MINT Foodbar

Grotestraat 147 5141 JP Waalwijk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant MINT Foodbar

Hotspot in Waalwijk

MINT is hip and happening! Moderne gerechtjes vergezeld door heerlijke cocktails. Zo heb je voor een gin & tonic zelfs keuze uit 17 verschillende soorten gin. De loungebanken en live saxofoon zijn een recept voor een ontspannen lunch of diner; eten en drinken in een bruisende atmosfeer.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant MINT Foodbar

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag 17:00 - 01:00
Zaterdag 17:00 - 01:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Wi-Fi
6,9
6,5

Jouw recensie over het restaurant MINT Foodbar

G. V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Voor herhaling vatbaar!!
Antoine K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Teleurstellende ervaring; nog niet eens zo zeer vanwege de kwaliteit van het de gerechten want die was redelijk gezien de SocialDeal prijs. Mijn vriendin vond de korst van de gepaneerde kabeljauw veel te dik, maar verder was het ok.
Het probleem is echter dat je je daar niet welkom voelt. Het begon met het feit dat het (veel) te koud in de zaak is; dan zit je al niet echt lekker. Volgens het personeel niets aan te doen. Verder is het erg donker overal; zelfs de toiletbril is zwart. misschien een kwestie van smaak, maar het komt daardoor niet erg hygienisch over. Vervolgens blijkt dat (te) veel gerechten een meerpijs hebben. Ok, je hoeft ze niet te nemen, maar als je dan een 'grand dessert' bestelt en per persoon € 4,50 extra betaalt voor wat echt niet meer dan twee normale porties is, voel je je toch meer een melkkoe dan een gast. Daarbij duurt het allemaal erg lang. We waren tweeenhalf uur zoet en moesten bijna een half uur op het nagerecht wachten, terwijl de zaak toen al bijna leeg was.
Klap op de vuurpijl was de koffie. Ik bestel een espresso. Krijg ik een kopje zonder schotel en een suikerpotje waar de bediening in mijn bijzijn met veel moeite nog wat suiker van de bodem los weet te krabben. Vond dat ik die niet hoefde te betalen, maar het personeel vond die paar euro incasseren belangrijker dan klantgericht bezig zijn.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het eten was prima, de bedienings dame had wat communicatie probleempjes. Zaak heeft wat onderhoud nodig..
Debby G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten, veel keuze en voor de kinderen werden 3 verschillende kindermenu's beschikbaar gesteld. Helaas wel erg lang wachten tussen voor- en hoofdgerecht (2x gevraagd wanneer het zou komen), en wederom tussen hoofd- en nagerecht (ook 2x gevraagd). Verder was men vergeten de loyaliteitskorting van IENS (2000 Yums = € 25 korting) te verrekenen, en men wist ook niet hoe men dit moest doen. Uiteindelijk is de baas gebeld, maar ook hij had geen idee. Uiteindelijk zonder probleem wel de loyaliteitskorting gehad, maar afrekenen duurde daardoor wat lang...
Larissa D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Absoluut een slechte service, eten smaakloos en lang wachten op je eten. Veel producten niet op voorraad (de cola light was op)? De bediening was echt brutaal en niet bezig met haar klanten. Er ging veel mis met uitserveren, maar een excuus kon er niet vanaf. Aangegeven dat we niet tevreden waren maar daar werd niks mee gedaan. Ik zou zeggen sluiten die tent.
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
ga hier nooit eten. te kleine hoeveelheden, houden geen rekening met allergieën of kinderen, hamburgers zijn taai. Enorm rumoerig en donker. de zogenaamde barkrukken zitten voor geen meter. je betaalt hier ook de hoofdprijs voor bijgerechten zoals frietjes of salades. ze hebben zelfs geen fanta of sprite..vaag?!
Eten duurt echt superlang..voordat het op tafel staat: 17:00 uur binnen en om 20:00 uur waren we nog niet weg.
Service door de dame van de toko was ronduit onbeschoft. Nog geen 'welkom' kon er vanaf. jonge gast deed wel zijn best maar ik had echt met hem te doen. NOOIT MEER!
Romy H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Belabberde tent alles slecht van eten tot bediening overal voor bijbetalen en de bediening zou een kind van 5 nog beter doen! Ga hier niet heen! Schrijf normaal niet vaak recenties maar dit moest gezegd worden.
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Was erg smaakvol je kreeg meer als genoeg wel jammer dat ze niet goed op allergieën kunnen inspelen
Vdlee L.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Gerechten zijn te klein qua hoeveelheid, en zeer eenvoudig. . De drankjes zijn te duur. Pils € 4 frisdrank € 4.
Helaas geen tweede keer meer .
Het geluid in het restaurant galmt door de stenen inrichting.
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Erg dicht op en bij elkaar. Weinig / geen privacy.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Prima gegeten, maar het prijs/prestatie-niveau is matig, kortom, te duur voor het gebodene. Maar de service was echt belabberd. Het was twijfelachtig of onze reservering gevonden kon worden, maar we mochten in ieder geval plaatsnemen. Bij de boeking was aangegeven dat 1 persoon allergisch was voor noten, dat was herhaald bij de bestelling en dan toch pijnboompitten over de carpaccio strooien: Tja. Het was druk in de zaak, maar de wachttijd liep wel enorm op; pas na ruim 2 uur arriveerde het hoofdgerecht. Da's dus meer dan een uur na het voorgerecht. Excuses werden netjes gemaakt en water en frietjes van de rekening geschrapt, maar het werd toch niet het soort maaltijd dat ons voor ogen stond.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
het eten was heerlijk! alleen de ossenhaaspuntjes hadden iets malser gemogen maar de rest van het vlees was perfect!
Lot H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Meisje van de bediening leek niet helemaal op haar plek. Bij het brood vooraf kregen we 1 sausje te weinig, toen we dit hebben nagevraagd vertelde het meisje ons dat de kaart veranderd was, maar dit was niet het geval, ook hadden onze buren wel gewoon de 3 beloofde sausjes, na aandringen uiteindelijk toch nog iets bijgekregen.
Voorgerecht was erg lekker, maar toen het werd uitgehaald werd ons gevraagd het bestek terug te pakken, ze hadden een probleem met de leverancier en hadden anders niet genoeg bestek voor alle gasten. Het hoofdgerecht was niet super, de hamburgers waren duidelijk niet vers. Het nagerecht moest direct besteld worden, echter na anderhalf uur werd verteld dat de lava cake toch op was. Het toetje wat er wel was, was niet wat je verwacht van een aardbeien Romanoff ( ik kreeg aardbeien in gekleurde slagroom?!) De chardonnay smaakte alsof de fles al anderhalve week open was en de bestelde cola werd ook pas na navragen gebracht zo ook de bestelde fles water.
Henriette P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Dit restaurant heeft duidelijk geen goede prijs/kwaliteit verhouding. Het is echt te duur. Je krijgt een hamburger menu, maar je moet de frites er nog bij bestellen. Ook rekenen ze heel snel een meerprijs, voor bv de garnalen van 5 euro pp. Dat is echt veel te duur. Waar ze ook duur in zijn, is met de drank. Ik heb nog nooit meegemaakt dat je 4 euro voor een bitter lemon moest betalen. Nee hier zien ze ons nooit meer terug.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten. We gingen vanwege de AH actie, maar kozen uiteindelijk voor het 4gangen verrassingsmenu. Heel lekker, alleen weinig groente, veel vlees. Omdat je niet weet wat je krijgt bestel je ook geen salade en/of frietjes bij.
Geen terras, dus je moet binnen zitten. Wel airco.
Aslı S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Eerste keer bij Mint in Waalwijk. Gelukkig hadden we een coupon via social deal anders was het het geld echt niet waard. Het eten was flauwtjes. Ik had de gamma pil pil en burger met camembert. De gamma's werden geserveerd in een bouillon en de burger was net een diepvries product. Geen vers gemaakte burger dus. Ook was de bediening zeer onaardig tegen de klanten die naast ons zaten en een vraag hadden over hun rekening. Tot slot vond ik de bediening ook erg langzaam. Niet doen dus! Zonde van je geld.
Marsha I.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Het was fantastisch! Heerlijk eten, vlotte en gezellige bediening en een hele mooie zaak. Een echte aanrader wat mij en mijn zonen betreft!
Marsha I.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Wij namen als voor en hoofdgerecht, de verrassende planken met diverse gerechten!
Heerlijk gegeten !
Het overheerlijk homemade chocolade gebak is zeer speciaal en Super Lekker !
Vakkundige bediening
Wij gaan zeker weten terug
Gerrie R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Gezellige avond beleeft, heerlijk bereid eten. Bediening heeft er alles aan gedaan ondanks de enorme drukte om ons zo goed mogelijk te bedienen.
John J.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Supergezellig buiten gedineerd.Het personeel is heel gastvrij en beleefd.Het eten is voor herhaling vatbaar.We gaan ZEKER een keer terug!