Mister Toni

Aafke S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
gezellig restaurant , rustige huiskamersfeer.Vriendelijke ontvangst en superlekker eten. We kregen veel voor in verhouding weinig geld. Bediening uiterst vriendelijk en attent. Rustige Italiaanse muziek op achtergrond.
Goede kwaliteit eten vooral de lasagne en de vleeswarenschotel vooraf waren uitstekend! Dikke 9
Ruud R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Á la carte gegeten.Eten écht niet bijzonder of verfijnd.(vis)De kok/eigenaar houdt van een sigaretje en borrel tussen het koken door,gaat hiervoor zeer regelmatig door de zaak naar buiten.De gerechten evenaren de gemiddelde thuiskok. Verder geen aandacht voor zn (gekleurde) gasten. Ook niet als een bord pasta wordt teruggestuurd ivm ontbreken van smaak.Wel iets anders aangeboden gekregen,maar niet geweldig.Veel olijfolie en pasta verre van "al dente." Kok is aan het einde van zijn carrière.De borden te lang op tafel, nadat we uitgegeten zijn.Het cijfer op Iens niet representatief. Teleurstellende ervaring.Decor netjes, wc schoon. Het mist hier echter aan oprechte gastvrijheid.
Miriam H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij hebben hier genoten van heerlijk echt no-nonsense Italiaans eten! We waren iets vroeger dan gepland maar konden al aan tafel. Echte Italiaanse familie met echt Italiaans eten.
Marjanne W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben hier met zijn tweeën met de ah restaurant deal gegeten. Het eten was heerlijk, de huiswijn is prima voor een leuk prijsje en Toni komt af en toe even een praatje maken, echte Italiaanse gezelligheid! Aanrader!
E R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Ik vond het eten niet zo goed. We hadden AH menu. Voorgerecht was simpel, wat worstsoorten en tomaat met mozzarella pasta ok tagliatelle met sausje en grote garnalen. Partner had lasagna en vond het maar matig. En het hoofdgerecht bestond uit entrecote met saus en wat frutsels op het bord. Vlees was erg vet en heb veel laten staan. Saus ok
Anne-Marie B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben hier zaterdagavond voorafgaand aan concertbezoek, dus voor Italiaanse begrippen vroeg, smakelijk gegeten met onze AH-bon. Bediening vriendelijk en rustig, presentatie prettig. Antipasti heerlijk en gevarieerd, primo pasta lasagne en tagliatelle lekker, hoofdgerechten ribeye erg lekker, scaloppina beetje melig van buiten, contorni gebakken aardappeltjes en groente lekker. Dat alles met AH-bon voor 2 personen € 32,50, dus een lekker flesje wijn Salice Salentino van € 22 erbij.
Avdbroek157 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Onlangs hebben onze smaakpapillen weer een palet aan lekkernijen aan zich voorbij zien komen. Met 46 personen voor een jubileum de gehele zaak afgehuurd. Moe maar voldaan, na een speurtocht door de binnenstad gelopen te hebben, aangekomen in het restaurant Mister Toni aan de Laan van Meerdervoort. Een lekkere lemon scroppino was een mooie opening. Altijd te weinig want wat drinkt dit toch altijd lekker weg. In een vooraf afgesproken 4 gangen diner met de chef werd er rekening gehouden met dieet ,religie en andere eet wensen. Blijft toch lastig om voor 46 personen iets te kiezen wat men allemaal lekker vind. Denk dat we er goed uitgekomen zijn door een aanbod van diverse verse pasta's te bieden en voor het hoofd gerecht keuze uit vis of vlees. Dit alles smakelijk en warm opgediend en mooi uitgeserveerd. Mooie wijnen maakten de avond tot een onvergetelijke. Willen dan ook chef Toni en zijn bedienend personeel Liza en Alice hartelijk dank zeggen voor deze heerlijke avond. Voor de jubilarissen nog een fles wijn cadeau, onze avond kon niet meer stuk. Willen iedereen oproepen dit kleine restaurant in het Zeeheldenkwartier te verblijden met een bezoek. Het is zeer zeker de moeite waard en desnoods maak je hier je AH bon op waarvan je toch niet weet waar je die wilt besteden.
Ruijter136 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Prettige ontvangst. Vlotte bediening. Als hoofdgerecht hadden wij zalmfilet gekozen, heerlijk!
Wij waren vroeg, om ca. 17.00 uur, het was toen nog heel rustig. Inrichting eenvoudig.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het lijkt een huiskamerrestaurant , de inrichting is wat mij betreft echt aan vervanging toe. Het eten uit de keuken maakt de inrichting goed, laten we het daar op houden. We hebben met een AH bon gegeten waardoor we een vast keuze menu aten. Niets mis mee maar wel grappig dat het op een kartonnetje geschreven was. Mooi antipasti als aubergine, stukje kaas en lekkere dun gesneden vleeswaren. Van de pasta aten we beide keuzes namelijk verse lekkere lasagne en de verse tagliatelle met vis. Ook de beide hoofdgerechten aten we; een stukje mooie ribeye en een stukje dungesneden kalfsvlees. Dessert ook weer met diverse mogelijkheden maar wij kozen de tiramisu. Erbij dronken we een heerlijke prettig geprijsde rode wijn uit Sicilië. Eten is gewoon eerlijk en goed. Sfeer moet je zelf maken, hoewel de Italiaanse medewerkers heel erg hun best doen. We komen een keer terug voor á la carte of juist voor hetgeen wat niet op de menukaart staat zoals de eigenaar beloofde.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Tijd tussen gerechten duurde wel erg lang. Groente was lauw. Keuze beperkt na melden AHactie. Menukeuze op karton met viltstift geschreven vaag en zonder prijzen.
Ligtenbergjes .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Aantrekkelijk menu (ook met de AH bom). Mooie gerechten, niet te ingewikkeld. Heerlijke wijn!
Een goede kok die meer klanten verdiend, want dan raken ze daar echt in hun element!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Een zeer. Riendelijke ontvangst. De bediening munt uit in een persoonlijke benadering. De gerechten zijn. An hoge kwaliteit. Hier ben je echt een avond uit
Masja71 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Fantastisch gegeten, wat een leuk klein restaurant! Heerlijk ontspannen sfeer waarin je echt de tijd kreeg om te genieten van het eten, zeker een aanrader kom er zeer zeker nog een terug
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Fantastisch restaurant. Chef Toni kookt zoals zijn moeder het ook deed, met veel liefde. Alles met verse ingrediënten. Wij hebben hier dan ook te maken met een zeer ervaren kok die o.a. meerdere jaren de keuken van restaurant Roma in Den haag bestierde. Een Italiaans restaurant waar je je in Italië waant. Aanrader de verse ravioli gevuld truffel. Bijna al mijn vingers kwijt.
Avdbroek157 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Gelegen aan de langste laan van Nederland, te weten de Laan van Meerdervoort, in het bruisende stadsdeel het Zeeheldenkwartier van Den Haag is Mister Toni gevestigd.
Een heerlijk Italiaans restaurantje met plaats voor zo"n 50 personen.
Een kaart heeft hij niet. Aan tafel wordt het menu door gesproken en er wordt rekening gehouden met eet wensen en allergieën.
Gisteren daar wederom een top avond beleefd.
Menu wat we besteld hadden met gebruikmaking van de AH restaurantactie was perfect.
Een streling voor het oog, als ware schilderijtjes op de borden.
En een streling voor de smaakpapillen qua smaak sensatie.
Lief en vriendelijk personeel maakt de avond compleet en komen hier weer snel terug.
Met vriendelijke groet, Koene en vd Broek
LaurabijIens .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer. Bediening professioneel. En geen enkel probleem om voor onze peuter een heerlijk bordje spaghetti te maken. Kortom: heerlijke avond!
Info872 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Met name de tagliatelli was ontzettend lekker met een bijzondere courgettesaus.
Ook van de mul heb ik genoten. De sfeer was erg prettig en de bediening zeer goed.
LeoKa .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
De antipasto was heerlijk, de pasta (Tagliatelle met gamba's) lekker maar niet heel bijzonder, de kalfsoester leek een beetje op gekookte varkensschnitzel. Vriendelijke bediening. Kortom: we hebben prima gegeten maar niet persé voor herhaling vatbaar.
Fam G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Mister Toni himself begroette ons bij binnenkomst in het Italiaans en het was alsof je bij een goede vriend op bezoek kwam. We waren via de AH restaurant-actie hier terecht gekomen en hij had een speciaal bord hiervoor met het 3 gangenmenu samengesteld. De antipasti werd geserveerd op een lange schaal, royaal gevuld met smaak opwekkende hapjes zoals gegrilde groente, zeebanketsalade, verschillende italiaanse vleeswaar en voor ons nieuw: een gefrituurd flensje met vulling. Vervolgens tagliatelli met gamba's en tot slot ribeye met rozemarijn en een verrukkelijk sausje die werkelijk tongstrelend mals was. Bediening zeer vriendelijk en interieur klassiek gezellig en comfortabel. Witte damast servetten waardoor je je echt een avondje uit voelt. Onze kinderen van 11 en 15 die meestal voor pizza gaan, hebben alles van het 3-gangenmenu gegeten, compliment aan de chef Tonio. Wij komen zeker terug!