Mister Toni

Laan van Meerdervoort 52P 2517 AM Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten

9,1

Jouw recensie over het restaurant Mister Toni

Leo R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Het eten de bediening en de locatie zijn top zeker een aanrader.
Sophie O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Samen met 2 vriendinnen heb ik hier heerlijk gegeten. We werden bediend door een lieve en geduldige meid. Het menu bestond uit een enorme schaal antipasti gevolgd door ravioli, truffel pasta en pasta met huisgemaakte pesto. Toni zelf bracht ons vervolgens een limoen liqueurtje. Het dessert bestond uit verschillende delicatesses waaronder zelfgemaakte tiramisu. Toen we fooi probeerde te geven wilde Toni dit alleen aannemen in ruil voor limoncello. Echt super lekker gegeten, sowieso een aanrader!!
Josien S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten met 2 vriendinnen. Traditionele Italiaanse keuken. Heerlijk menu wat er is samengesteld! Je krijgt erg veel voor wat je betaald. Bediening is ook erg goed, net alsof je op vakantie bent. Zeker een aanrader.
R. M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Dat was vanavond een voltreffer! Toni is, behalve een echte kok vanonder Sorrento , een verstandige man. Hij laat de gebruikers van de AH-kaart, meestal dus nieuwe gasten, proeven wat hij te bieden heeft en dat is niet mis. De antipasti bestaat uit twaalf kraakverse variëteiten in smaak, de, die morgen huisgemaakte, pasta proeven we in drie kenmerkende soorten (waarbij de spaghetti ragu echt top is). Ons vlees is een uitstekende stoof uit de schouder van het rund in een mooie barolosaus. Kortom, voor € 32,50 is dit een topmenu. Doordat Ap Heijn het andere menu betaalt in zijn bonnetjes, nemen we een wijn van € 36, een Primitivo die zijn prijs in elke slok dubbel en dwars waard is. Met daarbij twee dubbele espresso's was de rekening € 75,00. De attente, charmante bediening van Toni's dochter Romi, de aangename onnadrukkelijke achtergrondmuziek en de prettige ruimte tussen de tafels maken dit een restaurant een plek waar je graag terugkomt, ook als je de (toch nog bescheiden) volle mep zal betalen. Een extra bewijs van kwaliteit en authenticiteit geeft dat groepje Italiaanse mannen, dat later op de avond, bescheiden achter in het restaurant gaat zitten en behaaglijk Toni's pasta's komt eten; beschaafd geluidloos slurpend zoals alleen genietende Italianen dat kunnen.
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk gegeten voor een goede prijs!
Ineke G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten met AH-restaurantactie. Aanrader.
J.J. T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Gezellig en knus restaurant waar op hoog niveau wordt gekookt.
De eigenaar maakt tijd vrij voor zijn gasten en er wordt door het personeel netjes gevraagd of je al klaar bent voor het volgende gerecht of dat je nog even wil wachten. Zo hoort het!
Marga D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Hartelijke ontvangst, gezellige sfeer, persoonlijke aandacht en prima gegeten. Gaan we zeker nog eens naar toe!
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Gewéldig verrassingsmenu gegeten vanavond bij Da Mister Toni. Echte volle Italiaanse smaken. Vooraf o.a. fantastische vitello tonnato. Bij het hoofdgerecht vond ik de ravioli di zucca - gevuld met met pompoen, ricotta en amaretti - subliem. Een van de beste pasta's die ik ooit gegeten heb. Het nagerecht was een combinatie van cheesecake en chocolademousse. Dat laatste bestel ik eigenlijk niet zo vaak, omdat ik de smaak meestal zo vlak vind, maar deze was heerlijk. De bediening was vriendelijk en werkte vlot. Op het decor is weinig aan te merken: gewoon een leuk Italiaans restaurantje. Wel wat weinig zitruimte buiten.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Super lekker gegeten maar eigenlijk is het eten altijd goed bij Toni!!!!
Zeker een aanrader
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Het voorgerecht was lekker maar het bij geserveerde brood was niet vers. Het tussengerecht was 2 stukjes ravioli in tomarensaus. De smaak was vlak, geen kaas erop wat het gerecht met 100% zou verbeteren. Het hoofdgerecht was eveneens vlak, weinig smaakbeleving. De bediening was erg aardig.
Anny V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Voor 32,50 aan de prijzige kant
Liesbeth G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Ah restaurant actie. Hiervoor werd 32,50 gerekend, terwijl het restaurant een social deal heeft van drie gangen van 29,50 voor twee personen. Hierop werden we niet gewezen. Wij kregen voor 32,50 een twee gangenmenu (hoofdgerecht werd in twee keer geserveerd waardoor zij het waarschijnlijk als driegangen menu lieten voordoen) en nagerecht moesten we zelf bestellen. Je krijgt dus niet wat je verwacht en je bent duurder uit met de ah restaurant actie. Daar is de actie, lijkt me, niet voor bedoeld.
Eten was prima, niet bijzonder.
Ruud R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
We hebben met zijn 4en heerlijk gegeten in een zeer ontspannen sfeer en een heel vriendelijke en voorkomende bediening.
Jammer dat wij in Heerlen wonen anders zouden we vaker terug komen.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Zoals al een paar keer eerder was ook deze keer het eten voortreffelijk en de ontvangst persoonlijk. Deze keer waren we er met AH actie, en we werden precies hetzelfde ontvangen als zonder zo'n kaart. Echt top, we komen graag weer terug, Toni is een super kok!
Bergmanr B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Toni vliegt heen en weer om iedereen naar hun zin te maken en doet dat alsof hij op het toneel staat. Eten is met liefde gemaakt. Wij komen zeker terug!!
Carool V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijk gegeten buiten op het terras. Fijne bediening, leuk meisje. Het drie gangenmenu was echt top! Wij hebben genoten en komen zeker nog een keer terug. Al is het maar voor het heerlijke glaasje limoncello
Carla G.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Lekker, veel, vriendelijk!
Jill V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Erg lekker gegeten en buiten gezeten. Goeie wijntjes en aardige bediening! Goed uitgekozen AH menu :)
Bertie F.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
O wat hebben we hier heerlijk gegeten! En zo ongedwongen. Tussendoor kwam Toni langs met wat extra's, gewoon om te proeven. Leuk!