Mister H.A.M. Burger

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Mister H.A.M. Burger

Anoesjka D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Leuke inrichting, weer eens wat anders. Jammer genoeg was het wel erg koud ondanks dat we bij de verwarming waren gaan zitten.
Ik had een vegetarische burger besteld. Dan is het natuurlijk altijd jammer als er spekjes over de side-salad geserveerd worden, maar ook bovenop de vega burger lag er spek. Eh.... sorry maar dat kan dus echt niet. Na melding hiervan werd de spek eraf gehaald en kreeg ik een nieuw plakje augurk, waar de spek op had gelegen. Een sorry heb ik al helemaal niet gehoord. Niet bepaald een nette manier om hier mee om te gaan. De hamburger van mijn partner was wel in orde. De prijs / kwaliteit verhouding was wel wat scheef, we zouden hier geen €30 voor betalen (2 hamburgers, 2 blikjes fris, 1 side salad en 2 kleine friet). Ter kennismaking hadden we gebruik gemaakt van een Social deal aanbieding, maar voor ons blijft het bij deze ene keer.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijke eerlijke burgers voor een goede prijs! Leuke inrichting en aardige mensen. Bijzondere bieren en frisdrank. Wat wil je nog meer?
Doreen D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Ik heb een BBQ burger genomen, de lekkerste burger in tijden. De frieten zijn echt overheerlijk, de bediening vlot , betrokken en gezellig ongedwongen. Lekkere (gezonde) sapjes. En overheerlijke zelfgemaakte worsten en sausjes . Het is (nog) niet druk. Dus ga met zijn allen eten, het is ook nog eens betaalbaar en een geweldige uitzicht (verrassing)aan de achterkant.
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
De zaak is ingericht als eenvoudige slagerij / delicatessenzaak met achterin een restaurantgedeelte. Er is een leuk zitje aan het raam waar je de Dieze en bootjes onder het pand ziet verdwijnen.
Op de kaart een ruime keuze hamburgers van biologisch vlees uit de streek. Ambachtelijk, rustiek, sappig, erg smaakvol, eerlijk en betaalbaar.
Naast de burgers overigens ook heerlijke ambachtelijke worsten en andere vleeswaar van eigen makelij, aldus de uitbater.