MINT Foodbar

Grotestraat 147 5141 JP Waalwijk Nederland Kaart

Over het restaurant MINT Foodbar

Hotspot in Waalwijk

MINT is hip and happening! Moderne gerechtjes vergezeld door heerlijke cocktails. Zo heb je voor een gin & tonic zelfs keuze uit 17 verschillende soorten gin. De loungebanken en live saxofoon zijn een recept voor een ontspannen lunch of diner; eten en drinken in een bruisende atmosfeer.

Glas champagne

Daniek K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Stan V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Het eten was zeer goed. Goede bediening enige min puntje was dat het vrij koud was binnen. Veder uitstekend gegeten. We komen zeker nog een keer terug.
danny M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
de 2e keer bij mint gegeten met een actie menu eerst half januari en nu weer. maar we kregen hetzelfde( jammer)
het eten is goed alleen bij een aantal items is de smaak ver te zoeken, en dan de service het duurde maar liefst 45 minuten voor we het eerste gerecht kregen en dat was dan ook nog eens het verkeerde en toen nog eens 10 minuten voor we het echte voor gerecht kregen en zo is de avond ook verder verlopen we hebben er bij 4 uur gezeten voor 4 gangen. en dan nog niet eens een vorm van excuus als we er meerder malen wat van zeggen
jammer.........
zoetjes .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We hebben er geweldig lekker gegeten.gooede kwaliteit eten.erg leuk concept .zeker een aanrader!
--------------------------
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij moesten lang wachten voordat het hoofdgerecht en vooral het dessert geserveerd werd.
Voorgerecht was heerlijk, hoofdgerecht niet bijzonder evenals het nagerecht.
Hebben beslist geen zin meer om hier nog eens vaker te komen.
teleurstellend.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben hier al een aantal keren gegeten. Tot nu toe was het eten erg goed. Deze keer viel het erg tegen. De kwaliteit en smaak van gerechten was veel slechter dan de vorige keren. Dit hebben wij ook bij de bediening aangegeven. Ze luisterden naar onze feedback en deden hun best om ons tevreden te stellen door een kopje koffie thee/koffie van het huis aan te bieden.
Rene E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Dankzij AH-restaurantactie dit restaurant gevonden. Het eten is heerlijk; en wordt op een leuke wijze opgediend. Het wachten duurde lang op deze laatste zaterdag van de actie. Reservering om 20u00, 21u00 aan tafel, om 22u00 hadden we het hoofdgerecht. Om 22u30 het dessert. Jammer dat de drankjes bij binnenkomst op rekening werden gezet. Dat zou een mooie geste voor het lange wachten zijn geweest.
awa .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker gegeten maar erg lang gewacht tussen hoofdgerecht en dessert.
Lydia V.
Ongeorganiseerd zooitje
De bediening snapt er niet veel van, geen oog voor de klant
Het restaurant was erg overboekt
Kwaliteit van het eten was echt niet bijzonder
We hebben er 3,5 uur gezeten voor een 3 gangen menu, mij zien ze er nooit meer
D.I.M. S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Van tevoren gebeld of het ging lukken tussen 17u en 18.30u, wij moesten om 18.30u vertrekken naar het theater. Geen enkel probleem.
Doorgegeven allergieën waren niet doorgekomen en vervolgens koppelden ze de verkeerde allergie aan de verkeerde persoon.
Om 18.12u gevraagd of het toetje snel kon komen, we moesten immers om 18.30u weg. Om 18.22u maar vast gaan betalen, hadden we dat vast gehad. Om 18.35 nog steeds geen toetje en ook geen excuses of wat dan ook toen we onze jassen aantrokken en naar buiten liepen.
35 euro voor drieënhalve gang zonder bijgerechten is te duur als er vervolgens lekkere maar qua smakenpalet eenzijdige gerechten worden opgediend. En als niet alles zelf, vers bereid is, maar op basis van bijv. frietsaus.
Jonge, onervaren knullen in de bediening. Overzien en organiseren niet goed.
Karin & William D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Weer lekkere en verrassende gerechtjes gegeten via de AH restaurantactie. Leuk menu'tje met voor ieder wat wils. Voor herhaling vatbaar.
Manon H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hadden er zo naar uitgekeken om hier te eten, maar het was waardeloos. We zaten achterin en het was koud. We moesten zelf steeds een deur naar boven dicht doen vanwege tocht. Daarnaast moesten we enorm lang wachten op eten. Kregen ook twee keer een verkeerd gerecht op tafel. Bediening hield het aantal gangen per tafel ook niet bij. We waren er om 18u en liepen pas om 23u de deur weer uit, en niet vanwege de gezelligheid. Erg jammer!
willemijnisblij .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben veel te lang moeten wachten, voor elk gerecht bijna gemiddeld 45 of een uur. van 6 tot 9 er gezeten. Jammer! Als je niet naar een therapeut wil, is dit ook goede relatietherapie! Eten smaakt prima. Als je zoveel mensen tegelijkertijd hetzelfde gerecht ongeveer nodig hebben, kan dit beter geregeld zijn. Ze kunnen beter alleen als afhaal bestaan, die mensen gaan voor. We dachten er serieus over na om via de delivery eten te bestellen, dat dát waarschijnlijk sneller aan tafel was, dan de bediening. Gemiste kans!
Justin E.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Chaotisch zooitje! Na 2u hadden we alleen nog maar een appetizer op. Na 3,5u eindelijk het hoofdgerecht.. Na vier keer vragen waar het bleef. Een bejaard stel naast ons had maar drie gerechten van de vier gekregen.. Bij het afrekenen hadden we wel een drankje van de zaak verwacht. Maar nee, we komen hier nooit meer.
JoJo D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het was erg druk en heel rumoerig ( waren we zelf misschien ook wel ) Het restaurant zat helemaal vol en we moesten misschien daarom erg lang wachten op het eten . Gelukkig hebben ze lekkere cocktails .... De bediening is aardig en het restaurant ziet er gezellig uit . Mijn allergrootste complimenten gaan naar de spareribs .. mmmmmmmmmmmmmmmmmmm man man .. daar gaan we echt een avondje voor terug komen ! als je ze oppakt heb je alleen het botje in je handen en het vlees valt er af .. zo moet het !!!
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Goede kwaliteit. Leuk verrassingsmenu en voldoende gegeten. Ontvangst en bediening kan beter: wat vriendelijker/persoonlijker. Organisatorisch zou er wat meer afstemming mogen plaatsvinden in de bediening. Wanneer het restaurant vol zit, verloopt het bedienen wat rommeliger.
Culinairliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wij waren hier met de A&H actie. Wij kreeg een viergangen keuzemenu vis, vegetarisch en vlees. Het eten werd leuk opgediend en was goed ook qua portie, maar naar onze mening niet bijzonder. Er waren nog 5 a6 andere tafels bezet en er liep een persoon in de bediening. De service was correct maar wij misten enthousiasme.
marietje86 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We wisten niet goed wat we van dit restaurant moesten verwachten. Eenmaal aangekomen waren er nog niet veel mensen, maar daar kwam al snel verandering in! Uiteindelijk heerlijk gegeten van de proeverij van de ah-restaurantactie en we komen hier zeker nog een keer terug!
Verdi2014 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vier gangen verrassingsmenu van Ah
Had ik al eerder gedaan en toen was het prima nu was de verrassing helaas dat het niveau van de vorige keer niet gehaald werd
De sushi was droog en de bietensalade maakt een beetje hobbykok beter
De Chinese pasteitjes waren doorbakken gefrituurde dingen
De spare ribs waren oké maar ook hierbij weer droge sushi
De rauwkostsalade was zurig
Voor de kaas moest € 1,50 worden bij betaald, 3 miezerige supermarkt stukjes kaas onder een berg rucola
Zowel de witte als rode huiswijn waren smaakloos
De koffie was warm en sterk als enig pluspuntje.
axvisser .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We komen vaker in dit restaurant en de gerechten waren, zoals altijd, heerlijk, met zorg bereid, gevarieerd, trendy en kleurrijk. Het ziet er mooi uit en wordt op een originele manier gepresenteerd. Het brood vooraf was even gegrild en dat geeft het net iets extra's. Mint is een heel goed restaurant, waar de nog jonge kok heel goed bezig is!