Mister H.A.M. Burger

Vughterstraat 101A 5211 GA Den Bosch Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mister H.A.M. Burger

Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijke eerlijke burgers voor een goede prijs! Leuke inrichting en aardige mensen. Bijzondere bieren en frisdrank. Wat wil je nog meer?
Doreen D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Ik heb een BBQ burger genomen, de lekkerste burger in tijden. De frieten zijn echt overheerlijk, de bediening vlot , betrokken en gezellig ongedwongen. Lekkere (gezonde) sapjes. En overheerlijke zelfgemaakte worsten en sausjes . Het is (nog) niet druk. Dus ga met zijn allen eten, het is ook nog eens betaalbaar en een geweldige uitzicht (verrassing)aan de achterkant.
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
De zaak is ingericht als eenvoudige slagerij / delicatessenzaak met achterin een restaurantgedeelte. Er is een leuk zitje aan het raam waar je de Dieze en bootjes onder het pand ziet verdwijnen.
Op de kaart een ruime keuze hamburgers van biologisch vlees uit de streek. Ambachtelijk, rustiek, sappig, erg smaakvol, eerlijk en betaalbaar.
Naast de burgers overigens ook heerlijke ambachtelijke worsten en andere vleeswaar van eigen makelij, aldus de uitbater.