MiraMare

Voorstraat 149 1931 AK Egmond aan Zee Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant MiraMare

Jouw recensie over het restaurant MiraMare

viooltje12 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijke pizza's gegeten. Vriendelijke eigenaar. Aan speciale wensen kon worden voldaan. Sfeervolle inrichting met prima achtergrond muziek. Keuken kon je inkijken , alles zag er hygiënisch en netjes uit.
Robert Z.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Volgens wij zit op deze plek nu rosarias!! Verkopen ijs pizza en pasta. Heerlijk schepijs en lekeer pizza's uit de oven welke wij op het strand hebben opgeeten. Waren lekker

Wietske .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Heb daar een portie pasta met gehaktsaus gegeten. Erg kleine portie. Het was rustig in de zaak dwz bijna geen klanten. Het personeel was erg rumoerig en bespraken hun privé omstandigheden op luide toon, erg hinderlijk. Geen leuke sfeer en geen leuke achtergrond muziek.. . Ze moeten denk ik beter hun best doen.
Ik kom er in ieder geval niet weer, heb het trouwens wel genoemd bij het afrekenen. Och ja het zal niet weer gebeuren.. .
Delicatesseproefster .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Heerlijke pizza's zelf gebakken en lekker knapperig en dun. Maar ook de Scalopine Miramare is om je vingers bij af te likken. Heerlijke kalfslapjes in Roquefortsaus maken het af. Vriendelijke en snelle bediening en leuke ambiance zo dicht bij de hoofd strandafgang. Ben je uitgegeten? Dan kun je nog een heerlijk ambachtelijk ijsje bij de uitgang bestellen met ontelbare smaken........
Nico R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2012
Het is allemaal net aan voldoende;
De italiaanse vissoep, geserveerd in een bedrijfskantine soepkop, bestond voornamelijk uit surimi en onvolledig gepelde garnalen, en ik kon het doen met de reactie dat ze die zo geleverd kregen.
De maccaroni met ham, spinazie en room was duidelijk dat het hier diepvries spinazie ala bloeb betrof, dit gerecht zonder room bestellen is waarschijnlijk niet mogelijk.
De tiramisu was smakelijk en leek in de verste verte niet op de kantenklare supermarkt varianten dat is een pluspunt.
Eerdere ervaringen met het ijssalon gedeelte van dit restaurant zijn wel positief, waarschijnlijk hou ik het daar in de toekomst ook gewoon bij, restaurants genoeg in Egmond aan Zee