Mississippi

Beukenplein 50 1091 ML Amsterdam Nederland Kaart
31-202239234

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Fluffy pancakes

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Mississippi

Bus 37, tram 7
  • : Parkeren kan op straat

Dagelijks 16.00- 01.00 uur

• Mastercard , Pin
  • Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Mississippi

Colette R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Heerlijke menukaart, maar voor de Ah actie apart menu met geen/zeer beperkt healthy opties. Wel super gastvrije bediening!
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Lekker gegeten. Ontvangst was hartelijk en de bediening was vriendelijk. Jammer was wel dat ik de restaurantactie van AH had geboekt en bij de bestelling in het restaurant pas werd geconfronteerd met het feit dat Iens de reservering gewoon heeft doorgezet zonder te laten weten dat het restaurant al door zijn capaciteit AH reserveringen heen was. Voelde me dus voor een voldongen feit geplaatst ondanks dat er wel een korting van 20 procent werd verstrekt. Ook bij de Iens reservering was dit vermeld maar ik had liever gezien dat Iens had gemeld dat reservering voor de AH-actie niet mogelijk was geweest. Ik was nu met 6 personen en 20 procent korting was toch iets anders dan voor 6 personen er 3 betalen. Het restaurant treft echter geen blaam en ik adviseer zeker om er te gaan eten. Check wel goed of uw reservering daadwerkelijk de Albert Heijn actie betreft om latere teleurstellingen te voorkomen.
Tony S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Via de AH restaurantactie bij Mississippi terecht gekomen. Wat een domper leek te worden werd een heerlijke ervaring. Op de reis naar het restaurant werden we gebeld dat er door een technisch probleem geen gas was in het restaurant waardoor er een zeer beperkte kaart zou zijn. We zijn er heen gegaan, waren al onderweg, om te kijken wat de beperkte kaart zou bieden. Bij aankomst werden we zeer gastvrij ontvangen en waren er uitgebreide excuses, desondanks besloten we dat het aanbod te beperkt was. Toen we terugliepen naar de auto werden we gebeld dat het euvel verholpen was, dus direct terug gegaan. We hebben genoten van een heerlijk driegangen menu waar duidelijk de Louisiana/TexMex stijl zichtbaar was, prima (grote) porties, heerlijke smaak en prima bediening. De service was excellent, drankje gratis i.v.m. het ongemak. Echt een aanrader! Wij gaan zeker terug.
N.E. D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Super aardig en attent personeel, leuke inrichting en lekker eten! Ook meer dan genoeg.
Dorine S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Goed eten, vriendelijke bediening en tamelijk grote porties.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Vriendelijke bediening en goed eten. Wel grote porties, dus dat is iets om rekening mee te houden bij je bestelling
Angie F.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Het was erg gezellig en lekker gegeten, hele vriendelijke bediening en erg mooie inrichting.
Dick G.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
We hebben gebruik gemaakt van de AH-aktie. Vooraf dumplings heerlijk krokant met prettig gekruide maisvulling, daarna taco's met garnalen, ook weer heerlijk en als nagerecht pancake en fluffy met chocola, en ook weer heerlijk. Het geheel is anders misschien dan je gewend bent maar de moeite waard om het eens te proberen.
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Enorme porties, op zich natuurlijk fijn! Maar hier gaat kwantiteit boven kwaliteit. Alles duurde ook heel lang. Terras is best aardig en de inrichting ook, maar zou het niemand aanraden om hier te eten.
William D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Het eten was super goed!! Goede service maar het duurde een beetje lang met bestellen.. Kom zeker binnenkort terug! We waren met z'n 8en en waren allemaal zeer tevreden!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Super vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker eten en een gezellige plek. De keuken is wel wat langzaam dus neem je tijd.
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Een heerlijke avond gehad bij Mississippi. Gulle portie bbq nachos die we zelfs met z'n tweeën niet op kregen. De Angus steak was super, de met coca cola gelakte spareribs waren mals en zoet. Voor de Mississippi mud pie moeten we nog een keer terug, want een dessert ging er écht niet meer in. Vriendelijke bediening!
Miriam K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Het eten was heerlijk en de bediening goed. We komen zeker terug.
Dory E.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
We hebben wel vaker op dit adres gegeten, maar voor de eerste keer bij Mississippi. Dat viel zeker niet tegen: de ontvangst was hartelijk en we konden kiezen waar we wilden zitten. We kregen het keuzemenu van de AH-actie en konden uit drie keer drie gerechten kiezen. Eerst de nacho's en dumplings: heerlijk vers, mooi gekruid, lekkere dips. Dan de beef en de garnalen met heerlijke smaakmakers op kleine tortilla's: verrukkelijk! En de toetjes, american size, aardbeien op pancakes en de choco mud cake. De chef kwam nog even informeren hoe we het gevonden hadden en hij bleef even een praatje maken. Kortom kom ook al dat lekkers proeven bij Mississippi! Binnenkort mogelijk met af en toe live muziek!
Erwyn V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het was mooi weer, dus we konden buiten zitten. Leuke sfeer en de naam van het restaurant past bij het menu. De bediening is vlot en het eten is prima. Tip: onthoud wie wat bestelt heeft. Kleine moeite, groot plezier.
Minke B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
fantastisch genoten!!

we komen niet uit de buurt, maar als ik in de buurt ben zorg ik dat we hier weer gaan eten!.

wow! echt geweldig.

de jumbo gumbo was geweldig!

mijn man vond de krab alleen wat aan de zuinige kant (niet heel vlezig) maar had wel genoeg gegeten.

al met al, een dikke 9,9
Casper H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Leuk restaurantje met prima eten
Cherrel E.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Zeker kundig personeel en zeer lekker eten! Echt een aanrader!
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Goede service. Fijne mensen en meedenkend.
Binnen mooier dan buiten.
Eten prima.
Bediening goed.
Mooie plek om midden in Amsterdam een hapje te eten.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Een heel gezellig avond. Op het terras begonnen met de borrel en naar binnen voor het eten. Het was allemaal heerlijk, ook de toetjes.