Mirell

Duur
Lang
Geest .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Met vriendinnen voor mijn verjaardag ontbeten bij Mirell. Je betaald 10 euro per persoon en daar krijg je een opgemaakt bord met gebakken ei, broodje, bruine boterham, plak vleeswaren, kaas en wat jam en een croissantje met jus de range voor. Voor ons viel dit best tegen, want wij zijn een gezellige etagère gewend met lekkere dingen. Voor wat je betaald, is het h eel mager en qua smaak en opmaak niet bijzonder.
Deboortje .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Het mooie mirell altijd goed hier !! Helaaas het terras zat vol geen personeel te vinden(die stonden binnen waar niemand aanwezig was), zelfs 2 tafels weg zien gaan zonder bestelling! Na wat geduld kwam er eindelijk iemand ons drankjes opnemen. Qua eten een heerlijke uitsmijter besteld te hebben, wat aan kwam was zonder zorg op het bord geflikkerd !!!! De zaak ziet er prachtig uit maar de bediening mag flink wat aandacht gebruiken
Shinshan .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Hier al verschillende keren geweest voor lunch of koffie, maar nu voor een maaltijd. Ontvangst vriendelijk, we konden lekker buiten op het terras zitten. Er was een culinair festival op het plein en daarom konden we op het terras ook genieten van livemuziek. Begonnen met brood, deze was nog lekker warm en goed van smaak. Als hoofdgerecht de gegrilde zalm. Ik heb meer dan een uur op het hoofdgerecht moeten wachten, dat is echt te lang. Jammer, want de zalm zelf was zeer goed. Precies lang genoeg gebakken en erg vers. Als afsluiter gegaan voor de koffie speciaal, koffie met diverse lekkernijen en een likeurtje. Prima, erg van genoten. Kortom, prima gegeten. Door de lange wachttijd weet ik niet of ik weer voor Mirell zou kiezen.
Annelieke H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
De Mirell heeft onlangs flink verbouwd, en het is echt prachtig geworden! Echt on-Westlands. De kaart heeft ook wat kleine veranderingen met zich meegebracht. We gingen lunchen voor het afstuderen van mijn vriend. Dit had ik niet gemeld maar ze hadden blijkbaar opgepikt dat er iets te vieren was. Hij kreeg dan ook bij zijn broodje wat sterretjes. Leuk dat ze daar aan dachten! Ik koos voor het broodje pulled pork wat echt een aanrader is! Mijn vriend had iets met gerookte zalm, waarbij het jammer was dat ze hier goedkoop ogend brood bij hadden gebruikt. Hij had liever een broodje erbij gekregen. De service is altijd prima! We moest wat langer wachten op de lunch maar het was dan ook ontzettend druk.

We kwamen al redelijk vaak, en graag bij de Mirell, maar het nieuwe interieur en de nieuwe kaart zorgen er zeker voor dat we blijven komen!
Arianne84 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Op een drukke zaterdag hier geluncht (broodje pulled pork, broodje zalm en frietjes). Erg lekker!

Het personeel was wel wat druk waardoor het lang duurde voordat je iemand kon bereiken, maar dan kon de pret niet drukken. Erg leuke zaak, mooi decor, prima stoelen en mooie bar.

Zeker een aanrader voor een lekkere lunch.

Onze buren aan het andere tafeltje hadden trouwens de high tea... zal er heel mooi en verzorgd uit!
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Het was lang gelden dat we bij Mirell aten en de recensies waren niet erg enthousiast. Gezien onze eerdere ervaringen toch naar Mirell gegaan en dat viel niet tegen. Ik had het visstofpotje met genoeg vis maar iets te weinig op smaak. Mijn tafelgenoot nam de tournedos en die was erg smakelijk. Hele lekkere frieten erbij. Geen culinaire hoogstandjes, maar toch smakelijk!
Vriendelijke en snelle bediening.
Dickdej .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Met mijn vrouw samen geluncht. We zaten in de serre. Erg gehorig en saai. Het eten was simpel en vrij prijzig voor wat we kregen. Wel mooi uitzicht over het winkelend / langslopende publiek.
Kadeka .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Met 3 personen hebben we alleen het hoofdgerecht gegeten: pasta met kip, hamburgerschotel en ossenhaas-medaillons. Niet te veel patat en geserveerd met een beetje sla. Al het vlees proefde vers. De ossenhaas was (ongevraagd) medium gebakken, de hamburger was idd van echt rundergehakt gemaakt en de kip (die de volgende keer zeker wat kleiner gesneden mag worden!) lag in een lekkere tomatensaus op de pasta (mie). Goede prijs-kwaliteitsverhouding, personeel was erg vriendelijk.
Katie80 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2015
Ik kom hier met enige regelmaat vanwege de goede prijs-kwaliteit verhouding, zowel voor lunch als diner. Een niet heel uitgebreide kaart, maar meer dan genoeg keuze en iedere maand een wisselend gerecht.
Afgelopen weekend had ik een broodje carpaccio. Een heerlijk vers broodje met zongedroogde tomaatjes, en goede dressing.
De bediening is wat wisselend. Bijna altijd vriendelijk, maar soms wat traag.

Mijn ervaring met een grote groep was overigens wat minder goed, de bediening had er weinig zin in en we hebben erg lang moeten wachten ondanks een keuze menu.
Eetjes .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2015
We hebben hier binnen 2 weken voor de 2e keer gegeten, maar nu viel het eten erg tegen.
De ossenhaas puntjes waren erg taai.
Wat mij vooral stoorde was de serveerster die ons op een erg belerende toon toesprak en absoluut geen klantvriendelijke houding had. Ze deed haar werk omdat het moest en niet met passie voor het vak.
G En J ..
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Vriendin had een uitgebreide uitsmijter, die smakelijk was. Ikzelf had een salade zachte geitenkaas. Men had zich hier erg makkelijk vanaf gemaakt.
1 soort sla, stukjes gewone tomaat, enkele stukjes gedroogde tomaat en komkommer. Daar overheen wat stukjes geitenkaas. Dressing smaakte wel, maar was niet geschikt voor een geitenkaas salade. Kwaliteit/prijs klopt hierdoor niet. Erg jammer. Vriendelijk personeel, zoals altijd.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Een leuke Brasserie, met een jonge, goede en vriendelijke bediening.
De kaart is niet uitgebreid, maar biedt voldoende keuze.
Ook is er keuze uit diverse dagschotels. Geen culinaire hoogstandjes,
Het smaakte allemaal erg lekker.
Een aanrader.
Marco O.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Bij Mirell al diversen keren geluncht. Iedere keer heel goed. Het is ook altijd druk de keren dat wij er waren, dus dat is een goed teken. De bediening is vriendelijk en attent. Je kunt er ook dineren. Hier hebben wij nog geen ervaring mee, maar als het dit net zo goed is als de lunch, dan komt dat zeker goed!!
Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Heerlijk gegeten, vooral de eendenborst is een aanrader. Je ontvangt naast je hoofdgerecht een ruime selectie aan bijgerechten, zoals gebakken aardappeltjes en salade. De wijn van de maand is ook zeer de moeite waard. Het personeel is erg vriendelijk en alert.
Eva86261 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Lekkere broodjes, maar ook s avonds kun je er lekker eten. Bediening is vriendelijk en snel. Zit ook altijd vol zeker het terras dat zegt genoeg!
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2014
Mirell staat altijd garant voor een lekker hapje eten voor een goede prijs.
Komen hier regelmatig en zowel diner als lunch is gewoon goed en lekker! Vriendelijk personeel, leuke aankleding en een lekker divers assortiment.
Voor culinaire hoogstandjes hoef je hier niet te komen maar zeker wel voor goed en lekker eten voor een leuke prijs. In de zomer is het ook altijd druk en gezellig hier met uitzicht op het plein. Voldoende personeel dat hard werkt en altijd vriendelijk is. Complimenten!
Femke .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2014
Top restaurant, alleen soms helemaal vol tijdens lunch en diner! Reserveren is zeker een aanrader. Soms kletst het personeel wat, maar dat heb ik persoonlijk liever dan stille en kille bediening. Leuke meiden om te zien, soms niet helemaal volgende de etiketten maar het is en blijft een brasserie ! Goede prijs/kwaliteitsverhouding, leuke maandkaarten en snelle service. Ik zeg doen !!!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Samen met mijn vrouw hier op vrijdagavond gegeten. Het voorgerecht viel ons tegen. De tapas (vlees) schotel kon ons niet bekoren. Chorizo met stukjes augurk is geen goede combinatie. De worst smaakte nu alleen zuur. Mijn vrouw koos voor een "grote" maaltijdsalade met een dressing. Ook hier een matig oordeel. Nauwelijks dressing op de salade, die niet echt groot te noemen was. De parelhoen smaakte overigens prima. Al met al een matige maaltijd. Gelukkig zaten we boven. Hier is het wat ruimer dan beneden en zit je ook niet in de loop. Jammer genoeg geen grote fles bubbelwater op de kaart.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Voorafgaand aan voorstelling in "de Naald" met drie personen gedineerd. We hebben in de serre gezeten en hadden daar uitzicht op het gezellige en levendige plein. Bediening was jong, maar buitengewoon voorkomend en attent. Het menu van de chef omvatte Pompoensoep (normaal niet mijn favoriet, maar deze was perfect van structuur en smaak), Hertenbiefstuk (een uitstekend stuk vlees, vakkundig bereid en creatief op het bord opgemaakt) De kok zou in menig kwaliteitsrestaurant niet misstaan, dergelijke vriendelijke en attente serveersters zou je vaker willen zien. De prijskaart/ rekening was een aangename verrassing.
Nennis N.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Met mijn moeder prima gegeten en geserveerd. Broodje Mambo gegeten. Biefstuk met tauge, paprika en soja saus. Lekker broodje. Aangeboden knoflooksaus zou ik persoonlijk achterwege laten, want dit voegt niets toe. Iets meer zoete soja saus had gemogen. Mijn zoon had de hamburger, lekker gekruid, mooi stuk vlees, augurkjes, champignons en currysaus, hij vond het erg lekker en was meer dan voldoende. Mijn moeder had een tosti, ook goed. Erg vriendelijke bediening.