Miss Coffee

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Miss Coffee

B. K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Gezellige en sfeervolle zaak met een uitgebreide kaart om een kopje koffie te doen of lekker te lunchen. Één van de leukste plekjes in Valkenswaard. Wij komen er graag. Zeker een aanrader wanneer je Valkenswaard bezoekt!
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
Na een regenachtige boswandeling zin in een cappuccino. Het zag er hier zo leuk en ambachtelijk uit en de ontvangst was zo vriendelijk dat ik er maar meteen een lunch aan vast geplakt heb. Het betrof de lunch voor twijfelaars, Miss Tasty. Een bord vol kleine lekkere hapjes zoals humus, een kleine salade, brie, zalm, carpaccio etc. Daarbij heerlijk vers brood. De cappuccino was overigens ook uitstekend.
Deze zaak is een bezoek waard.
Rickvanoort .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Heel gezellig tentje, echt een aanwinst voor Valkenswaard. Goede koffie en lekkere cupcakes. De broodjes hebben we niet geproefd maar deze zagen er ook goed uit. We komen zeker nog een keer terug.