MINT Foodbar

Grotestraat 147 5141 JP Waalwijk Nederland Kaart

Over restaurant MINT Foodbar

Hotspot in Waalwijk

MINT is hip and happening! Moderne gerechtjes vergezeld door heerlijke cocktails. Zo heb je voor een gin & tonic zelfs keuze uit 17 verschillende soorten gin. De loungebanken en live saxofoon zijn een recept voor een ontspannen lunch of diner; eten en drinken in een bruisende atmosfeer.

Glas champagne

Mark E.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lindach .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Echt heerlijk en vooral veel gegeten (was een lunch, maar leek wel een diner) en bijzonder aardige bediening. Inrichting was wat kil, kan wat warmer.
A H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekkere afwisselende gerechten en vriendelijke bediening. Ook mogelijk om de lekkere gerechten thuis te laten bezorgen, leuk concept.
Famkivits .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zonder AH bonnen waarschijnlijk nooit gevonden en geprobeerd en dat zou jammer zijn want het eten was heerlijk. Dat lang wachten was absoluut niet met opzet. Zeker een aanrader!
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben een heerlijke /leuke avond gehad.
Bij het zien van het menu op de site dachten we dat het een keuze menu was dat was het niet, toch heerlijk gegeten ondanks dat er een paar mensen bepaalde dingen liever niet aten.
Leuke sfeer en goede bediening wel staan de tafels erg dicht op elkaar, dat was wat minder.
Mtrum .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Echt heerlijk gegeten en goede bediening. Mooie presentatie en duidelijk aandacht besteed aan de gerechten. We komen hier zeker eens terug, de menukaart spreekt ons erg aan.
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Tafels zitten kort op elkaar , hier door weinig preventie.
Eten is fantastisch, gewoon een dikke 10. Als de tafels meer uit elkaar staan voel je je nog meer de koning. De bediening en eten is top!
Verdi2014 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Mijn zus en ik hadden het AH menu. Mint had besloten zijn gasten eens extra te verwennen met een 4 gangen menu. Voorgerechtje was vis én vlees, beide fijne smaakcombinatie. Tussengerecht was kip pasteitje. Ook fijn van smaak. Hoofdgerecht was gefrituurde vis, mooi van structuur, zeker niet vet, je proefde écht nog vis. Vleesgerecht waren spare ribs, waar ik eigenlijk niet van houd, maar deze waren prima. Mals, kwamen makkelijk van het bot af en prima gekruid. Als nagerecht een mooi bescheiden stukje cheesecake met een bijzonder, niet nader toegelicht fruithapje erbij. Fles droge witte wijn was ook prima van smaak.
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Bij Mint te Waalwijk op 29/10/2016 uitstekend gegeten en de bediening was, zoals het hoort, korrekt en vriendelijk.
De diverse gangen kwamen prima op tijd en de uitleg over de gerechten was vakkundig en begrijpbaar.

Hulde aan de koks en bediening van Mint Waalwijk.

Gerard en Coby Morsink.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Super zeker voor herhaling vatbaar
Een min puntje mandje brood vrij prijzig
Addegroot .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Op zich een prima restaurant met een nog jonge bemanning. Wij hadden een 4 gangen dinner met Social deal, dan mag je dus niet teveel verwachten gezien de social deal prijs. Het voor- en tussengerecht waren echter van uitstekende smaak en kwaliteit met prachtige opmaak. Dat beloofde wat. Onze hoge verwachting voor het hoofdgerecht (spareribs) moest echter worden bijgesteld. Dat past eigenlijk niet zo goed. Bij het nagerecht hadden we dat gevoel nogmaals. Toch kan dit restaurant wel heel wat worden. Het begin was subliem. Enige minpunt is het geluid, door de moderne inrichting wordt dit nauwelijks gedempt. Gecombineerd met de beat van wat oude discomuziek op de achtergrond wordt het allemaal wat onrustig. Men zou wat geluiddemping adviezen moeten inwinnen.
Andre P J F.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
originele menu samenstelling en opdiening. redelijk geriefelijke tafel en stoelen. sfeer aangenaam en redelijk rustig. zeer attente bediening en interesse in de wens van de klant.
Randy D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
De aanpak van allemaal kleine proverijen is leuk. Eten is meer dan voldoende, voor ons teveel (wij zijn geen grote eters). Alle bijgerechten dienen bijbetaald te worden bij AH actie zoals brood, friet, salade. Wij hadden om 18:00 gereserveerd en wachttijden waren acceptabel. Al naar gelang het drukker werd duurde het wel steeds langer. Verder zit je redelijk dicht op je "buren", eventueel leuk voor mensen die open staan anderen te ontmoeten, maar je kunt niet echt een privé gesprek voeren. Al met al wel een leuke ervaring. Ook goede parkeergelegenheid in de buurt. Doordeweeks wel betaald parkeren.
Costar .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Ondanks de gelezen recenties viel het ons allemaal mee. We hadden wel al om 17.00 besproken, kwamen als eerste en werden vrij snel geholpen. Ik had van te voren al via de telefoon gehoord dat er voor bijgerechten bijbetaald moest worden, dus was ook geen verrassing. De tussentijd was redelijk, 4 gangen in ong 2 uurtjes. Tussendoor lekker gekletst en zelfs de bediening kwam vragen wat we ervan vonden en namen de tijd. Geen tegenvaller maar dan wel met AH bon, anders is het voor ons niet te doen. Met een korting voor herhaling vatbaar.
Peggy B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heel lekker gegeten alleen jammer dat de bediening onderbezet was, waardoor we lang op het eten moesten wachten. Bediening was wel vriendelijk en liepen ontzettend hard om alles toch voor iedereen nog voor elkaar te krijgen. Petje af hoor.
Patty V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Afgelopen zondag zijn wij bij Mint-Foodbar in Waalwijk wezen eten. Een 4 gangen menu via social deal. We hadden om 18.00 uur gereserveerd. We gingen om 21.30 uur naar buiten! Belachelijke lange wachttijden tussen de gangen door (45 tot 55 minuten). Niet normaal meer. Een serveerster die constant loopt te blaten dat ze er ook niets aan kan doen en niet weet waar het aan ligt. Een gratis drankje maakt dit echt niet goed. De telefoon gaat constant en de bellers gaan duidelijk voor op de aanwezige klanten in het restaurant. Het is duidelijk dat de bezorgdienst belangrijker gevonden wordt dan de lijfelijk aanwezige gasten. Het merendeel van de eters zat te klagen en te vragen waar blijft de volgende gang? Het enige waren excuses, ja ik kan er ook niks aan doen. Nou je vindt de telefoon anders heeeeel belangrijk. Lang wachten op je drinken. O ja sorry ik had drie bellers. Fijn voor jullie maar niet voor de gasten. Het is duidelijk waar in dit restaurant de prioriteiten liggen. Bij de bestel en bezorg service! Wij zullen dit restaurant dan ook aan niemand aan bevelen. Je gaat niet uit eten om je de hele avond af te vragen. wanneer krijgen we een hapje voedsel. Het eten was heerlijk, maar het lange wachten op ieder gang maakt dit helaas niet goed. Het was ook nog eens stervens koud in het restaurant. Voor ons was dit een eenmalig bezoek!
Madcrewmadcrew .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De ontvangst was netjes en spontaan.
De bediening zag het helaas niet als je met lege glazen zat en er zat teveel tijd tussen de gangen.
Na informeren bleek dat er een aantal personeelsleden minder waren door afmelding , waardoor bediening niet vlot verliep. Dus dit zal niet altijd zo zijn.
Ondanks de korting was de rekening toch nog aan de hoge kant.
Het eten was goed en werd heel leuk geserveerd.
Uitstraling van het restaurant oogt modern en strak.
Karinverschuren .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Moderne tent. Heerlijk gegeten! Wel lang moeten wachten terwijl het niet echt druk was. Zeer attent om eten van dochter eerder te brengen. Jammer dat je frietjes en salade apart moet bestellen, maak dan gewoon het menuutje wat duurder. Prijs kwaliteit prima, echt een aanrader (ook het ah menuutje!!)
Jesphurr .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Verrassend eten op een leuke manier gepresenteerd, vooral de kipspiesjes waren erg lekker. Behulpzame bediening en de wachttijden tussen de gerechten was nagenoeg uitstekend. Dit heeft misschien te maken met het feit dat het relatief rustig was. Verder is het leuk en modern ingericht. We zijn hier met de AH spaaractie heengegaan en de prijs/kwaliteitsverhouding was oké. Zonder deze bon zou het minder leuk zijn qua prijs.
Meikeberendse .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten en een hele fijne bediening. Het restaurant is ruim opgezet waardoor je rustig met elkaar kunt kletsen en eten. Wij komen hier zeker nog een keer eten!