Mississippi

Meer informatie over restaurant Mississippi

Dagelijks 17.30 - 21.30 uur

• MasterCard , Pin
  • Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Mississippi

Paolo S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Echt anders! Americanse keuken: interessant en met zorg. De gumbo's zijn erg lekker. Helaas niet veel interessante keuze voor vegetariers.
brigitte L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Top restaurant, leuke sfeer en bediening
M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Lekker gegeten in een supergezellige atmosfeer. Het eten was heel goed op smaak en in goede verhouding met de bijgerechten, het was zeker niet te weinig. Obers waren heel behulpzaam met het meedenken en kiezen van drankjes; overall een heel leuke en gezellige avond gehad! We komen er graag nog een keer!
John F.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ondanks moeilijkheden met de binnen verlichting bleef de service goed en ging de aandacht bij de klanten. Eten was lekker. Porties iets groter dan verwacht.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Wij hadden vooraf de its hard to choose plateau om samen te delen. Zeer smaakvol en vooral niet weinig! Als hoofdgerecht hadden wij de spareribs! Om te smullen! De bediening was zeer attent en wij werden hartelijk ontvangen! Wij komen hier zeker nog eens terug!
Glenn H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijk gegeten, mooie locatie en fijne entourage! Vooral de steak was erg lekker, voor 2 personen zeker aan te raden :-)
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Fijne rustige sfeer, gezellig, warm en welkom. Leuk Amerikaans restaurant met goed eten. Grote porties! (positief) Leuke niet-hedendaagse en onbekende gerechten. Zeker een aanrader!
Charlotte Amber B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Best wat potentie maar op een of andere manier niet super sfeervol. Bepaald soort kou en galm waardoor het geen mega gezellige tent was. Het eten was wel oké.
Leontine B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Gezellige plek, zowel voor families als voor vriendengroepen met een verrassende keuken! Voor groepen is een aparte ruimte beschikbaar. Aanwinst voor Amsterdam-Oost.
anniekv .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Heerlijk eten, echt soul food! Gezellig restaurant, aardige bediening. Goeie wijn (hadden de primitivo).
Op gezellig beukenplein
IdeaS .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Gezellige avond. Verrassende soul food gerechten. Er was zelfs een krokodillenburger!! De taco’s lagen wel op een enorme berg sla.
En de borrelhappen waten lekker, maar rommelig gepresenteerd.
Mooie inrichting!!
B J.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
leuke retro bar/restaurant mooie inrichting. grote kaart met veel keuze. als voorgerecht van alles wat, leuke presentatie. de hapjes waren wel wat simpel naar mijn idee. hoofdgerechten Burger XL was perfect gegaard en heerlijk met de BBQ saus en de mooie zachte hamburgerbol. de zalm met spinazie en pompoenpuree waren goed op smaak en zagen er goed uit. spare ribs ook prima! tacos zaten in een soort emmertje, onhandig met eten en bijna niet te snijden. misschien wel wat minder sla onder de tacos.
dessert mud cake was awesome! zeer lekker. bediening goed en sociaal. bedankt voor de lekkere ervaring mississippi.top!
Sera K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Met z'n drieën En ieder een ander gerecht. De ruime portie pasta met onder meer gamba’s was heerlijk, zat een lekker pittige worst in. De hamburger was lekker sappig en zoals dat tegenwoordig te groot om zonder knoeien te eten. De soft shell taco’s met rundvlees was hartig met een zoetige saus die prima bij elkaar pasten. Ze werden geserveerd in een soort emmertje op een bed van salade zonder dressing, waardoor het niet duidelijk was of het om eten of decoratie ging.

Kortom, misschien niet spectaculair maar beslist lekker eten geserveerd door vriendelijk personeel in een heel prettige omgeving.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Vriendelijk personeel, eten was goed op smaak en werd rap geserveerd!
Anton W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Gisteren 28-12-2017 op de bonnefooi naar binnengestapt om uit te proberen hoe de keuken is. Vriendelijk ontvangen duurde even voordat wij ons drankje kregen en bij het drankje opnemen gelijk bestelling doorgegeven. Als bites chicken in a basket met home made pickels en Buffalo wings saus, Missisippi caesar, Quesadilla with pulled beef. Chicken in a basket duurde meer dan een half uur voor 5 kipkluifjes gebakken (te hard gebakken) met een sausje van wat is hiervan de toegevoegde waarde. Een paar vleugeltjes bakken met wat kruiden hoeft geen half uur te duren en was overpriced. Daarna weer een half uur wachten voor de hoofd gerechten. Caesar salade was niet speciaal en de Quesadilla was ook niet echt om over naar huis te schrijven maar, de Jumbo Gumbo dat was een aanfluiting. Groot bord met 2 garnalen, stukjes kipfilet, 2 okra's van nog geen 30 euro cent in stukjes gesneden en bakje rijst zo klein dat je met de Saoto soep krijgt bij de Surinamer. Schijnbaar weet de keuken niet dat Jumbo Gumbo voornamelijk uit Okra's bestaat wat het zo lekker maakt en niet twee stukjes in stukjes gesneden. Ze spelen in omdat het een trendy zaak is maar wat eten betreft en de lange wachttijd daarin zouden zij moeten verbeteren. Leuk om met vrienden en familie een drankje te doen en wat snacks (wat kan daaraan misgaan) mits je niet zolang hoeft te wachten. Zal het over een jaar weer proberen als ze nog bestaan.
inge H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Verschillende gerechten goed van kwaliteit.andere (goedkopere) minder. Intens langzaam personeel. Concept en inrichting zijn top. Nu personeel en gerechten op orde krijgen
Sascha B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Leuke inrichting en sfeer, bediening is vriendelijk maar totaal niet attent, moest telkens veel moeite doen om de aandacht te trekken. Het eten was ok, maar niet meer dan dat. "Cajun fries" waren doodnormale frietjes, niks cajuns aan, miste enkele klassiekers op de kaart uit die regio en het eten dat wij hadden was nogal saai van smaak. Ik kreeg het idee dat de kok zelf nog nooit echt Southern Food heeft gegeten en halfslachtig gegoogled heeft wat men daar eet en daar een Nederlandse versie van heeft gemaakt. Wellicht kinderziektes, maar ik wacht nog zeker half jaartje tot ik het weer eventueel zou proberen daar.
Fenna H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Echt heel gezellig! Super leuk interieur en voor ieder wat op de kaart. De friet alleen wel beetje prijzig voor het kleine bakje. Bediening super aardig. Ik woon om de hoek en kom zeker weten nog vaak terug. Jammer dat ze pas vanaf 4u open zijn want anders ook een top tentje voor koffie.
Martijne N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het eten was heerlijk, bediening vlot en heel aardig. We vonden het in het restaurant alleen een beetje koud!
Simone L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Erg leuk nieuw restaurant! Vrolijke bediening en lekker eten! Leuk om een hapje te eten maar zeker ook gezellig voor alleen een drankje! Top plek!