Mister Pita

Corsicalaan 27 3059 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Mister Pita

De Griekse warmte komt u hier tegemoet! Smaakvol ingericht restaurant met toepasselijke muziek, goed gekozen decoraties en met een prettige bediening. Superverse gerechten, goed gegrild vlees met een verfijnde smaak. Genieten dus in het Rotterdamse stadsdeel Prins Alexander. Maak kennis met de verrassende gerechten in restaurant Mister Pita, met of zonder reservering, of laat je verwennen door aan huis bezorgde spannende Mediterrane gerechten en verleidelijke Griekse schotels. Altijd vers en aantrekkelijk gepresenteerd.

Meer informatie over restaurant Mister Pita

Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
soraya L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten van gerechten met een hoge kwaliteit. Vriendelijk en gastvrij personeel. Klein, maar goed restaurant. Aanrader voor iedereen
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het is er super gezellig en heerlijk eten. Absoluut een aanrader.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Een verrassing om zo'n leuk restaurant in de nieuwe wijk Nesselande te vinden, vlak bij de Zevenhuizense Plas en zelfs bereikbaar per Metro. We hebben heerlijk gegeten, leuke bediening. We zullen hier zeker nog vaker komen.
nel S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Gezellig restaurant goed eten aardige bediening.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Lydia S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heel erg lekker gegeten een gezellige zaak en prima service. Ook erg fijn dat je gewoon gratis kan parkeren voor de deur. Een echte aanrader!
yvon W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Super lekker grieks eten! wachttijd kan je zelf bepalen, vragen keurig of het hoofdgerecht kan / mag komen. zeer vriendelijk personeel
elenron .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Jammer dat er niet even op het meubilair gelet word als er klanten weggegaan zijn.
Mijn vrouw was in kauwgom gaan zitten en haar jurkje zit nu vol met kauwgom.
Dit was niet te zien toen wij daar plaats namen.(je Let daar eigenlijk niet op).
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Je voelt je daar altijd welkom, gezellig, goede service, vriendelijk, de prijs kwaliteit verhouding is prima kortom een aanwinst voor de wijk Nesselande.
Christa M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Zeer goed eten, goede service en zeker voor herhaling vatbaar, want er staat nog genoeg op het menu wat wij willen uitproberen!
Ronnella S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Zeer de moeite waard. Deze mensen weten goed waar ze mee bezig zijn. 1 puntje, niets ten nadelen als je gaat eten als het slechter weer is zouden wij reserveren. EEN DIKKE 10.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Lekker gegeten, prima prijs-kwaliteit verhouding , vriendelijke mensen in de bediening, al met al een topper!
Prachtig gelegen vlakbij het strand van de plas
Edward B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Goede ontvangst, attent en aardig personeel. Kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was. Eigenaar had ook alles goed onder controle en hield alles goed in het oog. Zeker een aanrader. Naast dit alles viel de rekening ook nog alleszins mee
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Een heel gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel en lekker eten.
Marc-en-Jolanda X.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Wij wilden onverwachts gaan eten maar omdat het tijdstip van de reservering via iens niet overeenkwam met de agenda van het restaurant werden wij direct terug gebeld om een later tijdstip af te spreken. Ondanks dat het druk was konden we gelukkig nog wel terecht. We hebben heerlijk gegeten en lekker gezeten. Dit in combinatie met de vriendelijke ontvangst en de prettige bediening maakt dat wij zeker nog eens terug zullen komen.
wilma K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Wat een leuk en gezellig restaurant ,leuke bediening die een praatje maakt en heerlijk eten .Een aanrader !!!!!!!!! een van de beste Griekse restaurants ,kom er zeker terug .
JJMT .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Eerste keer bij Mr. Pita. Voor de AH-actie een prima kaart samengesteld. Absoluut voor herhaling vatbaar (ook zonder AH-actie)
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Lekker maar niet bijzonder. De kaart bestaat uit typisch Griekse gerechten die in elk Grieks restaurant in Nederland te vinden zijn, wat dat betreft niets bijzonders. De inrichting is smaakvol en het personeel is uiterst vriendelijk. Het eten is ok, maar niet bijzonder. Eigenlijk niets op aan te merken, maar het zou beter kunnen door wat onbekendere gerechten op de kaart te zetten.