Mister Nelson

Nelson Mandelaboulevard 22 5342 CN Oss Nederland Kaart

Over het restaurant Mister Nelson

Mister Nelson in Oss: hét Big Green Egg & Grill restaurant. Hoofdbestanddelen zijn kip en rundvlees. Daarnaast is er ook vis, vegetarisch of vegan op de kaart, met elke dag andere specials. Bijna al de gerechten worden bereid op de grill of Big Green Egg en smaakvol gepresenteerd op een stoere houten plank met sausjes en dressings, om samen van te genieten.

Osse knipoog
Iedere gast kan gebruik maken van de saladbar met trendy superfoods. De grasmat van het naast gelegen FC Oss zie je terug in de presentatie van de saladebar. In de dessert corner kan de gast zelf een ijsje tappen of dessert kiezen en in de kids corner kunnen kinderen zich uitstekend vermaken. Bovendien staat in het restaurant een messenblok waaruit iedere gast een eigen dinermes kan trekken; stoer of elegant en met een Osse knipoog.

Dare to Share
Het delen van lekker eten en mooie momenten is waar het om gaat, niet alleen bij het nieuwe concept, maar ook in het leven. ''Eerlijk zullen we alles delen''. Bij Restaurant Mister Nelson zal je dit zeker terug vinden. Een plank vol eten om samen te delen. Hebben jullie gekozen? Wordt het kip, vlees of do you 'dare to be different'?

De deuren van Mister Nelson staan zowel 's middags als 's avonds open. Daartussenin borrel je een eind weg in de lounge. Parkeren is gratis. Met lekker weer is er het overdekte terras op de eerste verdieping met uitzicht over boulevard en park.

Meer informatie over restaurant Mister Nelson

Bushalte op loopafstand
  • Kom je met de auto?
    Naast het Fc Oss stadion, gelegen op de Talentencampus.
  • : Gratis parkeren op het terrein

7,2

Jouw recensie over het restaurant Mister Nelson

Riet V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Gezellige accommodatie, heel vriendelijk personeel en het eten is voortreffelijk.
Alleen jammer ( voor de niet zo snelle eters) dat er geen schotelverwarmers gebruikt worden voor het vlees
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Wij hadden gereserveerd voor eten op het terras.Dat kon ook, maar er werd meegedeeld in het zicht te gaan zitten, wat een beetje raar overkwam. Het eten was goed en er werd gevraagd of we koffie of en thee wilden,vroegen wij of we een dessert konden bestellen. Dit duurde heel lang omte horen te krijgen wat er mogelijk was. Daarom hebben we maar naar de rekening gevraagd. Vandaar ...
Els en Hans V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Vanavond gegeten bij Restaurant mister Nelson in Oss. Mijn partner vroeg om welk soort bier het ging, serveerster zei: gewoon bier! Bleek achteraf een halve liter 8,5% Belgisch bier te zijn! We hebben ruim 15 minuten moeten wachten op het drankje buiten op het terras.Toen mochten we zelf binnen een tafeltje uitzoeken. De ober vroeg: wilt u wat drinken terwijl we al een flesje rosé bij hem hadden besteld. Het eten was heerlijk, niks op aan te merken en goede kwaliteit.
De entourage laat echter te wensen over. Er brandde geen kaarsje op de tafel, er werd na het hoofdgerecht niet afgeruimd, zodat we het toetje moesten eten op een nog volle tafel. Er was geen aandacht voor de gasten terwijl het niet druk was in het restaurant. Nogmaals, het eten zeer goed. De bediening en entourage laat behoorlijk wat steken vallen. Jammer! Daarom de beoordeling van slechts 2 sterren.
Michelle En Rick V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Prima gegeten.
Vriendelijk personeel en heerlijk mals vlees van het "groene eitje" met het "dare to share" principe.
Volgende keer eens een van de burgers proberen.
Kristel S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
zeer matig ,gerechten niet veel bijzonders , nogal vlak van smaak , share gerecht genomen , weinig voor 3 personen ; kortom niet voor herhaling vatbaar
Maike D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Om onze trouwdag te vieren zijn we naar Mister Nelson geweest. Beiden zijn we vleeseters en het 'Dare to Share' concept sprak ons erg aan. Bij onze aankomst kregen we een glaasje bubbels van het huis om onze trouwdag te vieren. Dat was een erg mooi persoonlijk tintje aan onze aankomt en werd door ons erg gewaardeerd. We konden buiten op het terras terecht waar nog plaats genoeg was.

Mister Nelson presenteert zich als een restaurant voor de bourgondiër en we kozen voor een 'Chicken en Beef Dare to Share plank', welke op de menukaart omschreven was als 'een plank met grote stukken vlees of kip om samen te delen'. Wat een teleurstelling toen ons eten gebracht werd. Voor 2 personen lag er 1 kippenpoot op, 2 entrecote lapjes ten grootte van een filetlapje van Lidl, twee erg kleine biefstukjes en twee kipgehaktballetjes iets groter dan soepballen. Dit alles aangekleed met wat gegrilde groenten, dit ook niet veel. Het kleine zakje met gebakken aardappel viel ook tegen. Al met al, een plank vol was het zeker niet. En €21,50 per persoon erg duur voor gourmetformaat vlees en 1 kippenpoot voor 2 personen. Heel erg teleurstellend.

We hebben heerlijk gegeten. Al het vlees was perfect gegaard, de bediening was vriendelijk en oplettend. We zijn alleen met honger naar huis gegaan. Daar het hoofdgerecht teleurstellend weinig was hebben we elders een ijsje gegeten, we wilde het er niet op wagen. We zullen Mister Nelson niet aanraden bij vrienden en bekenden. Het concept schept verwachtingen die, in ons optiek, niet worden waargemaakt. Dit heeft niets te maken met de kwaliteit van het eten, daar valt niets op af te dingen. Voor ons in elk geval geen tweede keer.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Slecht, slecht, slecht!!
Met vijf collega’s borrel gedronken. Er stond niets klaar, zoek maar een tafel uit en zet er maar een stoel bij (huh dat is toch jouw taak)?
Borrelhapjes besteld voor vijf personen, er kwam een plank met 4 bitterballen en twee kipkluifjes en een paar kaasblokjes (huh voor vijf personen!!
Bij tweede keer bestellen aangegeven dat we voor vijf personen borrelhapjes wilden, wat bleek er waren nog 3 (?!) plakjes lauwwarme worst bij gelegd.
Zeer, zeer slecht! Volgende borrel gewoon weer gezellig in de stad!!
Geert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
misschien iets sneller afruimen wanneer het brood vooraf gedaan is en het hoofdgerecht komt....die plank bleef maar (in de weg) staan! Tot we hem zelf maar op een leeg tafeltje achter ons hadden gezet! Zo ook lege glazen en flesjes....
Chantal L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Mooi net restaurant en erg vriendelijke bediening, heerlijk gegeten, geweldig het concept dare to share! Genoeg keuze in menu.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
We hadden Dare to Share, een leuk concept. Helaas was de beef -als medium besteld- te doorbakken.
Het visgerecht was aangevuld met een klein kippenpootje, dat vond ik beneden niveau.
Verder alles lekker en gezellig!
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Prijs/kwaliteit verhouding klopt niet. Eten was niets mits mee, bediening kan nog wel wat leren. Maar de prijs te hoog voor dit c
B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Lekker eten, gezellige tafel met leuk uitzicht op de voetbalvelden maar drankjes werden niet veel aangeboden dus daar had het restaurant meer uit kunnen halen.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
het was lekker eten. alleen de kip was niet helemaal gaar van binnen maar dat werd netjes opgelost, en de bediening was ook goed alleen de dessertcorner was erg aan de prijs
BB43 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Gezellige tent. Goed eten vriendelijke bediening. Menu kaart is uitgebreid dus voor iedereen iets. Kom zeker nog eens langs
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
heerlijk eten, erg vriendelijk personeel. Niet rumoerig en leuk ingericht. Sfeervol ! Komen zeker terug !
Evy D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Wij hebben een 3 gangenmenu genomen. Eten lekker en mooi gepresenteerd. Vlotte bediening.
Toen we onze drank bestelden werd gevraagd of we een broodmandje wensten. Wij dachten dat dit gratis was toen we afrekenden stond er 6 euro extra bij!! Dit vonden wij nie kunnen!
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Zeer lekker gegeten! Ook de bediening was vriendelijk en kundig. Ook vonden wij het leuk dat de keuken open is en je gewoon een kijkje kunt nemen tijdens het koken.
Gaan er zeker nog eens terug!
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Ivm huwelijksjubileum etentje gereserveerd bij Mr Nelson om samen met de familie een hapje te eten. Vooraf goede afspraken gemaakt; het zou "een onvergetelijke avond" worden aldus Jordy de floormanager. Helaas; onervaren bediening, verschillende gerechten niet goed bereid, geen communicatie met de bediening (is alles naar wens?), zelf op zoek gaan naar een ober om drinken te bestellen. Inderdaad onvergetelijk, maar niet zoals we het zelf hadden bedacht. Na ons beklag hierover wordt het zeer ondermaats afgehandeld. Een gemiste kans; wij komen niet meer terug.
Kristy B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken.
Personeel was vriendelijk en duidelijk.
Alleen het plafond zag er niet mooi afgewerkt uit boven de keuken (tie rips duidelijk zichtbaar, had beter afgewerkt mogen zijn.)
Al bij al een aanrader.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prima gegeten. had wij mij betreft iets hoger op smaak gebracht mogen worden. Mooie grote open en eerlijke keuken. Iets te duur naar mijn smaak. Toen ik bij de kassa stond ging een jonge serveerster uit haar dak toen een klein kind krijste. Op mijn opmerking dat t niet gepast was haar emoties daaromtrent te laten gaan in het bijzijn van andere klanten, nam ze de opmerking ter harte maar zag me daarna toch niet meer staan. Beetje in haar wiek geschoten waarschijnlijk. Niet erg professioneel. Door iets ouder personeel zeer vriendelijk en correct geholpen en bediend. Wel de moeite van het ontdekken waard