MiraMare

Voorstraat 149 1931 AK Egmond aan Zee Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant MiraMare

Robert Z.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Volgens wij zit op deze plek nu rosarias!! Verkopen ijs pizza en pasta. Heerlijk schepijs en lekeer pizza's uit de oven welke wij op het strand hebben opgeeten. Waren lekker

Wietske .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Heb daar een portie pasta met gehaktsaus gegeten. Erg kleine portie. Het was rustig in de zaak dwz bijna geen klanten. Het personeel was erg rumoerig en bespraken hun privé omstandigheden op luide toon, erg hinderlijk. Geen leuke sfeer en geen leuke achtergrond muziek.. . Ze moeten denk ik beter hun best doen.
Ik kom er in ieder geval niet weer, heb het trouwens wel genoemd bij het afrekenen. Och ja het zal niet weer gebeuren.. .
Delicatesseproefster .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Heerlijke pizza's zelf gebakken en lekker knapperig en dun. Maar ook de Scalopine Miramare is om je vingers bij af te likken. Heerlijke kalfslapjes in Roquefortsaus maken het af. Vriendelijke en snelle bediening en leuke ambiance zo dicht bij de hoofd strandafgang. Ben je uitgegeten? Dan kun je nog een heerlijk ambachtelijk ijsje bij de uitgang bestellen met ontelbare smaken........
CIN-CIN .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2012
Uitstekende pizza's - bravo! Als ik alleen die zou beoordelen zou het eten zeker een 8 krijgen. Een gezellig restaurant, aardige bediening en een goede bijbehorende ijssalon. Een mooie locatie en je zit er leuk, vooral als 's zomers de ramen helemaal open gaan. De huiswijn is gruwelijk slecht (zowel rood als wit). Je krijgt het idee dat ze je willen vergiftigen. Als je die weet weg te werken dan weet je zeker dat je alcoholist bent ;-) Het overige personeel is overigens wel goedlachs. Er is ook een redelijk goede Italiaanse wijn per fles te bestellen maar die is idioot duur, zeker voor het type gelegenheid.
Nico R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2012
Het is allemaal net aan voldoende;
De italiaanse vissoep, geserveerd in een bedrijfskantine soepkop, bestond voornamelijk uit surimi en onvolledig gepelde garnalen, en ik kon het doen met de reactie dat ze die zo geleverd kregen.
De maccaroni met ham, spinazie en room was duidelijk dat het hier diepvries spinazie ala bloeb betrof, dit gerecht zonder room bestellen is waarschijnlijk niet mogelijk.
De tiramisu was smakelijk en leek in de verste verte niet op de kantenklare supermarkt varianten dat is een pluspunt.
Eerdere ervaringen met het ijssalon gedeelte van dit restaurant zijn wel positief, waarschijnlijk hou ik het daar in de toekomst ook gewoon bij, restaurants genoeg in Egmond aan Zee
Thomas10 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Ik vrees dat dit een restaurant is waar je je maar het beste bij de pizza's kunt houden. Die zijn absoluut prima. De soepjes vooraf waren nogal flauw maar niet echt slecht. Ik zou hier echter nooit een echt hoofdgerecht nemen; wat we voorbij zagen komen zag er redelijk rechttoe rechtaan uit, vast best te eten maar niet bepaald kwaliteit. Maar het ergste is de wijn: zowel de witte als rode huiswijn smaakt naar ranja met een vleug alcohol. Bij de goedkoopste kroegen krijg je tegenwoordig beter. Samengevat: prijs-kwaliteit is wel ok, maar voor écht goed eten is dit niet de plek. Aankleding en decor daarentegen uitstekend.