Mister Pita

Corsicalaan 27 3059 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Mister Pita

De Griekse warmte komt u hier tegemoet! Smaakvol ingericht restaurant met toepasselijke muziek, goed gekozen decoraties en met een prettige bediening. Superverse gerechten, goed gegrild vlees met een verfijnde smaak. Genieten dus in het Rotterdamse stadsdeel Prins Alexander. Maak kennis met de verrassende gerechten in restaurant Mister Pita, met of zonder reservering, of laat je verwennen door aan huis bezorgde spannende Mediterrane gerechten en verleidelijke Griekse schotels. Altijd vers en aantrekkelijk gepresenteerd.

Meer informatie over restaurant Mister Pita

Dagelijks 16.00 - 22.00 uur

Uitmuntend
9,3
9,4

Jouw recensie over het restaurant Mister Pita

Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten. Erg gastvrij.
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Voor de derde keer hier gegeten en weer heerlijk. Leuk, attent personeel. Gezellig restaurant. Wij komen weer terug hoor.
paula H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
alles was fantastisch, verder geen commentaar, eten goed, verzorging prima.
Tycho A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Ten eerste was het eten verukkelijk! Grote porties en heerlijk mals vlees. De bifteki was mijn favoriet: precies goed gekruid en zacht, niet te zwaar. Het is een klein tentje, gezellig ingericht en knus.

Helaas zijn wij minder te spreken over de service. Wij voelden ons al gauw vergeten: toen we eenmaal aan tafel zaten duurde het nog 10 minuten voordat we het menu überhaupt kregen (en die moesten we nog zelf vragen ook). Het duurde een half uur voordat we onze voorgerecht kregen, wat overigens maar een gerecht was om te delen. Daarna duurde het meer dan een uur om ons hoofdgerecht te krijgen. De grote groep mensen die een kwartier na ons binnen kwamen hadden hun hoofdgerecht al een half uur eerder en dit was toch wel heel erg teleurstellend. In totaal hadden we daar 3 uur gezeten, terwijl we gerekend hadden op anderhalf uurtje eten. Het eten zelf was heerlijk. Die is helaas de lange wachttijd niet waard. We bestellen voortaan via thuisbezorgd (een stuk sneller op een of ander manier!).
Caroline T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Al bij binnenkomst bijzonder aardig personeel. Jas wordt aangenomen en voor je opgehangen. Gezellig knus restaurant. Heerlijk eten voor een redelijke prijs en precies juiste tijden tussen de gangen. Zeker de moeite waard om daar te gaan eten. Komen graag nog eens terug. Complimenten.
Arjen B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Zeer vriendelijke service! Lekker eten!
Aanwinst voor Nesselande!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Nette en aardige bediening!
Wilca H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met prima bediening.
Alex I.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Correcte vlotte bediening. Niet duur. Eten was voor Griekse begrippen vrij luchtig en niet zo machtig en zwaar. Aanrader!
Ronnella S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wederom weer super. We zijn er nu twee keer met de A.H. aktie geweest en een keer met de familie alle keren was het super!!!
Nancy J.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Informele sfeer, zeer vriendelijke bediening, eten is niks bijzonders maar smaakt goed. We maakten gebruik van de AH actie en zij hadden een uitgebreide speciale kaart hiervoor met behoorlijk wat keuze.
p.burger49 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
heerlijk gegeten .bediening heel goed .aardig af en toe een grapje ,telkens vragen of het smaakt .ja gaan zeker terug gastvrij leuke muziek wanneer ook komt de zaak is altijd vol dus een goed teken
Jan B.
Echt een aanrader!
Wij hebben genoten van het 3 gangen keuzediner, het ontvangst, (jas aanpakken bij binnenkomst en ook bij het weg gaan).
Is een klein detail maar daardoor voelde we ons welkom en gaf het ons een thuis gevoel.
j.vergouwe9 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad. Een vriendelijke ontvangst in een heel gezellig en niet zo'n groot restaurant. Het eten was heerlijk, er was veel keus en alles was zeer verzorgd opgediend.

Ook waren we verrast door de mooi uitgevoerde menukaart met een uitgebreid assortiment.
Echt een aanrader !
Bas O.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Wij hadden een bijzonder gezellige avond. Ontvangst op z'n Grieks.
Maaltijd bijzonder. Prima en redelijk geprijsd wijntje.
nienkedeege .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De zalm was prima. Ook het stoofpotje. We waren samen, maar ook gezinnen met kleine kinderen werden plezierig geholpen. Wel van te voren afspreken. Het was op zaterdag erg druk en het restaurant is niet extreem groot.
dsnoei .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, jammer dat het restaurant aan de kleine kant is. Zaten eerst niet zo prettig ivm looproute personeel, maar kregen toen er plek vrij was een anderen tafel aangeboden. Werden netjes opgebeld om tijdstip ivm drukte te wijzigen.
A. F.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Echt lekker gegeten. Vlees lekker mals. Vriendelijke eigenaar en medewerkers. Opvallend veel vaste bezoekers. Dat zegt iets over de kwaliteit en sfeer die er gecreeerd wordt. We gaan er zeker terug.
Adri K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede service, top bediening! Om nog eens terug te gaan ! De tafeltjes stonden erg dicht bij elkaar maar dat mocht de pret niet drukken !!!
mstevenaart S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Met de AH/Iens actie weer eens langs Mister Pita geweest. Hadden we goed herinneringen aan. En dat bleek weer terecht. Het was nu bomvol (circa 40 couverts) en veel afhalers. De bestelling werd keurig buiten gebracht als ze daar stonden. Netjes. Het eten was weer erg goed/lekker en bovenal VERS. Heerlijke toetjes trouwens. Een echte aanbeveling.