Mister Ribs Den Haag

Stationsweg 140 2515 BS Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Mister Ribs Den Haag

Alles bestaat uit vlees en botten

Spareribs waarbij het vlees moeiteloos van het bot valt. Bij Mister Ribs weten ze dit perfect uit te voeren. Gebaden in huisgemaakte marinade en gegrild op houtskool zorgt voor een zeer smakelijke en authentieke smaak. De warme inrichting bestaat grotendeels uit hout en riet. Gelegen aan Hollands Spoor ben je zo in het centrum van Den-Haag.

Meer informatie over restaurant Mister Ribs Den Haag

Mario_soullie .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Wij hadden de spare ribs zoet en hot. Allebei hadden we het idee dat het vlees iets taaier was dan onze eerste keer. Des al niet te min heerlijk gegeten met een vriendelijke bediening. De muziek stond voor ons net iets te hard. Voor een avond lekker ribbetjes eten is Mr Ribs een goed restaurant. Voor ons een aanrader
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Je moet geen overheerlijke Ribs verwachten. Alhoewel de aankleding erg mooi is, is het eten zeker geen restaurant kwaliteit. Het eten is meer voor een snelle hap en kan vergeleken worden met een shoarmatent waar ze vlees vd grill verkopen.

De Ribs waren erg erg vet. Er zat weinig vlees aan. De marinade was erg goed. De patatten erbij waren smerig.

De bediening was ok. Niet boven gemiddeld. Wij aten echter met de Shell actie en hadden zin in onbeperkt Ribs. De serveerster was vergeten te zeggen dat we ze een speciaal menu daarvoor hebben. Bij het afrekenen kregen we de volle pond. Ze gaf niet direct toe dat het haar fout was en moest eerst overleggen. Daarna deed ze bijna belerend naar ons toe over de Iens Shell actie. Zij had het moeten aangeven.

We kregen gewoon de 2e persoon gratis. Het is geen tent waar ik weer zal gaan eten in de toekomst.
Jer_v .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
We hebben er met een shell aktie coupon gegeten
Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten voor een mooie prijs.
Zal er zeker nog een keer terug gaan.
Nsukhrir .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Ik ben er een keer eerder geweest toen hadden ze spareribs van varkensvlees. Gisteren was het een hele teleurstelling ze verkopen voor onze islamitische medemens alleen nog maar halal. Geen varkensvlees dus maar slechts kalf, wat ik niet kan eten. Ook geen mededeling op hun website dat ze geen varkensvlees meer verkopen! Jammer ga er niet meer naar toe
Stephanie W.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Soep was iets te dik en toetje crêpe was koud. Ribs was wel lekker. Service perfect de dames waren zoooooo aardig en gezellig.
Barberienv .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Erg lekker het eten. En de bediening is ook erg aardig. Zeker de moeite waard.
Veel eten voor een mooie prijs. En een gezellige sfeer.
Gisela41 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Een gezellig restaurant met een leuke uitstraling. De bediening was top! Leuke meiden. Het voorgerecht en nagerecht was erg lekker, persoonlijk vond ik de spareribs tegenvallen. Iets teveel vet wat mij betreft.
Maar ik heb wel een gezellige avond gehad.
Kenneth I.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Per ongeluk hier terecht gekomen omdat we zo ontzettend trek hadden in kalfs spareribs.
Maar zeker geen straf. Lieve meiden in de bediening die zorgen voor een leuke en fijne atmosfeer en ontzettend lief waren voor onze twee jongens van 3 en 5. Kinder menu is gewoon goed. Maar moet je eerlijk zeggen dat de spareribs ook heel goed waren. Ze waren zo lekker dat de sausjes niet heb hoeven aanraken. Wij gaan hier zeker terug komen. Gewoon ouderwets lekker spareribs eten!
SanFanto .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Lekker gegeten met 2 pubers - meer dan genoeg - in een gezellige ambiance en erg vriendelijke en behulpzame bediening! Een erg leuke en verrassende aanrader!
Anoukalink .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
We hebben gebruikt gemaakt van de shellbonnen, soep vooraf, onbeperkt spare ribs en verrassing van de chef. De spare ribs waren erg lekker maar ook veel vet. De vervolg porties waren kleiner maar vetter. Marinade was wel erg lekker net als de frisse salade.
Teus D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
We werden heel gastvrij ontvangen en de ribbetjes waren lekker. Wat valt er verder te zeggen. Een prima adres . Gastvrij en een keurige prijs.
Claudio123 C.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Vorige week donderdag heb ik met een groep vrienden gegeten bij Mister Ribs. Met geen enkel idee wat we konden verwachten. En wauw wat waren wij verrast. Wij hebben de onbeperkte ribs gegeten, wat waren ze heerlijk. Het duurde wel lang tot dat ze geserveerd werden maar ter compensatie kregen wij een bord met heerlijke tortilla's. Vriendelijke service altijd met een lach, maar misschien wel handig als er nog een persoon in de zaal want het was wel lastig voor een persoon. Al met al heerlijk gegeten met vriendelijke service, wij komen zeker wel terug.
André T.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Gisterenavond voor het eerst hier gegeten met iens DinnerDeal. De drie gangen menu waren prima. Toen had ik gekozen: gegrilde kipvleugels, ossenhaas en Dame Blanche. Hun specialiteit was Spareribs, die ga ik andere keer proberen. Vriendelijke en redelijk snelle bediening, hoewel toen volle bezetting was. Gezellig restaurant.
Colin V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Vandaag de diner deal gebruikt bij Mister Ribs. Helaas erg spijt gehad van deze keuze. Het eten was niet erg bijzonder. We moesten eerst een uur wachten nadat we aankwamen voordat het voorgerecht kwam. Tweemaal carpaccio, allebei nog koud en nat. Dit is natuurlijk erg vreemd nadat we zolang moesten wachten. De reden voor deze vertraging was dat er sprake was van onderbezetting van het personeel. Dit werd ons verteld en hier hebben wij begrip voor (personeel was erg vriendelijk), maar dit is natuurlijk wel een beetje vreemd tijdens de kerstperiode. Als compensatie hebben wij een gratis drankje gekregen wat wel weer netjes is. De spareribs werden wel wat sneller geserveerd en waren okay. De spareribs waren naar ons inzien iets te doorbakken; verder niet speciaal. Niet de vieste die ik heb gehad, zeker niet de lekkerste. Het toetje hebben we gewisseld voor een kop thee doordat we er eigenlijk niet meer veel vertrouwen in hadden. Een groot pluspunt is echter wel dat het restaurant er enorm sfeervol uit ziet. Leuke wildwest style in het hele restaurant en zelfs de kleine hoekjes in het restaurant zijn in deze stijl. Mister Ribs heeft zeker potentie, maar vanavond was voor mijn vriendin en ik helaas een teleurstelling.
434033 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
De lekkerste Ribs serieus waar en supergoedkoop!!
Serieus waar heerlijke kalfribs die zo van het bot afvallen , marinade is BIJNA perfect!! Ik ben een carnivoor !!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
We hebben heerlijk gegeten bij Mr Ribs. Carpaccio was netjes. Spareribs en shrimps uit de kunst, gaar als boter en heerlijk gekruid. Toetje surprise van de chef leuk en origineel. De zaak ziet er netjes uit. De bediening is heel vriendelijk en voorkomend.
Cecile B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
We hebben heerlijk gegeten in een knusse en gezellige ambiance.
De bediening was erg plezierig, maar mag iets minder vaak komen vragen of alles naar wens is.
Prima dat er ook karafjes kraanwater kosteloos (!) werden geserveerd.
Een hele leuke kennismaking met dit restaurant waar we vast nog meer gerechten van de menukaart gaan proberen.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam met aanpassingen in het menu en de inrichting is vet cool. Eten is prima, zeker de ribs en de prijs-kwalitiet erg goed.
MrsLau .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Grillmaster, dat zijn ze in de keuken!
Echter, zoals ook vaak verwacht is alles wat niet gegrilled is niet bijzonder lekker.
De kippenvleugels en rib waren perfect!!
Echter waren de carpacio en het dessert niet bijzonder/qualitatief laag.
We hadden een ontzettend vrolijke en leuke bediendster!:)
Het restaurant ziet er geweldig uit, tot in het kleinste detail waan je je op de prairie en het wilde westen.
Points of inprovement;
- er is nog geen allergieen kaart, zowel de ober als de chef wisten niks van mijn allergie af. Wat tegenwoordig toch wel erg handig en verplicht is.
Dit is doorgegeven en ik hoop dat ze er wat mee doen.
Overall, heerlijk gegeten, gezeten en vrolijk bediend!
Sebastiaan K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Heel lekker gegeten, service was vriendelijk. Het was wel erg rustig, dus de muziek was nogal aanwezig.
Maar de chickenwings waren mals en goed gemarineerd. Zelfde gold voor de spareribs. Ossenhaas was goed gebakken. Erg royale hoeveelheid bijgerechten.
Zeker gezien de prijs van de dinerdeal, was het gewoon echt top! Enige minpuntje wat ik zou kunnen bedenken was dat het bestek niet echt stevig was, maar voor de rest hebben we een leuk en lekker diner gehad!