Mister Pita

Corsicalaan 27 3059 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Mister Pita

De Griekse warmte komt u hier tegemoet! Smaakvol ingericht restaurant met toepasselijke muziek, goed gekozen decoraties en met een prettige bediening. Superverse gerechten, goed gegrild vlees met een verfijnde smaak. Genieten dus in het Rotterdamse stadsdeel Prins Alexander. Maak kennis met de verrassende gerechten in restaurant Mister Pita, met of zonder reservering, of laat je verwennen door aan huis bezorgde spannende Mediterrane gerechten en verleidelijke Griekse schotels. Altijd vers en aantrekkelijk gepresenteerd.

Meer informatie over restaurant Mister Pita

Dagelijks 16.00 - 22.00 uur

Avana42 V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Gisterenavond voor de derde gegeten bij onze naaste buren, Mr. Pita. We werden weer zeer gastvrij ontvangen met een leuk enthousiast praatje met de eigenaar. Hij heeft nog mooie plannen om de zaak nog gezelliger te maken met meer nadruk op de Griekse sfeer in de vorm van een nieuwe menukaart, mooie foto's, verlichting en planten. Dit Griekse restaurant is het 4e kwartaal in Nesselande-Rotterdam gestart en heeft nu al in de omgeving en zelfs daarbuiten, een zeer goede naam opgebouwd.
Wij begonnen met brood met eigengemaakte kruidenboter. Daarna als hoofd gerecht een schotel met diverse soorten vlees, heerlijk klaargemaakt en gekruid, pommes frites en salade. Als nagerecht namen wij een Dame Blanche. Staat niet op het menu maar werd speciaal voor ons gemaakt. Het was weer voortreffelijk. Deze ondernemer verdient absoluut een compliment. Je kunt tegenwoordig via "Thuisbezorgd" ook bestellen.
Wij komen hier graag terug en kunnen dit Restaurant van harte aanbevelen.

Een kleine tip: Op de website is het heel moeilijk het telefoonnummer te vinden om te bestellen, c.q. te reserveren. Misschien is hier wat aan te doen om de bereikbaarheid te optimaliseren.
1958Sylvia .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Mijn man en ik zijn hier gisteren voor de 3e keer wezen eten, maar in tegenstelling tot de vorige keren was het deze keer heel teleurstellend. We moesten ontzettend lang op ons eten wachten, terwijl het restaurant op 2 andere gasten leeg was. We hadden stokbrood met kruidenboter vooraf. De korst was zo hard gebakken, dat deze amper door te bijten was. Als hoofdgerecht had ik de mixed grill (souvlaki, gyros en lamskotelet). Nou, de lamskotelet was zo klein, dat het gewoon beschamend was, dat ik zoiets kreeg. De patat was veel te zout en de koolsalade was ook fantasieloos. Het pitabroodje wat erbij lag, was hartstikke slap. De knoflooksaus, die ik als extra besteld had, zat er ook niet bij. Daar moest ik nog apart om vragen. Mijn man had inktvisringen zonder pitabroodje er overigens bij gekregen. Het personeel (vooral die jongen) was nogal vergeetachtig, want als nagerecht had ik Dame Blanche, daar zat geen wafel of mintblaadjes bij, terwijl dat de vorige keer wel het geval was. Een vrouwelijke bediende, kwam dat alsnog brengen, toen mijn ijs al bijna op was. Er zat trouwens ook geen lepel bij het ijs, dat waren ze ook vergeten.
Mijn man had baklava, maar die was ook niet erg lekker. Veel te slap. Als afsluiter dan koffie, maar die had
gewoon een vieze smaak. Verder zat ik me ontzettend te ergeren aan die vrouw, die ook bediende. Die stond
op een gegeven moment minstens 10 minuten met 2 andere gasten te praten, terwijl ik de rekening wilde hebben. Kortom, ik vond het waardeloos, en zal niet zo snel hier meer gaan eten.
mees de jong .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heerlijke gyrosschotel, garnalen in knoflooksaus en een griekse salade besteld, het was heerlijk.
En de mensen zijn vriendelijk, het was net in de begin periode dus alles was nog wennen, maar het was echt top.