MINT Foodbar

Grotestraat 147 5141 JP Waalwijk Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant MINT Foodbar

Hotspot in Waalwijk

MINT is hip and happening! Moderne gerechtjes vergezeld door heerlijke cocktails. Zo heb je voor een gin & tonic zelfs keuze uit 17 verschillende soorten gin. De loungebanken en live saxofoon zijn een recept voor een ontspannen lunch of diner; eten en drinken in een bruisende atmosfeer.

Glas champagne

6,8

Jouw recensie over het restaurant MINT Foodbar

angelo A.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
lekker eten en aardig personeel.
alleen beetje problemen met het drinken gehad.
er staat 50% korting op de rekening..
maar we moesten toch volle mep betalen voor het drinken...
dus een lokkertje wat achteraf gewoon het normale bedrag kost.
dat was wel erg jammer...
dan moet je geen 50% korting neer zetten!!!!!
Danny M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
lekker en gevarieerd gegeten ,maar het duurt allemaal wel erg lang en het was er niet erg warm
wel super lekkere cocktails, dus al met al wel een leuke avond gehad
Pim .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijke gevarieerde gerechten
Joy J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Slecht eten,uit de supermarkt. Dure drankjes. Bijbetalen voor salade en frites (€6 pp). Slechte bediening. Harde muziek.
Aranka M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Via socialdeal hier een 3 gangen menu gegeten. Wat huiverig gestart door de slechte recensies hieronder maar wij hebben hier heerlijk gegeten! De carpaccio en de salade met geitenkaas waren super, hamburger was prima, fish en chips iets minder lekker (standaard visje uit de vriezer) en lava cakes lekker. Alles ruime portie, we zaten goed vol! Zeker bij de fish and chips hoef je geen extra patat bij te bestellen want de portie friet is zeer ruim. Ze hebben niet alle reguliere dranken zoals cassis of fanta maar een ander lekker alternatief wordt geboden. Zoals aangegeven is de geboden menukaart iets anders dan op de website maar na vragen konden we toch de optie krijgen die we eerder hadden gezien. Koffie was erg lekker en goed heet (latte)
Al met al leuk diner met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
Aranka M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Al met al leuk diner met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
Iwanzimmerman .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het eten was onvoldoende wat betreft hoeveelheid. Voor friet en salade moesten we bijbetalen. Groente heb ik niet gezien die avond. De hamburger die €19,50 zou moeten kosten was een droog broodje met half rauwe hamburger, tomaat en een verlept blaadje sla... van de ingredienten op de kaart ontbrak de helft. Bovendien was de keuze uit het menu in het restaurant de helft korter dan de versie online. Normale prijs voor een dergelijk menu is absolute waanzin!
Ook klacht over het kromme bestek (gebogen mes en vorkpunten) werden niet serieus genomen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
We hadden via social deal met 8 personen gereserveerd! Normaal, €42 en nu €18,95. Eten was onvoldoende qua hoeveelheid, friet en salade moesten we los bijbetalen, desert was smakeloos ijs en spekkoek vd sligro! Die ken ik namelijk. Normale prijs voor een dergelijk menu is oplichting. Ze waren veel te enthousiast met het opnemen vd drankjes, logisch ook want de prijs voor een glas wijn is 4,50 ! Uitstraling was kil, net als de temperatuur. Ongemakkelijke krukken, wiebelende tafel, witte wijn in een groot glas, rode wijn in een klein glas. Hier komen we niet meer terug. Ik kom zelf uit de horeca en kan met zekerheid zeggen dat dit restaurant geen lang leven is beschoren.
teun M.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Jammer. Eerst de prijzen verhogen en dan 50 procent korting op de rekening.
€19,50 voor een fish en chips dat misschien nog geen 9 euro mag kosten. En een hamburger voor de zelfde prijs. Alleen moesten daar de frietjes nog wel bij gekocht worden. Helaas voor ons geen tweede keer.
Wilco-Molegraaf .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
OPGELICHT. Zo voelden we ons na een bezoek aan dit restaurant, ze hebben zogenaamd een mooie aanbieding via IENS dat je reserveert met 50% korting. Wat blijkt dat je dan een heel andere kaart krijgt met andere prijzen, gerechten die normaal ongeveer 12 euro kosten staan dan voor € 19,50 op de kaart. Een burger die bij de eerste de beste friettent nog beter belegd is en lekkerder smaakt voor € 19,50 op de kaart??? € 6,50 zou voor dit kleffe broodje zonder enige garnituur buiten het blaadje sla en augurk meer dan genoeg zijn geweest. En fish en chips met slappe friet en een kibbeling voor die prijs is om te huilen.
Een nagerecht hebben we niet meer genomen terwijl we echt van de desserts zijn, dit konden we niet meer aan. In dit sfeerloze restaurant waar de zwarte muren vol met gaten en troep op de vloer geen visitekaartje kunnen zijn voor een heerlijke avond uit.
We kregen de rekening die na 50% korting nog steeds € 40,00 bedroeg, stel je voor dat we het normale tarief hadden betaald en € 80,00 hadden moeten afrekenen, dit diner was hooguit € 30,00 waard. We hebben deze maar snel betaald en ons zien ze daar nooit meer.
Een tip aan het restaurant, serveer goede producten en stop met de acties, vraag gewoon een normale prijs voor je gerechten dan heb je kans dat je over een jaar nog bestaat, met zulke acties komt tocht niemand terug naar je restaurant.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
mooi restaurant, goede bediening en zoals altijd heerlijk gegeten!
Debby G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten, al ging het opnemen van de bestelling erg chaotisch. Diverse keren drankjes besteld en daarna moeten vragen waar ze bleven. Van de 5 mensen die in de bediening rondliepen, hebben we er 4 aan tafel gehad (was beter geweest om 1 vaste ober te hebben). Daardoor blijkbaar verwarring over nagerecht; we kregen van 2 obers het advies om grand dessert te nemen, maar na bestelling bleek dit niet te kunnen omdat we niet met SocialDeal hadden geboekt... dan maar geen dessert... tot onze verbazing kregen we toch ineens een grand dessert voorgeschoteld welke voor 4 personen was gemaakt, terwijl we maar voor 1 persoon hadden besteld. Bij melding werd complete grand dessert van de rekening afgetrokken. Ook de IENS-korting was men vergeten te verrekenen op de rekening, maar na melding is dit direct hersteld. Echter, het eten was voortreffelijk en dat maakte de avond helemaal goed!
Erre B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Menu was lang niet zo uitgebreid als op de site. Daar begon het namelijk al mee. Vervolgens kwamen ze pas na een kwartier met de drankjes aankakken en weer een kwartier later met de menukaarten. De sashimi was prima, de hamburger kwam zo uit de Albert Heijn en leek op een baksteen. Die van de AH smaken namelijk precies hetzelfde alleen ik maak ze dan beter zeg maar. De rode Mul kwam zo uit de diepvries en was erg glazig, grijs en versnipperde heel erg. Verder was de lavacake wel lekker, maar die was ook kant en klaar. Vraag me af wat ze überhaupt zelf maken daar in die keuken. De laatste keer in ieder geval voor mij.
Erre B.
Romy H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Totale Ramp! (Social deal 3gangen) alles ging mis. Er is totaal geen aandacht voor je, we hebben werkelijk om alles zelf gevraagd, eten matig, veel bijbetalen. Nooit meer
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Was een leuke ervaring, lekker eten, goede bediening en gezellige locatie
A. N.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
De presentatie was top! Zag er mooi uit. Het eten was lekker, had gereserveerd met korting, de kaart was heel beperkt, op internet was deze meer uitgebreid.
Kirsten-Rob K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Eten was erg lekker, bediening top! Alleen sfeer in restaurant was niet onze smaak!
Marc O.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Menu half van wat op site. Dan blijkt ook een aantal gerechten niet beschikbaar. Prijzen zijn in werkelijkheid veel hoger. Prijs/kwaliteit zeker niet in verhouding, verre van zelfs. Verwarming defect, echter werd niet gemeld. IJskoud!!! Elektriciteit stop sloeg door, waardoor hele zaak donker. Geen excuses van bediening. Bezorgers van thuisbezorgd.nl lopen af en aan door de zaak heen. Zeer storend. Verlichting plafond hangt slordig met plakband vast. Bij afrekenen geen aandacht of alles naar wens is geweest. Voor ons nooooit meer Mint! Waardeloos en sfeerloos restaurant wat alleen uit is op snelle winst, niet om gast een leuke gezellige avond te bezorgen!
Dagmar V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Leuk , lekker, vriendelijk.