Mister Nelson

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Mister Nelson

Enya141259 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het was aan de frisse kant voor ons had het wat warmer mogen zijn. Eten was lekker. Personeel erg vriendelijk.
Een fijne sfeer een mooi restaurant. We hebben er van genoten.
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prijs/kwaliteit staan niet in verhouding. Vlees (staartstuk) was niet helemaal mals, deels taai. In sorbet ijzige stukjes. Bediening vriendelijk, maar niet oplettend.
bijl2 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Prachtige lokatie, vriendelijk personeel, maar voor minder geld kun je in Oss-City gemakkelijk eten.
De kamer is een verademing en de bar uitermate gastvrij en gezellig.
Naam W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
In de krant staat een aanbieding voor 3 gangen voor 23,00 alleen op de rekening blijkt dat dat ineens 29,00 is. De gerechten worden geserveerd op een hele onhandige houten plank waar alles vanaf valt. Voor 5,95 was het mogelijk een uitgebreide broodplank te bestellen. Dit hield in te dikke oneetbare hompen brood en 2 bakjes met boter en tapenade die nog niet eens genoeg waren om een halve snee brood mee te besmeren. Het eten was ook niet smaakvol. Gegrilde portobello verborgen in tagliatelle met saus...je kunt dan beter gewoon champignons nemen lijkt me. Als klap op de vuurpijl was het alleen mogelijk om te betalen met pin als je eerst een bedrag voor een fooi intoetste. Voor dit restaurant dus geen fooi en ook zien ze ons hier nooit meer terug.