Mirch Masala

Paul Krugerplein 12 2571 HT Den Haag Nederland Kaart
31-702015056

Over het restaurant Mirch Masala

Schalen vol met India

Met heldere neon letters op de gevel valt Mirch Masala duideljk op in Den Haag! In het restaurant word je verblind door de witte glinsterende pracht en een strakke eetgelegenheid erachter. Een buffet vol met mooie schalen Indiaas, maar ook Turks en Surinaams is er. Leuk personeel kan je er van alles over vertellen!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Mirch Masala

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Vandana J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Restaurant was leeg rond half 6, wij kwamen langs. Kregen een plek bij de deur toegewezen, we wilde andere plek dit mocht niet omdat de andere bezoekers 'straks' zouden komen. Pas na 15 minuten konden we drinken bestellen. Na 15 minuten kregen we onze drankjes, deze moesten nog gehaald bij de supermarkt aan de overkant. Buffet was niet klaar, koud en niet lekker. Eten is echt waardeloos en dit restaurant is geld ECHT niet waard. Borden en bestek zijn echt smerig als je hier een opmerking over maakt, wordt je niet serieus genomen. Restaurant aankleding is triest en vies. Vloeren plakken en wc is mijn woorden niet eens waard!. Mensen aub bespaar je geld en ga hier niet eten!
JohanSmit19 .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Lekker met een groep van 6 genoten van de buffet.
De gerechten zijn allen heel lekker, verschillend van smaak.
De lamsvlees was heerlijk.
De indiase dranken zijn ook heerlijk bij de indiase kruiden.

Een aanrader, we komen hier terug