MINT Foodbar

Grotestraat 147 5141 JP Waalwijk Nederland Kaart

Over het restaurant MINT Foodbar

Hotspot in Waalwijk

MINT is hip and happening! Moderne gerechtjes vergezeld door heerlijke cocktails. Zo heb je voor een gin & tonic zelfs keuze uit 17 verschillende soorten gin. De loungebanken en live saxofoon zijn een recept voor een ontspannen lunch of diner; eten en drinken in een bruisende atmosfeer.

Glas champagne

KEES V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Benito B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Na een eerder positief bezoek aan Mint was ik deze keer erg ontevreden. Een korte opsomming:
Op het toilet was geen handdoek of doekjes beschikbaar, na een melding hiervan was er 2 uur later nog steeds niet aanwezig. Twee keuzes witte wijn waarbij na 10 minuten bleek dat de Sauvignon op was. Slechts 1 optie dus. In een eerdere recensie las ik dat het een paar dagen eerder ook al niet aanwezig was. Dan maar verse sinaasappelsap, 10 minuten later bleken ook de sinaasappelen op te zijn. Vervolgens een frambozensap aangevuld met spuitwater, werd bij het serveren verteld.
De bediening wist verder niets over het eten te vertellen. De aankleding van het restaurant was erg sober. De gerechten waren niet spectaculair. Voor een kaasplankje met standaard kazen welke ook nog eens erg droog waren, moest ook bijbetaald worden.
Een menu via Social Deal, afgeprijsd van 42,50 voor 18,95. Voor mij was het de 18,95 niet eens waard.
De volgende dag heb ik de eigenaar gebeld omdat ik mijn verhaal wilde vertellen voordat ik een recensie zou gaan schrijven. Hij zou het checken en me de volgende dag terugbellen, en ik wacht nog steeds.
Ton F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gezellige, ontspannen sfeer. Wil je even snel een hapje eten is dit geen restaurant voor je, maar wil je je een gezellige avond uit met eten en drinken, ben je hier aan het goede adres. Ik ga hier zeker vaker naar toe. Ik vind het alleen wel best duur voor wat je krijgt. Voor deze prijs kun je in een redelijk exclusief restaurant terecht.
Mariëtte P.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We werden vriendelijk welkom geheten. Het personeel was erg vriendelijk. Ik vond het interieur onaangenaam. Ik had t ook koud dus sloeg ik u mij shawl om. Nadat we besteld hadden dachten we dat de chef nog geboren moest worden. Maar we kregen wel snel lekker knapperig brood met n smeerseltje (dat we besteld hadden)
De burgers vielen erg tegen. Ik had n avocado burger. Acapulco, maar er zat geen avocado op. Toen kreeg ik een bakje met bruine stukjes avocado en andere dingetjes. Mwah niet zo lekker. Ik wilde begiñnen maar mijn burger was nog bijna rauw. Wel goede service want ze maakte meteen een nieuwe. De waffle fries waren wel erg lekker.
Helaas zullen we niet meer terug gaan.
Martien. Van H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wij waren oudere ,we vinden het iets meer voor de jeugd, Het eten was lekker maar we misten verse groente of een salade .we hadden spare rips, en misten een kommetje met water om onze vingers af te doen. We gaan het wel aan onze kinderen aanbevelen .
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Lekker gegeten bij Mint Foodbar, het eten was erg smakelijk en goed verzorgd, wel waren de porties wat klein. Jammer dat er maar 1 soort witte wijn was, dat verwacht je niet in een restaurant/bar. De bediening was vriendelijk maar onervaren waardoor we soms lang op drankjes moesten wachten. Al met al wel een gezellig avond maar wat verbeterpuntjes.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Ik had bij de reservering een kinderstoel gevraagd. Deze was er niet dus terug naar huis om deze te halen. Wachttijd was erg lang zeker als je met een kleintje bent van 16 maanden. om 17.30 uur gereserveerd en om 18.15 uur wat brood gevraagd voor de kleine. Om 18.30 uur kwam men vragen wat te eten...om 20.10 uur is schoonzoon met kleine naar huis gegaan, hoogste bedtijd! Hij mistte het nagerecht.
Cisca S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Er was geen 7 up en geen WIFI. Er was aangegeven dat mijn vriendin geen kaas lustte en ze kreeg toch geitenkaas en de dessert kregen we cheesecake.
Zeer SLECHT
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Het was niet wat we gewend waren bij Mint.
Erg teleurstellend.
Als brood kregen we 2 in reepjes gesneden hamburger bolletjes.
Dit werd wel als Turks brood op de rekening gezet €10,=
Niet voor herhaling vatbaar, helaas.
Nickie D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Gister met de AH restaurantactie bij Mint gaan eten. Je krijgt in tegenstelling tot wat er op de site staat geen keuze. Er is een verrassingsmenu.

Positief:
Anders dan anders
Overheerlijke spanish coffee

Verbeterpunten:
Bediening lijkt weinig ervaring te hebben. Meer rondkijken, professioneler reageren op feedback, kennis over hoe je drank schenkt etc
Meer aankleding (teksten op de muur bv) zou sfeer bevorderen
Eten was niet bijzonder. Voorgerecht was wel verrassend, tussengerecht simpel en niet passend in t geheel. Hoofdgerecht stelt niet veel voor en was vet (friet en sushi) nagerecht Viel zwaar op de maag.

Heel eerlijk hebben we dus geen positieve ervaring gehad en ben ik bang dat deze zaak geen lang leven heeft in Waalwijk....
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Gegeten met de AH-actie. We kregen een vier-gangen verrassingsdiner waarbij er rekening was gehouden dat 1 persoon geen vis lust. Gerechtjes waren apart en erg lekker! Helaas was het best druk en was de bediening maar alleen dus hebben we wat lang moeten wachten tussen de gerechten. Maar het lekkere eten maakte alles weer goed, dus een zeer geslaagde avond gehad!
Nicole-Rood .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heel leuk concept, shared dining! Alle gerechten worden op mooie planken gepresenteerd en dan kan je met je gezelschap het eten verdelen. Super leuk concept. Bediening is heel aardig en sfeer van het restaurant is goed. Kwaliteit van het eten is heel goed, enige verbeterpuntje is dat de kaart redelijk weinig wisselt. Al een paar keer bij mint geweest over een tijdsbestek van meer dan een jaar, met verschillende acties, en het menu was vaak precies hetzelfde. Maar verder niets op aan te merken, heel goed eten en leuk restaurant.
R R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Met de AH aktie hier gegeten. Inrichting was erg donker met geel en paars licht (geen gezellige uitstraling) maar muziek lekker swingend en het eten heerlijk en verrassend. Je kon niet kiezen maar dat maakt het ook wel leuk. Verschillende kleine gerechtjes.
Bo H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Was super gezelig en het eten was goed dus dikke duim van mijn
marietje86 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Dit was voor ons niet de eerste keer dat we hier aten. Als we de recensies lezen zien we dat dit zeer divers is, maar wij kunnen niets dan lovend zijn. Dit was namelijk onze 3e keer dat we hier aten en de bediening is vriendelijk en legt de gerechten per uitservering uit. De wachttijd tussen de serveringen was goed, omdat we er een avondje uit van maken. Als je hier komt om een snelle hap te eten, dan ben je hier aan het verkeerde adres. Er is grote zorg besteedt aan de gerechten en dit proef je terug in de smaak. Er is ook specifiek naar onze wensen gevraagd en daar is zeker naar geluisterd. We komen hier zeker nog een keer terug!
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
wij hadden het AH-keuzemenu. Helaas viel er weinig te kiezen, want de ober besliste zelf wat we geserveerd zouden krijgen.
Dat was een flinke tegenvaller, want op het keuzemenu stonden spareribs. En aangezien wij al een paar keer online spareribs bij MINT hadden besteld, wisten we hoe lekker deze zijn. Wij hadden ons daarop verheugd (en daarom eigenlijk bij MINT gereserveerd), maar alleen degene die niet van vis hield, kreeg 2 kleine stukjes sparerib.
Wij vonden de prijs van € 35 voor dit menu erg veel, en gingen een beetje met een kater weer naar huis.
brittvanheffen25 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Wanneer je reserveert bij een eetgelegenheid die MINT Foodbar heet, verwacht je iets hips, jongs en vernieuwends. Dit was jammer genoeg niet het geval. Het restaurantje is donker, strak, serieus en erg monochroom, met een groter bar/drink gedeelte dan eetgedeelte. Erg jammer, en zonde van de bon!

Erik, de hele gezellige ober die er werkt, heeft de avond helemaal goedgemaakt! Een leukere en gezelligere ober kan je niet krijgen! Alleen voor hem zouden we al teruggaan.

En het eten was gewoon heerlijk hoor! De gangen waren goed, het ging allemaal niet te snel (soms heb je het idee dat ze je snel weer weg willen hebben) maar duurde ook niet oneindig lang, het was verassend en lekker, en het feit dat het een verassingsmenu was doet het altijd goed!

Dus jammer van de sfeer, maar kudos voor Erik en complimenten voor het eten.
Daniek K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Teleurstellend. De 1e keer was het top (eind 2016) maar nu is het concept iets verandert en ik vind het nu echt niet goed. We kregen 2 menukaarten voor 4 pers (hadden niet meer, lees: restaurant was leeg, wij waren de enige). Het was zondagavond, geen klap te doen maar alles duurde lang. De eerste 2 gangen kwamen binnen 5 minuten, op overige gangen hebben we minstens 45 minuten moeten wachten. Alles kwam door elkaar, terwijl dit voorheen niet zo was en ook zeker niet zo is toegelicht. Mijn partner lust geen vis, de 2e en 3e ronde was vis waardoor hij echt 1,5 uur geen eten op heeft, zelfs na herhaaldelijk klagen. Ik, wij gaan hier niet meer naartoe, dit is echt belabberd. Het toetje is 2 x terug naar de keuken gestuurd, zelfs toen was het niet goed.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Goed en lekker eten, personeel had het druk, uitgebreide drankenkaart, sluit goed aan op de hippe van nu Gin. Diverse speciaal biertje waren niet meer op voorraad.
Stan V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Het eten was zeer goed. Goede bediening enige min puntje was dat het vrij koud was binnen. Veder uitstekend gegeten. We komen zeker nog een keer terug.