Miró

- Ontbijt 08:00 - 10:30

6,6
Didier G.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Wij maakten gebruik van de social-deal aanbieding: viergangen-keuzediner met culinaire verwennerij. Die verwennerij bleek een loze belofte... Bij binnenkomst werden we in negatieve zin verrast met de mededeling dat een vast viergangenmenu geserveerd werd in plaats van het in de deal aangekondigde keuzemenu. Een reden waarom werd daarbij niet gegeven. Daarnaar gevraagd bleek dat vanwege drukte een vast menu werd geserveerd. Omdat het menu aantrekkelijk klonk, hier verder niks van gezegd (op een kleine wijziging van het dessert na). Andere gasten zijn naar buiten gelopen toen ze dit vernamen.
We waren nog niet fatsoenlijk geïnstalleerd, kwam het voorgerecht al (carpaccio van rund). De carpaccio was echter één van de slechtste die wij ooit gehad hebben. Smaakloos, slechte temperatuur, geen goede kwaliteit vlees en somber afgewerkt. Wij zagen ook dat andere gasten, zowel verbaal als non-verbaal, onze mening deelden. Het tussengerecht, een tomaten crème soep met chorizo, viel echter wel in de smaak en werd leuk in 2 etappes opgediend. Het hoofdgerecht, gepaneerde zeebaars, was lekker, echter zeer karig gegarneerd: 2 mini-aardappel-pureetjes, en 1 eetlepel warme groenten. De baars zelf was ook klein van stuk. Het nagerecht was wel weer goed, een cheesecake en een kaasplankje waren goed verzorgd en was lekker, kaasplank wel met bijbetaling (begrijpelijk).
Omdat het erg druk was ging ook het nodige mis. Zo kwam het hoofdgerecht al terwijl de borden van het tussengerecht nog op tafel stonden (niet alleen bij ons), duurde het lang alvorens men drinken kwam opnemen en kregen we in eerste instantie het verkeerde dessert. Nog een aandachtspunt: het leek alsof al lang niet meer was schoongemaakt in het restaurant. De ramen waren werkelijk smerig en de nodige spinnenwebben waren waarneembaar. Omdat wij nare ervaringen hebben in het uiten van negatieve feedback, hebben wij bovenstaande kritiek niet direct kenbaar gemaakt aan de bediening, mede doordat het personeel het zichtbaar erg druk had en wij graag naar huis wilden.
Conclusie: wij zullen hier als mensen van de streek dus niet meer terug komen. Jammer, want een social deal is toch bij uitstek ideaal om potentiële klanten kennis te laten maken met je restaurant.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Zondag 11 juni jl. hier gegeten en het eten was voortreffelijk evenals de bediening. We hadden vouchers via Social Deal en hadden niet één seconde het idee "tweederangs" behandeld te worden. Integendeel! Ook de wachttijd tussen de gangen was perfect. Voor herhaling vatbaar!
Marielle G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Van deze zaak wordt een mens niet blij. Dramatisch personeel, ongeïnteresseerd, geen etiquette. Ze vrafen of je wat wil drinken als je nog naast je tafel staat, serveren structureel voorlangs uit, vragen niet of het smaakt, serveren de karaf witte wijn zonder koeler op tafel, schenken deze niet voor je in, vragen bij opnemen van menu al naar het gewenste dessert. Dan het eten. Fantasieloos en nergens interessant. De soep was zo smakeloos dat we deze hebben teruggestuurd. Onmiddellijk deed de tafel naast ons hetzelfde. Binnen 45 min hadden we 3 gangen op tafel. Geen enkele rust zat er in. Zelfs voor een social deal te veel betaald voor wat je krijgt. Kortom: geen reclame om de zaak nogmaals te bezoeken, wat toch je insteek als restaurateur zo moeten zijn.
Moulin1 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Vanavond hier gegeten. Al snel kwam er iemand langs met een grote mand brood, welgeteld kregen we 1 klein stukje brood...☺
Carpaccio smakeloos en kwam duidelijk uit de vriezer. Veel sla, niet aangemaakt. Partner had tartaar van tonijn met een onsmakelijke grijze kleur, een overheersende anijssmaak. Geserveerd op een grijs bord...
Hoofdgerecht: rode poon, geen smaak en met graten. De kruidenkorst was een soort smurrie. Spitskool erbij een wonderlijke combinatie, zeer ongelijke stukken en keihard, niet opgegeten dus.. Zelf had ik kloostervarken, 2 bereidingen. Totaal verdroogd en doorgeslagen. Niet eetbaar en teruggegeven. De 2e was redelijk goed, maar alles smakeloos. Ook geserveerd met de spitskool. Nagerecht: tarte tartin: was redelijk in vergelijking met de rest. De patat was lekker knapperig en het bier ook goed. We hebben aan de bediening ons ongenoegen kenbaar gemaakt. Bediening vriendelijk en bleef professioneel. Tijdens de afrekening heeft de bediening 1 ronde drank niet berekend, waarvan akte.
Geen aanrader en wij komen niet meer terug...
Wico V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Op 5 december aangekomen voor 2 daags arrangement, inclusief 2 x een 3-gangen diner. De ontvangst was een warm welkom. Het voorgerecht was wat aan de koude kant. Maar het kloostervarken smaakte uitstekend. Dit geldt ook voor de tarte tatin. Op de 2e dag hebben wij nogmaals van dit diner gebruik gemaakt en hebben genoten van het lekkere eten.
De medewerkers zijn attent en zijn vriendelijk. Het restaurant is een aanrader
Nathalie H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Op een maandagavond hier met 3 personen gegeten met een Social Deal.
Begonnen met een duo van rund ( carpaccio, tartaar, truffelmayonaise, gepofte quinoa). Iets te koud, maar verder wel lekker.
Hoofdgerecht bestond uit twee bereidingen van het kloostervarken. Heerlijk. Vooral het stoofgerechtje viel in de smaak.
Dessert: tarte tatin, speculaascrumble, appel-perenstroop uit eigen boomgaard en vanille-ijs. Heerlijke afsluiting, vooral de tarte tatin was lekker.
Het restaurant oogt gezellig en het meeste personeel is erg vriendelijk. Het was het geld waard.
Ralph S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Op 24 augustus 2016 hebben wij gebruik gemaakt van een 4-gangen socialdeal aanbieding bij dit restaurant. Het menu bestond uit een voorgerecht van artisjokken, tussengerecht was een bospaddenstoelen bouillion, hoofdgerecht bestond uit schelvis en het nagerecht een chocolade cake met ijs. Op zich was de smaak van het eten prima, alleen de (zeer kleine portie) frieten waren naar mijn mening te lang gebakken. De porties waren zeer klein en de drank was wat aan de dure kant. Ik heb het idee dat je als socialdeal klant word benadeeld in de grote van de porties. Helaas voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Helenahendrika .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Ons voorgerecht was tartaar van zalm met sla. Ik vroeg om eten zonder rauwe ui. Drie minuten later kwam de serveerster met het voorgerecht, bovenop een grote schijf rauwe ui- en ook in de sla. De sla was verlept met bruine randjes, kromgetrokken radijs en de zalm smaakte naar niks. Hoofdgerecht: zuurvlees met friet en sla: heel veel zuur met een beetje vlees, minibakje frites en sla (met rauwe ui). De frites was zo zout dat ik om kraanwater vroeg maar dat mocht ze niet verkopen. Op mijn suggestie om het gewoon gratis te geven werd uiteraard niet ingegaan. Er werd stokbrood bij geserveerd, maar dat werd per plakje met een tang van een schaal aangereikt, één plakje per persoon! Voor de wijn werd €5,- per glas gerekend, ook niet mis. We zijn tijdens het hoofdgerecht weggegaan omdat we het zo ongastvrij vonden. De rekening was ook nog verkeerd ( te hoog), maar de klacht zou doorgegeven worden. Verder geen excuus of compensatie. Achteraf verklaarde de kok verstaan te hebben dat ik geen rauwe ei in mijn eten wenste! Een restaurant met een hoop pretentie maar nog meer amateurisme.
Mirinda I.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Hoge verwachtingen, maar toch erg teleurgesteld bij restaurant Miro. Mijn voorgerecht van salade met rundermuis was net uit de diepvries en de Limburgse hoender was erg droog. Jammer, want het hotel is prachtig en iedereen doet zijn/haar best. Bij het ontbijt ook fruitsalade uit een blikje, niet vers. Dit verwacht je niet in een vier ster hotel.
Bernadette L.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Misschien zijn wij verwend met goede restaurants in het buitenland. Maar dit diner was ronduit slecht. Geen keuze uit vlees of vis, zelfs geen extra gang of wijnarrangement. Het leek wel of wij (omdat we een arrangement hadden geboekt bij Groupdeal) gezien werden als derderangspubliek. De wijn was te koud, evenals de carpaccio. De
Limburgse hoender was gortdroog en de groenten te rauw. Het bedienend personeel deed haar best, maar het was het net niet. Ze moeten hier nog veel leren over Limburgse gastvrijheid en lekker eten.
Wieb B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Na een goede ervaring vorig jaar, was het deze keer 'gewoon niet goed'. Het begon bij het reserveren. In het restaurant verwees men ons voor het reserveren naar de receptie. De receptie begaf zich vervolgens naar het restaurant ???? en kwam met één tijd terug; 'acht uur'. 'Het zal wel druk zijn', veronderstelden we. Het was best bezet, maar nog voldoende plaats. Vervolgens werden we er in vijf kwartier 'doorgejast'. Op tafel waterglazen, bij het menu dat we kozen een wijnarrangement , maar er werd geen water noch bijpassende wijn aangeboden. Uiteindelijk hebben we nog maar om een drankje gevraagd. Je wilt toch wat. Het menu was, voor het prijsniveau wel erg eenvoudig. De carpacio nog erg koud en grof opgemaakt. De klodder truffelmayonaise zou qua vormgeving op een patatje oorlog niet misstaan. Het hoofdgerecht was nog het beste maar ook hier veel en weinig verfijnd. Het kaasplatteau spande de kroon met vijf ferme hompen en vier (!) stukken roggebrood. Mijn tafeldame vond mijn vraag, bij de kaas', 'welke wijn er vanuit het wijnarrangement normaal gesproken bij de kaas werd geschonken', niet subtiel. Dat stelde me teleur. En dat alles terwijl vier verschillende mensen ons bedienden, met als gemeenschappelijk kenmerk; geen aandacht.
Roeland3006 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Wij hadden een arrangement inclusief 2x diner. Ontvangst en gastheerschap perfect. Bij het arrangement hoorde een 3 gangen diner. Hoog nivo, perfecte service, vriendelijk en vrij gastheerschap. De keuken is perfect, mooie presentatie, vriendelijke terzake informatie en prachtig op smaak. Goed wijnadvies. Kortom we hebben genoten en komen zeker terug. Henny & Roeland van Duijsen
janlemain .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Het restaurant maakt de pretenties helaas niet waar. De porties zijn extreem klein, de scholfilets wogen samen niet meer dan een ons, maar de smaak was in orde.Voor het varkensvlees in twee varianten geldt hetzelfde. Helaas bleek de helft van de menukaart niet te bestellen. Hoewel de overigens prachtige zaak goed vol zat was de bediening vlot en vriendelijk.
Bruno S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Gisterenavond hebben wij een fantastich 4 gangen menu artistiek gegeten.
Het is was een overheerlijke culinair diner, er was voldoende op het bord.
Bij de meeste klasse restaurant is dit niet het geval, kom je met honger buiten richting frietkot :-)
Een compliment aan de kok en zijn team. Zeker een michelin ster waard.
Wij komen in ieder geval terug, jullie bourgondische noorderburen !
Bob_B .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Afgelopen weekend fantastisch gedineerd bij Miro. Wij hadden een 4 gangen aspergemenu en hebben hier absoluut van genoten. Het voorgerecht was super, een tartaar van ossenhaas met gemarineerde asperges. Toen een heerlijke aspergesoep, klassiek maar gewoon lekker. Het hoofdgerecht was een combinatie van groene en witte asperges met scholfilet. Het dessert ten slotte was een kunstwerkje van aardbei en rabarber, heerlijk! Bediening was vriendelijk en correct. Het hele restaurant zat vol, dus dat is een goed teken. Wij komen terug!
Maureen B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Gezellig ingericht restaurant en nette bediening. Het 5-gangendiner was echter op het dessert na een aanfluiting. Amuse droge stukjes onherkenbaar voedsel met een toef kerrie-dipsaus, carpaccio weinig smaak met geraspte kaas die uit de supermarkt leek te komen, zgn haute cuisine soep: bevroren asperge op je bord en dan een kokend heet maizena gebonden papje eroverheen. Gamba's (kleine garnalen met staart) met een onsmakelijk schuim (echt sop) van schelpdieren en zwart afgevende linzen. Hoofdgerecht 2 stukjes Livar gedrapeerd met popcorn, weer de zwarte linzen en zowat rauwe groente zo op je bord gerangschikt als een bouwwerkje dat het niet anders kan dan dat alles wat erop staat door de handen is gegaan. Daardoor ook niet echt warm meer. Hoop poeha door de beschrijving van de gerechten door de ober, zowat lachwekkend voor wat erop ligt. Dessert was heerlijk. Met de koffie word je dan weer getild. Je besteld 2 koffie en krijgt ongevraagd 2 koffie met flauwe bonbons koekjes en een stijf geklopt pannacotta achtig dessert waar je na je diner niet meer op zitten wachten ad € 9,90. Laatste keer voor ons.
Eelco F.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Het restaurant probeert iets uit te stralen en de kaart ziet er goed uit. We kiezen voor het 5-gangen weekmenu. Helaas wordt de tafel achter ons bevolkt door een wat asociaal gezelschap, met 4 peuters die vrijelijk met hun bestek op de borden mogen rammen en luidkeels hun aanwezigheid mogen etaleren. De ouders schijnen dit niet in de gaten te hebben of storen zich er niet aan. Waar ik mij aan stoorde is dat het personeel niet ingrijpt. Dit pik je bij Van der Valk niet eens, laat staan bij dit restaurant. De eetlust vergaat ons. Gelukkig vertrekken ze na een uur.
Het menu was op zich goed. Alleen het hoofdgerecht dissoneerde: twee bereidingen van het Livar-varken. Het stukje van de lende was aan de taaie en droge kant en zelfs de saus lukte het niet om hier voldoende smaak aan te geven. De andere bereiding, een bitterbal, viel tegen. In mijn bitterbal kon ik geen vlees ontdekken, die van mijn partner bevatte een paar flintertjes. Een tegenvaller.
HvdBeek .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Wij maakten gebruik van het Social Deal aanbod en dat hebben we geweten. Een vergelijkbare ervaring van eerdere hotelgasten waarbij a la carte en social deal/hotel duidelijk twee verschillende dingen zijn bij Miro. Social Deal is hierbij anti reclame.
Van een 3-gangen menu van normaal € 32 verwacht ik heel iets anders dan het bordje pompoensoep, het bordje hoofdgerecht met kleine stukjes te lang gebakken varkensvlees (of een droog visje i.v.m. lactose-vrij dieet) en het magere toetje dat nogal overdreven met witte handschoentjes werd opgediend....
De bediening was erg langzaam, weinig pro-actief (we moesten zelf aandacht vragen) en het aanreiken van de jassen kon er aan het einde ook niet vanaf.
Een cava als aperitief van € 8,90 vond ik stevig aan de prijs; voor cafeïne vrije koffie werd gewoon € 2,20 geteld, maar de gewone koffie werd afgerekend als koffietheeservice diner a € 4,95 per stuk! daarmee was een groot deel van het voordeel weer weg.
Kortom geen terugkomer.
Schippertje .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
In ons arrangement 2 overnachtingen, zat een 2 gangen diner, wat een tegenvaller!! Keuze uit voorgerecht, soep of dessert, voor het toetje gekozen. Hoofdgerecht, Haut Cuisine - groot bord, weinig erop, 2 kleine stukjes varkensvlees, vlakke smaken, paar stukjes wortel als bijgerecht. Kon in een holle kies!! Toetje erg zoet, 1 klein bolletje chocoladeijs met wat streepjes creme van een en ander. Zo van de groothandel lijkt het, niet op niveau van een 4 * hotel,drankjes aan de prijs.
De borden van de a la carte eters waren meer gevuld, onderscheid dus, jammer.
Volgende avond heerlijk gegeten bij Gasterij de Poort in het centrum, eerlijk en heerlijk eten, beslist een aanrader!!! Schippertje.
René H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Het is altijd afwachten bij een deal of een restaurant waar maakt wat ze beloven. Nou, wij waren zeer tevreden met onze keuze voor Miró. Op de eerste plaats vriendelijke bediening die ook nog eens zeer snel op onze wensen reageerde. Na een kleine amuse en een sprankelend apéritief kwam een prima rundercarpaccio van ossenhaas, gevolgd door een pompoensoep, die wat ons betreft wel wat kruidiger had gemogen. Men serveert geen frites of aardappelen bij het hoofdgerecht, maar dat kan wel besteld worden. De portie Livar bereidingen met goed bereide groenten was groot genoeg en die extra portie was niet nodig. Mijn echtgenote ging voor een zoet dessert (kersen, choco en kokos) en zelf mocht ik 4 soorten kaas kiezen van de kaastrolley. De lekkere rode huiswijn en de rode port maakten het geheel af. Wij keerden zeer tevreden huiswaarts en zullen zeker nog eens terugkeren.