Miso Korea

Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
Marius K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Vrij spontaan met enkele vrienden hier gaan eten. We zijn allemaal gek op sushi maar Miso is Koreaans, dat sprak ons wel aan. Kort gezegd: zie Miso als een een gewoon goed Sushi restaurant met een heel leuke, lekkere twist: grillen aan tafel. Een aantal echt Koreaanse gerechtjes, Koreaans bier en Koreaanse sake maken het af.

Erg leuk restaurant, vriendelijke bediening en prima geprijsd (wij betaalden 30,- p/p inclusief bier/wijn/fris) en het eten is uitstekend. Aanrader!
Hilversum3 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
De sfeer en uitstraling van het restaurant is veelbelovend. Bediening was vriendelijk.
Eten is zeer slecht in vergelijking met alle andere Japanse restaurants in Hilversum. Het vlees was vet en qua smaak typisch. Wij hebben nog nooit zulke slechte sushi gegeten helaas. De rijst was enorm droog van de sushi en zat totaal geen smaak aan, de tonijn zag er niet vers uit. Uiteindelijk was het dan in het weekend vrij duur voor slecht eten.
Jammer, alles behalve het eten is nl wel goed.
Nikki K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Hier spontaan op een zondag gaan eten. In de eerste instantie lijkt het op een standaard all you can eat sushi restaurant, maar niets was minder waar. Leuk concept met het zelf grillen aan tafel in combinatie met sushi en andere gerechten.
De Koreaanse bbq gerechten smaakten wat ons betreft niet heel speciaal, het spek had bijvoorbeeld wat meer gekruid kunnen worden naar mijn mening
Wel hebben we waren de Koreaanse gerechten als bibimpap echt overheerlijk. Tip: Deel een bibimpap, anders zit je na 1 ronde al stap vol. Het is echt een maaltijd.
De bediening was goed en vriendelijk. Het was overigens wel te merken dat ze nog in de opstartfase zitten, maar hier is op zich niets mis mee.
Fijne avond uit gehad bij Miso Korea :)
Emma J.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Miso Korea moet beter zn best doen qua eten, en bediening. Bediening lag het vlees op het koude "kookplaat"... kan niet, en liet de bakpapier erop liggen wat niet de bedoeling is. Het eten was echt matig, Koreaans was het zeker niet, de Vietnamese Pho/Japanse Udon noodles had amper wat smaak. Sushi was oke, maar New York sushi (zoiets) met hotdog, dit is gewoon raar. Authentisch Koreaans eten dachten wij, goh wat spannend... nee, dit was geen aanraadbare ervaring. Vind het heel jammer, eerste Koreaan in Hilversum, maar ik hoop dat er echt wat aan het eten gedaan wordt.