Mister Toni

Laan van Meerdervoort 52P 2517 AM Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Nagerecht verrassingsmenu
      Nagerecht verrassingsmenu

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Mister Toni

Jouw recensie over het restaurant Mister Toni

Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Een hardwerkende 1/2 Italiaanse familie die ervoor zorgt dat je een perfect Italiaans diner voorgeschoteld krijgt. Verzorgd met aandacht, passie en warmte. Wij zullen dit restaurant zeker bij onze vrienden èn zakenrelaties aanbevelen!!! Dank jullie wel voor de gezellige avond ????
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Eten was niet echt lekker.
Anna S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Aardig personeel en zeer lekker eten, we hoefden niet lang te wachten.zeer de moeite waard!
Edith I.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Helaas konden we niet eeg juichend zijn over de ons gekregen gerechten. Ook vreemd dat je alleen kon kiezen uit vlees of vis als hoofdgerecht terwijl er niet gezegd werd wat voor vlees of vis.
Jammer een gemiste kans voor dit restaurant want we zullen hier niet snel naar teruggaan.
Pia N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Originele en heel lekkere gerechten.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Kleinschalig restaurantje waarin voornamelijk met verse producten wordt gewerkt naar authentieke recepten. Ongedwongen sfeer, attente bediening en redelijke prijzen. Wat ons betreft zouden sommige gerechten wat meer uitgesproken van smaak mogen zijn, maar het gebodene is zeker de moeite waard om voor terug te komen. Men u van drie gangen bevat geen dessert!
J.C. V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Met de AH restaurant bon hier gegeten. was niet te merken aan de gerechten dat het tweede menu gratis was.
Heel erg lekker gegeten. tip: bordje Restaurant als je na toiletbezoek, weer terug wil. Kom zeker weer terug!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Middels de AH Actie bij Mr. Tony gegeten, zeer harte lijk ontvangst. Het samen gestelde menu, keuze Vlees, Vis of vegatarisch was erg lekker. Starten met een traditonele anti pasta, de il Primo was een heerlijke vers gemaakte pasta van het huis, en voor de Secondo piatto was zeer smaakvol, eenvoudig maar rijk van smaak. Afgesloten met een traditionele Tiramisu en een cheesecake al limone. Al met al zeer de moeit waard om gezellig te gaan eten bij Mr. Tony
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Lekkere gerechten, met zorg bereid.
Vera L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
BedIening vinden wij onpersoonlijk. Het eten was goed, maar wij vonden het niet
gezellig. Prijs kwaliteit was mede door de ah actie prima. Zonder korting vinden wij de prijs te hoog.
Ilona M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
We hebben een super avond gehad. Goede bediening en alles heel persoonlijk met den gemoedelijke sfeer. Kok zoekt ook contact met zijn klanten. Vonden wij heel leuk.
Lenny S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Wij aten hier met de restaurantactie AH. Vooraf antipasta, rijk gevulde schaal,met heerlijke antipasta.. de pasta was voortreffelijk en alle pasta wordt vers gemaakt. Het hoofdgerecht was een keuze uit vlees (biefstuk) of vis (zeebaars). Wij hebben heerlijk gegeten en afgesloten met heerlijke dolci..
John V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Erg leuke en lieve bediening, goede prijs kwaliteit.
Janmy M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Anti pasta was erg goed en vers. Via een vlees was goed van kwaliteit. Let wel op dat er graatjes in de vis kunnen zitten. We komen zeker terug.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Gastvrij onthaal, lekker eten!
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten, we zijn echt verwend
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijke ravioli en mr. Toni bracht ons een heerlijk voorafje 'on the house'! Iedereen was heel gastvrij!
Aanrader!
Corry N.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Prima eten lekkere wijn en een goede gastheer
Brigitte L.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Het hoofdmaal was niet helemaal onze smaak, maar dat lag aan ons. Voorgerecht en tussengerecht was erg lekker met voldoende keuze. Verzorgd en netjes geserveerd met een keurige uitleg daarbij. Bediening is zeer attent, behulpzaam en niet te opdringerig. Sinds lange tijd weer eens ervaren hoe een goede bediening moet zijn. Onze dank daarvoor.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Wij hebben hier gegeten via de AH aktie. Er is sprake van een vast menu. Alleen keuze tussen vlees en vis. Toen wij aangaven dat er een vegetariër bij was werd er kribbig gereageerd en werd de schaal antipasta bijna gelijk weer van tafel getrokken terwijl daar ook vegetarische gerechtjes op lagen. Op een geïrriteerde manier werd gezegd dat we dat van te voren hadden moeten doorgeven. Zo ga je niet met je gasten om.