Misato

7,2
6,9
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Het blijft een gok om een sushi zaak binnen te lopen die je niet kent. Het is toch een soort wildgroei geworden met de sushi zaken, ook in Heerlen. Misato Sushi was gewoon goed, niet meer en niet minder. Jonge, maar attente dames in de bediening die hun werk vlot deden. Sushi en overige gerechten waren allemaal goed van smaak en mooi op temperatuur. Wij konden 5 ronden maken van 5 stuks, maar kwamen niet verder dan ronde 3, dat had niets te maken met de kwaliteit, we zaten gewoon vol. Ons zien ze terug als ik weer in Heerlen ben.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Misato misato...wat zonde dat jullie kwaliteit achteruit gaat. Gister heb ik bij jullie gegeten. De tonijn was bruin...wat erop leek te wijzen dat hij in de diepvries had gelegen. De edamame boontjes smaakte melig...en leken ook niet vers. Er vlogen fruitvliegjes door het restaurant en ook een andere vlieg. De futomaki was wel verrassend lekker. Ook positief was de dame bij de sushibar die hygienisch lijkt te werken met het gebruik van handschoenen.
Sabje28 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Ik had een voedselallergie vantevoren aangegeven. Mevrouw had de dingen aangegeven waar sesam in zit. Ik nam dus iets anders, bleek daar wel sesam in te zitten. Zegt mevrouw, het is toch maar een klein beetje. We hadden een ambulance gebeld en mevrouw verwachtte nog dat we alles betaalde ook terwijl we maar 1 ronde hadden gegeten. Echt zo slecht!
Nicolas P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2015
heerlijk gegeten ,de bediening was zeer vriendelijk ,de sfeer erg relaxed, het was niet erg druk dus helemaal niet lang moeten wachten op bediening en volgende ronde eten ,liep lekker door ,suchi is erg lekker heel vers, en de misato soep zalig kortom wij vinden het wel een aanrader
Germa V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Gisteren gaan eten met 4 personen en twee kleinkinderen, harstikke druk door de februariaktie maar desondanks heerlijk gegeten. Bediening bleef heel vriendelijk, soms wat lang moeten wachten op het drinken maar heeft ons niet gestoord. Super restaurant! Zelfs voor kinderen.
HansWo .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Eten bij Misato was erg lekker - veel keuze en lekkere hapjes. Bediening was vriendelijk. Ambience en decor was gewoontjes
Simona J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Misato is een van de beste plekken in Heerlen en omgeving waar je echt super lekkere sushi kan krijgen. Ook de hapjes zijn erg lekker. Alles is vers en past precies in je mond. Je mag 5 gerechten per ronde pakken, maar na de eerste ronde zit je niet meteen bomvol. Ik vind soepel erg lekker en niet machtig. De bediening is soms wat chaotisch, maar de eigenaren zijn heel aardig. Ook zonder de reservering mag je altijd daar terecht. Ze komen regelmatig checken of alles in orde is, of je niets mist.
FamMulders .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Uitgebreide kaart met keuzes uit Sushi en andere kleine gerechtjes. Alles volgens "All You Can Eat-concept". Heerlijke komkommersalade, varkenshaasstukjes, biefrolletjes, etc.

Alles wordt mooi gepresenteerd en komt vrij snel op tafel.

Tijdens het eten werden diverse keren bordjes en glazen weggehaald die nog niet leeg waren. Zelfs na hierover een opmerking gemaakt te hebben gebeurde het nog. Eigenaresse is in de zaak aanwezig maar spreekt onvoldoende Nederlands om te reageren op vragen en of opmerkingen.

Inrichting is saai gericht op veel zitplaatsen, weinig privacy.
Antje F.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Wij hebben vaker hier gegeten maar vandaag was een regelrechte teleurstelling.
Wij wilde lunchen maar dat kon niet omdat het 14:30 was en dan zouden we het niet redden voor 16:00 uur (tot zo laat mag je lunchen) dus werd aangeraden diner te nemen.
Na wat wikken en wegen besloten om dit te doen.Na de eerst bestelling hebben we 3 kwartier moeten wachten op het eten en dit smaakte niet zoals we gewend waren.De sojasaus( op de dop zag ik dat deze over datum was 23-3) was denk ik aangelengd met water want deze was bleek en te dun ....ik wilde niet nog eens klagen maar heb dit uiteindelijk toch gedaan en toen zei zij dat ze de sojasaus nu zelf maken, ik heb aangegeven dat het echt niet lekker was en toen wij gingen afrekenen kwam ze aanlopen met een nieuw flesje, ik heb gezegd dat het niet meer nodig was en heb afgerekend som van 93 euro voor slecht eten, zelfs de rode wijn die mijn zoon besteld had was niet lekker, deze smaakte alsof het te lang in de fles had gestaan.
Kortom geen aanrader meer jammer dat een bedrijf vergeet dat service en kwaliteit altijd geleverd moet worden...........Wij gaan niet meer.
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2014
Heerlijk gegeten! De vleespasteitjes en unagi waren helemaal top! Gerechtjes kwamen mooi verspreid, echt niet lang hoeven wachten.
Personeel maakte nog even een praatje.
Het restaurant is ook netjes en verzorgd. Toiletten zijn ook goed schoon (wordt bij veel andere zaken vaak vergeten).
We hebben echt een leuke avond gehad, ook al hadden we zelf niet veel tijd om na te tafelen. Maar dat komt de volgende keer wel :)
Abby D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Ik kom hier vaker eten en vind over het algemeen het eten lekker.. helaas is de kwaliteit niet consistent. Ik heb het idee dat ze een paar verschillende mannen hebben die daar de sushi's maken, en ze maken het allemaal weer iets anders, dat vind ik wel jammer. de service is hier ook wat minder de eigenaresse die loopt daar rond en kan nog niet eens goed je verstaan en laat staan dat ze zelf snapt wat je bedoelt als je wat vraagt. en qua aankleding vind ik het ook niet heel spectaculair
Kelsey W.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Zijn hier deze avond wezen uiteten, eten smaakte goed maar personeel erg onbeleefd en heel onoplettend!! hebben meerdere keren de bestelkaart teruggekregwn en vervolgens na een half uur wachten maar eens gevraagt waar t eten bleef, waren ze t vergeten.. als je iets wilt vragen of doorgeven kan je nog lang wachten. Ons zullen ze er niet meer terug zien!!!!
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2013
Gisterenavond ben ik getrakteerd op een maaltijd in dit Sushi-restaurant door een vriend. Misato is een Sushi-restaurant zoals er vele zijn in Nederland, je kunt hier voor een vast bedrag zoveel eten als je wilt. Ik heb in totaal 20 gerechtjes gegeten, waarvan ik de lamsrack en de eendeborstfilet het lekkerste vond. De sushi zijn vrij standaard, maar lekker (8). Je kunt hier kraanwater bestellen, voor 1 euro per kan van ongeveer 1 liter. Dat vind ik best redelijk, meer restaurants die weigeren om gratis kraanwater te schenken zouden dit voorbeeld kunnen volgen. Ik drink nogal veel en met 2 euro per flesje van 2 deciliter lopen de kosten voor drankjes snel op, terwijl kraanwater haast niets kost (0,2 eurocent per liter).
Romady .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2013
Ik kom hier vaker sushi eten, want het is het enige sushi-restaurant in Heerlen.
Zonder dus ver te hoeven reizen is het prima sushi eten hier.
Naast de standaard sushi is er ook nog keuze uit diverse andere gerechten (gegrild, gefrituurd, vegetarisch)
Bediening is vriendelijk, maar niet altijd opmerkzaam (moet soms lang wachten om nog wat drinken te bestellen)
Het eten wordt in porties opgediend en komt niet altijd tegelijk, waardoor je tafel niet direct bomvol staat.
Diversiteit aan gerechtjes is prima en na 4 rondes (met telkens 5 gerechtjes) hoef je niet met honger te vertrekken.
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Al een paar maal gegeten. Sushi is best lekker evenals de warme gerechten. Alleen bij de bediening gaat het soms wat chaotisch aan toe, zeker als je met meerdere personen gaat eten.
Nellas .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2012
Lekkere, verse sushi, door de chef bereid in het zicht. All-you-can-eat principe, max. 4 rondes bestellen a 5 gerechtjes per persoon, uitgebreide keuze tussen sushi, sashimi, soepjes, gefrituurde hapjes, japanse salades etc. Alles vers, smaakvol en leuk geserveert met Aziatisch servies.

Sommige meisjes hebben weinig kennis van de producten, lijken jonge, schoolgaande meisjes met weinig overgave voor het vak. Gastvrouw is altijd even vriendelijk en herkent vaste klanten om even een praatje mee te maken. We voelen ons hierdoor welkom. Uitdragen van de gerechten gaat met een prettig tempo. Niet alle gerechten die besteld zijn, worden tegelijkertijd uitgedragen,er staat altijd wel iets op tafel om van te eten.

Modern ingericht met verschillende zithoekjes, diner-style en daardoor intiem en gezellig.
Xiu .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
pas hier nog gegeten, maar helaas zijn de warme gerechten heel erg zout en zit vitzin in, maar de shusi was ook niet echt vers
MHull .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2012
Gewoon wat je kan verwachten van een all you can eat japanner. Sushi was okee, de warme gerechten wat minder. De eendenborst was niet erg mals en de tempuragarnalen wel erg vet. Vriendelijke maar onervaren bediening. Maar voor twee tientjes je vol eten aan sushi is niet duur.
Kaatje1983 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
In één woord top! Heel net restaurant, goede bediening en het eten was heel goed en het assortiment was heel uitgebreid. Als mijn portemonnee het zou toestaan,, ging ik hier elke week eten.
FFAS .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
een van de betere all you can eat sushi tenten. Zowel de sushi als de warme gerechten zijn prima. Veel smaak en met zorg klaar gemaakt. Service is prima. De baas kwam laatst na de 4e rond (die pas 1 keer gehaald hebben) zelfs vragen of we nog meer wilde.

We komen hier altijd graag. In het restaurant eten is beter als afhalen is mijn ervaring.