Miss Korea

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Miss Korea

daphie .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Naar aanleiding van heerlijk Koreaans eten dat ik vorig jaar gegeten heb, was ik heel benieuwd naar dit restaurant. De recensies waren wisselend, maar ik ging met een open blik hier eten.
Als eerste: je kan hier niet online reserveren. Ik vind dat niet helemaal meer van deze tijd. Via de Eetbutler uiteindelijk gereserveerd, maar dat was niet goed doorgekomen. Gelukkig was er nog een tafel voor ons vrij.
Daarnaast valt het meteen op dat het erg naar rook ruikt in het restaurant. Elke tafel heeft een eigen barbecue om het (overigens heerlijke) vlees op te grillen, maar er is geen enkele vorm van een afzuigsysteem. Mijn jas ruikt drie dagen later nog steeds naar rook.
Dan het eten. Er wordt met een all you can eat systeem gewerkt, wat prettig is. De porties zijn prima en erg lekker. Vooral het vlees, dat je zelf dient te grillen, is heel goed. De groenten in tempurabeslag vond ik helaas erg flauw en bestond voornamelijk uit tempura in plaats van groenten.
Als dessert kozen voor groene thee ijs, dat smaakte naar ijs met een heel lichte groene thee smaak. Jammer. Dit was duidelijk niet zelfgemaakt.
Jimmy R.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Ik ben hier afgelopen zaterdag bijzonder onvriendelijk behandeld. Ik wilde hier met mijn vriendin een hapje eten. Ik had hier niet gereserveerd en er was helaas geen plek toen ik hier kwam (18.55). Geen probleem, dat kan je uiteraard verwachten op een zaterdagavond zonder reservering, dus dan maar op zoek naar iets anders. Er werd mij echter verteld dat ik wel kon reserveren voor 19.40. Prima, dan doe ik dat en vermaak mij in de tussentijd wel buiten (want een bar waar je kan wachten is er niet). Na ruim een half uur kom ik terug en word vervolgens met mijn vriendin naar een tafel begeleid waar al een groep mensen zit. Er zit weliswaar een minimale spleet (nog geen 0,5 cm) tussen onze tafel en die van hun, dus technisch gezien een aparte tafel, maar praktisch gezien gewoon direct naast elkaar. U begrijpt dat ik dat niet wil, want waar is de privacy? Enkele meters verderop waren enkele 2-persoons tafels vrij, dus ik vroeg aan de dame in kwestie of wij daar niet konden zitten. Chagrijnige mevrouw: ''Nee dat kan niet, die zijn gereserveerd.'' Ik: ''Oke, maar dit is ook niet oke, want ik word nu gewoon bij andere mensen aan een tafel geplaatst.'' Mevrouw: ''Ja dan had u maar moeten reserveren.'' Bizar dit, want ik heb dus gereserveerd! Weliswaar kort vantevoren, maar zeg dan gewoon dat je geen plek hebt! Dat had mij drie kwartier wachten bespaard, want ben hier uiteraard niet gaan zitten. Dat ik hier 'gedropt' wordt is niet alleen vervelend voor mij en mijn gezelschap, maar ook voor de mensen naast wie ik kom te zitten! De medewerkster was bovendien erg chagrijnig en blafte ons af. Ik zal dit dan ook niemand aanraden!
Margie H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij Miss Korea! 3 gerechten p.p. per ronde was zat. Ieder gerecht smaakte super lekker. De laatste ronde hebben wij (2 pers.) gekozen voor de bbq dishes. Ja, de rookgeur van de bbq gaat in je kleding zitten, maar het is het allemaal waard. Wij komen zeker terug!!
Ryan E.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Super lekker gegeten! Leuke sfeer, en heel erg leuk met de BBQ in het midden van de tafel. Zeker een idee om vaker terug te komen
veraaa .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Het was druk en de akoestiek was slecht. Ik had gereserveerd voor 2 personen, een week van te voren. We zaten echter naast 4 jonge (weliswaar aardige) mannen. Er was geen privé. Het eten was matig. Je mocht maar 3 dingen tegelijk bestellen en die moest je dan ook opeten. Maar we kregen laffe hapjes, zonder kruiden. Die konden we ook niet toevoegen aan de tafel zelf. All you can eat, maar niet all you can drink. Dat zorgde voor een gepeperde rekening van 40 euro pp. De ober vroeg of we tevreden waren. Ik was niet tevreden en toen ging hij me uitleggen hoe ik moest 'stapelen'. Kwa eten. Nooit meer. De rest van avond stonken we naar het restaurant. Geen aanrader.
Iris J.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Prima gegeten bij Miss Korea. We hebben flink wat verschillende gerechten geproefd, de rauwe bief en de (vegetarische) samosa's waren erg lekker.
We hebben alle BBQ-gerechten geproefd,
De eend, kip en het gemarineerde varkens- en rundvlees waren erg lekker. Al vond ik dat het vlees wat slecht gesneden was (erg veel lellen en vellen, zoals wij dat thuis zeggen). Ze zijn niet heel scheutig met de heerlijke soja sauzen, die hebben we diverse keren bij besteld. Ook vond ik de houten tang waarmee we moesten barbecueën (en die we moeste delen niet heel praktisch.
Service was wisselvallig qua vriendelijkheid, maar alle gerechten werden netjes en snel geserveerd. De uitleg had net even wat beter gekund, maar verder allemaal prima.
Na een bezoek hier dien je wel meteen te douchen en je kleding in de was te werpen, want de geur blijft enorm hangen.
Miss Korea is een prima all-you-can-eat restaurant, toch nét even anders dan de anderen. Leuk om af en toe eens te doen.
Bellpeper .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Ik ben normaal gesproken geen fan van All you can Eat concepten, maar hier maak ik graag nog een uitzondering voor. De kaart waar je uit kan kiezen is zeer uitgebreid. De Kimchi was goed op smaak en paste goed bij de meeste gerechten. Verder waren wij erg enthousiast over de kimchi Jeon en kimchi Mandu. De sushi was ook duidelijk vers. Het grillen is leuk maar we hebben dat maar 1 ronde gedaan. De groente die je ook bij de gril kan krijgen was wel heel grof gesneden, jammer. Het vlees, wij hadden twee verschillende soorten rund en varken, waren goed gemarineerd. Verder waren de st. Jacobsschelpen, waar je wel extra voor moet betalen, een aanrader. Bediening was zeer vriendelijk en efficent, wel wat onpersoonlijk. Het jammer dat ze geen aparte gardarobe hebben, de geur van de bbq hing nog best lang in mijn jas.
Bernardo D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Erg origineel met de bakplaten en echt super lekker een echte aanrader ik zou hier snel terug komen de service was erg snel aardig en vriendelijk
230861 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Afgelopen zaterdag hier met 6 kids en 4 volwassenen heerlijk !! gegeten. We waren naar Cirque de Soleil geweest ( Een must see ! ) en na de matinee aangeschoven in dit restaurant. Het was een Full House maar dat is het volgens mij altijd daar. Vriendelijke en behulpzame bediening, goede uitleg ook aan de kids hoe e.e.a. in zijn werk ging. We hebben bijna de gehele kaart qua gerechten gebruikt en los van het feit dat het ene gerecht iets beters klikt dan de ander maar het smaakte ons over het geheel bijzonder goed ! Mijn favoriet waren de dumplings in meerdere smaken en bij de kids viel de yakatori en de sushi's bijzonder goed in de smaak. Kortom, een dikke pluim aan de keuken en de bediening !

Piet van den Bosch
Henk234 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Miss Korea viel tegen jammer genoeg. De kwaliteit van het eten was naar mijn mening ondermaats. Het vlees was erg vet,, de salade zalm smaakte vreemd en de gefrituurde hapjes vond ik ook zeer matig. Het rijstgerecht uit het pannetje vond ik wel lekket. De service is prima. De reden dat decor een 4 krijgt is doordat er geen goede afzuiging is. Door het gebrek hieraan,en het feit dat iedereen een grillplaat op zijn tafel heeft stink je ontzettend na een avondje eten.
Raymond L.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Dit is een All you can eat Korean style bbq restaurant. Je kan elke ronde 3 items bestellen.
Afgelopen weekend met 6 personen lekker gegeten. Het restaurant biedt een combinatie van gemarineerd vlees dat je zelf klaarmaakt op een ingebouwde tafelgrill. En losse Koreaanse en overige Aziatische gerechtjes. Het bbq vlees smaakte goed maar de kwaliteit van het vlees was matig. Ook in de losse gerechtjes zat veel kwaliteitsverschil. Toch was het over het algemeen goed te eten maar niet echt speciaal. Het concept is hetgeen wat het speciaal maakte.

De bediening was vriendelijk en snel. Op de grill lag een stuk bakpapier om de grill schoon te houden. Deze werd netjes vervangen bij iedere nieuwe ronde.

Voor ons voor herhaling vatbaar.
Mark_Figge .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Afgelopen week heb ik hier met 2 vrienden gegeten. Dit was een zeer geslaagde avond. Het is bbq all you can eat concept, waarbij je ook een paar sushi's kunt bestellen. Het is daarmee geen plek om romantisch met zn 2 te dineren. Door het ontbreken van afzuiging dichter op de tafels waar de bbq in zit, word je de komende dagen ook nog aan het restaurant herinnert, helaas is dat niet op positieve manier. Het eten is er smakelijk, vooral de eend is een topper op de kaart. Ga vooral voor bbq, de sushi is er niet heel bijzonder. De bediening is zoals in meeste all you can eat restaurants erg druk.
Formula29 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Het restaurant is een van de weinige Koreaanse restaurants met een AYCE-concept. De warme gerechten waren goed op smaak gebracht en gemarineerd. Snelle bediening en heerlijk gegeten. De ventilatie is een verbeterpunt. Door al het BBQ is de ruimte onvoldoende geventileerd en ruikt je kleding behoorlijk na het eten. Goede prijs-kwaliteit verhouding maar sommige gerechten smaakten iets te zoutig waardoor men vaak dorst heeft. Maar al met al lekker eten!
R-Roos .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Heel lekker gegeten! Veel variaties om uit te kiezen. Mooie interieur en service. Side dishes werden snel aangevuld en grill werd schoongemaakt als je ernaar vroeg. Leuke om samen me z'n tweetjes of met een groep bij miss korea te eten!
ErwinMokum .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Op advies van aziatische vrienden eet ik bij all you can eat achtige concepten en overige chineze restaurants alleen nog bij zaken waar het vol zit met aziaten en dat bevalt goed en voorkomt teleurstelling. Ook dit chineze restaurant met all you can eat concept en de nadruk op Koreaanse bbq is erg goed en ligt qwa kwaliteit en totaal beleving ver boven het gemiddelde. Wij komen hier regelmatig en het is altijd goed gezellig en druk dus we reserveren wel even.
A_Albers .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Ik ben hier in december geweest met wat vrienden. het eten is van goede kwaliteit. Je kunt er Korea style BBQ. Erg vers en lekker. Je kunt er ook nog lekker sushi bij bestellen. Echter moet er echt wat gedaan worden aan het ventilatie systeem. De zaak is super warm en je ruikt helemaal naar de zaak als je er weg gaat.
Toch zal ik er zeker nog eens terug keren.
Mimi T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Hier eten we maar al te graag, ook al zijn we niet al te gek op all you can eat concepten.
Dit keer met z'n drieën hier in de avond gegeten. De kaart is zeer gevarieerd. In de tafel zit een ingebouwde BBQ waarop jezelf eten kan grillen.
We proberen elke keer weer andere dingen te proeven, aangezien de porties erg groot. Dit keer de rauwe beef geprobeerd.
De bediening is attent en vriendelijk, wat voorheen dus niet zo was.... Deels ook door onze wijk bediende ( Aziatische jongen met tattoo op zijn arm).
Verbeterpunt is de ventilatie, einde van de avond hangt de vet lucht in het restaurant en gaan je ogen branden door de lucht) Je komt dan thuis met stinkende kleding. Dit nemen we maar voor lief!
Emma P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Heel lekker gegeten, vers. Bediening erg onvriendelijk en er komt geen lachje bij. Af en toe rommelig (verkeerde levering) met de bestellingen. Wo-Zo zijn de prijzen ietsje hoger dan hier geadverteerd, toch goedkoper dan andere gelijkwaardige restaurants. We gaan volgende keer toch elders Koreaans proberen.
siwon86 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Ontzettend genoten van de kbbq. Begon eerst met de koude gerechten (soort voorafje), bij de 3e ronde begonnen we met de bbq die we zelf ook mochten bedienen , wat ik erg leuk vond. We hadden ook sla erbij gekregen en de bedoeling was dan dat je het vlees in de sla oprolde en eventueel een sausje erbij, de combinatie was echt heerlijk!! Bediening was vriendelijk en oplettened
Wiebe W.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Miss Korea is een bbq restaurant, maar dan zoals de naam het doet vermoeden Koreaans. En daar kun je lekker eten!! (doe wel oude kleding aan want je ruikt ook 2 dagen later nog naar lekker eten :))
JE mag 5 gerechten per ronde en 5 rondes bestellen (een beetje all you can eat, maar dan zonder het all you can eat massaproppen gevoel, waar je je absoluut kunt overeten!) , Tip: Bouw het rustig op en bestel per ronde niet te veel, dan kun je er het beste van genieten! Echt een aanrader en we komen hier ook weer regelmatig terug!