Mister Pita

Corsicalaan 27 3059 Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Mister Pita

De Griekse warmte komt u hier tegemoet! Smaakvol ingericht restaurant met toepasselijke muziek, goed gekozen decoraties en met een prettige bediening. Superverse gerechten, goed gegrild vlees met een verfijnde smaak. Genieten dus in het Rotterdamse stadsdeel Prins Alexander. Maak kennis met de verrassende gerechten in restaurant Mister Pita, met of zonder reservering, of laat je verwennen door aan huis bezorgde spannende Mediterrane gerechten en verleidelijke Griekse schotels. Altijd vers en aantrekkelijk gepresenteerd.

Meer informatie over restaurant Mister Pita

jac P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We konden erg goed praten en de tussen pose ven het op dienen was goed en de bediening was ook ruim voldoende.
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
jvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vera G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Hele fijne sfeer en heerlijk gegeten.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
AH restaurant menu. Ruime keuze. Drie gangen menu. Vooraf tomatensoep en gebakken inktvisringen. Soep prima. Inktvisringen waren wat lauw. Hoofdgerecht zeebaars en mousaka. Zeebaars uitstekend. Mousaka ook qua smaak. Voor een ovenschotel had het best wat warmer gekund, zodat je ook bij de laatste happen nog het idee hebt dat je met een warm gerecht bezig bent. Nagerecht walnoottaart en dame blanche. Beide wat teleurstellend. Leuk om hier eens gegeten te hebben, maar beslist geen zaak om een avond gezellig te eten met familie of vrienden.
kieboom48 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Waarin een klein restaurant groot in kan zijn. Alles klopte van een gezellige Griekse sfeer tot en met heerlijke Griekse gerechten en drankjes en dat alles om de hoek van het gezelligste strand van Rotterdam.
Wij komen zeker terug !!!
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk eten! Alsof je even in Griekenland bent!
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Eindelijk de gelegenheid na de positieve recensies om te reserveren en wij hebben heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Lekker gegeten,voldoende keuze uit het ah menu en heel vriendelijk en gastvrij personeel. Aanrader om een keer naartoe te gaan.
Marian G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Wij zijn er voor de tweede keer gaan eten en het was weer goed. De bediening is zeer vriendelijk en een gezellige sfeer.
Jantine V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Voor deze aktie , was het uitstekend , ruime menu keuze. Aardige bediening . Kleinschalig restaurant . De tonijnsalade had ik me anders voorgesteld ,was meer een slaatje.
j.overtoom .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Sfeervol klein restaurant, goede attente bediening, geen opmerkingen over het 3 gangen menu en veel keuze uit de aangeboden menu's.
Kortom er mankeerde niets aan.
corahoppenbrouwers A.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar. Gaan zeker hier nog eens terug.
Simone L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Teveel tafels in een te kleine ruimte. Deze zaak verdient meer vierkante meters! Eten en sfeer is prima, bediening is vlot. Omdat het een open keuken betreft en het restaurant zo klein is maakt het veel te rumoerig. Jammer!
cul .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten en volop keuze . Knus en schoon. En wat een vriendelijk personeel! Een echte aanrader!
Wij gaan zeker een keer terug!
vdweiden .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Voor het eerst hier wezen eten met AH restaurant actie, hiervoor wisten wij niet dat hier een Grieks restaurant zat.
Klein restaurant, niet wat we hadden verwacht.
Maar wat een verrassing, we werden hartelijk ontvangen en op onze wenken bediend door het personeel.
Aangegeven dat we geen haast hadden en de gerechten werden pas gebracht wanneer wij aangaven dat we de volgende gang wilden hebben.
Alles was perfect, tot de fles wijn toe.
Is absoluut voor herhaling vatbaar.
Judiedepudie .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Op zich hebben we redelijk goed gegeten, al waren de gerechten vrij standaard. Het nagerecht viel tegen: de drie bolletjes ijs bestond meer uit slagroom dan uit ijs, met een lullig wafeltje er bovenop. De baklava was smaakvol maar erg taai. De ambiance was niet geweldig. De baas (denk ik) en het personeel zaten aan één tafel in de hoek, met elkaar te kletsen of aan de bar te hangen. Ik vind dat heel apart en komt m.i. niet professioneel over. Mijn partner zat met zijn gezicht naar de bar waar hij telkens zag hoe bezorgpersoneel in en uit liep naar de keuken erachter waar de tl-verlichting en een nooduitgang-bord erg zichtbaar waren. Het gaf een rommelige indruk. Op de vraag welk visgerecht aan te bevelen was gaf de ober het antwoord dat hij zelf geen viseter was, dus het niet wist. Kortom: leuk om een keer gegeten te hebben, maar niet voor herhaling vatbaar.
Herma M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017