Mister Toni

Laan van Meerdervoort 52P 2517 AM Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mister Toni

Hennie P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Top gerechten. Een aanwinst voor het Zeeheldenkwartier.
Philip D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Kort geleden geweest, was toen zeer goed. Nu wederom uitstekend.
Philip D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Was zeer plezierige kennismaking. Heerlijke gerechten, heerlijke wijnen, en zeee redelijke prijzen. Zeker voor herhaling vatbaar.
ellen_s S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wat een heerlijke avond hebben we gehad! We werden warm ontvangen, niet opdringerig maar prettig. Comfortabele stoelen, gezellige atmosfeer, en dan komt het: goddelijk lekker eten! O ja, nog vergeten: heerlijke wijn. De kaart was niet zo duidelijk, maar met wat hulp hebben we twee verrukkelijke wijnen gekozen. En dat eten... echt om je bord bij te verorberen. Subliem. We hadden het 3-gangenmenu (niet via AH) en dat was voortreffelijk. Goede porties, overheerlijk allemaal. Op het laatst kwam de eigenaar nog even bij ons zitten en vertelde van alles, heel gezellig. Limoncello erbij natuurlijk :-)
Ik wil iedereen wel naar Toni sturen! Vergeleken bij andere Italianen niet ver hier vandaan is dit zonder enige twijfel de beste. Van mij krijgt hij op alle fronten een 10! We zijn nu al aan het bedenken wanneer we weer kunnen gaan.
Dank je wel Toni voor deze fantastische avond!
michiel19861 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijke typische Italiaanse gerechten, alles zeer verfijnd. Goed advies gekregen over de wijn die het beste bij het eten past, hier werd echt de tijd voor genomen.
pmcvdb .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Doen niet moeilijk over een karaf heerlijk koud water met ijsblokjes i.p.v. een flesje water.
Wilco B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met de AH actie heerlijk gegeten bij Mr. Tony; begonnen met antipasti, een lekkere combi van diverse charcuterie etcetera met een prima huiswijn. Daarna een subtiele tagliatelle met garnaal en cougette. Als hoofdgerecht beviel mijn kalfsoester met proseccosaus uitstekend. Ook de ribeye was perfect bereid. Vooral de aardappel schilletjes waren een lekkere verrassing! Het enige minpuntje was koude melk op de afsluitende cappucino en de koude wind die onder de voordeur door waait.. We hebben echt genoten van het eten en de ontspannen sfeer die wordt gecreëerd door de eigenaar en zijn personeel.
Ankie S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Wat een gezellige eetgelegenheid. Zeker voor herhaling vatbaar. Eten was super en een fijne persoonlijk uitleg over het eten . Super , fijne gastheer Mister Toni een dikke pluin voor u.
Carolien B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gezellige omgeving, super vriendelijke bediening en met zorg voorbereidde eten. Toni doet zijn best om het naar je zin te maken :) Makkelijk in de straat te parkeren bovendien.
Wilbert V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
De moeite waard! Echt italiaans eten met de charme van de kok die je graag laat genieten. Top locatie. Laat je verwennen en ga van Toni zijn kookkunsten genieten.
Absolutely a recommendation worth. Real italian food. The cook himself use his charm and likes to let you enjoy. Top location. Give yourself a nice treat and enjoy the food of Toni.
mar K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk gegeten ook gezellige bediening. Niet opdringerig. Gewoon relaxed.
Zal het zeker aanraden aan vrienden en kennissen.
Rosa V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Gister avond hebben wij bij Mister Toni gegeten. Wij hebben toen gekozen voor het AH-menu. Het was erg lekker. De sfeer in het restaurant was ook erg gezellig. Echt een aanrader!
Rosa V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Ik heb echt heerlijk gegeten! Wij zijn voor het AH-menu gegaan. Als eerste kregen wij een heerlijke antipasti. Hierna volgde tagliatelle con gamberi e zucchine deze was erg goed van smaak. Hierna kregen we nog een overheerlijke kalfsoester. Wij zijn erg tevreden over het eten. De sfeer was ook erg gezellig. De kok nam de tijd om zijn gasten te vermaken. Een echte Italiaanse kok met veel specialiteiten! Kort om echt een aanrader! Wij komen zeker nog een keer eten!!
rgavanwell .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Klein, aangenaam en comfortabel restaurant, waar persoonlijke aandacht, gastvrijheid en echt italiaanse smaken hoog in het vaandel staan.
Zo gewenst, laat Toni je genieten van een wijn dienog beter bij het gerecht past dan de keuzes op de wel heel korte standaard wijnlijst.
Echt een aanrader voor wie het restaurant nog nooit bezocht heeft.
Carmen D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Het eten is heerlijk, de bediening is vriendelijk en de inrichting is op prima!! Fantastisch gegeten, uitstekende wijnen!! Zeker voor herhaling vatbaar.
Gre V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gisteravond gegeten in Mister Toni, wij lazen de recensie in De Haag Centraal, die was enthousiast, wij wat minder, mogelijk omdat wij gingen voor het AH menu?. Dit vonden wij erg tegenvallen. Mogelijk is dit niet het visite kaartje van Mister Toni, maar jammer, de vraag is of dit helpt voor een volgende keer. Gre van der Zee
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hadden het menu van de AH-restaurantactie en dat stelde teleur. Met name het voorgerecht, tagliatelle (veel!) met garnalen (3!?) had weinig smaak. Zo trek je geen klanten voor de (hopelijk betere) kaart.
Aafke S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Op aanraden van anderen zijn we terecht gekomen bij Mister Toni. De ontvangst is allerhartelijkst. We worden ontvangen door de eigenaar. Vooraf antipasti, ziet er heel verzorgd uit en smaakt voortreffelijk. Op aanraden van de eigenaar kozen we pasta merk ricotta,mozzarella en spinazie. Een heel verfijnd gerecht. Ook de Sint Petrusvis was uit de kunst, rustige eerlijke smaken. We hebben hebben ons diner afgesloten met een espresso en een limoncello. Een restaurant waar we graag nog een keer terug komen
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
gezellig restaurant , rustige huiskamersfeer.Vriendelijke ontvangst en superlekker eten. We kregen veel voor in verhouding weinig geld. Bediening uiterst vriendelijk en attent. Rustige Italiaanse muziek op achtergrond.
Goede kwaliteit eten vooral de lasagne en de vleeswarenschotel vooraf waren uitstekend! Dikke 9
Ruud R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Á la carte gegeten.Eten écht niet bijzonder of verfijnd.(vis)De kok/eigenaar houdt van een sigaretje en borrel tussen het koken door,gaat hiervoor zeer regelmatig door de zaak naar buiten.De gerechten evenaren de gemiddelde thuiskok. Verder geen aandacht voor zn (gekleurde) gasten. Ook niet als een bord pasta wordt teruggestuurd ivm ontbreken van smaak.Wel iets anders aangeboden gekregen,maar niet geweldig.Veel olijfolie en pasta verre van "al dente." Kok is aan het einde van zijn carrière.De borden te lang op tafel, nadat we uitgegeten zijn.Het cijfer op Iens niet representatief. Teleurstellende ervaring.Decor netjes, wc schoon. Het mist hier echter aan oprechte gastvrijheid.