MINT Foodbar

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant MINT Foodbar

Hotspot in Waalwijk

MINT is hip and happening! Moderne gerechtjes vergezeld door heerlijke cocktails. Zo heb je voor een gin & tonic zelfs keuze uit 17 verschillende soorten gin. De loungebanken en live saxofoon zijn een recept voor een ontspannen lunch of diner; eten en drinken in een bruisende atmosfeer.

Glas champagne

6,7

Jouw recensie over het restaurant MINT Foodbar

Familie B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
De reservering was genoteerd voor 2 personen, terwijl we voor 4 personen hadden gereserveerd. De bediening is niet op de hoogte en heeft geen kennis van de gerechten die op de kaart staan. Veel te weinig personeel. Veel te lang moeten wachten op de gerechten. Er komen allerlei bijkomende kosten, zoals apart betalen voor frietjes etc. De drankjes zijn belachelijk duur. Voor één frisdrank betaal je € 4,75. Al met al een veel te hoge prijs voor de locatie, service en kwaliteit. Eens maar nooit meer!
Remy P.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Gereserveerd via IENS op zondagavond. Wanneer we aankwamen werd ons medegedeeld dat zij niet meer via IENS samenwerken. Toch hadden wij via e-mail en sms een bevestiging ontvangen. Er werd ook geen alternatief aangeboden of medeleven getoond voor onze situatie. Klantvriendelijkheid een dikke nul. Helemaal voor niks van Den Bosch naar Waalwijk gegaan in de hoop op een gezellige avond. Het is hun eigen verantwoordelijk dat zij nog op de website staan en moeten dat maar duidelijker regelen zodat zoiets niet kan voorvallen. Jammer.
evanneerbos .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Via social deal gegeten, allereerst is de kaart/uitleg heel onduidelijk, het komt er op neer dat je als hoofdgerecht alleen een burger, spareribs of saté kunt eten. Voor de rest moet je bijbetalen. Van de voorgerechten was de carpaccio en zalm niet meer voorradig en mijn zoon wilde een cassis, ook niet voorradig maar de serveerster adviseerde een ander drankje, vergat er
bij te vermelden en stond niet op de
kaart dat dit 4,75 kostte. Vervolgens mij hoofdgerecht geen bijlagen, allemaal extra kosten, frietje 5,50. Het eten was smakelijk alleen waren ze een persoon vergeten, geef ons 3 minuutjes, alle borden waren inmiddels leeg toen pas dit laatste gerecht kwam. Na klagen en vragen om kregen we wel een gratis drankje ter compensatie maar de lol was er toen al vanaf.
Marjon S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Ga hier echt nooit eten. Had via social deal 4 vouchers gekocht. Het menu op social deal was veel uitgebreider dan de kaart van hun. Moet echt overal voor bijbetalen, voor een simpel bakje sla betaal je al 4 euro 50 extra. We moesten echt lang wachten op ons eten en de bediening was ronduit slecht. Was thuis de bon aan het nakijken en er stond ook nog is voor 9 euro teveel aan drank op de bon. Schrijf echt nooit recensies maar ik vind dat mensen hier wel gewaarschuwd voor moeten worden voor zulke praktijken.
hmhoeve .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Op 12 mei gegeten bij Mint Foodbar. Het was een heerlijke zonnige avond, maar door de donkere inrichting en getinte ramen, was de sfeer binnen somber. We konden eventueel ook buiten zitten, maar daar waren nog alleen hoge tafels met barkrukken beschikbaar. Niet heel comfortabel om lang aan te zitten. Hebben daarom gekozen voor binnenzitten met dus helaas die sombere uitstraling. We hebben een 3 gangendiner genomen via Social Deal. De ontvangst was vriendelijk. Na de bestelling kwam ons voorgerecht erg snel. We hadden gekozen voor pikante garnalen en garnalen pil pil. Allebei de gerechten waren heerlijk. Onze hoofdgerechten waren minder. Scholfilet was erg droog en ook de ossehaaspuntjes waren ietwat taai. Het duurde erg lang voordat het nagerecht kwam. Hebben zeker half uur zitten wachten en toen werd er door de bediening actie ondernomen. Al met al toch enigszins teleurstellend door de matige hoofdgerechten, de sombere sfeer en het kabaal. Dit bezoek was voor ons dus eenmalig.
joke B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Ook wij hadden via social deal bonnen gekocht. Maar wat is dit restaurant een tegenvaller geweest. Er waren niet genoeg menukaarten (de tafel naast ons was ook een groep van 10 personen) duurde dus erg lang voordat wij eindelijk konden bestellen. Er kwamen wel steeds bezorgers van Thuisbezorgd.nl en die waren telkens zo weg.
En de volgende dingen waren er mis:
Gamba's waren op (6 van de 10 personen wilde dit maar helaas), hamburgers waren maar half gebakken en zagen er echt niet lekker uit, spicy tuna zag er echt niet uit (zal niet zeggen waar het op leek), de vis kwam recht uit de verpakking gezwommen, friet moet je appart bij kopen terwijl bij heel veel restaurants het er gewoon bij geserveert wordt, friet is ook erg duur (5.50 per mandje).
En dan de nagerechten; je hoeft geen wereldkok te zijn om lekkere nagerechten te kunnen maken, maar deze had zelf ik nog wel kunnen snijden. Het leek wel of ze uit de supermarkt kwamen.
En ook de drank is er erg duur, (1 flesje Lime kost 4.75).
Al met al een restaurant waar wij nooit meer zullen komen.
Roos A.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Via SocialDeal een bon gekocht, omdat de recensies goed waren plus de plaatjes zagen er lekker uit. We kwamen aan in een restaurant waar je een beetje een 80’s vibe kreeg (vanwege plafond).

Zochten een leuke tafel uit en ondanks ze ons hadden gezien en naar de tafel hadden gewezen duurde het nog ongeveer 15 min voordat er iemand kwam. Vervolgens een bestelling gedaan voor het eten waarbij we wederom 25 min moesten wachten.

De dumplings waren okay, maar leken niet zelfgemaakt. De tonijn tartaar (spicy Tuna) was dus een mouse... ik bedoel jongens weet het verschil! Als hoofdgerecht een kipburger waar niks op aan te merken was, en de spareribs die ze volgens mij als enige echt vers maken. Hierbij vroeg ik niet pittig! En het was echt best pittig, de hele avond dus last gehad van mijn maag.

Had er iets van gezegd maar werd weggelachen en niks mee gedaan. Ik vroeg het om mee te nemen wat geen probleem was maar bij de rekening wordt er een bedrag in rekening gebracht voor het meenemen! Niet erg maar vertel het even.

Uiteindelijk is dit een plek waar we zeker niet gaan terug komen, thuis kan ik lekkerder eten.
Antonio F.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Op iens stond 50% korting op rekening . toen ik daar aankwam melden ze dat drinken niet inbegrepen was terwel op iens anders van vermeld. ze hebben ook niet van te vore gezegd ,toen ik hun belde om de reservering te bevestigen, dat drank niet inbegrepen was. ????
Will S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Mooie ambiance, vriendelijke bediening en uitstekend gegeten
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Kwaliteit was erg goed van het eten en zeer smaakvol! Echt een aanrader, de sfeer verlichting mag wel iets beter.
Dorine M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Prima gegeten, vriendelijk personeel. Losse gangen duur: €8,50 voor een tomatensoep is wel erg veel! Afrekenen duurde te lang. 50% korting verrekenen moest allemaal 1 voor 1 per product. Daarnaast kregen we niet de beloofde 50% korting op de totaalrekening: enkel op het eten. Vreemd dit.
Richard G.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Het eten, de bediening en de prijs zijn prima/uitstekend. Hierover kan ik absoluut geen kritiek geven, uistekend zelfs.
Het enige min puntje, en ik laat in het midden of dit aan het restaurant of aan Iens ligt, was de 50% korting op de totale rekening. Dit bleek alleen maar te gelden op de gerechten. Hierin voelde ik me wel "genomen", oftewel niet chique.
silmar .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Met actie hier uitgekomen, 4 gangen keuzemenu. Helaas een waardeloze ervaring. eerste gang paar stukjes brood met 4 plakjes chorizo voor 2 personen ! Voorgerecht erg klein maar goed van smaak, hoofdgerecht een hamburger die bijna 20 euro zou moeten kosten normaal...de euroknaller van de MacDonalds is nog beter. Geen pulled pork aanwezig, keihard broodje en een taaie (diepvries?) schijf die voor een 2 ons Angus burger moet doorgaan. (Ander gerecht gekregen en dat smaakte redelijk) Dessert stukje spekkoek met bolletje ijs. Zelfs de prijs met deze actie was veel te hoog laat staan dat je hier voor de normale prijs zou komen. Ongezellig restaurant met tafels bijna tegen elkaar aan, alles slecht verlicht en alles was beschadigd. Zijn in Waalwijk heel veel betere locaties te vinden.
Angelo A.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
lekker eten en aardig personeel.
alleen beetje problemen met het drinken gehad.
er staat 50% korting op de rekening..
maar we moesten toch volle mep betalen voor het drinken...
dus een lokkertje wat achteraf gewoon het normale bedrag kost.
dat was wel erg jammer...
dan moet je geen 50% korting neer zetten!!!!!
Danny M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
lekker en gevarieerd gegeten ,maar het duurt allemaal wel erg lang en het was er niet erg warm
wel super lekkere cocktails, dus al met al wel een leuke avond gehad
Pim .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijke gevarieerde gerechten
Joy J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Slecht eten,uit de supermarkt. Dure drankjes. Bijbetalen voor salade en frites (€6 pp). Slechte bediening. Harde muziek.
Aranka M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Via socialdeal hier een 3 gangen menu gegeten. Wat huiverig gestart door de slechte recensies hieronder maar wij hebben hier heerlijk gegeten! De carpaccio en de salade met geitenkaas waren super, hamburger was prima, fish en chips iets minder lekker (standaard visje uit de vriezer) en lava cakes lekker. Alles ruime portie, we zaten goed vol! Zeker bij de fish and chips hoef je geen extra patat bij te bestellen want de portie friet is zeer ruim. Ze hebben niet alle reguliere dranken zoals cassis of fanta maar een ander lekker alternatief wordt geboden. Zoals aangegeven is de geboden menukaart iets anders dan op de website maar na vragen konden we toch de optie krijgen die we eerder hadden gezien. Koffie was erg lekker en goed heet (latte)
Al met al leuk diner met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
Aranka M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Al met al leuk diner met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
Iwanzimmerman .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het eten was onvoldoende wat betreft hoeveelheid. Voor friet en salade moesten we bijbetalen. Groente heb ik niet gezien die avond. De hamburger die €19,50 zou moeten kosten was een droog broodje met half rauwe hamburger, tomaat en een verlept blaadje sla... van de ingredienten op de kaart ontbrak de helft. Bovendien was de keuze uit het menu in het restaurant de helft korter dan de versie online. Normale prijs voor een dergelijk menu is absolute waanzin!
Ook klacht over het kromme bestek (gebogen mes en vorkpunten) werden niet serieus genomen.