Mirror Paviljoen

Waterlandse Zeedijk 1 1141 LC Monnickendam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mirror Paviljoen

Diana G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Zijn hier geweest met onze zeilvereniging ( 50 man ). Eten/drinken was super voor elkaar, ook het tegelijk uitserveren! Een absolute aanrader, onze complimenten!
Peter en Diana Reuzenaar
M O.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
Het eten is niet speciaal. De locatie heeft potentie, maar helaas wordt dat niet echt benut. Ouderwets en niet echt mooie inrichting, zowel binnen als buiten een flinke slag te maken. De prijzen zijn heel redelijk. De jongen die vandaag op het terras bediende was erg toegewijd en vriendelijk. Dat maakte de teleurstelling (we hadden een wat luxere ambiance verwacht) een beetje goed.
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Terras aan de Gouwzee, daar zit je 's zomers heerlijk. Binnen is de inrichting niet zo geweldig. Gerookte paling gegeten, echt een feestje! De paling werd ter plekke op het terras gerookt. Binnen stond een buffetje klaar met salade en brood. (Dat roken doen ze maar een paar keer per jaar).