Mirell

Wilhelminaplein 32 2671 GS Naaldwijk Nederland Kaart
31-174620260

Over het restaurant Mirell

Bij Brasserie Mirell, in het sfeervolle centrum van Naaldwijk, start je je dag goed met een uitgebreid ontbijt, kom je langs voor een heerlijke lunch tussendoor of schuif je aan voor een smaakvol diner!

Bij Mirell wordt de belangrijkste maaltijd van de dag niet zomaar overgeslagen. Waan je in Franse sferen met het 'Frans Ontbijt' of word luxe wakker met 'Een Goede Morgen'. Een uitgebreid ontbijt met luxe broodvariaties, ei, spek, kaas, boerenham, jam, koffie of thee en versgeperste jus d'orange. En tijdens de lunch geniet je hier van verschillende rijkelijk belegde broodjes.

Naast ontbijt en lunch, kun je hier natuurlijk overheerlijk dineren. Diverse vlees-, vis- en vegetarische gerechten vullen de menukaart. Trap af met een heerlijke proeverij om te delen. Gevolgd door een smakelijke gegrilde zalmfilet met mosterd-dillesaus. En sluit je diner af met één van de verrukkelijke desserts.

Loopt het water jou ook al in de mond? Proef en geniet van verschillende smaakvolle gerechten bij Brasserie Mirell in Naaldwijk. Laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Mirell

Jouw recensie over het restaurant Mirell

V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
De Serre werd aanbevolen omdat we niet buiten wilden zitten, opnieuw een super plek. Bediening zeer klantgericht. Voorbeeld voor veel andere locaties.Wederom prettige ervaring.
C.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Het hoofdgerecht liet deze keer vrij lang op zich wachten. Verder snelle service. Als nagerecht namen wij een 'gebakje', een brownie. Deze had echter zo uit een kant en klaar verpakking kunnen komen uit de supermarkt. Was erg droog en simpel. Verder waren de gerechten heerlijk.
Danielle O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Echt een aanrader om hier te eten. Heerlijk gegeten, leuke sfeer, leuke bediening. De zaak binnen is erg sfeervol en op het terras is het heerlijk zitten. We zijn hier geregeld voor een heerlijke lunch geweest maar een diner is ook echt heerlijk bij Mirell.

Groet
Danielle Ooms
Ar V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Prima tent
Jacqueline O.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Zoals altijd prima lunch gehad!
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Tafeltjes staan wel dicht op elkaar
Meriam K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Vriendelijke bediening, prima eten en gezellige drukte. Topavond gehad met ploeg van 25 personen. Speciale wensen zijn geen probleem.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Top locatie, heerlijk eten, leuk en vlot personeel, schoon toilet, ik kom er heel vaak, zoniet bijna elke week even lunchen met mijn vader...
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Goede bediening en heerlijk gegeten
Monique .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Restaurant met een fijne inrichting en goede akoestiek. Prima locatie voor een goed gesprek zonder dat je gesprekken van andere tafels kunt horen en vice versa.
Prima vlotte bediening, die goed luistert naar wensen van client. Gerechten zijn goed van smaak en hebben een verzorgde opmaak.
B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
De asperges en kabeljauw waren beiden precies goed bereid. De asperges nog beetgaar, wat erg smakelijk was en de kabeljauw was ook net aan gaar, wat best knap is met een vis die heel snel kurkdroog wordt. De krieltjes waren iets minder; ik geef de voorkeur aan lekkere krieltjes in de schil in plaats van van die geschilde, voorgekookte uit een zak. De gerechten van mijn collega's waren ook smakelijk zeiden ze. Dessert was ook lekker. Helemaal top was de service op het laatst. We hoefden alleen onze bedrijfsgegevens achter te laten en dan zou er een factuur worden gestuurd. Fijn dat dat kan!
Ly P.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Heerlijk op het terras gegeten. bediening was vrolijk en attent!
Piet U.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Gezellige sfeer, maar wel erg vol, en de tafeltjes wel erg dicht bij elkaar staan.
V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Gezellig, vriendelijke bediening, lekker eten. Wel weinig patat en salade bij het gerecht. (van beide een klein bakje voor 2 pers.)
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
We waren op een woensdagavond, bij binnenkomst hebben wij 15 min moeten wachten tot er iemand drinken kwam opnemen, terwijl het niet druk was, bleek wisseling personeel te zijn. Nadat wij ons voorgerecht op hadden hebben wij echt na ruim 45 min moeten vragen wanneer eten kwam. Jammer vonden we dat er niet veel bij zat wat patat en sla ( eenvoudig aangemaakt en klein bakje voor 2 personen) , de kip en sliptong waren prima. Qua prijs te duur voor te kleine porties, dus wij komen niet meer terug. Heb meer mensen gesproken die ook de lunch erg karig vinden. Hopelijk zien jullie dit als positieve feedback verder toplocatie en gezellig ingericht
W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Zoals altijd heb ik hier weer heerlijk gegeten! De tournedos was prachtig gegaard en de frietjes erbij waren om te smullen.
T.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Ik kom met regelmaat bij Mirell voor de lunch. Dit keer alleen. Ondanks de vrijdagmiddag drukte op Goede Vrijdag was de wachttijd zeer kort. Heb heerlijk gegeten.
John K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Mooi eten ,heerlijk van smaak met een fijne alerte bediening! Fijne stoelen en een sfeervolle inrichting Bedankt voor de gezellige avond
Mariella V.
Bediening erg vriendelijk
Bedankt
T.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Na de koffie/thee moesten we vrij lang wachten voordat we een drankje konden bestellen. Moesten vragen of we iets mochten bestellen.