koude wind die onder de voordeur door waait.. We hebben echt genoten van het eten en de ontspannen sfeer die wordt gecreëerd door de eigenaar en zijn personeel.
Ankie S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Wat een gezellige eetgelegenheid. Zeker voor herhaling vatbaar. Eten was super en een fijne persoonlijk uitleg over het eten . Super , fijne gastheer Mister Toni een dikke pluin voor u.
Carolien B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gezellige omgeving, super vriendelijke bediening en met zorg voorbereidde eten. Toni doet zijn best om het naar je zin te maken :) Makkelijk in de straat te parkeren bovendien.
Wilbert V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
De moeite waard! Echt italiaans eten met de charme van de kok die je graag laat genieten. Top locatie. Laat je verwennen en ga van Toni zijn kookkunsten genieten.
Absolutely a recommendation worth. Real italian food. The cook himself use his charm and likes to let you enjoy. Top location. Give yourself a nice treat and enjoy the food of Toni.
mar K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk gegeten ook gezellige bediening. Niet opdringerig. Gewoon relaxed.
Zal het zeker aanraden aan vrienden en kennissen.
Rosa V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Gister avond hebben wij bij Mister Toni gegeten. Wij hebben toen gekozen voor het AH-menu. Het was erg lekker. De sfeer in het restaurant was ook erg gezellig. Echt een aanrader!
Rosa V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Ik heb echt heerlijk gegeten! Wij zijn voor het AH-menu gegaan. Als eerste kregen wij een heerlijke antipasti. Hierna volgde tagliatelle con gamberi e zucchine deze was erg goed van smaak. Hierna kregen we nog een overheerlijke kalfsoester. Wij zijn erg tevreden over het eten. De sfeer was ook erg gezellig. De kok nam de tijd om zijn gasten te vermaken. Een echte Italiaanse kok met veel specialiteiten! Kort om echt een aanrader! Wij komen zeker nog een keer eten!!
rgavanwell .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Klein, aangenaam en comfortabel restaurant, waar persoonlijke aandacht, gastvrijheid en echt italiaanse smaken hoog in het vaandel staan.
Zo gewenst, laat Toni je genieten van een wijn dienog beter bij het gerecht past dan de keuzes op de wel heel korte standaard wijnlijst.
Echt een aanrader voor wie het restaurant nog nooit bezocht heeft.
Carmen D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Het eten is heerlijk, de bediening is vriendelijk en de inrichting is op prima!! Fantastisch gegeten, uitstekende wijnen!! Zeker voor herhaling vatbaar.
Gre V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gisteravond gegeten in Mister Toni, wij lazen de recensie in De Haag Centraal, die was enthousiast, wij wat minder, mogelijk omdat wij gingen voor het AH menu?. Dit vonden wij erg tegenvallen. Mogelijk is dit niet het visite kaartje van Mister Toni, maar jammer, de vraag is of dit helpt voor een volgende keer. Gre van der Zee
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hadden het menu van de AH-restaurantactie en dat stelde teleur. Met name het voorgerecht, tagliatelle (veel!) met garnalen (3!?) had weinig smaak. Zo trek je geen klanten voor de (hopelijk betere) kaart.
Aafke S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Op aanraden van anderen zijn we terecht gekomen bij Mister Toni. De ontvangst is allerhartelijkst. We worden ontvangen door de eigenaar. Vooraf antipasti, ziet er heel verzorgd uit en smaakt voortreffelijk. Op aanraden van de eigenaar kozen we pasta merk ricotta,mozzarella en spinazie. Een heel verfijnd gerecht. Ook de Sint Petrusvis was uit de kunst, rustige eerlijke smaken. We hebben hebben ons diner afgesloten met een espresso en een limoncello. Een restaurant waar we graag nog een keer terug komen
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
gezellig restaurant , rustige huiskamersfeer.Vriendelijke ontvangst en superlekker eten. We kregen veel voor in verhouding weinig geld. Bediening uiterst vriendelijk en attent. Rustige Italiaanse muziek op achtergrond.
Goede kwaliteit eten vooral de lasagne en de vleeswarenschotel vooraf waren uitstekend! Dikke 9
Ruud R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Á la carte gegeten.Eten écht niet bijzonder of verfijnd.(vis)De kok/eigenaar houdt van een sigaretje en borrel tussen het koken door,gaat hiervoor zeer regelmatig door de zaak naar buiten.De gerechten evenaren de gemiddelde thuiskok. Verder geen aandacht voor zn (gekleurde) gasten. Ook niet als een bord pasta wordt teruggestuurd ivm ontbreken van smaak.Wel iets anders aangeboden gekregen,maar niet geweldig.Veel olijfolie en pasta verre van "al dente." Kok is aan het einde van zijn carrière.De borden te lang op tafel, nadat we uitgegeten zijn.Het cijfer op Iens niet representatief. Teleurstellende ervaring.Decor netjes, wc schoon. Het mist hier echter aan oprechte gastvrijheid.
Miriam H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij hebben hier genoten van heerlijk echt no-nonsense Italiaans eten! We waren iets vroeger dan gepland maar konden al aan tafel. Echte Italiaanse familie met echt Italiaans eten.
Marjanne W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben hier met zijn tweeën met de ah restaurant deal gegeten. Het eten was heerlijk, de huiswijn is prima voor een leuk prijsje en Toni komt af en toe even een praatje maken, echte Italiaanse gezelligheid! Aanrader!
E R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Ik vond het eten niet zo goed. We hadden AH menu. Voorgerecht was simpel, wat worstsoorten en tomaat met mozzarella pasta ok tagliatelle met sausje en grote garnalen. Partner had lasagna en vond het maar matig. En het hoofdgerecht bestond uit entrecote met saus en wat frutsels op het bord. Vlees was erg vet en heb veel laten staan. Saus ok
Anne-Marie B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben hier zaterdagavond voorafgaand aan concertbezoek, dus voor Italiaanse begrippen vroeg, smakelijk gegeten met onze AH-bon. Bediening vriendelijk en rustig, presentatie prettig. Antipasti heerlijk en gevarieerd, primo pasta lasagne en tagliatelle lekker, hoofdgerechten ribeye erg lekker, scaloppina beetje melig van buiten, contorni gebakken aardappeltjes en groente lekker. Dat alles met AH-bon voor 2 personen € 32,50, dus een lekker flesje wijn Salice Salentino van € 22 erbij.
avdbroek157 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Onlangs hebben onze smaakpapillen weer een palet aan lekkernijen aan zich voorbij zien komen. Met 46 personen voor een jubileum de gehele zaak afgehuurd. Moe maar voldaan, na een speurtocht door de binnenstad gelopen te hebben, aangekomen in het restaurant Mister Toni aan de Laan van Meerdervoort. Een lekkere lemon scroppino was een mooie opening. Altijd te weinig want wat drinkt dit toch altijd lekker weg. In een vooraf afgesproken 4 gangen diner met de chef werd er rekening gehouden met dieet ,religie en andere eet wensen. Blijft toch lastig om voor 46 personen iets te kiezen wat men allemaal lekker vind. Denk dat we er goed uitgekomen zijn door een aanbod van diverse verse pasta's te bieden en voor het hoofd gerecht keuze uit vis of vlees. Dit alles smakelijk en warm opgediend en mooi uitgeserveerd. Mooie wijnen maakten de avond tot een onvergetelijke. Willen dan ook chef Toni en zijn bedienend personeel Liza en Alice hartelijk dank zeggen voor deze heerlijke avond. Voor de jubilarissen nog een fles wijn cadeau, onze avond kon niet meer stuk. Willen iedereen oproepen dit kleine restaurant in het Zeeheldenkwartier te verblijden met een bezoek. Het is zeer zeker de moeite waard en desnoods maak je hier je AH bon op waarvan je toch niet weet waar je die wilt besteden.
ruijter136 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Prettige ontvangst. Vlotte bediening. Als hoofdgerecht hadden wij zalmfilet gekozen, heerlijk!
Wij waren vroeg, om ca. 17.00 uur, het was toen nog heel rustig. Inrichting eenvoudig.