Mister Toni

Meer informatie over restaurant Mister Toni

Jouw recensie over het restaurant Mister Toni

N. K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten met een vriendelijke bediening en we komen er zeker nog een keer terug.
Philip D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Wegens omstandigheden weer enige tijd geleden dat wij hier weer gegeten hebben, maar het was weer uitmuntend. We hadden als hoofdgerecht entrecôte au poivre welke op je tong smolt. Wederom een uitmuntende culinaire avond.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We kozen voor het menu waarna de chef aan tafel kwam zitten en vroeg of hij het zelf mocht samenstellen en dat we hem het vertrouwen moesten geven. De enige vraag was wil je vlees of vis. Hierna volgde één groot feest van heerlijke en verrassende gerechten van een perfecte anitpasi misto, pasta met wild zwijn, een tournedos met gorgonzola en spek, Iberico zwijn en lamskoteletten met als laatste een eigen gemaakte limonchello met meloen. Kortom één groot culinair feest in een prettige ambiance en in een perfect tempo. Deze tent verdient het om elke avond vol te zitten met als tip vergeet de menukaart en laat het over aan de chef.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Informeel gezellig restaurant. Prettige bediening, niet indringend en toch attent. Fantastisch eten en goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij hebben heerlijk genoten van het eten en zou hier zeker nog eens terug komen!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Goed, vriendelijk en sociaal personeel. Geeft tips en zorgt voor een goede, snelle service. Kwaliteit van het eten is ook zeer goed! Zeker een aanrader!
welij .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij maakten gebruik van de AH-actie en het restaurant bood een vast aan antipasta, drie kleine pasta's en een dessert.
Het voorgerecht was redelijk, maar niet heel speciaal. De vleeswaren waren goed, maar de bruschetta's hadden het niveau van een potje tapenade op een toastje. Ook geen olijfje te vinden.
Over de pasta's die wij daarna kregen waren we niet erg tevreden, pappig en niet heel smaakvol, maar na een opmerking hierover kregen we onmiddellijk een nieuwe portie die wel heel erg lekker was. De "chef" verontschuldigde zich wel 10 keerl
Dessert: tiramisu en nog wat zoete hapjes heel goed en de espresso koffie prima.
Wij hebben een aantal maanden geleden in dit restaurant gegeten en het was toen uitstekend. De kok had waarschijnlijk zijn dag niet, of de formule AH pakt hier niet goed uit.
Ik wil graag de zeer vriendelijk bediening benadrukken!
Niels G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goed gegeten in een zeer vriendelijke, typisch italiaanse, sfeer. Gerechten waren lekker en alles huisgemaakt door de italiaanse chef.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk echt italiaans gegeten, leuke bediening, gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar! Kan ik irdereen aanbevelen.
Kees L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten en ook heerlijk Italiaans gesproken met personeel. Zwaardvis was goed, tiramisu kon naar ons idee wat voller. Snelle bediening, hadden 1,5 uur voor voor voor-, hoofd en nagerecht, en dat paste precies. Komen zeker een keer terug. Alla prossima!
Willemijn92 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zeer vriendelijke mensen met een goede service. Het voorgerecht was van goede kwaliteit. Het hoofdgerecht was lekker en het is niet alleen standaard pasta maar ook meer speciale soorten. Dessert was heerlijk.
aadnell V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijke zaak, echt Italiaans, rommelig vriendelijke bediening en super lekker eten!, komen snel weer terug
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
lekker gegeten, vlotte bediening. Menu 28,50 met restaurantactie AH.
We werden hartelijk ontvangen en goed verzorgd.
Gezellige eetgelegenheid.
De dame van de bediening spreekt geen nederlands wel engels en italiaans.
I.E. A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Vriendelijk, vlot en goed eten. Vatbaar voor herhaling. Goed gesitueerd. Geen menukaart aanwezig. Dat vind ik wel jammer.
Sarissa G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk eten. Jammer dat de bediening geen Nederlands spreekt.
Wat je wel zou verwachten.
Eten en sfeer waren top!!!!!
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Volgens mij is Toni overmeesterd door het aantal bezoekers via de AH-actie, deze liep af. Mede hierdoor en onwennig personeel was er veel van stress te merken, als je Italiaans zou verstaan kon je alles volgen.
Ook de gerechten waren zeer summier, ik begrijp dat deelnemen aan de actie voor het restaurant heel gunstig is.
paperina .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gegeten ihkv AH-restaurantactie. De bestelde wijn bevatte kurk. Na een opmerking hierover kregen we een ander glas ingeschonken, waarin eveneens kurk zat. Toen we de ober hier weer op attendeerden, kwam de baas erbij die nogal geïrriteerd zei dat hij geen derde fles ging openmaken. We moesten dan maar genoegen nemen met een andere wijn.
Het gepresenteerde menu was pretentieloos. Bezoek niet voor herhaling vatbaar.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten met veel aandacht van Toni,
die zelf de specialiteiten onder de aandacht komt brengen,
door aan tafel erbij te komen zitten.
Na de maaltijd met Toni gezamenlijk nog een Limonchello van het huis gedronken.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijke verse en smakelijke gerechten. Heerlijk gegeten met prima wijn en lekker dicht bij huis. We komen hier graag! Bedankt mister Toni!!!
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Ik heb hier fantastisch gegeten met mijn zoon!! Gezellige bediening, gastvrij wij voelden ons er gelijk thuis!De gerechten waren uitstekend, een overheerlijke Anti Pasto, daarna heerlijke Entrecote met een heerlijke Italiaanse Kaassaus,Wij komen hier zeker terug. De recensie van die Mvr die ook deze avond hier was vind ik erg ongeloofwaardig ..... alle borden gingen schoon terug....Kortom wij komen zeker terug!!!! Ga zo door Mister Toni!!!!!
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
De antipasti was lekker, en zag er allemaal hoopvol uit. Het hoofdgerecht was ronduit slecht, geen smaak aan het eten. Het toetjes, ijs was een lachertje, het goedkoopste ijs dat je kan krijgen in een glas gepropt met een toef slagroom erop.. Niet aantrekkelijk geserveerd. Voor ons hoeft dit niet meer..!