Mirell

Wilhelminaplein 32 2671 GS Naaldwijk Nederland Kaart
31-174620260

Over het restaurant Mirell

Bij Brasserie Mirell, in het sfeervolle centrum van Naaldwijk, start je je dag goed met een uitgebreid ontbijt, kom je langs voor een heerlijke lunch tussendoor of schuif je aan voor een smaakvol diner!

Bij Mirell wordt de belangrijkste maaltijd van de dag niet zomaar overgeslagen. Waan je in Franse sferen met het 'Frans Ontbijt' of word luxe wakker met 'Een Goede Morgen'. Een uitgebreid ontbijt met luxe broodvariaties, ei, spek, kaas, boerenham, jam, koffie of thee en versgeperste jus d'orange. En tijdens de lunch geniet je hier van verschillende rijkelijk belegde broodjes.

Naast ontbijt en lunch, kun je hier natuurlijk overheerlijk dineren. Diverse vlees-, vis- en vegetarische gerechten vullen de menukaart. Trap af met een heerlijke proeverij om te delen. Gevolgd door een smakelijke gegrilde zalmfilet met mosterd-dillesaus. En sluit je diner af met één van de verrukkelijke desserts.

Loopt het water jou ook al in de mond? Proef en geniet van verschillende smaakvolle gerechten bij Brasserie Mirell in Naaldwijk. Laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Mirell

Jouw recensie over het restaurant Mirell

Fer K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
was heerlijk en super gezellig
A T.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Voor die prijs had ik een grotere hamburger verwacht.
Ook al dat papier onder de hamburger is niet prettig, overbodig eigenlijk.
Bediening heel vriendelijk.
Thijmen K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Hoi
K S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Mirell, is een sfeervol, modern en gezellig restaurantje. Het eten is altijd goed, er is voldoende keus, voor iedereen wat wils. Het personeel is zeer vriendelijk, en daarom fijn om steeds dezelfde gezichten te zien.
Fred O.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Een parel in Naaldwijk. Wat een mooie zaak, vriendelijke bediening en heerlijk eten!
Z.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Prima en heerlijk gegeten ! Gezellige sfeer en ontzettend goed personeel, vriendelijk en gezellig.Wij komen zeker graag terug.
V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
gezellige avond in de Mirell met vrienden. eten was prima, maar vooral de sfeer is goed. Daarna naar de film in de Naald. Super gezellig !
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Helaas is dit bezoek voor mijn moeder van 88 en mijzelf teleurstellend verlopen. Wij hadden bij de reservering aangegeven 19.00 weg te moeten. ook bij aankomst nogmaals doorgegeven. We waren er om 17.30 uur mooi op tijd dus. Helaas om half zeven nog geen eten door miscommunicatie blijkbaar. Om kwart voor zeven pas ons eten gehad. Door te snel gegeten te hebben niet echt lekker kunnen genieten en ook nog onze mond verbrand door het te gehaast een grote hap nemen. Drankje niet hoeven te betalen maar helaas hebben wij niet het gevoel gehad van ons eten te kunnen genieten zoals wel gehoopt. Met vriendelijke groet Janneke van der Hoeven
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
In een rustig restaurant op maandagochtend voor collega's een kerstontbijt geregeld, op aanbeveling van medewerker van Mirell gekozen voor uitgebreid lunch/ontbijt van 19,95. Bij aankomst was dit helemaal vergeten, ruim 3 kwartier zitten wachten voordat duidelijk was wat er mis was gegaan. Toen kwam voor iedereen een bord met croissant, boterham en broodje met goedkope ham/kaas, glas jus'd orange en gebakken ei met 1 stukje spek. Geen luxe ontbijt zoals besteld, dat was niet mogelijk.
Excuses kwamen pas nadat diverse malen was aangegeven wat er fout was gegaan (ik had overigens 3x contact gehad voorafgaand aan het bezoek en het stond in de agenda)
Heel erg slordig, wel werd de prijs verrekend en korting op de koffie/thee gegeven, dat vond ik wel netjes. Maar daar ging het niet om, we hadden gerekend op een luxe ontbijt, dus heel erg jammer. al met al een teleurstellende ervaring.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Bij het bestelde, was kalfsbiefstuk!
Op mijn bord trof ik een klein stukje biefstuk,
Wat rodewijnsaus en wat friet en een plukje sla voor de prijs van € 17.50
Nu ik had wel wat meer verwacht!! Helaas !
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Er werd heel vaak gevraagd of we iets wilden drinken, mag iets minder. Verder goed gegeten en vriendelijk personeel.
frans K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Gisteravond heerlijk gegeten met een groep van 12 mensen.
Zeer prettige bediening, hield alles goed maar niet te opdringerig in de gaten.
Heerlijk gegeten en Mirell is zeker een aanrader.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heel goed bereid eten. Rustige maar prachtig modern restaurant. Snelle bediening. Ronduit een goed restaurant om je even heerlijk te relaxen en uit eten te gaan. Toppie.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Heerlijk geluncht buj Mirell en goede attente bediening
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
fijn restaurant,leuke bediening, heerlijk gegeten.komen zeker terug.
Jose H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Heerlijk
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Het eten (varkens sate) was niet warm, en te weinig keus in menu, en te weinig keus in de sauzen bij het vlees.de gerechten keuze is wel heel erg standaard
L.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
alles was precies zoals het hoorde eten goed sfeer goed bediening prima
prijs ook prima zeker een aanrader
geschikt voor oud en jong
Reinier P.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Gezellig restaurant, mooie inrichting, prima service, goed eten en prima prijs-kwaliteitverhouding. Een aanrader wil je gezellig en lekker eten zonder heel veel geld uit te geven.
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Een heerlijke en gezonde lunch, bruine boterham met zalm...…bruin brood gebakken kip...…foccasiobrood met gebakken kip. In de serre van deze gezellige , altijd drukke, locatie.