Mississippi Bar Kitchen

Beukenplein 50 1091 ML Amsterdam Nederland Kaart
31-202239234

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Mississippi mud cake
      Fluffy pancakes

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Available on the booked timeslot.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Mississippi Bar Kitchen

Bus 37, tram 1 en 3
  • : Parkeren kan op straat

Dagelijks 16.00- 01.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Mississippi Bar Kitchen

Sonjatakes B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
We hebben uitstekend gegeten de taco,s waren van prima kwaliteit, we kregen grote portie,s we waren zo tevreden over het eten en de zeer prettige bediening dat zeiden we ook ,toen kregen we een gratis heerlijk glas wijn we waren zeer tevreden en gaan hier zeker weer eens eten
Chi Yin T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Het voorgerecht en het nagerecht waren echt lekker en je gaat echt met een volle maag weer naar buiten!
Dory E.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Fijn dat Mississippi lekker bevolkt was, dat bevordert de sfeer. We hebben gezellig heerlijk zitten smikkelen, werden prima verzorgd en keerden geheel voldaan huiswaarts.
Salon-allure B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten, super vers eten met liefde bereid.
Vriendelijke bediening.
Leuke kaart.
Joycr R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Echt waar voor je geld!
Heerlijk, eerlijk, vers en super porties. We komen zeker terug.
Kasia O.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Met AH actie gegeten. Voorgerecht nacho’s uit de oven bedolven onder de enorme hoeveelheid vies sausje (smeltkaas?) en daardoor niet krokant. Guacamole ernaast is toch niet door de kok gemaakt? Geen spoor van avocado, smaakt net als uit het potje uit de supermarkt. Hoofdgerecht zachte taco’s met garnalen. Garnalen waren gepaneerd en gefrituurd in de 2 taco’s gelegd- zompig en vet. Deze keuken illustreert waarom Americanen aan obese lijden want desserts waren ook machtig. Ik vond mud cake wel ok maar pecan pie weer niet smakelijk.
Karima E.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Lekker gegeten maar vooral het personeel was ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam. Ik kom hier zeker terug!
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Super fijne plek! Het eten is mega lekker, mis vooral niet de missisippi mud pie want die is om te smullen. De bediening is heel erg vriendelijk en attent en serveren in een fijn rustig tempo uit waardoor je er prettig kan tafelen. Nog een tip: probeer eens de honey & smoker cider van Blind Pig.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Lekker gegeten. Er wordt wel een beetje veel ‘uit potjes’ gekookt naar mijn smaak. Vriendelijke bediening.
Hoi Astrid,

Bedankt voor de goede recensie!
Onze chef maakt echter wel alle sauzen en marinades zelf, dat is iets waar we zo trots over zijn.
Kom je snel weer wat andere gerechten eten?

Vriendelijke groeten,

Robert L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
aardige en relaxte medewerkers, goed gedaan.
Bedankt voor de recensie
en tot snel!

Groeten,

Marloes O.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Leuk restaurant om te zien, erg mooi ingericht dus de verwachtingen waren hoog zeker nadat we het menu online hadden bekeken. De keuze was reuze in zowel de drank als het eten. Misschien is dat ook wel de valkuil.
De bediening was zeer vriendelijk en attent al duurde het voor in een leeg restaurant wat lang allemaal. Behalve het dessert liet het eten echter te wensen over. De nacho's met cheddar waren prima, de dumplings waren vet een melig en wonnen ook geen schoonheidsprijs, de mierzoete chilisaus droeg niet bij aan de charme van het gerecht. De tendens van alle hoofdgerechten was, en dit was unaniem: teveel poespas en te vet. Heel erg jammer want het had goed kunnen zijn.
Kaja V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Vond de sfeer, het eten, het personeel erg goed, het enige wat ik jammer vond, is dat je bij de hoofdgerechten de side dishes moet bestellen en die vind ik in verhouding extreem duur voor de portie die je krijgt.
Herman R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Je noemt je restaurant Mississipi, het straalt ook met look dat uit. Echter muziek heeft geen enkele passendheid erbij modern New York is meer kloppend. Eten is echter de echte let down. Gumbo heeft geen roe basis en de snowcrab zit in een waterige saus die eten met handen smerig. De mosselen zijn niet schooen gemaakt waardoor je zand zit te eten. Het voorgerecht is duidelijk grotendeels kant en klaar is ingekocht.
Beste Herman,
Bedankt voor je recensie, we nemen alle opmerkingen altijd mee en bespreken het met het personeel.
Ik hoop dat je het incident met zand in de mosselen meteen hebt gemeld bij de bediening? Dit is iets dat dan ter plekke opgelost kan worden.
Jammer dat je het gevoel hebt dat de voorgerechten niet zelf gemaakt zijn.
Bij ons in de keuken worden de voorgerechten (behalve de nacho's en het brood) zelf gemaakt, ook de sauzen/ marinades die worden gebruikt, maakt de chef zelf.
We hopen je nog een keer terug te zien.
Vriendelijke groeten,
Harald K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Aanrader! Heerlijk eten! Mooie inrichting. Goed personeel!
Audrey K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
The Deep South Kitchen bevat veel gepaneerde gerechten, die voor mij persoonlijk aan de zware kant waren maar wel smakelijk. De mais was even aangebrand maar daardoor misschien wel lekker gaar en makkelijk te eten, vandaar 'redelijk' ipv 'goed' genoteerd. Verder heel aangenaam. We hebben helaas het toetje overgeslagen, allebei geen plek meer! Vriendelijke groet aan de charmante bediening.
Annika V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Mooi restaurant. Vriendelijke en goede bediening. Heerlijk gegeten via de AH restaurant actie. Waar voor je geld en heerlijke cocktails. Kom zeker nog eens terug.
Anke M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heel veel en lekker gegeten!
Patty T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Erg lekker gegeten met de AH restaurant actie. Hush puppies waren goed. De taco's waren royaal gevuld en goed gekruid, echt een aanrader en het toetje was lekker!
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Heel vriendelijke en goede bediening. We konden lekker buiten zitten en werden snel geholpen. Er was een apart AH-menu, maar deze was goed. De porties - vooral het voorgerecht - waren groot, maar ook echt lekker :)
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
We kwamen via de AH aktie. Aangezien de gumbo en jambalaya niet op het AH menu stonden, hebben we dat gelaten voor wat het was en gumbo en jambalaya besteld. Daar kwamen we voor. Na jaren in New Orleans gewoond te hebben, missen we dat soms. Zelf maken is een hele onderneming en je kunt maar mondjesmaat okra krijgen in Nederland. We hebben heerlijk gegeten, de gumbo is iets anders dan we gewend zijn maar de smaak was er, heerlijk!. De bediening was uitstekend. Een aanrader.