Mister Pita

Corsicalaan 27 3059 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Mister Pita

De Griekse warmte komt u hier tegemoet! Smaakvol ingericht restaurant met toepasselijke muziek, goed gekozen decoraties en met een prettige bediening. Superverse gerechten, goed gegrild vlees met een verfijnde smaak. Genieten dus in het Rotterdamse stadsdeel Prins Alexander. Maak kennis met de verrassende gerechten in restaurant Mister Pita, met of zonder reservering, of laat je verwennen door aan huis bezorgde spannende Mediterrane gerechten en verleidelijke Griekse schotels. Altijd vers en aantrekkelijk gepresenteerd.

Meer informatie over restaurant Mister Pita

Dagelijks 16.00 - 22.00 uur

Uitmuntend
9,2
9,2
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Vandaag hier via de AH actie gegeten. Bediening uitermate vriendelijk,behulpzaam en gastvrij.We hadden het voorgerecht veranderd naar Pikilia.Echt superlekker,goed verzorgd en meer dan voldoende.De hoofdgerechten waren voortreffelijk,heerlijke lamskoteletjes,souflaki,en een heerlijke giros zoals je hem niet snel ergens anders zal krijgen.De nagerechten navenant dus ook een dikke 10. Dit alles met een paar overheerlijke glazen Samos dus onze avond kon niet meer stuk.

Bedankt Mister Pita en zoon.

Vriendelijke groet Martin en Marianne
gemiek .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
ireen.fr .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heel leuk restaurant. Heerlijk gegeten. Goede smaak en voldoende per gerecht!
Onwijs fijne en vriendelijke bediening!
Voor herhaling vatbaar wat mij betreft en zeker een aanrader voor anderen
agatha W.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
gwester .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Eigenaar met vrouw en dochter alsmede personeel zijn uiterst vriendelijke mensen! Ontvangst is zeer goed en eten is super. Ik eet en kom er graag. Ga zo door!
Geert K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijke gerechten ,balletjes gehakt in tomatensaus, gyros en de heerlijke baklava. Hebben gegeten van de AH actie. Zeer vriendelijke en vlotte bediening.
Cock P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heel gezellig restaurant ,prima eten ,leuke sfeer ,gastvrij en goede bediening ,ruime keuze
Echt een aanrader
Aanwinst voor de wijk Nesselande Rotterdam
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Met de AH actie met ons 2en heerlijk gegeten.
Ik ben persoonlijk niet zo weg van de 2 soorten Grieks bier die ze hebben, maar het rode wijntje erna was weer lekker.
Voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Zeer vriendelijke bediening, erg goed eten, ruime keus, gezellige sfeer, zeker een aanrader!
We komen zeker een keer terug!
Hannie R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We hebben hier met de A&H zegelaktie gegeten , er was genoeg keus en we hebben heerlijk gegeten.
Ontzettend vriendelijk personeel!
Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Wederom heerlijk gegeten!
karin S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Een Super gezellig restaurant, je kunt er heerlijk eten en de bediening is uitstekend. Er is genoeg parkeer gelegenheid en de omgeving is rustig.
Hetty Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten met hele vriendelijke bediening, we waren voor het eerst met de AH aktie en dat is ons prima bevallen. Wij komen zeker terug!!
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Op 31 Mei ben ik samen met mijn vrouw bij Mister Pita wezen eten en dit is ons zeer goed bevallen.
De service en bediening zijn top.
Het eten is ruim voldoende en goed gaar. Ook is het niet vet en dus ook geen last van een opgeblazen gevoel zoals het bij andere griekse restaurants wel eens wil voorkomen.
Wij waren er om 19.00 uur en konden heerlijk op ons gemak eten voldoende tijd tussen de gerechten in.
Mister Pita ga zo door jullie hebben er in iedergeval een klant bij.
Top
E. D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Met AH actie hier gegeten, voldoende keus en heerlijk gegeten. Personeel was zeer vriendelijk en attent.
Kom zeker nog keer terug.
kaazedebaaze .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Aangenaam verrast. We hebben heerlijk gegeten. Van voor tot nagerecht. Leuke bediening in een frisse zaak. Dat voor een hele nette prijs. Ga er eens eten je krijgt geen spijt. Je kunt uitbuiken bij het strand van Nesserlande.
Sandy R.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Een gezellig, klein restaurant met vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Met de AH actie. Echt een aanrader om te eten.!!
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Lekker gegeten super aardige menses we komen zeker vaker hier eten met de ah actie dubbel leuk.
......"........"..................
Michael P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Vriendelijke bediening, goed kwaliteit van eten en zeer redelijk geprijsd.
Inmiddels ons derde bezoek en zeker niet de laatste keer.
Een aanrader.
Sarmila S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Op vrijdag 5 mei hier wederom gegeten met vriendinnen. Wat een leuk restaurant, vriendelijke bediening, eten is echt goed, geen moeilijk kaart maar gerechten die puur Grieks zijn. Wij hebben de Kreta schotel en mister Pita schotel genomen, vlees was heerlijk gekruid en lekker mals. Souvlaki, kip, lamskotelet alles smaakte goed, spies met varkenshaas was heerlijk. Waar wij heel blij van werden wast de Tzaziki, wat een heerlijke smaak en lekker romig. Kortom goed eten, vriendelijke bediening en leuke locatie.