Miru

Dinsdag en Woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 22:30
Joske K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
De manager vindt een goede service verlenen duidelijk geen doel. Zijn doel is duidelijk: veel mensen te eten geven. Dat is gelukt.
Maar ik zou zeker een training willen geven in gastvrijheid, want daar ontbreekt het enorm aan.
Wel lekker gegeten, geweldig dessert in buffetvorm.
BK10 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Service was oke, decor was wel aardig maar het eten... gadverdamme!
Alle sausjes waren net zo smaakloos en het vlees was ontzettend taai.
Nu kan dat wel eens voorkomen maar ik hoor dit van iedereen die daar is wezen eten terug, het vlees is gewoon hartstikke slecht! Sushi valt ook uit elkaar.

De toetjesbar is dan wel weer heel leuk maar ik ga naar een sushi restaurant voor de sushi en niet voor de toetjes.
Zwagerman .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Gisteren met ons gezin lekker gegeten bij dit nieuwe restaurant.Hoewel erg groot zeker niet ongezellig. Wij vonden het wel erg fris in de zaak. Gerechten snel ter plaatse en allemaal volledig. Goede kwaliteit . Zaak oogt heel fris en hygienisch. Mooie open keuken. Heerlijke wijn gedronken. Vriendelijke onervaren bediening.

Lisa M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Heerlijk gegeten met 4 vriendinnen. De sushi, soepjes en grillgerechten waren super van smaak. Het doorgeven van bestellingen via een tablet verloopt erg soepel, maar is op het begin wel wat onwennig. Kwestie van wennen, denk ik! Verder prachtige inrichting en vriendelijke bediening. Wij komen zéker vaker eten bij Miru!
Saskiavuhinzen .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
We zijn hier onlangs geweest met mijn gezin. Bij deze willen we onze ervaringen met u delen.

Het restaurant is onlangs geopend en en is qua omvang redelijk groot. Het ziet er chique maar toch gezellig uit met leuke zithoekjes voor grotere gezelschappen en kleine zitgedeeltjes waar je eventueel met zijn tweetjes gezellig kan dineren. Er is meer dan voldoende zit- en loopruimte in het restaurant. Qau inrichting is het modern met een Aziatische tintje, met fijne sfeerverlichting. Alles is schoon en zeer hygiënisch. Men heeft blijkbaar niet bespaard op de toiletten: deze zijn zelfreinigend! Ook was er een invalidetoilet aanwezig. (We hebben onze zoontje van 3 hier ook kunnen verschonen). Voor de rokers onder ons is er goed nieuws: er is een rokerskamer aanwezig met een groot raampartij richting de keuken/ ingang. Er is hier een open keuken over de gehele lengte van het restaurant, waar je de koks kan zien werken.

Bij binnenkomst werden we vriendelijk onthaald door de gastvrouw waarna een medewerkster ons naar onze tafel begeleidt. We kregen tekst en uitleg hoe je de iPads moet bedien om je bestellingen door te geven. Dit ging zeer vlot. Binnen hooguit 10 minuten heb je je bestellingen op tafel staan. De bediening bestaat uit voornamelijk jonge mensen. Ze zijn erg vriendelijk en komen geregeld langs met de vraag of alles naar wens is.

Op hun uitgebreide menukaart met foto's van de gerechten, staat ook bij vermeld of er bijvoorbeeld gluten of varkensvlees in zitten, vegetarisch of pittig is of het geschikt is voor zwangere vrouwen ed. Dit is uiteraard handig om te weten.

Het eten is goed op smaak en wordt bereidt met verse ingrediënten en vers gemaakt. Precies zoals het hoort. De verse rauwe oesters met een beetje citroen erbij waren heerlijk!

Gezien onze ervaring, de gastvrijheid en het heerlijke eten, Is dit een aanrader. We komen binnenkort weer terug.

Huy, Saskia en Jayden.
Foodie3 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Lekker sushi gegeten! De toetjes waren heerlijk en het vlees was goed gebakken! Decor was mooi en de toiletten waren goed gereinigd.