Mio Papà

Mijnsherenlaan 9 3081 GA Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Mio Papà

Restaurant Mio Papà bekent kleur in Rotterdam. Een nostalgische, maar sfeervolle inrichting trekt je uit de waan van de dag. Even een moment voor jezelf. Voor de prijs hoef je het niet te laten. Mio Papà is gevestigd in het Art Hotel, een smaakvolle combinatie. Met internationale gerechten op de kaart en een uitgebreid ontbijtbuffet voel je je na je bezoek weer als herboren.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Mio Papà

Dagelijks 06.30 - 01.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Mio Papà

Hein S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Lekker gegeten in een sfeervolle omgeving en aardige bediening.
Farieda R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
We waren in eerste instantie een beetje huiverig om hier te eten maar besloten toch hier te dineren. We hebben de garnalen, bruschetta, pizza pepperoni en pizza de pollo besteld. Op de pizza de pollo na was het allemaal erg lekker. Vriendelijke bediening. Enige kritiekpuntje daar is dat je continue door iemand anders wordt geholpen. De inrichting is erg leuk en sfeervol.
ron V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Pizza van de supermarkt smaken beter,
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We moesten een beetje snel eten omdat we naar Vrienden van Amstel Live moesten net als de meeste gasten.
Ging prima.
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gedineerd en het ontbijt was ook prima.