Mississippi Bar Kitchen

Beukenplein 50 1091 ML Amsterdam Nederland Kaart
31-202239234

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Mississippi mud cake
      Fluffy pancakes

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Available on the booked timeslot.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Mississippi Bar Kitchen

Bus 37, tram 1 en 3
  • : Parkeren kan op straat

Dagelijks 16.00- 01.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Mississippi Bar Kitchen

Suna-May V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en heerlijk eten!
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
na vreselijk lang wachten werd ons medegedeeld dat ze ons hoofdgerecht vergeten waren, helaas geen goedmakertje.
Rutger V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Heerlijke originele gerechten en supervriendelijke bediening!
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Super aardige en attente bediening. Lekker gegeten en prijs/kwaliteit is prima! Niets op aan te merken.
Esmeralda O.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was Super. Ook voor een collega met speciale wensen werd alles uit de kast gehaald en meegedacht. Heel fijn. Bedankt!
Josje V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Jammer dat er een zeer beperkt menu was voor de AH actie, maar het eten was prima. De bediening was geweldig, zeer klantgericht en bijzonder aardig.
Martina B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Geweldig restaurant. Met de kaart van AH hier gegeten. Kleine kaart met beperkte keuze, maar dat stond duidelijk aangegeven met reserveren.
Het eten was heerlijk. Geen hele grote porties maar wel genoeg om lekker vol te zitten. Goed bier op de tap. Vriendelijk personeel, wat af en toe komt checken of alles goed gaat.
Wij komen zeker terug
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Uitstekend eten met een leuke southern vibe. Vooral de coca cola spade ribs waren om je vingers bij af te likken. De alligator burger is meer een leukigheidje. Bijgerechtjes zijn wel wat hoog geprijsd, de cajun fries mogen wel wat meer gekruid. Kom er toch graag nog eens terug
Sofi S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Bediening super goed vriendelijk personeelsleden. Sfeer goed, eten lekker. Complimentjes vn ons allen.
Marlygia Y.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
We waren met z'n vieren en hebben alle gerechten genomen van de AH-kaart. We vonden alles erg lekker. Ik vond met name de taco's met draadjesvlees (plukvlees) erg lekker. De mudcake was ook heerlijk als nagerecht.
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Erg lekker en gezellig gegeten met de AH-kortingsbonnen. Een erg sfeervol restaurant en erg vriendelijk personeel.
Sonjatakes B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
We hebben uitstekend gegeten de taco,s waren van prima kwaliteit, we kregen grote portie,s we waren zo tevreden over het eten en de zeer prettige bediening dat zeiden we ook ,toen kregen we een gratis heerlijk glas wijn we waren zeer tevreden en gaan hier zeker weer eens eten
Chi Yin T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Het voorgerecht en het nagerecht waren echt lekker en je gaat echt met een volle maag weer naar buiten!
Dory E.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Fijn dat Mississippi lekker bevolkt was, dat bevordert de sfeer. We hebben gezellig heerlijk zitten smikkelen, werden prima verzorgd en keerden geheel voldaan huiswaarts.
Salon-allure B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten, super vers eten met liefde bereid.
Vriendelijke bediening.
Leuke kaart.
Joycr R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Echt waar voor je geld!
Heerlijk, eerlijk, vers en super porties. We komen zeker terug.
Kasia O.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Met AH actie gegeten. Voorgerecht nacho’s uit de oven bedolven onder de enorme hoeveelheid vies sausje (smeltkaas?) en daardoor niet krokant. Guacamole ernaast is toch niet door de kok gemaakt? Geen spoor van avocado, smaakt net als uit het potje uit de supermarkt. Hoofdgerecht zachte taco’s met garnalen. Garnalen waren gepaneerd en gefrituurd in de 2 taco’s gelegd- zompig en vet. Deze keuken illustreert waarom Americanen aan obese lijden want desserts waren ook machtig. Ik vond mud cake wel ok maar pecan pie weer niet smakelijk.
Karima E.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Lekker gegeten maar vooral het personeel was ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam. Ik kom hier zeker terug!
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Super fijne plek! Het eten is mega lekker, mis vooral niet de missisippi mud pie want die is om te smullen. De bediening is heel erg vriendelijk en attent en serveren in een fijn rustig tempo uit waardoor je er prettig kan tafelen. Nog een tip: probeer eens de honey & smoker cider van Blind Pig.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Lekker gegeten. Er wordt wel een beetje veel ‘uit potjes’ gekookt naar mijn smaak. Vriendelijke bediening.
Hoi Astrid,

Bedankt voor de goede recensie!
Onze chef maakt echter wel alle sauzen en marinades zelf, dat is iets waar we zo trots over zijn.
Kom je snel weer wat andere gerechten eten?

Vriendelijke groeten,

Team Mississippi Bar Kitchen