Mister Nelson

Meer informatie over restaurant Mister Nelson

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Mister Nelson

• Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prima gegeten. had wij mij betreft iets hoger op smaak gebracht mogen worden. Mooie grote open en eerlijke keuken. Iets te duur naar mijn smaak. Toen ik bij de kassa stond ging een jonge serveerster uit haar dak toen een klein kind krijste. Op mijn opmerking dat t niet gepast was haar emoties daaromtrent te laten gaan in het bijzijn van andere klanten, nam ze de opmerking ter harte maar zag me daarna toch niet meer staan. Beetje in haar wiek geschoten waarschijnlijk. Niet erg professioneel. Door iets ouder personeel zeer vriendelijk en correct geholpen en bediend. Wel de moeite van het ontdekken waard
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We vonden de twee persoonsbedden niet erg comfortabel. De toppers schoven zelfs bij stilliggen weg. Een twee persoons topper zou stukken beter zijn. En de verwarming maakte teveel geluid. Verder lekker gegeten en de douche was erg fijn en mooi. We geven ons verblijf een 7,5.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
We hadden een gezellige avond, met fantastisch eten. Voor herhaling vatbaar!
Twan B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Erg lekker gegeten en genoten van de service die geboden werd.

Door de servicegerichtheid van het bedienend personeel en keuken konden wij genieten van een gerecht waar we wel zin in hadden maar niet (meer) op de kaart stond.

Super!
Enya141259 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het was aan de frisse kant voor ons had het wat warmer mogen zijn. Eten was lekker. Personeel erg vriendelijk.
Een fijne sfeer een mooi restaurant. We hebben er van genoten.
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prijs/kwaliteit staan niet in verhouding. Vlees (staartstuk) was niet helemaal mals, deels taai. In sorbet ijzige stukjes. Bediening vriendelijk, maar niet oplettend.
bijl2 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Prachtige lokatie, vriendelijk personeel, maar voor minder geld kun je in Oss-City gemakkelijk eten.
De kamer is een verademing en de bar uitermate gastvrij en gezellig.
Naam W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
In de krant staat een aanbieding voor 3 gangen voor 23,00 alleen op de rekening blijkt dat dat ineens 29,00 is. De gerechten worden geserveerd op een hele onhandige houten plank waar alles vanaf valt. Voor 5,95 was het mogelijk een uitgebreide broodplank te bestellen. Dit hield in te dikke oneetbare hompen brood en 2 bakjes met boter en tapenade die nog niet eens genoeg waren om een halve snee brood mee te besmeren. Het eten was ook niet smaakvol. Gegrilde portobello verborgen in tagliatelle met saus...je kunt dan beter gewoon champignons nemen lijkt me. Als klap op de vuurpijl was het alleen mogelijk om te betalen met pin als je eerst een bedrag voor een fooi intoetste. Voor dit restaurant dus geen fooi en ook zien ze ons hier nooit meer terug.