Mister Toni

Laan van Meerdervoort 52P 2517 AM Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Nagerecht verrassingsmenu
      Nagerecht verrassingsmenu

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Mister Toni

Jouw recensie over het restaurant Mister Toni

HaagseSaar S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
heerlijk gegeten, met zeer vriendelijke bediening
als we weer eens in Den Haag blijven overnachten is
het zeker een reden om daar weer te gaan eten
N. K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Hier gegeten met de AH actie een heerlijk 3 gangen diner vooraf een antipasta met mooie gerechten daarna 2
pasta"s en het hoofdgerecht met keuze uit vis of vlees.Was allebei goed en een mooie wijn en vriendelijke bediening.
Rolien D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Wij kenden dit restaurant niet en vonden het leuk een klein sfeervol restaurant te zien met een uiterst vriendelijke gastheer en dame. Het was er heerlijk rustig, ondanks dat het restaurant vol zat. Je hebt geen hinder van elkaar, er is genoeg ruimte. Het eten was heerlijk. Leuk ook hoe Mr. Toni af en toe het restaurant in komt en de gasten te woord staat. Dit restaurant is een echte aanrader.
Nolda V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk authentiek Italiaans gegeten met AH -restaurantacte, uitgebreid driegangenmenu en goede huiswijn, en vriendelijke gastvrije en snelle bediening. Top, uitstekende kwaliteit voor een redelijke prijs.
Margreet K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Prima eten, zeer vriendelijke bediening!!
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Een leuk restaurant en aardige bediening.
Rick M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
We hebben een heerlijk 3 gangen diner gegeten. Verse ingredienten en een zeer vriendelijke attente bediening.
Jos E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Prima restaurant met vriendelijke bediening en huiselijke Italilaanse sfeer
M O.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Zeer vriendelijke bediening, fantastisch gegeten en in het Italiaans ontvangen. Dank voor de heerlijke avond
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Prima Italiaanse keuken, geen pretenties, nette prijzen.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Heerlijk gegeten en een lekkere grappa en limoncello van het huis.
Een aanrader!
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
huiswijn per glas € 4.50 is prijzig
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Het eten en de bediening waren prima. De entourage vond ik minder.
Erika V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Via de AH actie. Sommige dingen waren erg lekker, zoals de zelfgemaakte pasta. Het voorgerecht was oke, niet heel bijzonder. Het hoofdgerecht was een klein stukje vlees en vis. Als ik hier het volle pond voor had moeten betalen zou ik het niet in verhouding vinden. De pizza was ook goed.
Overal ken ik restaurants waar betere kwaliteit is voor de zelfde prijs.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We hebben erg genoten van het heerlijke eten (AH menu actie): lekkere mix van voorgerechtjes en pasta's en prima hoofdgerecht (biefstuk en rode mulfilet). Vlotte en vrolijke bediening. We kregen zelfs een meloenlikeurtje van het huis aan het einde van de avond. Best kans dat we hier nog eens gaan eten!
P W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Mister da Toni : grappig dat we zelfs binnen twee weken hier naar toe zijn gegaan ! En als je wordt uitgenodigd zeg je geen nee :)
Interieur is wat gedateerd, maar dat vond ik geen punt. De sfeer was hartelijk, zowel door de week als op deze zaterdagavond.
Je voelde je als gast welkom, en dat kan je vandaag de dag helaas niet meer bij veel restaurants zeggen : hier dus wel !
Er werd een AH menu gegeven. Okay. Nou : ook vandaag was deze top.
* Vooraf een schotel voor ons 4tjes een "antipasta" , vers bereid !
Smullen , diverse smaken te proeven.
* Tussengerecht was een pasta : drie verschillende kleine gerechtjes , alle drie een andere smaak : leuk !
* Hoofdgerecht was een keuze van of vis of vlees. Geserveerd met klein beetje groenten en 3 reepjes gebakken aardappels.
De eerste keer -twee weken geleden- kregen we mooi gegaarde stukje zeewolf , vandaag een heerlijk krokant gegrilde filetje zeebaars.
Dit is dan hun AH driegangen menu !
* Als dessert namen we extra een stukje taart ( chef's taart verschillende lagen met schillende likeursmaken ) , een ander nam de tia missu . Alles prima gemaakt en knettervers ! Dat zie je en dat proef je ! We vroegen om wat water en we kregen een fles kraanwater :)

Heb ik minpunten ? Ja : de huiswijn vond ik een tikje minder.
Interessante zaak die veel meer aandacht verdient !
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
We werden heel vriendelijk geholpen door Mister Toni zelf. Het AH-menu was heel erg lekker. En we zijn wel wat gewend. Af en toe een praatje en een grapje. Een extraatje bij de koffie/thee en een klein stukje heerlijk eigen gemaakte taart om te proberen voor onze dochter. Je proefde aan alles dat het vers was en ook zelfgemaakt. We komen zeker nog een (paar) keer terug!!
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Een hardwerkende 1/2 Italiaanse familie die ervoor zorgt dat je een perfect Italiaans diner voorgeschoteld krijgt. Verzorgd met aandacht, passie en warmte. Wij zullen dit restaurant zeker bij onze vrienden èn zakenrelaties aanbevelen!!! Dank jullie wel voor de gezellige avond ????
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Eten was niet echt lekker.
Anna S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Aardig personeel en zeer lekker eten, we hoefden niet lang te wachten.zeer de moeite waard!