Minos Pallas

Service7,8/10
Decor7,8/10
Daan V. Meesterproever (17 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Veel moeite gestoken in het decor met mooie muurschilderingen, etc. Toiletten kunnen wel wat luchtverfrisser gebruiken. De service is vlot, maar slechts een enkeling komt spontaan over.

Het eten is niets bijzonders, maar gewoon goed. Voor een avondje lekker all-you-can-eat-tappassen kan je prima terecht bij Minos Pallas.
Patricia D. Fijnproever (2 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Vanavond hadden we zin in een lekker avondje tafelen, we hadden er lekker de tijd voor en zo kwamen we na reserveren bij Minos Pallas terecht. We begonnen met een tapas voorgerecht; brood met tappenade, kruidencreme, chorizo, en tzaziki. Was heerlijk maar heel kort daarna (we zaten net aan ons drankje en broodjes) werd de plank met tapas abrupt opzij gezet en kwamen onze hoofdgerechten al op tafel. We waren nog geen kwartier binnen! Tegensputteren hielp niet, er zat een grote groep en het was slikken of stikken. Gelukkig was ons eten zalig en konden we er wel van genieten maar toen er door een andere dame werd gevraagd of alles naar wens was, hebben we wel ons ongenoegen geuit. Ze hadden ons op z'n minst van tevoren kunnen vertellen dat het te druk was voor een voorgerecht of dat we anders wat langer hadden moeten wachten tot de grote groep gegeten had. Dat laatste had onze voorkeur gehad. De dame hoorde het aan, vond het heel vervelend voor ons maar verder hebben we er niets meer over gehoord. Na het hoofdgerecht zijn we maar weer verder gegaan met ons voorgerecht maar vreemd was het wel. Bij het afrekenen is er niets gecompenseerd en dat vinden we erg jammer. Ondanks dat ons dit tegenviel komen we nog wel terug maar ik hoop dat ze dit opvatten als een goed leermoment.
Eemp . Expertproever (9 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
We eten hier regelmatig.
Als je laat beslist dat je uit eten wilt weet je hier namelijk altijd zeker dat je erg lekker eet en goed en vriendelijk bediend wordt.
Ooit één keer vond ik de bediening toch iets minder omdat het erg druk was en toen ik dit meldde na de vraag of alles naar wens was geweest kregen wij een drankje aangeboden van het huis.
Geen gebruik van gemaakt, maar zo hoort het.
Eva2525 . Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Gister weer bij Minos Pallas in Heerhugowaard gegeten, zoals elke zaterdagavond zat het weer bomvol maar dat hadden we al verwacht voor zo een goed restaurant, we hadden gereserveerd voor de tapas en er was al helemaal mooi in tafel voor ons gedekt, gelijk voelde we ons heel erg thuis! Het eten was verrukkelijk en de service was subliem, een stel leuke jonge meiden die goed samenwerken en precies weten wat ze moeten doen! Ook kan je aan het eten merken dat er professionele koks in de keuken staan, het was weer een gezellige avond, Minos Pallas is zeker een aanrader voor mensen die van lekker eten houden en een sfeervolle avond!!
Jaap R. Meesterproever (21 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Over het algemeen kan je hier lekker eten. Alleen heb ik af en toe het idee dat het eten en dan bedoel ik het vlees wordt opgewarmd in een microwave en het vlees vervolgens even voor de grillstrepen op een grill wordt gelegd. Dessert is in het menu maar ook los niet echt super. Weer lijkt de slagroom uit de helaas te veel gebruikte spuitbus te komen. En vers hoeft niet duurder te zijn maar is wel veel lekkerder. Het eten kan op sommige punten beter. Verder is de bediening wisselend.
Beste Jcr1966, uiteraard gaat ons vlees dat meermaals per week vers wordt geleverd niet in de magnetron. Wij hebben een prachtige grill waar al onze specialiteiten vers op bereid worden. Wellicht kunnen we je bij je eerstvolgende bezoek uitnodigen om een kijkje in de keuken te nemen. Kan je gelijk zelf, onze overheerlijke verse slagroom op je eigen dessert doen!!
Lhendriks . Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Gister uiteten geweest bij Minos Pallas. De sfeer was GE-WEL-DIG! Het decor is prachtig. Met ornamenten in echte klassieke stijl en mooie wandschilderingen, waan je je echt in Griekenland bij binnenkomst. We werden zeer hartelijk ontvangen en kregen een glaasje ouzo aangeboden. Vervolgens kozen wij voor de Griekse tapas. Er was enorm veel keuze en werkelijk alles was om je vingers bij af te likken. De bediening was top, erg leuke meiden, heel beleefd en gezellig tegen de gasten. Voor een dessert was helaas geen plek meer, maar wel voor een lekkere koffie Minos. Wij komen zeker nog eens terug!
Hettyhhw . Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Vandaag voor ik denk de 5e keer gegeten bij Minos Pallas. Zoals altijd was de gastvrouw weer aanwezig en werden wij geweldig geholpen. We hadden vandaag wederomde griekse tapas en die waren weer om te smullen. Vooral de kaaskroketjes en de stifado zijn echte aanraders maar eigenlijk was alles gewoon lekker. Ook het dessert was voor deze zoetekauw echt genieten.
SandraBdlv . Expertproever (7 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Het restaurant heeft een standaard Griekse uitstraling. Wel kun je heerlijk buiten zitten op het terras en dat hebben wij dan ook gedaan. Het personeel was zeer vriendelijk en hield alles goed in de gaten. Zij gaven goed advies en wisten wat er in de keuken wordt bereid.
Wij hebben een heerlijk Grieks wijntje besteld en er werd meteen kraanwater gebracht toen wij erom vroegen. We hebben heerlijk onbeperkt Griekse tapas gegeten. Behalve de gamba's was het eten heerlijk, smaakvol en divers. Vooral de tiropitakia (rolletjes filodeeg met Griekse feta en honing met sesamzaadjes) was om je vingers bij op te eten en het vlees was sappig.
Als dessert hebben wij baklava met ijs gegeten. Deze hebben wij samen gedeeld, want er kon niks meer bij. Kortom dit restaurant is een aanrader.
Anton Z. Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Vandaag weer gegeten bij Minos Pallas voor de vierde keer. Weer in 1 woord fantastisch. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Super!
A_ . Proever (1 recensie) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Wij hebben lang moeten wachten voordat de lege borden werden opgehaald.
De baklava was op, terwijl het zaterdagavond was en totaal niet druk.
En dat voor een Grieks restaurant..
De eigenaar wilde zichzelf extra fooi geven
De jonge dames in de bediening hadden totaal geen oog voor onze tafel en als ze dan voorbij onze tafel liepen, keken ze de andere kant op.
Niet bepaald tevreden over de service van het personeel.
Verder was het eten wel te doen.
Sandraaa1978 . Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Vandaag gegeten bij Minos Pallas. We hadden de tapas genomen en vandaag waren ze ook weer erg lekker. En meer dan genoeg!! Tot snel weer!
JodeKok . Meesterproever (28 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Samen met dochter het Mezes (tapas) menu genomen. De bediening was vlot, het eten was goed, maar had een (te) hoog knoflook gehalte. Het leek wel of alle hapjes beknoflookt waren.... De ruimte was krap bemeten, wat voor een goed gesprek nogal storend werkte.
Manon K. Meesterproever (11 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Voor het eerst onbeperkt mezzes gegeten. Wat een succes!
Héérlijk. Vleesspiesjes, paprika met pijnboompitjes, stoofpotje, smakelijk gevulde druivenbladeren etc etc.

Ruime keuze glutenvrij, lactosearm.
Fijne, vriendelijke, communicerende bediening. Alles werd goed overlegd met de keuken en af en toe moest ik na overleg toch wat anders kiezen. Prima. Liever zo dan andersom. Vlees was bijna altijd heerlijk mals.

Iets meer keuze in groente- en visgerechten zou fijn zijn, maar wij komen zeker terug. Hartelijk dank.
Denise B. Meesterproever (12 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Wij dachten leuk uit eten te gaan als verassing voor mijn zusje d'r verjaardag. Normaal gesproken eet de jarige gratis, wij wilden gebruik maken van het onbeperkt griekse tapas menu, maar dat mocht niet?! Heel vreemd, je betaald namelijk bijna hetzelfde als een fatsoenlijk hoofdgerecht. Toch evengoed maar de tapas genomen, die viel echter tegen omdat veel dingen uit de magnetron leken te komen, soms taai of lauw.
Anita H. Meesterproever (39 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Voorgerecht tapenade en brood leuk geserveerd op een plank. Goed vlees, ondanks goed gegaard toch nog mals. Wel jammer dat er maar een heel klein beetje tzatziki bij de gerechten wordt geserveerd, klein toefje voor 2 personen, patat enorm doorgebakken en hard. Prima bediening, heel attent en beleefd. Frisse meiden die oprecht interesse toonden in de gasten ondanks hun jonge leeftijd. Toilet is netjes, ze mogen alleen even wel eens een doekje halen over de luchtverfrisser net boven de grond bij het damestoilet, daar ligt stof van een paar maanden....
Ine T. Meesterproever (23 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
I.v.m. een verjaardag gaan eten bij Minos Pallas. Het hoofdgerecht van de jarige was gratis! (Wel paspoort laten zien) Bij bestellen van de gerechten zei het jonge meisje, die ons bediende, dat er bij de stoofschotel, Stifado, niets bij zat. Later kwam ze vertellen dat er wel frites bij zat. Ook kreeg ik rijst erbij. Kwaliteit van het eten was erg goed. Jammer is dat het restaurant er uitziet als een eetzaal. Rijen tafels met stoelen. Geen intieme afgeschermde eetplekken.
Amber3477 . Fijnproever (3 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
We komen hier al jaren en het is altijd top. Heerlijk eten, lieve mensen en een gezellige sfeer. Vooral de tapas is favoriet, genoeg keuze en goed bereid.
Manuel V. Meesterproever (34 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
In juni hier voor het laatst gegeten met een groep.
Ook deze keer was het eten werkelijk voortreffelijk (gekozen voor de tapas). Goed van smaak, op temperatuur geserveerd en je proeft de griekse keuken. Ook vond ik de service deze keer nog beter dan de vorige keer, ondanks een volle zaak. Attent, snel aan tafel en snel bediend.
Grote porties.
Aanrader!
Manuel V. Meesterproever (34 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Vorig jaar juli hier gegeten.
Deze keer was het eten voortreffelijk. Met 6 personen tapas gegeten (inclusief 2 kinderen van 10 en 11). Grote porties worden geserveerd. De gyros zacht en mals, de zalm, garnalen en tonijnsalade zeer goed. Vorige keer leek het net alsof de tonijnsalade uit blik op water kwam- nu zeker niet! De lamskoteletjes heerlijk!
Ook de nagerechten, de baklava, bananensplit en tapas grand desseert, waren verrukkelijk. Grote porties.
Mes viel op de grond en men hoorde dat er bestek viel...er was al iemand aan tafel met schoon bestek. De kinderen kregen een cadeautje.
Omdat iemand jarig was kreeg zij 10 euro korting en de kinderen mochten voor slechts 9,50 euro mee eten.
Als het elke keer zo is dan is het top!
Lars K. Expertproever (7 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2013
Tapas gegeten. Zijn hier meerdere keren geweest. Elke keer weer goed. Als het druk is dan duurt het lang voordat de besteling wordt opgenomen. Op een normale dag prima sevice. Elke keer dat een nieuw gerecht komt prima netjes opgemaakt. Veel keuze en prima van smaak. Ziet er allemaal keur uit en sfeervol.