Mio Girasole

Service7,4/10
Decor7,6/10
Karel G. D. Expertproever (7 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Op de mooie zomerse avond van 24 juli 2016 hadden we een tafel gereserveerd voor 2 personen. Het was heerlijk toeven op het terras, waar ons een bijna perfect menu van zeebaars en allerlei tapas-achtige bijgerechten werd geserveerd. De enige fout, die wij konden ontdekken was de hoeveelheid. Verder was het eten voortreffelijk. De bediening had oog en oor voor de gasten. Zelfs de kinderen werden vrolijk en lieflijk benaderd.
Zeker een aanrader op alle gebied als de kwaliteit van eten en bediening zo blijft.
Erwin D. Fijnproever (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Spontaan via Google gezocht m, onderweg van Hilversum naar Sevenum! Een aanrader!! Mooie smaak aan de pasta's ! Chef kok erg vol passie en straalt het uit! Bediening prima
Nadine N. Proever (1 recensie) 1 /10
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Vanavond wezen eten met een vriend. Wat een zeer slechte tent! Ruziemakende bediening, pizza calzone besteld waarvan het deeg gewoon nog niet gaar was en de paprika koud was, lang moeten wachten en de bediening was nog slechter. Pizza terug meegegeven niet gelijk een excuus of bijv een drankje van het huis. Een nieuwe zelfde pizza gehad maar ontzettend rijk belegd waardoor ik alleen de ingrediënten at ipv de hele pizza samen! En als klap op de vuurpijl ook nog eens gewoon alles moeten betalen. Kortom, hier komen we nooit maar ook echt nooit meer terug!
Els V. Expertproever (7 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Afgelopen donderdag met gezin hier wezen eten. Tafeltjes buiten zaten helaas vol, dus tafeltje binnen genomen.
We kozen allen voor een pizza, de kids zelfs voor een familiepizza welke echt super groot is en super leuk voor de kids om zo? uitdaging met zijn drietjes te delen! Zelf een pizza met pharma ham, welke ik wat karig belegd vond. Tonijn pizza was prima.
De bediening: erg jammer. Er zaten nog geen 20 gasten in het restaurant maar er liepen wel 3!! dames in de bediening. Ik had de indruk dat ze van elkaar niet wisten wie welke taak had en totaal langs elkaar heen werkten.. Nadat ik nog een biertje en een colaatje besteld had, zag ik deze wel 5!! minuten op de bar klaar staan, maar ze liepen er alledrie net zo makkelijk langs heen, dat ik vervolgens het zelf maar ben gaan pakken (bier inmiddels natuurlijk doodgeslagen), en toen keken ze zo wazig.... Erg jammer.
De kok was erg vriendelijk en gaf ons de overgebleven pizza mee in een doos met tips hoe we die de volgende dag nog lekker konden opwarmen.
Kortom, je kunt hier een prima pizzaatje eten, maar zouden met een betere bediening beter scoren...

Fred L. Fijnproever (2 recensies) 3,8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Al eerder bij Mio Girasole gegeten; toen was het zomer en kon dat op het terras. De recensie van toen is die van Fred 56. Door de temperatuur nu dus binnen. Als je als klant ruim van tevoren reserveert, verwacht je toch een aardig plekje en niet vlak bij de deur waar zodra deze openging erg veel kou binnenkwam.
Het voorgerecht bestond uit gebakken champignons in witte wijnsaus. Wij misten de smaak van gebakken. De scaloppa met toebehoren was bepaald geen culinair hoogstandje. Het nagerecht was tiramisu maar dit smaakte beslist niet zelfgemaakt; meer een sompig met chocolade bedekt stukje cake waar dan wel wat likeur in verwerkt was.
Kortom, de kwaliteit van de gerechten staat in geen verhouding tot de gevraagde prijs en een volgend bezoek door mij komt er niet meer.
Ivo W. Meesterproever (38 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2014
Heerlijk gegeten.
Ik had vissoep als vooraf genomen en carpaccio.
Goed gevulde vissoep en carpaccio met sla.
Enige minpunt was de sla bij de carpaccio. Had een aparte (niet echt lekkere bijsmaak),
maar verder smaakte de carpaccio goed en ook de vissoep was goed gevuld met zeevruchten
en een hele gamba.
Vervolgens daarna souvlaki genomen die erg lekker gekruid was.
Op het einde afgesloten met huisgemaakte tiramisu.
Ikzelf had de porties wel een beetje onderschat (normaal krijg ik altijd veel minder), maar
ondanks dat en de sla bij de carpaccio was het wel erg lekker.
Bediening was zeer vriendelijk en we hebben ook een fooi gegeven voor het personeel.
Het decor was voor een restaurant met Zuid-Europese keuken leuk ingericht, hoewel het op sommige plekken wel een beetje stoffig leek.
Al met al een leuke avond gehad.
Fred L. Fijnproever (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Met 2 gasten, die de nodige culinaire ervaring hebben, hier na een wandeling van 20 km hier neergestreken. Erg vriendelijke medewerker(st)ers. Kaart ziet er goed uit. Wij besloten allemaal hetzelfde te bestellen en dit werd snel en vakkundig geserveerd. Huiswijn werd door ons als zeer goed ervaren en de "mixed grill" was niet alleen perfect van smaak, maar ook nog eens smaakvol aangekleed op een fraaie schaal.
Kortom, als inwoners van Barneveld vinden wij dit restaurant een aanwinst voor onze gemeente en dat werd door onze gasten uit Noor Holland beaamd.
Proever2508 . Meesterproever (18 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Afgelopen zaterdag bij toeval terecht gekomen bij dit restaurantje. Na het bekijken van de menukaart gekozen voor het tapas-menu, waarbij we verschillende gerechtjes zouden krijgen totdat we voldoende verzadigd waren. Het was aan ons om te bepalen of er nog een volgend gerecht zou komen.
Begonnen met rucola gerold in gerookte zalm, aansluitend een salade caprese, vervolgens een pasta met paddestoelen en truffelsaus, daarna gegrilde vis met paddestoelensaus en garnituur (hierna gaven we aan toch al aardig verzadigd te zijn, waarop de keuken zei dat de pizza al gereed stond) en aansluitend dus een pizza met verschillende toppings, afgesloten met een chocolade profiterole.
Leuk idee om een tapas-menu op te zetten, maar in de hoeveelheden waarin dit voorgezet wordt is het vrij snel overvloedig in de hoeveelheden. Daarnaast werden de gerechten bijzonder snel uitgeserveerd, waardoor we geen tijd hadden om de gerechtjes wat te laten zakken. Het eten is niet heel bijzonder, absoluut niet slecht, maar echt verrassend is het niet. Uitblinker in de reeks die we mochten proeven was de gevulde pasta met paddestoelen in een truffelroomsaus.

Al met al verlieten we met een aardig gevuld gevoel het restaurant, maar niet met het idee hier nogmaals te komen.
JannaKees . Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Ik kom maandelijks in dit leuke restaurant!
De bediening is hartstikke vriendelijk en de gast vrouw vooral.
het eten was erg lekker, je proeft natuurlijk dat het echt Italiaans is.
M.v.g Janna