Mio Papà

Mijnsherenlaan 9 3081 GA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Mio Papà

Restaurant Mio Papà bekent kleur in Rotterdam. Een nostalgische, maar sfeervolle inrichting trekt je uit de waan van de dag. Even een moment voor jezelf. Voor de prijs hoef je het niet te laten. Mio Papà is gevestigd in het Art Hotel, een smaakvolle combinatie. Met internationale gerechten op de kaart en een uitgebreid ontbijtbuffet voel je je na je bezoek weer als herboren.

Glas champagne

• Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijke pizza
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Vrienden van Amstelmenu was “good value for money” lekker gegeten, kwam snel door, uiterst vriendelijke en correcte bediening. Lastig dat niet iedereen even goed nederlands/engels sprak; maar verder gewoon top!
Hein S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Ik heb er al een paar keer gegeten. Deze keer viel het wat tegen.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Mooie plek om goed te eten. we hadden beide een pizza. Deze waren zeer goed met name de pizza prosciutto deze was uitmuntend. Het was gezellig en je kon lekker kletsen de muziek stond niet te hard. Jammer dat we niet meteen de korting kregen die beloofd was via de IENS site. Als alles goed verloopt wordt dit rechtgezet door IENS na mijn klacht.
Frederike G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Lekker gegeten in een ontspannen sfeer. Het personeel was vriendelijk en service gericht. Het ontbijt was niet overdadig maar gewoon goed, al duurde het wel lang voordat lege broodmanden en beleg aangevuld werden.
Pascaline L.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
ze hadden geen ervaring voor deze korting, waren verrast bij de betaling !
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Helaas heb ik gisteren bij Mio Papa gegeten. Wat een verschrikkelijke avond was dat! Ik was samen met mijn zoontje van 5. We kregen na een kwartiertje wachten een tafeltje aangewezen maar helaas schonk niemand ons een blik waardig. Na aandringen werden we toch geholpen. Ik bestelde na lang wachten eindelijk een pizza Margarita voor mijn zoontje. Ik vroeg of ze misschien een kleine versie hadden "NEE. GEEN kindermenu's. We hebben GEEN kindermenu's" De man herhaalde geïrriteerd en stellig dat dat niet mogelijk was, duidelijk een hekel aan kinderen. Een beetje geschrokken van zijn irritatie bestelde ik een hele pizza en ravioli voor mijzelf. Toen ik had besteld vroeg hij met een zelfgenoegzame glimlach: "Dat vind u zeker niet leuk he, dat we geen kindermenu's hebben?" Er klonk nog net geen Moehaha achteraan.

Het ellenlange wachten begon. Ondertussen speelden we kwartet en werkte hij geconcentreerd in een leerboekje, hij was erg rustig. Na een uur wachten vroeg hij of hij even zijn beentjes mocht strekken, wat van mij mocht. Naast de tafel bewoog hij zijn beentjes en meteen stond de gebrekkig Nederlands sprekende dame naast me om te informeren of hij ADHD had. Ik was verbijsterd, hij was het hele uur rustig en stil geweest. Wat bezielt iemand om dit te vragen aan een trotse moeder?

Ineens stond die geïrriteerde ober weer naast me, ineens met twee enorme lolly's. Hij ging ineens heel erg leuk doen tegen mijn zoontje, wat na de eerdere irritatie erg onecht overkwam. Ik baalde als een stekker van die lolly's want we zaten nog steeds te wachten op onze pizza. Ik zei dat ik daar niet blij mee was, maar hij drong die lolly's gewoon op. "na het eten" moest mijn zoontje beloven. (Ook na het eten mag mijn kind niet zo'n grote lolly!). Ik vroeg waar ons eten bleef, hij zou informeren. het duurde en duurde maar. Na 75 minuten wachten ben ik richting de bar gelopen om te vragen waar ons eten bleef. Die man nam zijn werk wel serieus en rende meteen naar de keuken. Meteen daarna stond het eten op tafel. Mijn ravioli was ontzettend zout, nog nooit zo'n zout gerecht gegeten in een restaurant. Mijn zoontjes pizza smaakte -ondanks de op de menukaart aangekondigde overdreven hoeveelheid Italiaanse ingrediënten- nergens naar. Totaal smakeloos! Een mooie dunne bodem, dat wel.

Niemand kwam informeren hoe het smaakte en niemand maakte excuses dat onze bestelling vergeten was; het was echt NIET leuk om daar te zijn. Ik moest €33,25 afrekenen, en weer geen excuus. Zelfs geen drankje gratis, niks. Dat betekent dus ook dat de goedkoop smakende wijn €4,50 gekost moet hebben!

Qua prijs - kwaliteit moet je hier écht niet zijn, voor een gezellige avond al helemaal niet. Verwacht ook zeker niet dat deze mensen je kind behandelen zoals in Italië, laat je kinderen vooral thuis. Het hysterische decor namen we maar op de koop toe....

Mocht het restaurant niet overtuigd zijn, mogen ze de camerabeelden bekijken, want we zaten er recht onder. Ik kom NOOIT meer terug en raad iedereen dit af.
Hein S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Lekker gegeten in een sfeervolle omgeving en aardige bediening.
Farieda R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
We waren in eerste instantie een beetje huiverig om hier te eten maar besloten toch hier te dineren. We hebben de garnalen, bruschetta, pizza pepperoni en pizza de pollo besteld. Op de pizza de pollo na was het allemaal erg lekker. Vriendelijke bediening. Enige kritiekpuntje daar is dat je continue door iemand anders wordt geholpen. De inrichting is erg leuk en sfeervol.
ron V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Pizza van de supermarkt smaken beter,
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We moesten een beetje snel eten omdat we naar Vrienden van Amstel Live moesten net als de meeste gasten.
Ging prima.
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gedineerd en het ontbijt was ook prima.