MINT Foodbar

Grotestraat 147 5141 JP Waalwijk Nederland Kaart

Over het restaurant MINT Foodbar

Hotspot in Waalwijk

MINT is hip and happening! Moderne gerechtjes vergezeld door heerlijke cocktails. Zo heb je voor een gin & tonic zelfs keuze uit 17 verschillende soorten gin. De loungebanken en live saxofoon zijn een recept voor een ontspannen lunch of diner; eten en drinken in een bruisende atmosfeer.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant MINT Foodbar

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 23:00
Vrijdag 12:00 - 02:00
Zaterdag 15:00 - 01:00

Nickie D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Gister met de AH restaurantactie bij Mint gaan eten. Je krijgt in tegenstelling tot wat er op de site staat geen keuze. Er is een verrassingsmenu.

Positief:
Anders dan anders
Overheerlijke spanish coffee

Verbeterpunten:
Bediening lijkt weinig ervaring te hebben. Meer rondkijken, professioneler reageren op feedback, kennis over hoe je drank schenkt etc
Meer aankleding (teksten op de muur bv) zou sfeer bevorderen
Eten was niet bijzonder. Voorgerecht was wel verrassend, tussengerecht simpel en niet passend in t geheel. Hoofdgerecht stelt niet veel voor en was vet (friet en sushi) nagerecht Viel zwaar op de maag.

Heel eerlijk hebben we dus geen positieve ervaring gehad en ben ik bang dat deze zaak geen lang leven heeft in Waalwijk....
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Gegeten met de AH-actie. We kregen een vier-gangen verrassingsdiner waarbij er rekening was gehouden dat 1 persoon geen vis lust. Gerechtjes waren apart en erg lekker! Helaas was het best druk en was de bediening maar alleen dus hebben we wat lang moeten wachten tussen de gerechten. Maar het lekkere eten maakte alles weer goed, dus een zeer geslaagde avond gehad!
Nicole-Rood .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heel leuk concept, shared dining! Alle gerechten worden op mooie planken gepresenteerd en dan kan je met je gezelschap het eten verdelen. Super leuk concept. Bediening is heel aardig en sfeer van het restaurant is goed. Kwaliteit van het eten is heel goed, enige verbeterpuntje is dat de kaart redelijk weinig wisselt. Al een paar keer bij mint geweest over een tijdsbestek van meer dan een jaar, met verschillende acties, en het menu was vaak precies hetzelfde. Maar verder niets op aan te merken, heel goed eten en leuk restaurant.
R R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Met de AH aktie hier gegeten. Inrichting was erg donker met geel en paars licht (geen gezellige uitstraling) maar muziek lekker swingend en het eten heerlijk en verrassend. Je kon niet kiezen maar dat maakt het ook wel leuk. Verschillende kleine gerechtjes.
Bo H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Was super gezelig en het eten was goed dus dikke duim van mijn
marietje86 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Dit was voor ons niet de eerste keer dat we hier aten. Als we de recensies lezen zien we dat dit zeer divers is, maar wij kunnen niets dan lovend zijn. Dit was namelijk onze 3e keer dat we hier aten en de bediening is vriendelijk en legt de gerechten per uitservering uit. De wachttijd tussen de serveringen was goed, omdat we er een avondje uit van maken. Als je hier komt om een snelle hap te eten, dan ben je hier aan het verkeerde adres. Er is grote zorg besteedt aan de gerechten en dit proef je terug in de smaak. Er is ook specifiek naar onze wensen gevraagd en daar is zeker naar geluisterd. We komen hier zeker nog een keer terug!
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
wij hadden het AH-keuzemenu. Helaas viel er weinig te kiezen, want de ober besliste zelf wat we geserveerd zouden krijgen.
Dat was een flinke tegenvaller, want op het keuzemenu stonden spareribs. En aangezien wij al een paar keer online spareribs bij MINT hadden besteld, wisten we hoe lekker deze zijn. Wij hadden ons daarop verheugd (en daarom eigenlijk bij MINT gereserveerd), maar alleen degene die niet van vis hield, kreeg 2 kleine stukjes sparerib.
Wij vonden de prijs van € 35 voor dit menu erg veel, en gingen een beetje met een kater weer naar huis.
brittvanheffen25 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Wanneer je reserveert bij een eetgelegenheid die MINT Foodbar heet, verwacht je iets hips, jongs en vernieuwends. Dit was jammer genoeg niet het geval. Het restaurantje is donker, strak, serieus en erg monochroom, met een groter bar/drink gedeelte dan eetgedeelte. Erg jammer, en zonde van de bon!

Erik, de hele gezellige ober die er werkt, heeft de avond helemaal goedgemaakt! Een leukere en gezelligere ober kan je niet krijgen! Alleen voor hem zouden we al teruggaan.

En het eten was gewoon heerlijk hoor! De gangen waren goed, het ging allemaal niet te snel (soms heb je het idee dat ze je snel weer weg willen hebben) maar duurde ook niet oneindig lang, het was verassend en lekker, en het feit dat het een verassingsmenu was doet het altijd goed!

Dus jammer van de sfeer, maar kudos voor Erik en complimenten voor het eten.
Daniek K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Teleurstellend. De 1e keer was het top (eind 2016) maar nu is het concept iets verandert en ik vind het nu echt niet goed. We kregen 2 menukaarten voor 4 pers (hadden niet meer, lees: restaurant was leeg, wij waren de enige). Het was zondagavond, geen klap te doen maar alles duurde lang. De eerste 2 gangen kwamen binnen 5 minuten, op overige gangen hebben we minstens 45 minuten moeten wachten. Alles kwam door elkaar, terwijl dit voorheen niet zo was en ook zeker niet zo is toegelicht. Mijn partner lust geen vis, de 2e en 3e ronde was vis waardoor hij echt 1,5 uur geen eten op heeft, zelfs na herhaaldelijk klagen. Ik, wij gaan hier niet meer naartoe, dit is echt belabberd. Het toetje is 2 x terug naar de keuken gestuurd, zelfs toen was het niet goed.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Goed en lekker eten, personeel had het druk, uitgebreide drankenkaart, sluit goed aan op de hippe van nu Gin. Diverse speciaal biertje waren niet meer op voorraad.
Stan V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Het eten was zeer goed. Goede bediening enige min puntje was dat het vrij koud was binnen. Veder uitstekend gegeten. We komen zeker nog een keer terug.
danny M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
de 2e keer bij mint gegeten met een actie menu eerst half januari en nu weer. maar we kregen hetzelfde( jammer)
het eten is goed alleen bij een aantal items is de smaak ver te zoeken, en dan de service het duurde maar liefst 45 minuten voor we het eerste gerecht kregen en dat was dan ook nog eens het verkeerde en toen nog eens 10 minuten voor we het echte voor gerecht kregen en zo is de avond ook verder verlopen we hebben er bij 4 uur gezeten voor 4 gangen. en dan nog niet eens een vorm van excuus als we er meerder malen wat van zeggen
jammer.........
zoetjes .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We hebben er geweldig lekker gegeten.gooede kwaliteit eten.erg leuk concept .zeker een aanrader!
--------------------------
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij moesten lang wachten voordat het hoofdgerecht en vooral het dessert geserveerd werd.
Voorgerecht was heerlijk, hoofdgerecht niet bijzonder evenals het nagerecht.
Hebben beslist geen zin meer om hier nog eens vaker te komen.
teleurstellend.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben hier al een aantal keren gegeten. Tot nu toe was het eten erg goed. Deze keer viel het erg tegen. De kwaliteit en smaak van gerechten was veel slechter dan de vorige keren. Dit hebben wij ook bij de bediening aangegeven. Ze luisterden naar onze feedback en deden hun best om ons tevreden te stellen door een kopje koffie thee/koffie van het huis aan te bieden.
Rene E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Dankzij AH-restaurantactie dit restaurant gevonden. Het eten is heerlijk; en wordt op een leuke wijze opgediend. Het wachten duurde lang op deze laatste zaterdag van de actie. Reservering om 20u00, 21u00 aan tafel, om 22u00 hadden we het hoofdgerecht. Om 22u30 het dessert. Jammer dat de drankjes bij binnenkomst op rekening werden gezet. Dat zou een mooie geste voor het lange wachten zijn geweest.
awa .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker gegeten maar erg lang gewacht tussen hoofdgerecht en dessert.
Lydia V.
Ongeorganiseerd zooitje
De bediening snapt er niet veel van, geen oog voor de klant
Het restaurant was erg overboekt
Kwaliteit van het eten was echt niet bijzonder
We hebben er 3,5 uur gezeten voor een 3 gangen menu, mij zien ze er nooit meer
D.I.M. S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Van tevoren gebeld of het ging lukken tussen 17u en 18.30u, wij moesten om 18.30u vertrekken naar het theater. Geen enkel probleem.
Doorgegeven allergieën waren niet doorgekomen en vervolgens koppelden ze de verkeerde allergie aan de verkeerde persoon.
Om 18.12u gevraagd of het toetje snel kon komen, we moesten immers om 18.30u weg. Om 18.22u maar vast gaan betalen, hadden we dat vast gehad. Om 18.35 nog steeds geen toetje en ook geen excuses of wat dan ook toen we onze jassen aantrokken en naar buiten liepen.
35 euro voor drieënhalve gang zonder bijgerechten is te duur als er vervolgens lekkere maar qua smakenpalet eenzijdige gerechten worden opgediend. En als niet alles zelf, vers bereid is, maar op basis van bijv. frietsaus.
Jonge, onervaren knullen in de bediening. Overzien en organiseren niet goed.
Karin & William D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Weer lekkere en verrassende gerechtjes gegeten via de AH restaurantactie. Leuk menu'tje met voor ieder wat wils. Voor herhaling vatbaar.