MINOYU Asian Restaurant & Lounge

Service7,3/10
Decor7,7/10
Bram V. Gastronoom (29 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Als vroeg vaderdagkado wezen eten bij dit sushi restaurant. Kwaliteit van eten is goed maar niet alle bestellingen komen goed door. Sushi is mooi vers en wordt ter plekke gemaakt. Als het druk is veel rumoer door voornamelijk harde bouwmaterialen.
Schuurman60 . Bourgondiër (2 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Mooi ingericht, ruim van opzet. Vriendelijke bediening zolang alles goed gaat. Wat lang wachten en taai vlees. Daar wat van gezegd, kwam niet helemaal goed over. Werd zeer persoonlijk op gereageerd. Geen zin in toestanden en het maar gelaten.
Fred V. 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Gisteren hier gegeten met mijn gezin. Het eten was super lekker er was niets wat niet smaakte. Hebben alles van de kaart gehad en was super!! De bediening was aardig en vertelde ook wat ze uitserveren. De prijs was schappelijk. Zeker een restaurant om terug te komen. Erg tevreden!!!
Jade Ngoc Ly N. Bourgondiër (3 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
eten is hier qua prijs kwaliteit erg goed. voor een all you can eat goed kwaliteit vlees en de grill gerechten doen hier niets tekort. een allyoucaneat wat meer te bieden heeft.
De_fijnproever_ . Fijnproever (6 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
we waren op een vrijdag wezen eten bij een wijk sushi restaurant.
bij binnenkomst zeer aangenaamd verrast door de inrichting ( modern en warm)
het eten was boven gemiddelde en de bediening was ok.
voor een wijk sushi is het zeer keurig.
HeintjeD . Gastronoom (20 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Het eten is fantastisch echt een delicatesse. De service kan beter, met name het lange wachten op het eten viel tegen. Het restaurant zelf is een leuke moderne locatie, voorin zit een gezellige lounge bar waar je leuk kan borrelen en happen..
Tom D. 1e beoordeling (1 recensie) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2013
Bestel je eten, krijg je iets heel anders, moet je je goede eten ophalen, kan je een half uur wachten. Waardeloze tent! Pfff. Waardeloze klantenservice, geen oplossing, geen eten, helemaal niks...zou toch denken dat 1 vergeten bak eten zo even tussen door gemaakt kan worden?!
TiMaR . Gastronoom (23 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Wij hier echt al heel vaak gegeten, steeds topkwaliteit! Heerlijke sushi en andere gerechten. Bediening is vriendelijk en de gerechten komen vlot op tafel. Mooi interieur en uitzicht op het water. Binnenkort weer voor ons!
Sylke D. 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2013
Zojuist heerlijk gegeten bij dit restaurant. Keuze uit verschillende soorten gerechten, waaronder sushi, wokgerechtjes, lekkere salades en vlees- en visgerechtjes. Allemaal van goede kwaliteit. Het personeel was zeer vriendelijk en het restaurant ziet er modern uit. We komen hier zeker nog een keer terug!
Wogan D. Gastronoom (11 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2013
Eten:
Gevarieerd en super lekkere sushi, ook een keuze uit enkele wokgerechten was voor ons een aangename verrassing.

Service:
We voelden ons welkom en werden enthousiast bediend. De eigenaar kwam achteraf nog een praatje maken, heel gastvrij.

Decor:
Ziet er chique uit en comfortabele stoelen met genoeg privacy en afstand van andere gasten.
Jan S. Bourgondiër (3 recensies) 3,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
De tent oogt gezellig. Inrichting in mooie donkere stijl en open keuken. Wel erg vreemd dat voor zo'n groot restaurant er maar 1 toilet aanwezig is (naja, 1 man 1 vrouw) is toch echt wat te karig en leverde wachtrijen op.

eten is redelijk maar zeker niet goed. Ossehaas zit bijvoorbeeld veel vet aan en veel saus is hetzelfde waardoor alle dezelfde smaak krijgt. Vis was wel lekker (zalm) en dit red de boel nog wat

Service is echt het punt waar dit restaurant het op verliest. Van de 4 rondes die wij hebben gehad is er geen enkele ronde gekomen wat wij hadden besteld! Een foutje kan maar dit is echt te gortig. Meerder tafels om ons heen hadden hetzelfde probleem.

Al met al geen aanrader, er zijn betere alternatieven met een vergelijkbaar concept.
Mar84 . Bourgondiër (3 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Zeer goed restaurant, heerlijke verse sushi en ook de andere gerechten zijn smaakvol en van goede kwaliteit, aardig personeel. De keuze is ruim. Het restaurant is tot 22u open, als je rustig wilt eten wel verstandig om op tijd te gaan eten. De sfeer is te omschrijven als gezellig en modern. Een aanrader!
Wilmavalk . Fijnproever (5 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Leuk even voor de voorstelling toch redelijk uitgebreid eten. Vlotte bediening en goed eten.
Heerlijke tapaschotel gehad.
Als ik nog eens weer in zwolle ben en meer tijd heb ga ik hier zeker nog eens langs.
Ms85 . Fijnproever (8 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
Meerdere malen in dit restaurant wezen eten. Ik vind de kwaliteit van het eten en het grote arrangement zeer aansprekend. Ook ben ik erg enthousiast over de bediening. De eigenaar is een ware gastheer, die precies de juiste hoeveelheid aandacht schenkt aan zijn klanten. De locatie ligt aan het water waardoor je eenmooi uitzicht hebt. Ik blijf er regelmatig komen.