Miss Saigon

Maandag en Dinsdag 16:00 - 22:30
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

Erikbrandjes .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Bij toeval langs gelopen en naar binnen gegaan. Het was een tegenvaller, de prijzen liggen hoger dan bij andere vietnamese restaurants in amsterdam. Ik heb een Pho besteld met rauwe bief erin, de bouillon was niet goed op smaak gebracht, de hoi sin saus was aangemengd en helaas was alles(behalve de bouillon) erg weinig. Ik zat totaal niet vol terwijl ik normaal gesproken een kom niet op krijg. De bediening was aardig maar niet erg service gericht.
Danny G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
al lang eens willen gaan nu gedaan
vooraf allebei heerlijke soep mooi smaakpalet
hoofd allebei Bun een vegetarisch een met speen varken veel verse groenten gewoon geweldig
na hadden we niet moeten doen heel matig ijs
de wijn was een niet bijzondere chardonnay en prijzig
de bediening is heel attent en aardig
de zaak best sfeervol prachtige foto aan de muur het aquarium hoeft niet zo voor ons
best wel een plek waar we nog een keer zullen komen om ook de maaltijd soepen te proeven
Agnes C.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Met een groupon voucher een 5 gangen menu gegeten. Voor de normale prijs niet te doen, overpriced maar voor een actie met ook nog eens 20% extra betaalden wij 27,50 voor 2. Extra loempiaatjes besteld erg duur voor 2 en zelfs voor de kroepoek dient te worden betaald.
Veel van hetzelfde qua smaken, koriander en munt. Vooraf met rijstvellen zelf je loempiaatje draaien erg leuk en ook smakelijk. Hoofgerecht mihoen en toetje pudding of bolletje ijs vielen tegen. Voor herhaling vatbaar mits ala carte bestellen.
Natta H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Vandaag voor het eerst hier gegeten. De vegetarische Bun was heerlijk. De tahoe-saté die je erbij krijgt is ook lekker. Grote portie dus we waren blij dat we geen voorgerecht hadden besteld. Een dessert kon er ook niet meer bij. Volgende keer bestel ik de Pho die zag er bij de buren erg lekker uit. De bediening was niet bijzonder vriendelijk maar wel okay. Niet duur en het eten was top! Ik kom zeker nog een keer terug.
Adriaan1961 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Vandaag bij Miss Saigon gegeten met een groupon.
De Vietnamese keuken heeft verrassende smaken.
Heerlijke frisse gerechten, met veel groente; verse mint en verse koriander.
Een aanrader als drankje is de homemade ginger Ale.
Jammer dat een kan ijswater niet geserveerd kon worden, maar daarvoor in de plaats ( niet echt ijskoud) spawater besteld moest worden. De bediening was vriendelijk en professioneel.
Ik kijk alweer uit naar ons volgende bezoek aan dit restaurant.
Stjon .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Mooi 5-gangen diner via Groupon gegeten. Alles was super vers en heerlijk! Ook heerlijke zelfgemaakte ijsthee. Een echte aanrader :). Knusse en fijne sfeer.
Gastronomoloog .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Heerlijk pho gegeten. Lekker fris en in balans. De huisgemaakte ijsthee is erg lekker! Je proeft dat alles vers is. Het personeel is erg attent en vriendelijk. Het is een mooie zaak waar ik graag nog eens terug kom.
Lieke B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Top gegeten, zoveel keus en het 1 ziet er nog aantrekkelijker uit dan het andere gerecht. Superlekker, vers en gezond. Groot restaurant maar je moet vroeg zijn of reserveren want het is er erg druk. Decor niet beregezellig maar prima. Bediening snel en adequaat. Voor snel een gezonde en lekkere maaltijd voordat je naar theater of concert moet echt een aanrader!
Greattaster .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Hier met een Groupon gegeten met mijn vriend. Het eten was goed, was een 5-gangen menu. Het was wel meer dan voldoende. We hadden de pho en het mihoen gerecht, vooraf de loempiaatjes die we zelf moesten vouwen.
Krisan .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Vijfgangen via Groupon. Aan de rieten hoedjes aan de muur en het aquarium zien we dat we bij de Vietnamees ziijn. Rustige achtergrond muziek. De juffrouw die bedient heeft het druk dus gaan we zelf op zoek naar een leeg tafeltje. Dat veegt ze tussendoor dan wel weer even schoon. Aanpassing van het vijfgangenmenu naar vlees voor de een en vis/vega voor de ander is geen probleem. Bij het eerste gerecht maken we zelf loempiaatjes (leuk en lekker). Daarna volgen de salade met rauwe garnalen (vers en lekker), garnalensaté in krokant deegje (goed) en voor de één een goed gevulde bouillonsoep en de ander mihoen met de zelfde vis als bij de loempiaatjes. Smaken allebei prima. Toe een (nog warm) puddinkje voor de één en een ijsje voor de ander. Niets op aan te merken. Echt vriendelijk wordt de bediening nooit, maar het tempo is prima. Vooral voor het eten komen we er wellicht nog wel een keer terug.
Marreke P.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Ook Wij kwamen met de social deal. 5 gangen menu. We zijn dol op Vietnamees eten. Berlijn! Parijs! Oh wat heerlijk. Dus nu Amsterdam geprobeerd. Decor somber bediening lief
Menu zie andere recensies, viel tegen. Veel van hetzelfde. Volgende keer nemen we van de kaart die veel belooft. We komen dus terug voor herkansing
Ciaobella2707 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Vanavond met z'n tweetjes met een Social Deal voucher bij Miss Saigon genoten van een 5-gangen diner. Het was nog vrij rustig toen we er om 17 uur arriveerden. We werden bij binnenkomst vriendelijk begroet en we kregen een mooi plekje aan het raam. Ik bestelde een homemade ice tea en mijn tafelgenoot een homemade ginger ale. Na even wachten kregen we de 1e gang: summer rolls met groenten, koriander, munt, gegrilde stukjes kip en hoisin dipsaus die we zelf mochten rollen. De rolletjes smaakten erg goed! Als 2e gang kregen we ieder een spiesje van gefrituurde witvis met een sausje eroverheen. Ook deze smaakten goed. Inmiddels begon het zaakje langzaamaan voller te lopen. Zowel gasten die a la carte bestelden als gasten die ook met een voucher kwamen eten. Er hing een gezellige sfeer. De bediening deed hun best en bleef uiterst vriendelijk. De 3e gang was een frisse salade met komkommer, wortelen, rode uien, sla en stukjes gehalveerde gepelde garnalen met een frisse dressing. En dan de 4e gang: ons hoofdgerecht. Ik had de welbefaamde pho met plakjes rundvlees. De runderbouillon was erg smaakvol en de noodles beetgaar. De pho wordt standaard geserveerd met een bord met de takjes koriander, muntbladeren, tauge, chilipepers, limoen en hoisin+srirachasaus. Mijn tafelgenoot had het mihoengerecht met gegrilde varkensgehakt, 2 vegetarische loempiaatjes, groenten en een frisse dressing. Het varkensgehakt smaakte hemels! De laatste gang kozen we zonder twijfel voor de zoete tapioca pudding met stukjes banaan. Zelfs ik die niet van zoet houd, vond het lekker. We hebben een leuke avond gehad en heerlijk gegeten.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Via Social Deal een 5 gangen diner. Vooraf de bekende rijstvelletjes met groente en kipreepjes waar je zelf rolletjes van kon maken. Dit smaakte lekker. Daarna de 2e gang, een visspiesje gevolgd door de 3e gang. Dit was een salade met dezelfde groentes die bij de rijstvelletjes zaten. Als 4e gang kregen we mihoen met varkensvlees. Daarbij hoorde ook 2 vegetarische loempiaatjes. Deze zaten er niet bij. Navraag gedaan bij de bediening. Deze gaf aan dat het er waarschijnlijk niet bij hoorde. De tafel naast ons kreeg enkele minuten later hetzelfde gerecht, nu wel met de loempiaatjes. Slordig dus. Als 5e gang kregen we een bolletje ijs. Al met al best lekker gegeten. Jammer dat de bediening slordig om gaat met hetgeen ze op tafel zetten. Daarnaast leek het wel of men haast had want alle gangen werden zeer snel achter elkaar geserveerd.
Vredebest .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Met een grouponvoucher, met officieel een waarde van 79,00 euro..., hier gegeten, het betrof een vijf gangen menu, het geheel was niet verkeerd, eerste gang rijstevelletjes waar je dan zelf, komkommer, worteltjes, mihoen, munt, koriander en gegrilde kippenreepjes in moest wikkelen, heel erg simpel maar toch een leuke aanvang, daarna een klein spiesje met gefrituurde vis, hierop volgde dezelfde groenten als salade met wat halve garnalen, en wederom! daarna weer deze groenten als mihoengerecht met varkensvlees en twee halve loempiaatjes, volgende gang ijs of een warm dessert id vorm van een kleine pudding met welgeteld drie plakjes banaan. Het geheel vond ik niet afwisselend, veelal hetzelfde, dezelfde dressing steeds van limoen en vissaus, voor een grouponvoucher prijs van 35 euro prima, maar had hier zeker niet meer voor willen betalen.
JackOrinda .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Vietnamees eten is hier fijn! De heerlijkste Canh Chua tom-soep van de stad. De Goi Cuon, die gevulde rijstvelletjes, zijn altijd krakend vers. Ze maken ze op het laatste moment en dat proef je. Ik lunch hier ook graag. Het is er dan heerlijk rustig en het eten staat zo op tafel. Het broodje met varkensrollade en worst is mijn favoriet. Knapperig en toch zacht, hartig met zoet en pikant. En € 5,50 is een zeer redelijk bedrag voor zoveel beleg. Bediening is aardig en inclusief een eeuwige glimlach. Zomers hebben ze tafeltjes buiten op de stoep. vergeet ook niet een meloenijsje als toetje te nemen.
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Eten is prima. Leuk om sommige voorgerechten ook zelf in sla te moeten rollen met verse kruiden. De vietnamese loempia (met rijstvel) is goed. Lekker is ook de omelet met tofu. Daarbij hebben we een smakelijk stoofpotje met zeer mals rundvlees.
Bediening is wisselend, het ene meisje zeer aardig, de andere vrouw wat onverschillig.
De stoelen zitten goed, maar het geheel lijkt toch een beetje op een Chinees restaurant van 25 jaar geleden.
HansHazelaar .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
Nu al een paar maal gegeten bij Miss Saigon. Geweldig echt lekker, favoriet is de salade met eend. Geweldig soms haal ik die speciaal en zeker iedere keer eten we die in ieder geval. Maar ook de andere gerechten zijn erg lekker. Ik ben er ook met Vietnamese vrienden uit Australië geweest en ook die waren enthousiast.
NKKC .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Via Groupon terecht gekomen bij Miss Saigon. Wij hadden het 6-gangen menu voor twee personen. Heerlijke gerechtjes!
Vooral de garnalen loempia's en de goi cuon's! Goede porties, niet te veel niet te weinig. Na 6-gangen zaten we wel echt goed vol.
Vriendelijk personeel die ook wat over de gerechten vertellen.
Leuk restaurantje om te eten :)
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Tja, Vietnamees eten is toch een beetje het achterlijke neefje van Thais. Desondanks kan ik u de kippenpasteitjes van Miss Saigon van harte aanbevelen. Wat heet: mocht ik nog een keer in dit smaakvol ingerichte etablissement belanden - vroeger, toen het nog de Chinees-zonder-opsmuk Happy Palace was, kwam ik er wekelijks - dan bestel ik tien porties van dit goddelijke voorgerecht. Prima rosé trouwens, bij dit Miss Saigon.
Erna H .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2014
Met een Groupon-voucher konden wij genieten van een 6-gangenmenu. Zoetzure soep was smakelijk, ossenstaartsoep weinig bijzonder. Springrolls met kip lekker als hapje tussendoor, evenals de visachtige loempiaatjes (die we kregen i.p.v. de pannenkoekjes die op de kaart stonden) die we als een soort springrolls in sla dienden te rollen. De kiphapjes waren lekker mals, maar misten een uitgesproken smaak. Als hoofdgerechten kozen we voor de kippendijen en de ossenhaas. Bij beide gerechten was het vlees goed klaargemaakt en lekker mals. De kip had een overheersende kerriesmaak, meer passend bij roti. De ossenhaas was lekker, maar de donkere saus waar deze in lag, was erg aanwezig qua smaak. Als dessert kozen we de pudding van tapioca en kokos. Erg zoet, maar wel lekker. De bediening was uiterst vriendelijk, van het eten hadden wij meer verwacht. Het smaakte allemaal goed, maar er was geen gerecht dat echt opviel qua smaak. Jammer, maar misschien een volgende keer gewoon eens gerechten van de uitgebreide kaart proberen!