Mister Shi

Vrijdag t/m Zondag 16:30 - 22:30

6,8
Voordelig
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Weer gegeten bij Mister Shi.
We eten er elke maand.
We hoeven niet te zeggen wat we willen drinken of als voorgerecht willen :)
Ik had zalm en mijn zoon een lamskotelet.
Toen gingen we wokken :)
Ik had ossenhaas, varkenshaas, Tjau Fu (vegetarisch), paprika reepjes, ui ringen, champignons en kleine maiskolfjes dat liet ik bakken in Szechuan saus lekker pittig en heb daar bami bij gepakt.
Jason had Ossenhaas, kipfilet, varkenshaas, garnalen, ui ringen, champignons hij had de woksaus genomen.
Daarna nam ik kippensoep en toen weer zalm dat kan je altijd weer bestellen :)
Mijn zoon nam toen ijs en ging daarna weer wokken.
Heb in totaal 2 keer gewokt, 3 keer zalm en 2 keer soep.
Verder had ik als bijgerecht kerrie driehoekjes, groente loempia`s en gefrituurde inkvisringen.
Dit restaurant is echt een aanrader voor iedereen :)
Deeske52 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Gisteravond gegeten bij Mr.Shi. In een woord geweldig
Super bediening, heel vriendelijk en gastvrij.
Het eten is verrukkelijk met hele goeie woksauzen.
Samen met mijn vriendin vast restaurant om bij te praten. Echt een aanrader
VeraBloemshof .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Afgelopen week heb ik bij Mister Shi w gegeten in het restaurant met mijn vriendinnen. Ik had al op de site gelezen dat wijn onbeperkt was, dus natuurlijk begon ik meteen met een wijntje. Daarna kan de ober bij ons een voorgerecht bestellen, dat anders was dan andere restaurant. Je begon hier met een biefstukje, zalm, lamskotelet dat eigenlijk een hoofdgerecht is, maar het was heerlijk. Daarna was alles zelfbediening en de wok smaakte heel lekker chinees. En we hadden eer gezellige avondje met mijn vriendinnen. Hier komen we echt nog een keer langs in de toekomst.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Vandaag weer gegeten bij mister Shi samen met mijn zoon.
Ik begon met zalm en mijn zoon met lamskotelet.
De tweede ronde had ik ossenhaas, varkenshaas, Tjao Fu, uien, champignons, tauge, maiskolfjes, en paprika. Dit werd gewokt in Szechuan saus: Pittige saus uit Szechuan. Ideaal bij vlees en rundhaas (zeer pikant). Echt heerlijk. daarbij had ik nog groente loempiatjes, kerryhapjes en gefrituurde inktvis met chilisaus.
Mijn zoon had garnalen, kipfilet, varkenshaas, ossenhaas en veel groente gewokt in woksaus.
Derde ronde Kippensoep voor ons beide.
Vierde ronde weer wokken, vijfde ronde ijs, zesde ronden weer soep.
Je kan gewoon niet stoppen met eten zo lekker is het.
Echt een aanrader voor iedereen.
FrankUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Je moet maar het lef hebben: je prijs voor vrijdag t/m zondag en feestdagen verhogen naar
€ 29,50. Daarvoor krijg je een behoorlijk beperkt wokbuffet en een Chinees buffet waar bijna niets in ligt (hoogstens een paar verdwaalde Chinese snacks) en dat amper wordt bijgevuld.
Dit wokrestaurant is veel te duur, zeker als je het vergelijkt met andere wokrestaurants, waar je veel meer krijgt voor dezelfde prijs of voor zelfs minder geld. Verder is de kwaliteit van het eten ook teleurstellend. Beperk je dus tot het afhaal/cafetariagedeelte. Dat is wel goed.
Jimmy1998 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Afgelopen zaterdag wezen eten met een grote groep. We begonnen een lekkere voorgerecht. Er was genoeg keuze voor iedereen voor mensen die vegatarisch zijn en andere keuze zoals biefstuk, zalm enz. Daarna kwam de vriendelijke mevrouw zeggen dat we konden beginnen met het onbeperkt wokken. We pakte een bord en begonnen met opscheppen. Aan de ene kant moest alles nog laten wokken en aan de andere kan was alles al gekookt. Het drinken was onbeperkt dat ik erg fijn vond, want dat hoefde je niet aan de prijs te denken. Alles was dus bij de 27 euro inbegrepen. Als laatste eindigde we met zelf ijsje opscheppen en fruit erbij dat ik erg leuk vond. Een kopje cappucino erbij alles was perfect. Ik kom hier nog wel vaker terug,
Helena-Alexandra T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
eten is wel lekker maar weinig keuze. mevrouw in de bediening was wel aardig maar de baas is alles behalve klantvriendelijk, heeft vaak lopen schreeuwen en zeuren tegen ons dus dat was zeker geen fijne ervaring. t is type wegrestaurant met een cafetaria ernaast. eigenlijk niet het geld waard.
Eetmo .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
viel ontzettend tegen, type vreetschuur met ernaast een cafetaria. Het eten was goed, voorgerecht moest besteld worden en bestond uit spiesje garnalen of een stukje biefstuk op een bordje, Verder niets.Eén mevrouw in bediening was erg aardig, overig personeel ontzettend stug, kok nauwelijks te verstaan. Jammer
HappyCoupleforever .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Mister Shi is een geweldige plek om eten af te halen. Wij halen hier vaak patat of kipschotel (patatje Kip) op de woensdag is dat 5 euro. Je wordt snel geholpen en ook het personeel is heel vriendelijk.
Jefvan .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Mister Shi is een wokrestaurant waar je lekker verse producten kunt laten klaarmaken. De groenten zijn lekker vers, er is een ruime keuze aan vlees en vis gerechten en de kok staat vaardig te wokken. Je kunt er gezond en lekker eten voor een acceptabele prijs. We zijn er met een gezelschap van vier volwassenen en vier kinderen geweest en ook die hebben zich prima vermaakt en lekker gegeten. De bediening is vriendelijk en springt handig in op speciale wensen voor kinderen (flesje lauw water, thee met melk). Aanrader
KarelFR1965 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Onlangs weer bij Mr.Shi gegeten.
Het was deze keer wat drukker, maar we hebben nergens lang moeten wachten. Het eten is gewoon goed en gevarieerd. Je krijgt hier waar voor je geld. Bediening is vriendelijk, er wordt goed opgelet of er iets op is ed. Alleen mag er meer aandacht aan de hygiëne op het (heren-) toilet worden besteed (maar dit kan ook door het bezoek zelf worden veroorzaakt ?). Voor de rest is dit restaurant is een aanrader.
Jaspervink .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Je krijgt waar je voor betaald. Het eten is lekker vers en er is veel keuze. De ingang is verscholen maar dat maakt niet uit. De wokchefs doen uitstekend hun werk en het decor is niet echt opvallend net zoals de service. Er valt niets te klagen!
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
We zijn weer wezen eten bij Mister Shi.
Ik mijn zoon en mijn Zus.
Als voorgerecht had ik zalm, Jason had lamskotelet en Lieneke had biefstuk.
Het was echt weer lekker.
We zijn hier nu bijna iedere maand geweest.
Ik heb eerste ossenhaas, varkenshaas Tjau Fu (vegetarisch) en champignons laten wokken met Szechuan saus, met bami en kerryhapjes erbij.
Jason had garnalen met champignons met woksaus. en stokbrood. Lieneke had kipfilet met champignons, tauge met woksaus.
verder heb ik lekkere kippensoep gegeten. Ook ijs die je zelf kan opscheppen.
Dit restaurant is echt een aanrader.
De bediening is erg vriendelijk, er wordt goed opgelet of er iets op is.
Angelle B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Zaterdag 17-01 hier gegeten met vriendinnen. Het begon met een voorgerecht, wat je kan lezen in de andere recensies. de zalm is inderdaad in de smaak gevallen, ik had daarintegen een vrij taai biefstukje vol met zenen. maarja, dat mag de pret niet drukken. rest van het eten was wel erg lekker, het wokken ging vlot, alle andere gerechten waren lekker. Ook lekker dat ze dingen hadden zoals spareribs en kibbeling, zorgt voor wat meer variatie. service stond direct bij je tafel op het moment dat je wat ophad, maar de service had ook wat mindere puntjes. bijvoorbeeld: Mevrouw van de bediening kieperde mijn bodempje wijn in mijn nieuwe glas wijn, zodat ze het glas mee kon nemen. Niet erg netjes wat mij betreft. Decor is prima, netjes maar inderdaad wel aan vervanging toe.
Victor K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Prima Wok restaurant met een uitgebreide keuze aan gerechten en een 8 tal diverse sauzen die bij de gerechten kunnen worden geserveerd. De Thaise Kendo saus bijvoorbeeld is NIET aangepast aan de westerse smaakpapillen en dus een aanrader voor mensen die pittig willen eten. De bediening is vriendelijk en accuraat. Bier, frisdranken en koffie zijn bij de prijs inbegrepen. Genoeg parkeergelegenheid.
Mitchel1997 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Bij binnenkomst werd ik al welkom ontvangen.
Ik werd naar mijn tafel gebracht mooi bij het raam. Wat speciaal was het kleine voorgerecht die bij het menu inclusief zat. Je kon dus kiezen uit Biefstuk , lamskotelet , zalm , mosselen , Kip saté, Garnalen en voor de vegetarische mensen kon je Pasteitjes. Ik koos de zalm die was heel goed bevallen vooral het speciale sausje die op de zalm zat. Daarna konden we beginnen met het wokken en kan je zelf eten opscheppen en laten wokken door een kok. Het ijsje maken mag je helemaal zelf doen ze hebben hier verschillende soorten ijs en fruit is er genoeg. Daarna nog een slagroom apparaat en warme sauzen voor op het ijs. Ik zou hier nog vaker langskomen! Echt een aanrader
Taharrasst .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Het eten in dit half-snackbar half-wokrestaurant is onder de maat. Het is je geld echt niet waard. Het decor is aan vervanging toe.
We zijn met een groepje vrienden bij Mister Shi geweest en waren onder de indruk van de zeer slechte sfeer en de geringe variatie in de keuken. De smaak van het eten is zeker niet om over naar huis te schrijven.
Kortom geen aanrader en zeker niet als je kijkt naar de prijs- kwaliteit verhouding.
Jimmy1998 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Gister aten we met een groepje van 15 personen bij Mister Shi. Wij begonnen met een lekkere kleine voorgerecht waar je kon kiezen uit: Biefstuk, Zalm , Mosselen , Kip saté , Garnalen en Lamskotelet. Dit was juist heel anders dan andere restaurant om zo te beginnen. Daarna kwam de kelner vriendelijk zeggen dat we nu konden opstaan en te beginnen met het wokken. Je hebt veel keuzes uit het wokken omdat dit een echte wok restaurant is. Je had veel vlees en vele lekkere groente erbij. Daarna kon je een saus bij kiezen ik koos de Wok saus omdat dat de specialiteit is van Mister Shi. En ik deed ook nog een beetje Bami bij met paar mini loempia en het proefde heerlijk. Elke bord nam ik wel een andere saus. Daarom nam ik niet een heel bord vol maar een klein beetje en een klein beetje steeds zodat ik alles kon proeven dat had de kelner als tip meegegeven. En het leukste was nog dat je zelf ijs kon opscheppen en zelf je eigen toetje maken. Daarnaast ook nog een slagroom machine en warme chocolade saus en caramel. Ik deed er nog wat fruit op en zat helemaal vol. We bestelde nog koffie en thee en cappuccino. In dit restaurant is de Irish coffee maar 1,75 en vele alcoholistische zij net zo goedkoop. De Irish coffee was heerlijk. Ik ga absoluut volgende keer weer is met de groep hier naartoe en ik heb heel erg van genoten!
Complimenten voor jullie.
B V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Gisteren gegeten met een groepje ter afscheid van een collega
De amuse was lekker keuzen bief lam zalm
De keuze was gevarieerd in buffet
Het concept is 2,5 uur onbeperkt eten en drinken
De damen die ons bedienden was niet erg aardig nadat we koffie hadden besteld dat was na een 1,5 uur mochten we niks meer bestellen.
Ondertussen was de zaak leeg en we probeer nog wat te bestellen nee dat mag niet dus ik ging een discursie aan maak dan niet de reclame voor 2,5 uur

In ons gezelschap zat mijn vriendin van Chineese afkomst die moest van de bediening ons maar in bedwanghouden
Ze voelde haar zeer gediscrimineerd wat de kelner allemaal zij in haar taal tegen ons

Het was een leuke avond tot het laatste
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Ik heb er gegeten met mijn zoon van 11.
We begonnen met een voorgerecht.
Ik kip sate en Jason nam een lamskotelet.
Daarna gingen we uitzoeken wat we wilde wokken.
Ik had varkenshaas en ossenhaas en Jason had Garnalen, en een mossel en paprika.
Je kon er zelf een saus bij kiezen. Toen dat gewokt was heb ik er nog bami, kerriehapje en groente loempiatje bij gepakt. Dit was echt heerlijk.
Als je dit op hebt kan je overnieuw gaan opscheppen op een nieuw bord.
Dit is echt een aanrader.
Er is ook een ijshoek waar je zelf een ijsje kan maken.
Hier gaan we zeker terugkomen.