Mirell

Wilhelminaplein 32 2671 GS Naaldwijk Nederland Kaart
31-174620260

Over het restaurant Mirell

Bij Brasserie Mirell, in het sfeervolle centrum van Naaldwijk, start je je dag goed met een uitgebreid ontbijt, kom je langs voor een heerlijke lunch tussendoor of schuif je aan voor een smaakvol diner!

Bij Mirell wordt de belangrijkste maaltijd van de dag niet zomaar overgeslagen. Waan je in Franse sferen met het 'Frans Ontbijt' of word luxe wakker met 'Een Goede Morgen'. Een uitgebreid ontbijt met luxe broodvariaties, ei, spek, kaas, boerenham, jam, koffie of thee en versgeperste jus d'orange. En tijdens de lunch geniet je hier van verschillende rijkelijk belegde broodjes.

Naast ontbijt en lunch, kun je hier natuurlijk overheerlijk dineren. Diverse vlees-, vis- en vegetarische gerechten vullen de menukaart. Trap af met een heerlijke proeverij om te delen. Gevolgd door een smakelijke gegrilde zalmfilet met mosterd-dillesaus. En sluit je diner af met één van de verrukkelijke desserts.

Loopt het water jou ook al in de mond? Proef en geniet van verschillende smaakvolle gerechten bij Brasserie Mirell in Naaldwijk. Laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Mirell

Jouw recensie over het restaurant Mirell

Esther D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Goed eten en gezellig.
Nadine V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk eten, voor een goede prijs. Vriendelijke bediening, snel geholpen. Leuk en gezellig altijd druk dus reserveren is aan te raden.
Marie louise V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Top!
diane V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten, omdat we naar het theater moesten werd daar rekening mee gehouden!! Kortom een geslaagde avond!
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Gezellige sfeer, relaxte bediening, duidelijke kaart met keuze voor iedereen, goed betaalbaar en leuk opgediend en lekker!
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Ik kom hier al heel wat jaren om een borreltje te drinken. Eigenlijk nog nooit 's avonds gegeten.
Voor de verjaardag van mijn vriend hebben we er samen gegeten. Het was prima, maar niet bijzonder. Wel een hoop geld. Wel erg leuk was dat er voor een toetje gezorgd werd omdat er iemand jarig was.
chips1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
heerlijk gegeten ,vriendelijk personeel,hoor het wel rommelen in open keuken maar is niet storend.gezellige inrichting.gunstige prijzen.komen zeker terug.
robin M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
We hebben met 10 personen heerlijk gegeten aan een hoge tafel met krukken. De bediening was goed en kundig, de sfeer gezellig en het eten heerlijk. Ook de rekening viel erg mee........dus kortom: ....topavondje gehad. Bedankt.
Marrie S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Alles goed lekker gegeten en gezeten
Wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Het is sinds wat krap en de stoelen zouden een bredere zitting mogen hebben. Maar het is altijd een leuke tent om te eten en te drinken! Goed service, zeker genoeg personeel en lekkere lunches. Echt een top plek! Ik ga er nog eens dineren
Angela T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Na binnenkomst werden snel de drankjes opgenomen.
Bediening was uitstekend!
De tijd dietussen voor en hoofdgerecht zat was prima!
Wij hebben heerlijk gegeten En komen hier zeker terug.
Gerda Z.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Wij komen hier vaker.Altijd goed en gezellig.
Ben met een vriendin wezen lunchen voor haar verjaardag.
Had gevraagd of we in de ronde bank konden zitten bij de reservering.
Dit was gelukt.
Vind het top dat ze daar moeite voor doen.
Snap wel dat het niet altijd kan lukken
Thed D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Prima, gezellig restaurant met goed eten.
rene E.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Wij hebben in een leuke gezellige sfeer ,Heerlijk gegeten .
Zeker voor herhaling vatbaar
Thea T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Vriendelijke bediening en uitstekend eten
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Sfeervol restaurant en lekker gegeten.
Chantal R.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Halve kip was niet bijzonder. Hoofdgerecht duurde weer erg lang waardoor we weer moesten haasten voor de film. Dat moet beter kunnen hoor.
DeLier .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Vriendelijk personeel, altijd druk op zaterdag. Ze hebben een aparte kaart voor week of maandgerechten maar dat is jammer genoeg meestal vlees en dat eet ik niet.
atvdkaaij .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
We hadden 2 dagen vooraf gereserveerd maar we werden aan een tafeltje gezet wat toevallig vrij kwam. Het was een tafeltje direct naast/voor de ingang en voor de bar waar veel mensen stonden te wachten. Toe we weg gingen hebben we nog een klacht in gediend maar de reactie was, ja het is druk op vrijdag, meer niet. We gaan dan ook niet meer terug bij Mirell. De zaak loopt denk ik te goed waardoor de service naar de klanten bij zaak wordt. Jammer wand de locatie is goed. Er zitten ook te veel mensen die lang blijven zitten met maar 1 consumptie.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Altijd sfeervol, lekker eten, goede service. Bij jullie wachttijd zou ik een gradatie toevoegen: precies goed.