Mississippi

Meer informatie over restaurant Mississippi

Dagelijks 17.30 - 21.30 uur

• Mastercard , Pin
  • Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Mississippi

Vanessa P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Geweldige Amerikaanse soulfood met de daarbij passende warme service van seater tot bediening tot de kok die zo open is om een praatje te komen maken. Ik waande me in Southern USA en zal zeker terugkeren naar deze topplek!!!
Shirly V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Leuke sfeer! Wij komen zeker nog eens terug!
Schellekens L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Wederom heerlijk gegeten, de wings zijn echt fantastisch en bij de ribs valt het vlees van het bot maar het heeft nog genoeg bite. Top bediening, nu nog een volle zaak!
Eve K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Super lekker gegeten, gezellige sfeer, leuke muziek, alleen wat lang moeten wachten op de rekening, ze waren het vergeten.
Marina P.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Goed eten, aardige bediening, weinig geld. Wij hebben genoten.
Marloes F.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerlijk gegeten, bediening vriendelijk, maar kwamen niet zo heel vaak langs
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Gezellig restaurant, leuk personeel, lekker eten en een goede sfeer met prima muziek.
Arno W.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Mooie zaak, goede sfeer, goed eten, mooie combi cafe-restaurant. Ook later op de avond soms met DJ, top.
Ga zeker nog een x terug, ideaal voor informeel gezellig eten met vrienden.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Prachtig ingerichte zaak, heerlijk eten en aardige bediening!
Frouke V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Wij werden Vriendelijk ontvangen, het interieur is prachtig en het eten was heerlijk. We waren met zn drieeen en hebben ons eten gedeeld omdat het zo lekker was en alles wilden proeven. Kortom wij komen zeker terug!
Jim L.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Kan echt wel beter wat betreft de gerechten. De smaak is niet zoals je zou verwachten van wat er op de kaart staat. Wij bestelden nacho's als voorgerecht en die waren op zich prima, maar de cheddar die daar overheen zat leek haast wel op kaas uit een spuitbus en dat zorgde voor een zeer artificiële smaak... zonde van de nacho's, doe er lekker echte cheddar op! En dan de hamburger die wij als hoofdgerecht hadden, die kan echt veel beter qua smaak en zeker ten opzichte van de vele goede hamburger tenten die de buurt en stad rijk is!

De service was overigens wel goed, dus we komen nog eens terug voor een herkansing...
Nathan M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Bediening was echt super vriendelijk, maar er was geloof ik een nieuwe collega aan het werk die nog een beetje moest wennen. Onze bestelllingen voor voor en hoofdgerechten zijn 2x niet doorgekomen waardoor we 90 minuten hebben gewacht op ons voorgerecht. Maargoed meer dan pech was dit geloof ik niet. Kregen een drankje van het huis voor het ongemak en het eten was lekker. Ik zou zeker nog een keer gaan, leuke casual tent waar je heerlijk kunt zitten.
Paolo S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Echt anders! Americanse keuken: interessant en met zorg. De gumbo's zijn erg lekker. Helaas niet veel interessante keuze voor vegetariers.
brigitte L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Top restaurant, leuke sfeer en bediening
M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Lekker gegeten in een supergezellige atmosfeer. Het eten was heel goed op smaak en in goede verhouding met de bijgerechten, het was zeker niet te weinig. Obers waren heel behulpzaam met het meedenken en kiezen van drankjes; overall een heel leuke en gezellige avond gehad! We komen er graag nog een keer!
John F.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ondanks moeilijkheden met de binnen verlichting bleef de service goed en ging de aandacht bij de klanten. Eten was lekker. Porties iets groter dan verwacht.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Wij hadden vooraf de its hard to choose plateau om samen te delen. Zeer smaakvol en vooral niet weinig! Als hoofdgerecht hadden wij de spareribs! Om te smullen! De bediening was zeer attent en wij werden hartelijk ontvangen! Wij komen hier zeker nog eens terug!
Glenn H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijk gegeten, mooie locatie en fijne entourage! Vooral de steak was erg lekker, voor 2 personen zeker aan te raden :-)
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Fijne rustige sfeer, gezellig, warm en welkom. Leuk Amerikaans restaurant met goed eten. Grote porties! (positief) Leuke niet-hedendaagse en onbekende gerechten. Zeker een aanrader!
Charlotte Amber B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Best wat potentie maar op een of andere manier niet super sfeervol. Bepaald soort kou en galm waardoor het geen mega gezellige tent was. Het eten was wel oké.