Minos Pita Giros

Service8,3/10
Decor7,5/10
Isy V. Gastronoom (12 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Heerlijk lam, lekkere frites, koolsalade, knoflooksaus.
Niet goedkoop, maar goede kwaliteit.
Vriendelijke bediening, die ook flexibel was: ik mocht een verandering aanbrengen in de gekozen schotel. Behoorlijke wachttijd, maar wat werd geserveerd was de moeite waard.
Eenvoudig interieur, maar hartje binnenstad en achteraan leuk uitzicht.
Danny V. Fijnproever (9 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Veel voor weinig. Beetje snackbarachtig ingericht. Maar waar je voor komt: het eten. Riante porties, prima smaak, verse salade en friet. Onder de 25 euro zaten we meer dan vol. Genoten van een heerlijke gyros schotel. Kijk door de inrichting heen en ga lekker genieten van het eten!
Nitro-6791 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Qua prijskwaliteit een topper, de giros is zelfs lekkerder dan die ik in Griekenland heb gegeten. Service is snel, vriendelijk en niet opdringerig. Zeker een aanrader!
Maarten D. Bourgondiër (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
ik kom al een tijdje bij Minos Pita Giros en het is elke keer helemaal raak, lekkere goed gekruide en gebakken giros, lekkere salade, smaakvolle friet en frisse tzatziki.

De laatste keer was na afloop van Koningsdag en zelfs toen was service en eten helemaal top. Het personeel en bezorgers gaan erg sfeervol en respectvol met elkaar en de gasten om.

De beste Griek van Delft
Paul S. Fijnproever (6 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
De specialiteit was lekker, het restaurant ligt midden in het sfeervolle Delft, inrichting vrij sober, bediening prettig, eten goed.
Telemach0s . Gastronoom (12 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Dit is een plek waar ik graag kom. De pita giros hier is zo lekker dat ik nog niks anders van de kaart heb geprobeerd. Een vriend van mij vond de hamburger ook prima. De service is goed: vriendelijk en niet opdringerig.

Het interieur van de zaak is naar mijn mening een beetje flets en saai. Maar dit is niet zo erg, omdat het restaurant zich bevindt op de markt en de omgeving dus al mooi genoeg is. Uiteindelijk zit je er dus toch gezellig.

Tenslotte (maar niet onbelangrijk) ben ik erg te spreken over de prijs-kwaliteitsverhouding, die vind ik namelijk zeer goed.
Nathalie K. Bourgondiër (3 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Heerlijk Grieks eten!
Gastvrij en vriendelijk personeel.
Kwaliteit is vele malen beter dan de prijs doet vermoeden!

Toilet zou wel een opknapbeurt kunnen gebruiken.
Jeanne S. Bourgondiër (3 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Top gewoon. De pita bifteki heerlijk de minos schotel top, de boerensalade etc We hadden eens per ongeluk kennelijk te weinig wisselgeld gehad en toen we 3 maanden later weer bij minos waren kwamen ze gelijk met ons wisselgeld aan! Altijd vriendelijk eten gewoon echt goed etc al jaren constante kwaliteit!
Mic B. Gastronoom (48 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
(H)eerlijke pita giros, brokkelig-romige tzatziki en verse sla. Wat wil een mens nog meer? Nou, iets minder van die rode uien, graag. Daarbij: service zoals het hoort en een fijne snackbar-setting. Favoriet.
Trompet53 . Bourgondiër (2 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Altijd lekker om hier een broodje giros te halen.lekker knapperig vlees en verse ingredienten.eenvoudig maar goed,ook heel erg betaalbaar!