MINT Foodbar

Grotestraat 147 5141 JP Waalwijk Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant MINT Foodbar

Hotspot in Waalwijk

MINT is hip and happening! Moderne gerechtjes vergezeld door heerlijke cocktails. Zo heb je voor een gin & tonic zelfs keuze uit 17 verschillende soorten gin. De loungebanken en live saxofoon zijn een recept voor een ontspannen lunch of diner; eten en drinken in een bruisende atmosfeer.

Glas champagne

6,9

Jouw recensie over het restaurant MINT Foodbar

Debby G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten, al ging het opnemen van de bestelling erg chaotisch. Diverse keren drankjes besteld en daarna moeten vragen waar ze bleven. Van de 5 mensen die in de bediening rondliepen, hebben we er 4 aan tafel gehad (was beter geweest om 1 vaste ober te hebben). Daardoor blijkbaar verwarring over nagerecht; we kregen van 2 obers het advies om grand dessert te nemen, maar na bestelling bleek dit niet te kunnen omdat we niet met SocialDeal hadden geboekt... dan maar geen dessert... tot onze verbazing kregen we toch ineens een grand dessert voorgeschoteld welke voor 4 personen was gemaakt, terwijl we maar voor 1 persoon hadden besteld. Bij melding werd complete grand dessert van de rekening afgetrokken. Ook de IENS-korting was men vergeten te verrekenen op de rekening, maar na melding is dit direct hersteld. Echter, het eten was voortreffelijk en dat maakte de avond helemaal goed!
Erre B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Menu was lang niet zo uitgebreid als op de site. Daar begon het namelijk al mee. Vervolgens kwamen ze pas na een kwartier met de drankjes aankakken en weer een kwartier later met de menukaarten. De sashimi was prima, de hamburger kwam zo uit de Albert Heijn en leek op een baksteen. Die van de AH smaken namelijk precies hetzelfde alleen ik maak ze dan beter zeg maar. De rode Mul kwam zo uit de diepvries en was erg glazig, grijs en versnipperde heel erg. Verder was de lavacake wel lekker, maar die was ook kant en klaar. Vraag me af wat ze überhaupt zelf maken daar in die keuken. De laatste keer in ieder geval voor mij.
Erre B.
Romy H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Totale Ramp! (Social deal 3gangen) alles ging mis. Er is totaal geen aandacht voor je, we hebben werkelijk om alles zelf gevraagd, eten matig, veel bijbetalen. Nooit meer
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Was een leuke ervaring, lekker eten, goede bediening en gezellige locatie
A. N.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
De presentatie was top! Zag er mooi uit. Het eten was lekker, had gereserveerd met korting, de kaart was heel beperkt, op internet was deze meer uitgebreid.
Kirsten-Rob K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Eten was erg lekker, bediening top! Alleen sfeer in restaurant was niet onze smaak!
Marc O.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Menu half van wat op site. Dan blijkt ook een aantal gerechten niet beschikbaar. Prijzen zijn in werkelijkheid veel hoger. Prijs/kwaliteit zeker niet in verhouding, verre van zelfs. Verwarming defect, echter werd niet gemeld. IJskoud!!! Elektriciteit stop sloeg door, waardoor hele zaak donker. Geen excuses van bediening. Bezorgers van thuisbezorgd.nl lopen af en aan door de zaak heen. Zeer storend. Verlichting plafond hangt slordig met plakband vast. Bij afrekenen geen aandacht of alles naar wens is geweest. Voor ons nooooit meer Mint! Waardeloos en sfeerloos restaurant wat alleen uit is op snelle winst, niet om gast een leuke gezellige avond te bezorgen!
Dagmar V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Leuk , lekker, vriendelijk.
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Lekker gegeten. de spareribs waren heerlijk en de paramazaanse frietjes ook. Alleen de porties mogen wel iets groter. Als toetje had ik de snickers,was erg klein en dat voor 9,50. Maar het eten was wel alleen erg goed dus dat maakte het wel goed. De kaart op internet heeft andere prijzen dan de kaart in het restaurant,ook staan er sommige dingen niet op die wel op internet staan vermeld
Sjoerd H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Uitstekende service, professionele uitstraling, heerlijk eten.
Ruud W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Leuke gasten, lekker eten zaamk erg donker
KEES V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
zelfde superlatieven als 2 weken geleden !
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vindt het alleen raar als je een menu hebt dat je dan friet en/of salade apart moet bestellen en betalen. Maar al met al was het toch heel goed voor een redelijke prijs.
Daisy T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Hoewel het eten kwalitatief goed was, had ik spijt van mijn keuze om bij mint te eten. Met de ah actie kon je niet kiezen en het is een duur restaurant. Voor een tientje meer zouden we met twee personen heerlijk ergens anders gegeten hebben wat we zelf kiezen.(wat we regelmatig doen) Nu vond ik eigenlijk niets echt lekker.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuk restaurant met goede bediening. Gezellige obers. Vanwege de drukte ( het is ook nog een afhaal ) zijn er soms langere wachttijden. De drankjes waren wel wat aan de dure kant, maar dat werd gecompenseerd omdat we een kortingsbon hadden.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was erg lekker alleen jammer dat we er soms lang op moesten wachten. De portie spareribs had iets groter gekund.
Ashley H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Bediening is slecht en langzaam, prijs is veel te hoog voor wat je krijgt. Sfeerloos en kil. Veel mensen zaten lang te wachten, zonder eten en/of drinken op tafel.
Letizia F.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
60 minuten gewacht voor het hoofdgerecht maar heerlijk gegeten!
Bianca G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hadden het 4 gangenmenu. Het was goed. Er zaten dingen bij, die ik zelf niet zou kiezen. Maar het was lekker.
We hebben een gezellige avond met lekker eten gehad.