Mister Satay

Dinsdag t/m Zondag 12:30 - 21:30

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken
Mjok .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Gisteren voor verjaarsfeest 300 stokjes door Mister Satay laten bezorgen. Vantevoren gebeld zodat het klaar kon worden gemaakt. En daar was geen half werk in gaan zitten. Bij binnenkomst kreeg je al meteen zin door de heerlijke geur die helemaal waar maakte waar je daarna op hoopt: Heerlijke kipspies in al even lekker bereide saus. Ik had er beter 500 kunnen bestellen want iedereen dook er als hyena's op. Gelukkig stond er nog wat saus vanochtend , waar ik nog heerlijk de hele dag tijdens het opruimen mijn broodjes in heb gedoopt. Vanmiddag zijn ze weer keurig langsgeweest om de boel weer op te halen. Wat mij betreft helemaal top!
RobinFriend .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Wij hebben nu al voor de derde keer gehaald. Ongelooflijke lekker saté. Wij hadden kip sate en nasi goreng. Wij eten veel Indondenisch. Maar dit is echt andere kwaliteit. Alles is super vers en de sauzen die gebruikt worden zijn echt helemaal top. Leuke tent met aardige en behulpzame bediening! Wordt gevraagd wat je wilt en er wordt tekst en uitleg gegeven over het eten. Zelfs de kok kwam nog even advies geven wat het wel echt persoonlijk maakt. De tent is zelf niet heel erg groot, maar ik kon wel even zitten op een bankje terwijl ik wachtte. Maar het is er tenminste erg schoon en fris wat wij het allerbelangrijkste belangrijk vinden. Zeker grote aanrader voor iedereen die gek is van lekker Indonesisch eten!
Tasteofwaste .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Sate babi besteld. Sate is te kort gemarineerd en bevat weinig smaak. Duidelijk goedkope kwaliteit vlees gebruikt. De Pindasaus is veels te dik en bevat te veel olie. Saus bevat echter wel verse kruiden. Smaak van de saus erg vlak en vettig in de mond. Mist pittigheid zoals dat hoort.
Lontong te koud geserveerd en bevat weinig smaak. Jammer! gemiste kans voor dit leuke tentje waar je eigenlijk uitsluitend kan afhalen. Prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken! Te duur voor de kwaliteit die je ervoor krijgt! Nooit meer!
Romana Tamara P.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Saté ajam (helaas was deze lauw), urap (kokosrasp) en de gemende groentes op zuur alle smaken waren weg gestopt onder veel te veel suiker.

Service was top! Zeer vriendelijke bediening en een mooie zaak!!!
Cobi G.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Ik heb een gluten intollerantie is keurig rekening mee gehouden en ze wisten waar ze het over hadden er goed eten was erg lekker voor herhaling vatbaar ik had de mix en kan jiet zeggen welke ik het lekkerst vond waren allemaal heerlijk bedankt en tot snel
VanDaelen .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Vandaag voor het eerst eten gehaald bij Mister Satay, Ik heb de ayam genomen, omdat ik zo benieuwd was naar de pindasaus. Ik heb genoten, saus is top, proeft citroengras er een beetje doorheen. Gado Gado was andere saus, ook heel lekker. Kreeg nog een beetje rendang als proef mee, dat ga ik dus volgende keer bestellen. Aanwinst. Ik ben een nieuwe klant.