Mister Nelson

Nelson Mandelaboulevard 22 5342 CN Oss Nederland Kaart

Over het restaurant Mister Nelson

Mister Nelson in Oss: hét Big Green Egg & Grill restaurant. Hoofdbestanddelen zijn kip en rundvlees. Daarnaast is er ook vis, vegetarisch of vegan op de kaart, met elke dag andere specials. Bijna al de gerechten worden bereid op de grill of Big Green Egg en smaakvol gepresenteerd op een stoere houten plank met sausjes en dressings, om samen van te genieten.

Osse knipoog
Iedere gast kan gebruik maken van de saladbar met trendy superfoods. De grasmat van het naast gelegen FC Oss zie je terug in de presentatie van de saladebar. In de dessert corner kan de gast zelf een ijsje tappen of dessert kiezen en in de kids corner kunnen kinderen zich uitstekend vermaken. Bovendien staat in het restaurant een messenblok waaruit iedere gast een eigen dinermes kan trekken; stoer of elegant en met een Osse knipoog.

Dare to Share
Het delen van lekker eten en mooie momenten is waar het om gaat, niet alleen bij het nieuwe concept, maar ook in het leven. ''Eerlijk zullen we alles delen''. Bij Restaurant Mister Nelson zal je dit zeker terug vinden. Een plank vol eten om samen te delen. Hebben jullie gekozen? Wordt het kip, vlees of do you 'dare to be different'?

De deuren van Mister Nelson staan zowel 's middags als 's avonds open. Daartussenin borrel je een eind weg in de lounge. Parkeren is gratis. Met lekker weer is er het overdekte terras op de eerste verdieping met uitzicht over boulevard en park.

Meer informatie over restaurant Mister Nelson

Bushalte op loopafstand
  • Kom je met de auto?
    Naast het Fc Oss stadion, gelegen op de Talentencampus.
  • : Gratis parkeren op het terrein

11.00 tot 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Mister Nelson

Julien L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
dare and chare diner was super zowel als de verassing diner niets op aan te merken ...en de verrassing na het eten voor mijn verjaardag was mooi geserveerd met het nagerecht .. het ontbijt was simpel maar alles was aanwezig om en lekker ontbijt te hebben ook al ben ik al tevreden met spek en eieren.. de bediening was heel behulpzaam 10/10 voor jullie allemaal de bar inbegrepen . Vriendelijke groeten Julien Langen en Martine Flamaing
Julien L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Ik was aangenaam verrast van de ontvangst , de kamer haar moderne stijl en netheid ervan het ontbijt was lekker en ons verassing diner was perfect zowel als de care en share diner ... samen gevat ik had niets aan te merken .. en tip ... en klein frigo op de kamer denk ik in de zomer wel nuttig zou zijn . mvg Julien Langen
V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Wij hadden met z'n alle het idee dat alles wat fout kon gaan ging fout. We waren 10 minuten later dan de tijd die wij hadden gereserveerd dus netjes gebeld. Er zouden 2 personen nog ietsje later komen geen probleem was dit. Echter ging de bediening ervan uit dat wij ook wilde wachten met de drankjes (zonder dit te vragen) dus na 20 minuten wachten ben ik zelf maar gaan vragen of wij wat drinken mochten bestellen. Toen we compleet waren gingen we bestellen, ik heb dit restaurant uitgezocht vanwege zijn sharing plates. Dus wij hadden in totaal 1 kip plank en 2 kip en beef planken besteld, de bediening vroeg ons nog of het een lastige bestelling zou gaan worden dus na 4 keer herhaald te hebben wat we wilde hebben kwam er dus het verkeerde op onze tafel. 2 kip planken en 1 kip en beef plank. Aangegeven dat dit dus fout was en toen kwam de bediening zeggen dat de kip plank 2 keer besteld was.... en dat die samen was gevoegd..... (dat had nooit gekund want daar lag maar bv 1 kippenpoot op 2 kipstukjes en wat gehaktballetjes. Naar ons idee dus voor 1 persoon) dus na wat gesteggel zou er een extra kip en beef plank komen. Komt de bediening met nog een kip plank aan..... weer aangegeven dat dit een kip en beef plank moest zijn..... weer weg. komen ze terug geven ze aan dat we die kip plank ook krijgen en er nog een beef plank bij komt...…. dus dat was voor nu in orde maar..... de kippenpoten waren niet goed gebakken. Het vlees bleef op het bot zitten en was helemaal nog rose/rood. Bij mijn schoonvader kwam er zelfs nog bloed uit de poot. We wilde geen zeikerds zijn want we hadden het idee dat de bediening dat ons al vond maar toch vonden wij dat de kok dit moest weten. Bediening viel gelijk in de verdediging dus wij zeiden geef dit aan de kok door verder niks aan de hand. Komt ze vervolgens terug zegt ze: de kok geeft aan dat dit niet rauw is maar pezen...…. Ging ze een discussie aan waarbij wij op een gegeven moment zeiden laat maar zitten het is goed zo. We hebben hier geen toetje genomen we zijn naar de mc Donalds geweest voor een ijsje. We hebben de rekening gevraagd en toen waren er ter compensatie 4 dranken afgehaald, netjes maar wij gaan hier nooit meer heen! (gehaktballetjes en biefstuk waren wel heel erg lekker net als de patatjes)
Gerard A.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Goede bediening, leuke ambiance en vooral lekker eten.
Harrie G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
We zijn vlak na de opening een keer geweest en toen viel het ons een beetje tegen.
Maar gisteravond was alles lekker en we zijn zeker van plan om op korte termijn nog een keer terug te komen.
Pettry M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Super leuke sfeer, heerlijk gegeten.
Alleen met vijven 3 dezelfde gerechten delen..... dat is toch niet altijd handig.
ik zou gewoon iets minder variatie, maar wel het aantal dezelfde gerechten aanpassen aan het aantal gasten.
sommige gerechten zijn om te delen dan ook net iets te weinig. (pulled pork)
maar laat vooral de carpaccio niet weg. die is heerlijk!!
Laura Q.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Shared dining concept bij Mr. Nelson is lekker uitgebreid; veel verschillende soorten vlees. Om je vingers bij af te likken!
Gerlof V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heerlijke gerechten voor een goede prijs. Vriendelijk personeel met wisselende deskundigheid. Heerlijke potato dippers!!!
Gerlof V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Aardige gastvrouw en gastheer met goede kennis van zaken. Duidelijke uitleg over de mogelijkheden bij Dare to Share. De aardappeltjes in de zak waren bijzonder lekker. Helaas wilde de kok het geheim van bereiding niet prijsgeven :-).
De gastvrouw wist veel over de dranken en gerechten en kon ook leuke aanbevelingen doen over de stad Oss,
Dit restaurant is zeker een aanrader qua eten. De entourage is industriële bouw, waar wij niet zo weg van zijn. Maar dat is subjectief.
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Gezellige accommodatie, heel vriendelijk personeel en het eten is voortreffelijk.
Alleen jammer ( voor de niet zo snelle eters) dat er geen schotelverwarmers gebruikt worden voor het vlees
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Wij hadden gereserveerd voor eten op het terras.Dat kon ook, maar er werd meegedeeld in het zicht te gaan zitten, wat een beetje raar overkwam. Het eten was goed en er werd gevraagd of we koffie of en thee wilden,vroegen wij of we een dessert konden bestellen. Dit duurde heel lang omte horen te krijgen wat er mogelijk was. Daarom hebben we maar naar de rekening gevraagd. Vandaar ...
Els en Hans V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Vanavond gegeten bij Restaurant mister Nelson in Oss. Mijn partner vroeg om welk soort bier het ging, serveerster zei: gewoon bier! Bleek achteraf een halve liter 8,5% Belgisch bier te zijn! We hebben ruim 15 minuten moeten wachten op het drankje buiten op het terras.Toen mochten we zelf binnen een tafeltje uitzoeken. De ober vroeg: wilt u wat drinken terwijl we al een flesje rosé bij hem hadden besteld. Het eten was heerlijk, niks op aan te merken en goede kwaliteit.
De entourage laat echter te wensen over. Er brandde geen kaarsje op de tafel, er werd na het hoofdgerecht niet afgeruimd, zodat we het toetje moesten eten op een nog volle tafel. Er was geen aandacht voor de gasten terwijl het niet druk was in het restaurant. Nogmaals, het eten zeer goed. De bediening en entourage laat behoorlijk wat steken vallen. Jammer! Daarom de beoordeling van slechts 2 sterren.
Michelle En Rick V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Prima gegeten.
Vriendelijk personeel en heerlijk mals vlees van het "groene eitje" met het "dare to share" principe.
Volgende keer eens een van de burgers proberen.
Kristel S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
zeer matig ,gerechten niet veel bijzonders , nogal vlak van smaak , share gerecht genomen , weinig voor 3 personen ; kortom niet voor herhaling vatbaar
Maike D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Om onze trouwdag te vieren zijn we naar Mister Nelson geweest. Beiden zijn we vleeseters en het 'Dare to Share' concept sprak ons erg aan. Bij onze aankomst kregen we een glaasje bubbels van het huis om onze trouwdag te vieren. Dat was een erg mooi persoonlijk tintje aan onze aankomt en werd door ons erg gewaardeerd. We konden buiten op het terras terecht waar nog plaats genoeg was.

Mister Nelson presenteert zich als een restaurant voor de bourgondiër en we kozen voor een 'Chicken en Beef Dare to Share plank', welke op de menukaart omschreven was als 'een plank met grote stukken vlees of kip om samen te delen'. Wat een teleurstelling toen ons eten gebracht werd. Voor 2 personen lag er 1 kippenpoot op, 2 entrecote lapjes ten grootte van een filetlapje van Lidl, twee erg kleine biefstukjes en twee kipgehaktballetjes iets groter dan soepballen. Dit alles aangekleed met wat gegrilde groenten, dit ook niet veel. Het kleine zakje met gebakken aardappel viel ook tegen. Al met al, een plank vol was het zeker niet. En €21,50 per persoon erg duur voor gourmetformaat vlees en 1 kippenpoot voor 2 personen. Heel erg teleurstellend.

We hebben heerlijk gegeten. Al het vlees was perfect gegaard, de bediening was vriendelijk en oplettend. We zijn alleen met honger naar huis gegaan. Daar het hoofdgerecht teleurstellend weinig was hebben we elders een ijsje gegeten, we wilde het er niet op wagen. We zullen Mister Nelson niet aanraden bij vrienden en bekenden. Het concept schept verwachtingen die, in ons optiek, niet worden waargemaakt. Dit heeft niets te maken met de kwaliteit van het eten, daar valt niets op af te dingen. Voor ons in elk geval geen tweede keer.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Slecht, slecht, slecht!!
Met vijf collega’s borrel gedronken. Er stond niets klaar, zoek maar een tafel uit en zet er maar een stoel bij (huh dat is toch jouw taak)?
Borrelhapjes besteld voor vijf personen, er kwam een plank met 4 bitterballen en twee kipkluifjes en een paar kaasblokjes (huh voor vijf personen!!
Bij tweede keer bestellen aangegeven dat we voor vijf personen borrelhapjes wilden, wat bleek er waren nog 3 (?!) plakjes lauwwarme worst bij gelegd.
Zeer, zeer slecht! Volgende borrel gewoon weer gezellig in de stad!!
Geert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
misschien iets sneller afruimen wanneer het brood vooraf gedaan is en het hoofdgerecht komt....die plank bleef maar (in de weg) staan! Tot we hem zelf maar op een leeg tafeltje achter ons hadden gezet! Zo ook lege glazen en flesjes....
Chantal L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Mooi net restaurant en erg vriendelijke bediening, heerlijk gegeten, geweldig het concept dare to share! Genoeg keuze in menu.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
We hadden Dare to Share, een leuk concept. Helaas was de beef -als medium besteld- te doorbakken.
Het visgerecht was aangevuld met een klein kippenpootje, dat vond ik beneden niveau.
Verder alles lekker en gezellig!
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Prijs/kwaliteit verhouding klopt niet. Eten was niets mits mee, bediening kan nog wel wat leren. Maar de prijs te hoog voor dit c