Mister Nelson

Nelson Mandelaboulevard 22 5342 CN Oss Nederland Kaart

Over het restaurant Mister Nelson

Mister Nelson in Oss: hét Big Green Egg & Grill restaurant. Hoofdbestanddelen zijn kip en rundvlees. Daarnaast is er ook vis, vegetarisch of vegan op de kaart, met elke dag andere specials. Bijna al de gerechten worden bereid op de grill of Big Green Egg en smaakvol gepresenteerd op een stoere houten plank met sausjes en dressings, om samen van te genieten.

Osse knipoog
Iedere gast kan gebruik maken van de saladbar met trendy superfoods. De grasmat van het naast gelegen FC Oss zie je terug in de presentatie van de saladebar. In de dessert corner kan de gast zelf een ijsje tappen of dessert kiezen en in de kids corner kunnen kinderen zich uitstekend vermaken. Bovendien staat in het restaurant een messenblok waaruit iedere gast een eigen dinermes kan trekken; stoer of elegant en met een Osse knipoog.

Dare to Share
Het delen van lekker eten en mooie momenten is waar het om gaat, niet alleen bij het nieuwe concept, maar ook in het leven. ''Eerlijk zullen we alles delen''. Bij Restaurant Mister Nelson zal je dit zeker terug vinden. Een plank vol eten om samen te delen. Hebben jullie gekozen? Wordt het kip, vlees of do you 'dare to be different'?

De deuren van Mister Nelson staan zowel 's middags als 's avonds open. Daartussenin borrel je een eind weg in de lounge. Parkeren is gratis. Met lekker weer is er het overdekte terras op de eerste verdieping met uitzicht over boulevard en park.

Meer informatie over restaurant Mister Nelson

Bushalte op loopafstand
  • Kom je met de auto?
    Naast het Fc Oss stadion, gelegen op de Talentencampus.
  • : Gratis parkeren op het terrein

11.00 tot 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Mister Nelson

inez0909 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
We hadden Dare to Share, een leuk concept. Helaas was de beef -als medium besteld- te doorbakken.
Het visgerecht was aangevuld met een klein kippenpootje, dat vond ik beneden niveau.
Verder alles lekker en gezellig!
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Prijs/kwaliteit verhouding klopt niet. Eten was niets mits mee, bediening kan nog wel wat leren. Maar de prijs te hoog voor dit c
B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Lekker eten, gezellige tafel met leuk uitzicht op de voetbalvelden maar drankjes werden niet veel aangeboden dus daar had het restaurant meer uit kunnen halen.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
het was lekker eten. alleen de kip was niet helemaal gaar van binnen maar dat werd netjes opgelost, en de bediening was ook goed alleen de dessertcorner was erg aan de prijs
BB43 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Gezellige tent. Goed eten vriendelijke bediening. Menu kaart is uitgebreid dus voor iedereen iets. Kom zeker nog eens langs
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
heerlijk eten, erg vriendelijk personeel. Niet rumoerig en leuk ingericht. Sfeervol ! Komen zeker terug !
Evy D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Wij hebben een 3 gangenmenu genomen. Eten lekker en mooi gepresenteerd. Vlotte bediening.
Toen we onze drank bestelden werd gevraagd of we een broodmandje wensten. Wij dachten dat dit gratis was toen we afrekenden stond er 6 euro extra bij!! Dit vonden wij nie kunnen!
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Zeer lekker gegeten! Ook de bediening was vriendelijk en kundig. Ook vonden wij het leuk dat de keuken open is en je gewoon een kijkje kunt nemen tijdens het koken.
Gaan er zeker nog eens terug!
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Ivm huwelijksjubileum etentje gereserveerd bij Mr Nelson om samen met de familie een hapje te eten. Vooraf goede afspraken gemaakt; het zou "een onvergetelijke avond" worden aldus Jordy de floormanager. Helaas; onervaren bediening, verschillende gerechten niet goed bereid, geen communicatie met de bediening (is alles naar wens?), zelf op zoek gaan naar een ober om drinken te bestellen. Inderdaad onvergetelijk, maar niet zoals we het zelf hadden bedacht. Na ons beklag hierover wordt het zeer ondermaats afgehandeld. Een gemiste kans; wij komen niet meer terug.
Kristy B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken.
Personeel was vriendelijk en duidelijk.
Alleen het plafond zag er niet mooi afgewerkt uit boven de keuken (tie rips duidelijk zichtbaar, had beter afgewerkt mogen zijn.)
Al bij al een aanrader.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prima gegeten. had wij mij betreft iets hoger op smaak gebracht mogen worden. Mooie grote open en eerlijke keuken. Iets te duur naar mijn smaak. Toen ik bij de kassa stond ging een jonge serveerster uit haar dak toen een klein kind krijste. Op mijn opmerking dat t niet gepast was haar emoties daaromtrent te laten gaan in het bijzijn van andere klanten, nam ze de opmerking ter harte maar zag me daarna toch niet meer staan. Beetje in haar wiek geschoten waarschijnlijk. Niet erg professioneel. Door iets ouder personeel zeer vriendelijk en correct geholpen en bediend. Wel de moeite van het ontdekken waard
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We vonden de twee persoonsbedden niet erg comfortabel. De toppers schoven zelfs bij stilliggen weg. Een twee persoons topper zou stukken beter zijn. En de verwarming maakte teveel geluid. Verder lekker gegeten en de douche was erg fijn en mooi. We geven ons verblijf een 7,5.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
We hadden een gezellige avond, met fantastisch eten. Voor herhaling vatbaar!
Twan B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Erg lekker gegeten en genoten van de service die geboden werd.

Door de servicegerichtheid van het bedienend personeel en keuken konden wij genieten van een gerecht waar we wel zin in hadden maar niet (meer) op de kaart stond.

Super!
Enya141259 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het was aan de frisse kant voor ons had het wat warmer mogen zijn. Eten was lekker. Personeel erg vriendelijk.
Een fijne sfeer een mooi restaurant. We hebben er van genoten.
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prijs/kwaliteit staan niet in verhouding. Vlees (staartstuk) was niet helemaal mals, deels taai. In sorbet ijzige stukjes. Bediening vriendelijk, maar niet oplettend.
bijl2 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Prachtige lokatie, vriendelijk personeel, maar voor minder geld kun je in Oss-City gemakkelijk eten.
De kamer is een verademing en de bar uitermate gastvrij en gezellig.
Naam W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
In de krant staat een aanbieding voor 3 gangen voor 23,00 alleen op de rekening blijkt dat dat ineens 29,00 is. De gerechten worden geserveerd op een hele onhandige houten plank waar alles vanaf valt. Voor 5,95 was het mogelijk een uitgebreide broodplank te bestellen. Dit hield in te dikke oneetbare hompen brood en 2 bakjes met boter en tapenade die nog niet eens genoeg waren om een halve snee brood mee te besmeren. Het eten was ook niet smaakvol. Gegrilde portobello verborgen in tagliatelle met saus...je kunt dan beter gewoon champignons nemen lijkt me. Als klap op de vuurpijl was het alleen mogelijk om te betalen met pin als je eerst een bedrag voor een fooi intoetste. Voor dit restaurant dus geen fooi en ook zien ze ons hier nooit meer terug.