Minos Pallas

Geldropseweg 440 5645 TL Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Frouta
      Cheescake

Over het restaurant Minos Pallas

Griekse specialiteiten

Een begrip in Eindhoven! Al twaalf jaar lang genieten gasten in een huiselijke sfeer van de authentieke Griekse keuken en grote gastvrijheid. Vraag vooral het personeel om een wijn-spijscombinatie, dan ben je verzekerd van de perfecte, uiteraard Griekse, wijn bij je maaltijd!

Meer informatie over restaurant Minos Pallas

24 \ 320 \ 324 stopt voor de deur
  • : vrij parkeren voor de deur

Rob K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prima samengesteld keuzemenu voor de AH-resraurantactie, voor ieder wat wils en de echte griekse keuken was goed te proeven, heerlijk!
Stephan B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
We zijn vaker bij Minos Palace geweest. Prijs/kwaliteit en snelheid was altijd prima in orde. Deze keer was dat helaas niet het geval. Ondanks dat het behoorlijk rustig was, hebben we toch ruim 2 uur gezeten voor ons 3 gangenmenu. Het voorgerecht met de gehaktballetjes was koud. Al met al was het deze ronde teleurstellend, maar het hoofdgerecht en dessert waren wel prima.
birdypiet .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Deze keer hebben we gegeten met gebruik van de AH-voucher. We "rolden" het restaurant uit.
We eten wel vaker bij Minos Pallas. De nagerechten zijn daar zo ontzettend lekker, dat ik meestal geen voorgerecht neem en dat compenseer met een extra nagerecht.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Alles prima, alleen het 3 gangenmenu (van de AlbertHeijn) aan de hoge kant, als je het zelf zou samenstellen zou het wellicht lager kunnen uitkomen.
Eddie U.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Al vaker gezellig en lekker uit eten geweest. Deze keer was er een nieuwe salade in de saladebar, waar je zelf kunt scheppen. De bekende Tonijn salade was goed ze hadden echter ook een ander salade, met brood stukjes en dit was geen succes, de sla was te nat en slap geworden.
h.vermolen .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Omdat 2 gratis is de prijs van 34.50 natuurlijk niet slecht, maar als je een gewoon champ. Soepje en een tiramisu die er uitzag en gewoontje smaakte, alsof die ergens in een febriek was gemaakt, zou ik het zonder actie aan de dure kan vinden.
Wij komen er al jaren, ieder jaar , trouwfeest gehad in de tijd van La comedia, maar de inrichting is wel aan vernieuwing toe. ????
Loes R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We hebben lekker gegeten en de kaart voor AH actie divers, hebben we wel eens anders mee gemaakt.
Bediening was goed, we waren echt tevreden.
Michelle J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Een heel goed en gezellig restaurant met een hele goede verfijnde smaak
Zodat al wat je proeft een genot is voor je smaakpapillen
Hennie L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We waren er met de AH actie waarvoor een uitstekende kaart werd gepresenteerd, genoeg keuze en uitstekende kwaliteit.
Leuke en spontane bediening, gaan er beslist en keer terug.
g.platenburg .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Door de dure drank is de aanbieding niet interessant.
Inrichting van de zaak was niet onderhouden. wel mooie grote zaak met veel mogelijkheden.
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Lekker eten in een gezellig restaurant met een vlotte bediening. Jammer van de drukke weg aan de voorkant, maar daar heb je binnen niet heel veel last van.
Wilfred W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Zeer vriendelijk ontvangen!
Lekker gegeten en vriendelijke bediening.

Dit is zeker de moeite waard om nogmaals naar toe te gaan!
Jose D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het was wel lekker maar als ik voor hetgeen we gegeten hebben het volle pond hadden moeten betalen i.pl.v. met de AH actie vond ik het wel pittig aan de prijs. Verder mocht er wel wat aan het interieur worden gedaan want het is allemaal nogal vergane glorie.
herman V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Zou graag een menu voor twee "65"/ "70" + -ers op de kaart zien.
Wij eten niet zo veel meer en wij eten ons bij jullie RAM vol. Beetje ( veel) minder voor een kleinere prijs is ook prima.
Willen we ietsje mee, dat kan toch worden bij besteld.
Do it!
Corinne G.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Lekker gegeten, een albert heijn 2 halen 1 betalen aanbieding. Ondanks de aanbieding mooie grote porties, smaakvol en behoorlijke keuze uit voor-, hoofd- en nagerechten. Prijs kwaliteit prima in verhouding.
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Bepaalde gerechten erg zout. Saladebar waren we vergeten (jammer dat het personeel ons daar niet op attendeerde) maar zag er bij het weggaan erg leeggeschept uit. Over algemeen geen bijzondere kwaliteit. Niet voor herhaling vatbaar.
Ad A.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wij werden hartelijk ontvangen en naar ons tafeltje gebracht. Het drankje werd opgenomen en de speciale AH menu kaart werd gebracht. Er stonden 5 soorten 3 gangen keuze menu's op die allemaal samengesteld waren uit gerechten die iedere normale klant lust. Mijn voorgerecht bestond uit 3 soorten belegde stukjes brood. Carpaccio, Zalm en een tomaten achtige spread. Ik had gekozen voor mixed grill en die bestond uit 4 soorten vlees: Kip, varkensfilet, gehakt en giros. Heel knapperig en perfect gebakken. De saus en de saladebar maakte het hoofdgerecht compleet. Het nagerecht had ik gekozen voor Griekse yoghurt met honing en walnoten en die was ook heel lekker. Een echte aanrader is Minos Pallas en met recht een van de beste keuze uit het AH restaurant actie aanbod.
margo V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
we hebben heel goed gegeten ,je had volop keuze s van de meneu die ze speciaal voor de ah actie gedaan hadden
de bediening was ook top
gitte4 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het eten en de bediening is, zoals altijd prima maar het wordt hoog tijd dat er eens iets aan interieur en onderhoud van het pand gedaan wordt!
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Genoten van het lekkere eten en het lekkere weer. Door het lekkere weer konden we heerlijk buiten eten in de gezellige tuin.